Ja die vallen bij mij wel onder redelijk extreem rechts. Zeker figuren als Smit en de Jong. Maar eigenlijk vooral onder achterlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:18 schreef Zwaffel het volgende:
[..]heb ik wat gemist of omschrijf je nou als Groen Linkser de LPF
Nee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:13 schreef Corporate_Intestines het volgende:
Bedenk even dat (een deel van) wat ze nastreven, naast dat het in de huidige samenleving, als je de nieuwsberichten moet geloven, niet meer dan normaal is, de seksuele activiteit van jongeren met minder jongen, eeuwenlang en culturen lang totaal niet vreemd is geweest. Dat het in het huidige tijdsgewricht in onmin is geraakt mag dan terecht zijn, het overmatig krampachtige reageren op alles en iedereen die daarop kritiek uitoefent is minstens ziekelijk en obsessief te noemen en zeker af te keuren.
je bedoelt dat kritiek op of praten over de huidige sexuele moraal dus gewoon niet mag?quote:
hebben die ooit in de regering gezeten dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja die vallen bij mij wel onder redelijk extreem rechts. Zeker figuren als Smit en de Jong. Maar eigenlijk vooral onder achterlijk inderdaad.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:12 schreef KroJo het volgende:
[..]
je bedoelt dat kritiek op of praten over de huidige sexuele moraal dus gewoon niet mag?
Mag er gewoon niet meer over sexualiteit gesproken worden, of gaat het om bepaalde sexuele 'afwijkingen' die niet meer besproken mogen worden?
De quote die ik neer heb gezet, daar zeg ik nee op. Het is nooit ziekelijk of obsessief om keihard kindersex en pedofilie af te keuren, het is een onderwerp waar geen discussie over mogelijk is: Kindersex: Nee.quote:het overmatig krampachtige reageren op alles en iedereen die daarop kritiek uitoefent is minstens ziekelijk en obsessief te noemen en zeker af te keuren.
Feit is gewoon dat kinderen wel degelijk een sexualiteit hebben, en de mensen die hier denken zo goed te doen door een discussie te verbieden lopen daarmee het risico dat men blijft doen alsof kinderen een soort van 'engeltjes' zijn die nooit eens een vunzige gedachte hebben, niet tegen hun geslachtsdeel wrijven..quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:06 schreef Aneurism het volgende:
De quote die ik neer heb gezet, daar zeg ik nee op. Het is nooit ziekelijk of obsessief om keihard kindersex en pedofilie af te keuren, het is een onderwerp waar geen discussie over mogelijk is: Kindersex: Nee.
ik heb enkel dat gelezen en echt ik kokhalsssssssssssssssssquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:18 schreef KroJo het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat kinderen wel degelijk een sexualiteit hebben, en de mensen die hier denken zo goed te doen door een discussie te verbieden lopen daarmee het risico dat men blijft doen alsof kinderen een soort van 'engeltjes' zijn die nooit eens een vunzige gedachte hebben, niet tegen hun geslachtsdeel wrijven..
Sterker nog, vanaf 12 jaar zijn kinderen versterkt sexueel actief, gaan steeds verder met het experimenteren....
Ik ben ook van mening dat volwasssenen die zich daarmee bemoeien veelal meer kwaad dan goed doen en dat het daarom belangrijk is dat volwassenen kinderen zo vrij mogelijk hun sexualiteit laten ontdekken... echter het 'verbod' op het bespreken van de sexualiteit is volgens mij veel gevaarlijker...
Juist puriteinse samenlevingen kennen een groter aantal tienerzwangerschappen en meisjes die geen goede sexuele voorlichting krijgen zijn ook een stuk kwetsbaarder voor misbruik, of dat nu loveboys, of door 'vieze oude mannen' is of door leraren die hun gezagspositie uitnutten.
Dat denken te bstrijden door het 'achteraf' gewoon strafbaar te maken en dan te denken 'nu is het strafbaar en dus is alles opgelost' is onzin, omdat het 'achterafdenken' blijft..
het is pas strafbaar als het al gebeurt is en dan is de schade dus ook al gedaan.
Wil je kindermisbruik werkelijk zinnig bestrijden, kan dat het beste door zaken openlijk bespreekbaar te maken (wmb zeker niet legalisering of verlaging van de leeftijd voor sexueel contact maar de overdreven 'lynch-reactie' die men veel merkt zodra het over pedofilie gaat is evenzeer een teken dat dit is doorgeslagen, het een 'taboe' is geworden waar veel mensen niet genuanceerd over kunnen denken)....
Op het gebied van kindersexualiteit vind ik het bestaan van vieze mannetjes als Ad van den Berg zeker niet gevaarlijker dan bv ouders die zich nooit naakt durven te vertonen voor hun kinderen omdat ze denken dat dat al 'schadelijk' zou zijn voor hun kinderen... of ouders die grote problemen ermee hebben als hun kind tegen zijn eigen geslachtsdeel wrijft omdat dat 'lekker voelt' (dat is normaal en doen veel kinderen, toch zijn er ouders die dat willen 'verbieden' en zeggen 'dat mag niet'... daarmee maak je de kinderen al gelijk tot 'iets slechts' als ze hun sexualiteit ontdekken)
Er was een tijd geleden een stuk meer 'legaal' dan nu. Was het misbruik toen wijdverspreider?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:20 schreef Aneurism het volgende:
Dat een 13 jarige iets doet, wil niet zeggen dat het goed is en maar mag. Iemand van 20 weet best dat hij met zijn vingers behoort af te blijven van een kind. Door het strafbaar te houden schrikt het mensen af. Hoe vaak ik wel niet heb gehoord: Ja ze zag er echt ouder uit, maar toch maar niet anders krijg ik problemen.
Ik acht mensen van 13 jaar niet oud genoeg om een beslissing te maken over hun sexualiteit. Ze maken het wel nu, maar dat wil niet zeggen dat ze de juiste keuze maken. Om het daarom maar te legaliseren is onzin.
Wordt het risico op kindermisbruik groter door 'soepeler' wetgeving?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:28 schreef Aneurism het volgende:
De enige vraag die je kan stellen is: Wil je het risico nemen? Nog steeds blijft mijn antwoord:
Nee.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik heb enkel dat gelezen en echt ik kokhalsssssssssssssssss
vuile smeerlap die jij bent! Je praat het gewoonweg goed dat..........jezus wat een achterlijke boeren lopen er toch rond!
Nee. en ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Wordt het risico op kindermisbruik groter door 'soepeler' wetgeving?
Ik vind het vooral jammer dat het geen klachtdelict meer is, dat was -in mijn ogen- een goede oplossing.
En In welke zin is wetgeving die het achteraf strafbaar stelt een 'oplossing'...?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:55 schreef Aneurism het volgende:
Er is nu een grote categorie gozers welke geen moeite hebben een meid om te lullen met: Als je me niet snorkeld dan hou je niet van me. Nu hebben zelfs meiden van 16 jaar moeite dit soort bullshit af te weren, laat staan een 13 jarige. Het enige wat dit soort jongens tegenhoud is: Ze is nog geen 16, dus ik wil geen problemen. Maar anders...
Even los van het feit of het wel of niet door de beugel kan om je als volwassenen aan een minderjarige te vergrijpen (kom ik zo op terug), is dit natuurlijk een beetje wegkijken van de waarheid. Ik quote even een stukje van wikipedia:quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
vuile smeerlap die jij bent! Je praat het gewoonweg goed dat..........jezus wat een achterlijke boeren lopen er toch rond!
Het is dan natuurlijk ook onterecht om te denken dat kinderen op het 16e verjaardagdag pas geil worden. Sterker nog, de meeste jongens zullen bijvoorbeeld op hun 16e verjaardag al honderden keren klaar zijn gekomen. Is het dan goed dan een volwassene het beeld deelt met een 13-jarige? Nee, ik vind van niet. Er is namelijk sprake van een onevenwichtige machtsrelatie. De volwassene heeft meer macht dan het kind, doordat het het kind dingen kan beloven of afnemen (zoals geld of bovengenoemde Prada-tas).quote:A 2004 survey by Toronto magazine NOW was answered by an unspecified number of thousands. [4] The results show that an overwhelming majority of the males — 81% — began masturbating between the ages of 10 and 15. Among females, the same figure was a more modest majority of 55%. (Note that surveys on sexual practices are prone to self-selection bias.) It is not uncommon however to begin much earlier, and this is more frequent among females: 18% had begun by the time they turned 10, and 6% already by the time they turned 6.
[..]
According to the Canadian survey of Now magazine readers cited above, the frequency of masturbation declines after the age of 17. However, most males masturbate daily or even more frequently well into their 20s and sometimes far beyond. This decline is more drastic among females, and more gradual among males. While females aged 13–17 masturbated almost once a day on average (and almost as often as their male peers), adult women only masturbated 8–9 times a month, compared to the 18–22 among men.
Bron: Wikipedia
Dat je moeite hebt het onderwerp te begrijpen en daar een humane mening op te vormen kan moeilijk zijn, maar ik verwacht wel van je dat je kan lezen. In mijn laatste regel staat precies het antwoord op jouw vraag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef KroJo het volgende:
[..]
En In welke zin is wetgeving die het achteraf strafbaar stelt een 'oplossing'...?
bedoel je daarmee deze zin:quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:01 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat je moeite hebt het onderwerp te begrijpen en daar een humane mening op te vormen kan moeilijk zijn, maar ik verwacht wel van je dat je kan lezen. In mijn laatste regel staat precies het antwoord op jouw vraag.
quote:Deze mannen gaan op het moment dat er geen juridische factor meer is wat hun tegenhoud gewoon door.. Nee schatje? Je wilt toch die Prada tas? Doe het voor mij, anders hou je niet van me.
Wil jij ze niet alle handtekeningen leveren? Aan de hand van deze post lijkt het erop dat jouw moraal ver te zoeken is. Uitkijken met jou dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:37 schreef dodegod het volgende:
Ze kunnen bij alle moskeeen handtekeningen en stemmen vragen gezien mohammed ook een pedo was
die reacties van jou, damnzquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Toevallig kwam dit onderzoek uit vandaag:quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:59 schreef sigme het volgende:
Er was een tijd geleden een stuk meer 'legaal' dan nu. Was het misbruik toen wijdverspreider?
In veel landen in de EU is de leeftijd waarop legaal sexuele contacten aangegaan mogen worden lager dan bij ons. Is er meer kindermisbruik daar?
En bij de 'topscorers' van dit soort materiaal komt Nederland niet eens voor:quote:US 'worst' for online child abuse
More than 14,000 websites were reported to the IWF
More than 50% of online images of child abuse reported to an internet watchdog can be traced to the US, a report says.
Investigations by the Internet Watch Foundation (IWF) found nearly 2,500 US sites containing illegal images.
The IWF study also said that some sites that contain the illegal content remain accessible for up to five years despite being reported to relevant authorities
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/5195460.stm
Wel weer frappant dat het land waarin sommigen Nederland graag als een Sodom en Gomorra afschilderen de koploper is in dit verband.quote:USA: 51.1%
Russia: 14/9%
Japan: 11.7%
Spain: 8.8%
Thailand: 3.6%
South Korea: 2.16%
UK: 0.2%
Other: 7.5%
Er is nogal een verschil tussen pubers in die leeftijdscategorite die op ontdekkingstocht zijn naar hun eigen lichaam en hun sexuele ontwikkeling, en iemand van 44 die ook daadwerkelijk sex wil met iemand van 12.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:18 schreef KroJo het volgende:
Feit is gewoon dat kinderen wel degelijk een sexualiteit hebben, en de mensen die hier denken zo goed te doen door een discussie te verbieden lopen daarmee het risico dat men blijft doen alsof kinderen een soort van 'engeltjes' zijn die nooit eens een vunzige gedachte hebben, niet tegen hun geslachtsdeel wrijven..
Sterker nog, vanaf 12 jaar zijn kinderen versterkt sexueel actief, gaan steeds verder met het experimenteren....
Ik hoop dat je als je zelf kinderen krijgt niet wacht tot hun 15e of 16e voordat je eens "het gesprek" met ze aangaat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:22 schreef zhe-devilll het volgende:
Ach man lul toch niet, dat is echt niet bij alle "pubers" zo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik hoop dat je als je zelf kinderen krijgt niet wacht tot hun 15e of 16e voordat je eens "het gesprek" met ze aangaat.Het is een vast staand feit dat pubers vanaf een jaar of 12 al bezig zijn met de ontdekkingstocht op sexueel gebied.
Hey je wilt het geloven of niet, maar er zijn maagden van boven de 20 jaar die daar bewust voor kiezen. Ja, hier in Nederland.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen pubers in die leeftijdscategorite die op ontdekkingstocht zijn naar hun eigen lichaam en hun sexuele ontwikkeling, en iemand van 44 die ook daadwerkelijk sex wil met iemand van 12.
Dat pubers steeds jonger beginnen met sexuele expirimentjes staat allang vast. Iemand die een jaar of 15 is en geen maagd meer is in ook niet ongewoon meer. Maar dan spreek je wel over jongeren die onder elkaar bezig zijn met sexuele ontwikkeling, en niet over een of andere oude smeerlap die sex wil met kinderen.
iemand kan pas bewust kiezen voor onthouding als hij bewust is van zijn sexualiteit....quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hey je wilt het geloven of niet, maar er zijn maagden van boven de 20 jaar die daar bewust voor kiezen. Ja, hier in Nederland.
Nou dat vind ik heel mooi gezegdquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:23 schreef KroJo het volgende:
[..]
iemand kan pas bewust kiezen voor onthouding als hij bewust is van zijn sexualiteit....
Een kind dat zich niet bewust is van zijn sexualiteit en niet sexueel experimenteerd, waarbij overigens bewuste onthouding evenzeer onderdeel kan uitmaken van het experimenteer en bewustwordingsproces ... daarvan kan je niet beweren dat het zich zou 'onthouden'....
Kinderen kennen nu eenmaal een fase die meestal onder Puberteit valt waarin ze hun sexualiteit ontdekken... dat is geen vast omslagpunt, bv op hun zestiende verjaardag waar ze opeens bewuste keuzes kunnen maken met wie wel of wat niet te doen op sexueel gebied....
veel pubers, veelal ook jongens, aar evenzeer meisjes zijn op hun zestiende ook zeker nog niet sexueel volgroeid
Die fase kan veelal tot ongeveer in de twintiger jaren duren en begint meestal rond de 11,12 (alhoewel sommige biologen ervanuitgaan dat bij meisjes dit al vanaf hun 9e jaar zich kan ontwikkelen)
In die fase zijn kinderen enorm kwetsbaar voor 'misbruik' zeker door en persoon die vanuit een overwichts-situatie zit ... een volwassene die de kinderen als 'wijs' aanzien, waarvoor ze respect hebben...
Zeker kinderen die weinig voorlichting krijgen en waarvoor sexualiteit in de gezinnen veelal een grote mate van taboeisering kent, zijn des te kwetsbaarder ook voor psychische schade achteraf, nadat ze ontdekt hebben misbruikt te zijn door de volwassene...
Mijn mening is wel dat het grootste wapen tegen dit misbruik ook de voorlichting van kinderen is, het wegnemen van taboe's rondom sexualiteit en hen snel te leren dat sexualiteit niets is om je voor te schamen en ook dat sexualteit en 'respect voor het lichaam van iemand anders' altijd samen dienen te gaan.
Natuurlijk zijn die er. Maar dat betekend nog niet dat er een behoorlijk grote groep pubers zijn die ruim onder de 16 al beginnen met hun sexuele ontdekkingsreis.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef Integrity het volgende:
Hey je wilt het geloven of niet, maar er zijn maagden van boven de 20 jaar die daar bewust voor kiezen. Ja, hier in Nederland.
Een vrouw begint al biologisch gezien te veranderen op haar 10 of 11e levensjaar. Soms iets later, soms iets eerder. En dan beginnen ook de hormonen een rol te spelen. Bij mannen begint het zo rond hun 12e levensjaar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:57 schreef Integrity het volgende:
Ach man lul toch niet, dat is echt niet bij alle "pubers" zo.
HARD GAY! OKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:56 schreef Integrity het volgende:
[..]
Wil jij ze niet alle handtekeningen leveren? Aan de hand van deze post lijkt het erop dat jouw moraal ver te zoeken is. Uitkijken met jou dus.
Het staat je vrij om zelf te tekenen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:27 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoe gaat het met de handtekeningen binnenhalen? Zou toch wel zonde van alle aandacht zijn als ze niet mee mogen doen met de verkiezingen omdat niemand durft te tekenen![]()
Ja, maar zometeen staat mijn naam op een of andere dodenlijst....dat heb ik niet over voor wat vermaak op tv en in de kamerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:28 schreef freako het volgende:
[..]
Het staat je vrij om zelf te tekenen..
Dat is jouw keuze.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja, maar zometeen staat mijn naam op een of andere dodenlijst....dat heb ik niet over voor wat vermaak op tv en in de kamer![]()
Aan je naam te zien welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:27 schreef Winterkont het volgende:
[..]
HARD GAY! OKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!
Zo is het maar netquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Een vrouw begint al biologisch gezien te veranderen op haar 10 of 11e levensjaar. Soms iets later, soms iets eerder. En dan beginnen ook de hormonen een rol te spelen. Bij mannen begint het zo rond hun 12e levensjaar.
Natuurlijk is lang niet elke puber op die leeftijd bezig met sex, maar er zijn er genoeg die op die leeftijd al beginnen te expirimenteren. Een ontmaagding op 15 jarige leeftijd is helemaal niet ongewoon meer tegenwoordig. Zo rond de 12 jaar is de perfecte leeftijd om er over te praten.... het is namelijk hetzelfde jaar dat ze van de basischool waar ze zelf nog de oudste zijn naar de middelbare school zullen verhuizen waar ze opeens de jongste zijn en tussen jongeren komen tussen de 12 en de 18 waarvan er erg veel sexueel actief zijn.
Zoals iemand al eerder stelde: Ze worden niet opeens plotseling op hun 16e verjaardag ineens geil. En je doet er goed aan om zo vanaf het 12e levensjaar eens goed te praten over sex, de risico's, de gevolgen, etc..... Het is onderdeel van de opvoeding.
Ik lul echt niet hoor, onder de 16 zijn aardig wat pubers sexueel actief. Maar nogmaals, dat is wel heel iets anders als een 48 jarige smerige vetzak die sex wil hebben met pubers uit de leeftijdscategorie natuurlijk.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er. Maar dat betekend nog niet dat er een behoorlijk grote groep pubers zijn die ruim onder de 16 al beginnen met hun sexuele ontdekkingsreis.
Het grote verschil is dat pubers het voornamelijk met elkaar doen (leeftijdgenoten dus), en de Pedo Partij wil dat volwassenen ook sex kunnen hebben met pubers onder de 16.....![]()
martijn.orgquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:08 schreef MikeyMo het volgende:
ik verbaas me overigens over al die mensen die helemaal geschockeerd zijn door deze partij. Alsof ze er in ene achter komen dat er meer pedofielen zijn dan die enkel in TBS-centra zitten of dat het aankondigen dat je een politieke partij bent die gaat meedoen met de verkiezingen gelijk staat aan het feit dat je direct je ideeen kan omzetten in wetten
3 pedo's kondigen aan de politiek in te gaan, maken het daarbij voor zichzelf onmogelijk om nog op jacht te gaan naar gewillig kindervlees (want iedereen herkent ze), en het hele land staat op zijn kop en dringen aan op een verbod terwijl er niets strafbaars in principe wordt gedaan
wat wil je daarmee zeggen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |