Ah, en de rest niet?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:43 schreef Meki het volgende:
Israel is een " westerse " " democratisch " en die moet rekening houden met mensenrechten .
Natuurlijk, dat vind iedereen, maar dat zeg ik juist: wat je wilt, gebeurt niet altijd. Zou wel gemakkelijk zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:16 schreef klez het volgende:
Er komt een moment dat een heleboel mensen dat het afgelopen moet zijn met gezeik. Gezien de cocktail die Iran aan het bereiden is, zou het wel eens kunnen dat een aantal machtige partijen vinden dat de komende jaren de invloed van Hezbollah geneutraliseerd moet worden. Vandaar ook die internationale vredesmacht die zo snel uit de hoge hoed wordt getoverd, vermoed ik.
Ik wil ver met je mee gaan en zeggen dat die mensen het idd oprecht zien als verzet plegen. Maar je moet het niet gaan vergelijken met het Nederlandse verzet in de oorlog. Die bliezen geen burgers op.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verschil van of je weet dat je campagne gaat voeren of dat je weet dat je geld naar wat explosieven gaat, beiden kan daar gezien worden volgens hen als verzet, maar als Abbas het niet wist en hoe hij nu aan het handelen is, lijkt het me verzet dat hij steunde a la vergelijking verzet NL '40.
Om ook maar een WO2 vergelijking te maken
En daarom zouden ze simpele mensen zoals jij geen stemrecht moeten geven. Als je zelf je kinderen in de vuurlinie laat lopen in de hoop op mediaaandacht ben je daar zelf verantwoordelijk voor, en de enige reden dat ze dat doen is omdat domme mensen als jij niet nadenken maar gelijk Israel gaan haten zonder dat ze zelf nadenken over hoe die kinderen in een vuurgevecht zijn gekomen.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:45 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zie op TV dode kinderen dus mag ik (p) Israel verafschuwen
het ligt niet aan mijquote:Op maandag 17 juli 2006 11:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Achter de schermen ben ik er ook mee bezig.
- Ik wordt er namelijk ook horendol van (vanmorgen liep het nog lekker). -
Een veel betere oplossing lijkt me om simpele zielen die niet doorhebben dat meki hier een beetje zit te rellen gewoon te bannen. Ten eerste komt er toch nooit wat zinnigs uit (behalve 'keihard aanpakkuh'), ten tweede beroof je meki zo van z'n publiek.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:49 schreef Arnold_fan het volgende:
En daarom zouden ze simpele mensen zoals jij geen stemrecht moeten geven.
Vader theresaquote:Op maandag 17 juli 2006 11:49 schreef Meki het volgende:
[..]
het ligt niet aan mij
ik kom hier enkel om te discussieren en om de kinderen niet te laten vergeten
Wat zie jij de zaken simpel zeg, en vooral zwart-wit, kom op.. jij bent ook niet achterlijk en weet dat dat wel iets moeilijker zit dan nu je anderen wilt doen geloven met deze post.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:49 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
En daarom zouden ze simpele mensen zoals jij geen stemrecht moeten geven. Als je zelf je kinderen in de vuurlinie laat lopen in de hoop op mediaaandacht ben je daar zelf verantwoordelijk voor, en de enige reden dat ze dat doen is omdat domme mensen als jij niet nadenken maar gelijk Israel gaan haten zonder dat ze zelf nadenken over hoe die kinderen in een vuurgevecht zijn gekomen.
Nee, ik bedoel dat hen het zo zien, Sheik Yassine verwees herhaaldelijk naar verzet in 2e wo als een inspiratie voor hem.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:49 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik wil ver met je mee gaan en zeggen dat die mensen het idd oprecht zien als verzet plegen. Maar je moet het niet gaan vergelijken met het Nederlandse verzet in de oorlog. Die bliezen geen burgers op.
Voor hen werkt het prima als excuusquote:Ik snap niet waarom het nodig is om het met Nederland is WOII te vergelijken. Want die vergelijking loopt op alle gebieden spaak.
OMG de kinderen, de kinderen, de kinderenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
En maar blijven doordreunen op kinderen.
Meki, zo discusieer je niet. Je moet ook met andere dingen komen.
Elke keer als jij kinderen en Israel in 1 zin gebruikt, zul je een simpel antwoord terugkrijgen:
hamas - kinderen
hezbbollah - kinderen.
en dan niet terugzeggen dat de ene meer dan de andere doodschiet, nee, dan ga je dus inzien dat beide kanten fout zitten en dan ga over iets anders praten.
KINDEREN FTW!
Ik zeg niet dat alle kinderen die daar sterven bewust door de ouders opgeofferd worden, maar een groot deel wel. Daarnaast wordt er hard gewerkt om de kinderen martelaren te maken door alle scholen te vernoemen naar mensen die zich hebben opgeblazen in een bus..... Ik denk dat dit al aangeeft hoe de houding van de volwassenen richting de kinderen is, niet erg opbouwend, maar juist destructief.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:51 schreef Alulu het volgende:
[..]
Wat zie jij de zaken simpel zeg, en vooral zwart-wit, kom op.. jij bent ook niet achterlijk en weet dat dat wel iets moeilijker zit dan nu je anderen wilt doen geloven met deze post.
Welke genocide?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:54 schreef huupia34 het volgende:
het wordt tijd dat de nederlandse regering eens afstand neemt van deze genocide en niet zoal nu , bot doet door te vragen om om de burgers te denken.
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:49 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
En daarom zouden ze simpele mensen zoals jij geen stemrecht moeten geven.
Nee, terrorisme is geen verzet. Dat is het verschil.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:55 schreef Alulu het volgende:
De vergelijking met het verzet in WOII loopt zeer zeker wel op tot bepaalde hoogte hoor.
Als je de kids maar niet vergeetquote:Op maandag 17 juli 2006 11:56 schreef Flying_nomad het volgende:
Flying_nomad suggereerd hierbij geen respons meer te geven aan Meki (wordt het wellicht wat stiller)
En jij bent lekker geloofwaardig met je Nick en je Avatarquote:Op maandag 17 juli 2006 11:49 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
En daarom zouden ze simpele mensen zoals jij geen stemrecht moeten geven. Als je zelf je kinderen in de vuurlinie laat lopen in de hoop op mediaaandacht ben je daar zelf verantwoordelijk voor, en de enige reden dat ze dat doen is omdat domme mensen als jij niet nadenken maar gelijk Israel gaan haten zonder dat ze zelf nadenken over hoe die kinderen in een vuurgevecht zijn gekomen.
is puur in de feiten gaan opeens flamen gewordenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:50 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Vader theresa![]()
En het leuke bijeffect dat je steeds loopt te flamen is natuurlijk puur toevallig![]()
Hoe noemden de Duitsers het verzet??quote:Op maandag 17 juli 2006 11:56 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nee, terrorisme is geen verzet. Dat is het verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |