Bla bla bla, die kinderen zijn verrdachten die zijn opgepakt voor geweld tegen Israel, loop niet steeds te zeuren om 400 kleine terroristen alsjeblieft.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
erkennen dat er de 400 kinderen die gegijzeld worden de aanleiding ervan is
Ging dus onbewust en indirect.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:40 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Though he didn't know what the money was being spent for, longtime Fatah official Mahmoud Abbas, aka Abu Mazen, was responsible for the financing of the Munich attack. ― Daoud, M. (Abu Daoud) (New York, 2002) Memoirs of a Palestinian Terrorist ISBN 1559704292
Capslock wordt ervaren als schreeuwen.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik schreeuw niet,
dat laatste regel lees je blijkbaar niet goed
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:40 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Bla bla bla, die kinderen zijn verrdachten die zijn opgepakt voor geweld tegen Israel, loop niet steeds te zeuren om 400 kleine terroristen alsjeblieft.
ik kijk wat de aanleiding ervan isquote:Op maandag 17 juli 2006 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
En maar blijven doordreunen op kinderen.
Meki, zo discusieer je niet. Je moet ook met andere dingen komen.
Elke keer als jij kinderen en Israel in 1 zin gebruikt, zul je een simpel antwoord terugkrijgen:
hamas - kinderen
hezbbollah - kinderen.
en dan niet terugzeggen dat de ene meer dan de andere doodschiet, nee, dan ga je dus inzien dat beide kanten fout zitten en dan ga over iets anders praten.
KINDEREN FTW!
waarom moet israel als een democratisch land gedragen en hoor ik niets over de palestijnen en libanon?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
ook al zou het waar zijn
een democratisch ( was ) land trapt daar niet in
Als ik het zo lees inderdaad zonder te weten wat er mee gebeurde. Maar wel bewust terrorisme steunen.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:40 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Bla bla bla, die kinderen zijn verrdachten die zijn opgepakt voor geweld tegen Israel, loop niet steeds te zeuren om 400 kleine terroristen alsjeblieft.
Maar zou hij het dan gezien hebben als terrorisme of verzet?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:42 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Als ik het zo lees inderdaad zonder te weten wat er mee gebeurde. Maar wel bewust terrorisme steunen.
soldatenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:41 schreef Meki het volgende:
[..]
ik kijk wat de aanleiding ervan is
de aanleiding blijft 400 kinderen die mishandelt worden in Israelische kampen.
daarmee is het begonnen Hamas wilt die vrij hebben
Onzinnig, intelectualiteit heeft werkelijk niets met democratie te maken, laat staan met welke berichten de media oppikken. De media krijgen hapklare brokken van dode kinderen, en dat zenden ze uit, en linkse programma's (en dat zijn de meeste hier objectief gezien) zenden dit dan uit met maar een heel sumiere uitleg over het hoe en wat van de aanval.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
ook al zou het waar zijn
een democratisch ( was ) land trapt daar niet in
die zijn niet erg democratischquote:Op maandag 17 juli 2006 11:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom moet israel als een democratisch land gedragen en hoor ik niets over de palestijnen en libanon?
Zien ze het niet allemaal als verzet ?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar zou hij het dan gezien hebben als terrorisme of verzet?
Achter de schermen ben ik er ook mee bezig.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:25 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Zolang we allemaal op Meki blijven reageren blijft dit een topic op kleuter niveau zonder dat een constuctieve discussie over hoe de situatie zich daar ontwikkeld een kans krijgt.![]()
whehehehehehehehehehehehehehehehhhehequote:Op maandag 17 juli 2006 11:43 schreef Meki het volgende:
[..]
die zijn niet erg democratisch
Israel is een " westerse " " democratisch " en die moet rekening houden met mensenrechten .
zij weten dondersgoed het moorden van Kinderen dat het in strijd is met de regels van VN
Die is wel hilarisch.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:29 schreef Meki het volgende:
MEKI VRIENDIN JENNIFER GAAT VREEMD MET 2 MANNEN [
quote:MID ( Meki inlichtingen dienst ) Heeft iets speciaal ontdekt - Meki ´s vriendin Jennifer is vandaag vreemd gegaan met 2 mannen met Arabische afkomst.
De Arabische TV zender Al-Jazeera en de Amerikaanse zender CNN maken hier live verslag van. Meki is hier erg teleurgesteld. " Het gaat hier om 2 dikke mannen die geen respect tonen aan Jennifer die erg belangrijk is voor Meki namelijk het keuken bijhouden en in bed blijven als Meki thuis komt van het handelen in verboden middelen.
Meki heeft in een intervieuw met Al Jazeera gezegd dat Jennifer mag worden gestenigd in Iran. Meki bestempelt deze zaak zeer erg en heeft de VN duidelijk gemaakt om een standpunt te nemen in deze moeilijke kwestie . Kofi Annan wilt hierdoor de rechten van vrouwen verminderen . " Een vrouw die met 2 dikke mannen er van doorgaat moet beboet worden en alle vrouwen in de wereld moeten zien dat het het verkeerd loopt - dus hierbij wil ik voorstellen dat de vrouwen alleen voortaan thuis blijven met de gordijn dicht.
ik zie op TV dode kinderen dus mag ik (p) Israel verafschuwenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:43 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Onzinnig, intelectualiteit heeft werkelijk niets met democratie te maken, laat staan met welke berichten de media oppikken. De media krijgen hapklare brokken van dode kinderen, en dat zenden ze uit, en linkse programma's (en dat zijn de meeste hier objectief gezien) zenden dit dan uit met maar een heel sumiere uitleg over het hoe en wat van de aanval.
O Nee, het blijkt ineens dat die lieve kinderen zelf slecht zijn, ja wat moet je dan opeens denken he? Helaas is de wereld geen Jip en Janneke verhaaltje waarin maar 1 slechterik zit en de anderen heel lief zijnquote:
Neem aan van wel. Vrijwel niemand profileert zich als zijnde terrorist. Ze hebben altijd 1 of andere achterliggende gedachte waardoor zij een verzetsgroep zijn of vrijheidsstrijders.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:44 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Zien ze het niet allemaal als verzet ?
Verschil van of je weet dat je campagne gaat voeren of dat je weet dat je geld naar wat explosieven gaat, beiden kan daar gezien worden volgens hen als verzet, maar als Abbas het niet wist en hoe hij nu aan het handelen is, lijkt het me verzet dat hij steunde a la vergelijking verzet NL '40.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:44 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Zien ze het niet allemaal als verzet ?
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Achter de schermen ben ik er ook mee bezig.
* ook zo.......quote:- Ik wordt er namelijk ook horendol van (vanmorgen liep het nog lekker). -
En waarom zou dat in strijd zijn met de regels van de VN? Ik weet alleen dat het verboden is om kindsoldaten te gebruiken, dus dan zijn de Palestijnen slecht bezig, maar die kindsoldaten mogen, uiteraard, gewoon afgeschoten worden.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:43 schreef Meki het volgende:
[..]
die zijn niet erg democratisch
Israel is een " westerse " " democratisch " en die moet rekening houden met mensenrechten .
zij weten dondersgoed het moorden van Kinderen dat het in strijd is met de regels van VN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |