Waarom zouden er veel gevoelszenuwen rond de anus zitten, terwijl anale seks niet echt als natuurlijk worden gezien? Foutje in de evolutie? Let wel; dit is een serieus topic.quote:De huid van en rond de anus is evenals de lippen zeer dicht bezet met gevoelszenuwen
In de evolutie is er geen goed of fout. Dat maken mensen dr zelf van.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:14 schreef pberends het volgende:
Foutje in de evolutie? Let wel; dit is een serieus topic.
Lang leve de portocavale anastomosequote:Op maandag 17 juli 2006 17:22 schreef sjakie007 het volgende:
Sommige alcoholisten nemen via deze methode zelfs alcoholische drank tot zich, omdat de effecten van de alcohol dan sterker optreden.
The bunghole of fire!quote:Op maandag 17 juli 2006 18:13 schreef longinus het volgende:
Ik merk het altijd na het eten van hete pepers.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:12 schreef eppo2 het volgende:
Genisis 1, vers 32:
Aan het eind van de zesde dag zei God tegen Adam: 'Ik heb nog een handjevol zenuwcellen over. Wat zal ik er mee doen?' 'Steek ze maar in mijn reet,' antwoordde Adam.
Genisis 1, vers 32:
Aan het eind van de zesde dag zei God tegen Adam: 'Ik heb nog een handjevol zenuwcellen over. Wat zal ik er mee doen?' 'Steek ze maar in mijn reet,' antwoordde Adam.
Dit was nog voordat Adam en Eva van de appel hadden gegeten. Daarna pas wisten ze wat goed en kwaad was.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:42 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dus homoseksualiteit mag eigenlijks wel gewoon van God?
Daarom houden veel vrouwen zeker ook niet van anale seks.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:52 schreef eppo2 het volgende:
[..]
Dit was nog voordat Adam en Eva van de appel hadden gegeten. Daarna pas wisten ze wat goed en kwaad was.
En daar stond Adam dus, met zijn overgevoelige anus, een appel in zijn hand en hunkerend om geprikkeld te worden. Hij dacht: 'Had ik nu maar van de bananenboom gegeten!'![]()
Dat komt dan omdat ze die 24cm van je niet kunnen handlen bro.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Daarom houden veel vrouwen zeker ook niet van anale seks.....![]()
Genisis 1, vers 32:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:52 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat komt dan omdat ze die 24cm van je niet kunnen handlen bro.![]()
Zeg ik ook altijd als men vraagt waarom mij warming up in de gym zo kut is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:57 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ach, rekt het niet, dan scheurt het wel.....![]()
Genisis 1, vers 32:
Persoon: "Ey Mr.J, waarom is jou warming-up toch altijd zo belabberd?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:17 schreef Mr.J het volgende:
Zeg ik ook altijd als men vraagt waarom mij warming up in de gym zo kut is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |