quote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Lekker mensen op hun rode schouders petsen.
Beetje laat Peter.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:03 schreef pberends het volgende:
Almeerse visboer leert GroenLinks een lesje.
quote:
Ben je nu aan het werk?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:11 schreef Tijger_m het volgende:
Ik waag mij iig niet meer onbeschermd in de zon (en met beschermed bedoel ik geen mexicaanse hoed), een paar jaar terug heb ik 2e graads verbrandingen opgelopen dankzij een dagje aan de kust, dat gebeurt mij nooit meer.
Niet in de traditionele zin van het woord, nee. Ik beheer mijn investeringen en ik onderzoek mogelijke nieuwe investeringen.quote:
Hoe heb je vermogensopbouw aangepakt, zodat je ook daadwerkelijk geld hebt om te investeren?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet in de traditionele zin van het woord, nee. Ik beheer mijn investeringen en ik onderzoek mogelijke nieuwe investeringen.
Momenteel bekijk ik een "business plan" (groot woord in dit geval) om de veehouderij van een pachter in Wales om te vormen tot een veehouderij op ecologische basis. Voor ons houdt dat in dat wij 3 jaar lang geen pacht zullen innen in ruil voor een aandeel in de boerderij.
PS: In GB mag je 3 jaar lang geen bestrijdingsmiddelen gebruiken voordat een grondstuk het predikaat ecologisch mag dragen en daarop ecologisch verantwoord kan 'boeren'.
Leukquote:Op maandag 17 juli 2006 14:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet in de traditionele zin van het woord, nee. Ik beheer mijn investeringen en ik onderzoek mogelijke nieuwe investeringen.
Momenteel bekijk ik een "business plan" (groot woord in dit geval) om de veehouderij van een pachter in Wales om te vormen tot een veehouderij op ecologische basis. Voor ons houdt dat in dat wij 3 jaar lang geen pacht zullen innen in ruil voor een aandeel in de boerderij.
Hoe zit dat in Nederland? Zal wel ongeveer vergelijkbaar zijn toch?quote:PS: In GB mag je 3 jaar lang geen bestrijdingsmiddelen gebruiken voordat een grondstuk het predikaat ecologisch mag dragen en daarop ecologisch verantwoord kan 'boeren'.
Eh..opties hebben in een ICT bedrijf wat naar de beurs gaat voor heeeeeeel veel geld tijdens de dot com periode? Ik was een van diegenen die wel geld heeft verdiend aan de dot com era, niks geen verdienste overigens maar puur geluk hebben om op de juiste plaats op de juiste tijd te zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe heb je vermogensopbouw aangepakt, zodat je ook daadwerkelijk geld hebt om te investeren?
(je hoeft natuurlijk niet in detail te treden, vind het gewoon interessant hoe je van klein beginnen groeit naar iets aanzienlijks)
Zou best kunnen, du_ke, punt in deze is dat de pachter in kwestie niet aan zijn verplichtingen zal kunnen voldoen aan ons tijdens de omschakeling naar ecologische veehouderij en de beschikbare subsidies zijn onvoldoende in dat opzicht.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:25 schreef du_ke het volgende:
Hoe zit dat in Nederland? Zal wel ongeveer vergelijkbaar zijn toch?
quote:820 tt-EEN 820 ma 17 jul 14:28:37
FILM The US vs John Lennon
"NIXON WOU LENNON HET LAND UITZETTEN"
De Amerikaanse president Nixon heeft in
de jaren 70 geprobeerd om John Lennon
het land uit te krijgen. De documen-
taire "The US vs John Lennon" onthult
hoe amateuristisch de Amerikaanse over-
heid daarbij te werk ging.
In de jaren 70 vestigde Lennon zich in
New York. Hij maakte zich onpopulair
door kritiek te uiten op de oorlog in
Vietnam. Nixon gaf de opdracht aan de
FBI om een bezwarend dossier tegen hem
aan te leggen, zodat ze hem het land
konden uitzetten.
De FBI slaagde niet in zijn opzet, want
Lennon kreeg een verblijfsvergunning.
baaj ?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:09 schreef Apropos het volgende:
Hij is echt weg.
de ene ecoloog is de ander niet hè ? Binnen het groenkamp zijn de meningen wel vaker verdeeld.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk.
[..]
Hoe zit dat in Nederland? Zal wel ongeveer vergelijkbaar zijn toch?
Hehe maar zolang het niet biodynamisch hoeft valt het meestal wel mee volgens mijquote:Op maandag 17 juli 2006 16:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
de ene ecoloog is de ander niet hè ? Binnen het groenkamp zijn de meningen wel vaker verdeeld.
Het wachten is op het baajguardian bevrijdingsfront denk ikquote:
Ik heb geen idee, Du_ke. Waarom is het belangrijk voor je om te weten eigenlijk?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hehe maar zolang het niet biodynamisch hoeft valt het meestal wel mee volgens mij.
Die open sollicitatie was naar een post in een museum. Morgen ga ik bellen om in aanmerking te komen voor een belfunctie bij een bank. Iets met afspraken en bestaande zakelijke relaties.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:43 schreef sigme het volgende:
Waar solliciteer je naar, Apropos?
Ey, kom je dan hier in de stad werken? Ik wil wel met Jehan op de foto, als ie z'n hellebaard over z'n schouder heeft hangen en z'n puntmuts op heeft, ten bate van het rembrandt jaarquote:Op maandag 17 juli 2006 18:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die open sollicitatie was naar een post in een museum. Morgen ga ik bellen om in aanmerking te komen voor een belfunctie bij een bank. Iets met afspraken en bestaande zakelijke relaties.
Tenzij de Rembrandt gift shop nog van zich laat horen.
Niet beetje algemene interesse misschien.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, Du_ke. Waarom is het belangrijk voor je om te weten eigenlijk?
okay. Het zal vast wel ergens door iemand opgeschreven zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 21:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet beetje algemene interesse misschien.
Tony, put your size 12 in my mouthquote:Op maandag 17 juli 2006 20:37 schreef Autodidact het volgende:
[[url=http://adamboulton.typepad.com/my_weblog/images/bushandblair450.jpg]afbeelding]
"Yo Blair How are you doing?"[/url]
Hier de opgenomen uitspraken.
Good puppy, good puppy
Rolling on over
De geschenkenwinkel is gewoon in z'n geboortestad.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ey, kom je dan hier in de stad werken? Ik wil wel met Jehan op de foto, als ie z'n hellebaard over z'n schouder heeft hangen en z'n puntmuts op heeft, ten bate van het rembrandt jaar
Bush z'n gangsta-gesprekken.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:37 schreef Autodidact het volgende:
[[url=http://adamboulton.typepad.com/my_weblog/images/bushandblair450.jpg]afbeelding]
"Yo Blair How are you doing?"[/url]
Hier de opgenomen uitspraken.
Good puppy, good puppy
Rolling on over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |