Ook zijn er nieuwe spelmogelijkheden.quote:By aligning with one of two warring factions, alliances can gain and hold territory by participating in Faction Battles. The outcome of these battles influences the progress of the war between the two factions. The current battle lines and indications of the control of cities and towns are always visible on the world map. Guild membership in Guild Wars Factions is extremely appealing and interesting for both cooperative and PvP players. By joining an alliance and achieving success with Alliance Missions, your guild gains control of high-level towns. With that control, guild members acquire access to elite cooperative content. In Factions, the strongest guilds most likely will not be made up exclusively of PvP or cooperative players. The strongest guilds will be a combination of both types of players, and such a combination will result in benefits for all members.
En uiteraard nieuwe content.quote:* Challenge Missions Cooperative missions involve specific scoring objectives, such as holding out against progressive waves of enemies. You will see personal bests and high scores displayed within the game.
* Elite Missions The most powerful alliances have access to new areas that are designed to be the ultimate cooperative challenge.
* Competitive Missions Multiple teams compete to control resource points and achieve strategic victory. Victors earn faction points for their alliance which will determine the control of towns and outposts.
* Alliance Battles Alliance Battles are large-scale, strategic PvP battles that allow factions to conquer new territory.
quote:* A total of 300 new skills, including 90 new elite skills, for the two new Factions professions and the six core professions from Guild Wars.
* More than 50 new locales, including story missions, combat arenas, and explorable areas.
* More than 100 new creatures.
* New guild halls.
* New faces, hair styles, and armor sets for both Factions and the core professions.
* New pets
* Hundreds of new weapons and items.
Heerlijk! Wij hebben geen airco, dus ik hoop dat het wat minder drukkend blijft...quote:Op maandag 17 juli 2006 10:37 schreef torn_Machina het volgende:
Het is hier goed uittehouden met de airco. Het mag van mij wel boven de 30 graden komen vandaag.![]()
Ik zag het!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:38 schreef torn_Machina het volgende:
Ik had wel de laatste post van je afgepakt.![]()
hoho, ik heb het niet tot nauwelijks gedaan vorig topicquote:Op maandag 17 juli 2006 11:01 schreef Elegy het volgende:
Ga je nu ook bij iedere nieuwe in dit topic vijf vragen of ze bij de guild komen?![]()
Post hier de naam van je character. (In Game Name) en dan krijg je in de loop van de dag een invite van een van de huidige guildiesquote:Op maandag 17 juli 2006 11:09 schreef Vandaahl het volgende:
ehm
ja
ik heb ook guildwars
al een tijdje
hoe kom ik bij het fok guild?
dat was een schaamteloze tvp hehehequote:
Probeer ik onze guild levendig te houden is het nog niet goed.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
hoho, ik heb het niet tot nauwelijks gedaan vorig topic
Dat waren Torn_Machina en DarkY.nl
klikquote:Op maandag 17 juli 2006 11:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Weet iemand trouwens waar in FActions ik voor groene wapens kan farmen??
Kan het daar nergens vinden....
tevens een tvptje...
Hehehe, moet je ook maar Mod worden op fok! forum guild sitequote:Op maandag 17 juli 2006 11:21 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Probeer ik onze guild levendig te houden is het nog niet goed.![]()
Ik vind het zelf leuk om mensen die GW net hebben gekocht te helpen.
Vanavond maar weer als vraagbaak online zijn.![]()
GuildWiki is echt onmisbaar.quote:
Klopt, de site is ook erg overzichtelijk. Je vindt alles dus vrij snel.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
GuildWiki is echt onmisbaar.
Moet je echt eens op gaan rondneuzen...
Dat deed ik ook, maar dit handige overzichtje kon ik niet 1-2-3 vinden :-(quote:Op maandag 17 juli 2006 11:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
GuildWiki is echt onmisbaar.
Moet je echt eens op gaan rondneuzen...
Dat linkje staat gewoon op de frontpage onder het kopje Weapons.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar dit handige overzichtje kon ik niet 1-2-3 vinden :-(
Ja, de wiki is niet altijd overzichtelijk, maar alles is op een bepaalde manier gecategoriseerd.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar dit handige overzichtje kon ik niet 1-2-3 vinden :-(
Ik zat dan ook meer bij de mappen en locaties te kijken naar onbekende gebieden voor mij dan bij de wapens.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat linkje staat gewoon op de frontpage onder het kopje Weapons.
Als Guild Leader heb je eigelijk de verantwoordelijkheid over de Guild.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat moet je doen als een Guild leader in het algemeen?
Mag ik trouwens ook in de OP, binnenkort ben ik wel level 20 met me character, Talian Tane.
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zat dan ook meer bij de mappen en locaties te kijken naar onbekende gebieden voor mij dan bij de wapens.
Weet je, ik hou hier maar over op voordat ik mezelf verder voor lul zet
Wat kan niet? Op mappen en locaties zoeken? Of mezelf voor lul zetten? Beiden kan namelijk welquote:
http://gw.gamewikis.org/wiki/It_Ends_Herequote:Op maandag 17 juli 2006 12:40 schreef Borreke het volgende:
Ik heb een vraag. Bij de quests "It ends here" en "Capturing the Orrian tome" kom ik er niet uit. Wat een kutmap, de locatie is echt scheef. Ik loop de heletijd te zoeken maar voor beide missies kan ik niet het gene vinden wat er in de quest log staat, iemand de oplossing?
Kijk joh, hij is nu al helemaal thuis op de GuildWikiquote:Op maandag 17 juli 2006 12:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
http://gw.gamewikis.org/wiki/It_Ends_Here
http://gw.gamewikis.org/wiki/Capturing_the_Orrian_Tome
bedankt, ik kom regelmatig op Guildwiki, maar was vergeten dat ze daar ook quests laten zien, bedankt !quote:Op maandag 17 juli 2006 12:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
http://gw.gamewikis.org/wiki/It_Ends_Here
http://gw.gamewikis.org/wiki/Capturing_the_Orrian_Tome
Ja joh, je bent nooit te oud om te lerenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kijk joh, hij is nu al helemaal thuis op de GuildWiki
In post-searing heb je de rest van je tasjes weerquote:Op maandag 17 juli 2006 13:15 schreef maduropa het volgende:
Dan merk je ineens wat kleine dingetjes, die je allemaal terugvindt in factions maar mist in Prophecies. Zo mis ik de extra bags, kon alleen een belt-pouch vinden.
misschien dat je dr nog n quest kan doenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:20 schreef torn_Machina het volgende:
Off-Topic: Er staat iets goed in de fik bij mijn werk. Zijn al 12 brandweerwagens langsgekomen.
Schijnt dat het postkantoor in de brand staat. Straks even kijken wat er aan de hand is.![]()
lolquote:Op maandag 17 juli 2006 13:21 schreef Desdinova het volgende:
[..]
misschien dat je dr nog n quest kan doen
"Assist the firemen" ofzo.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:21 schreef Desdinova het volgende:
[..]
misschien dat je dr nog n quest kan doen
Je gaat je post-searing rotschrikken.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:15 schreef maduropa het volgende:
tvp-tje, en nog dank voor de linkjes die ik had gekregen.
Ben alleen nu vooral bezig geweest met m'n elemtalist, pre-searing op prophecies.
Dan merk je ineens wat kleine dingetjes, die je allemaal terugvindt in factions maar mist in Prophecies. Zo mis ik de extra bags, kon alleen een belt-pouch vinden. En qua materiaal is er wel veel te vinden. Wel goed voor de beurs.
Vind Prophecies overigens ook een prachtige wereld, mooi en de kwaliteit ervan is alleen maar verbeterd in Factions.
zo meteen ook een TVP-tje gemaakt
oeps,quote:Op maandag 17 juli 2006 13:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Je gaat je post-searing rotschrikken.
Alles is dor, niets is meer zo mooi groen en peaceful...
De rest van je bags kun je straks kopen, met runes of holding, die ervoor zorgen dat je een keer zoveel items in een bag kan doen.
Kom anders die houtopslagplaats bij mij even blussen.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:09 schreef maduropa het volgende:
[..]
oeps,
m'n elemantalist heb ik ingesteld voor fire, moet ik nu maar switchen voor Water? wordt alles weer groen.![]()
En anders vliegt de envrionment vast in de fik.
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:15 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kom anders die houtopslagplaats bij mij even blussen.![]()
Net buiten Matuu keep, een stukje naar het oosten. HIj staat alleen in een soort ruine, maar als je dichterbij komt dan spawnen er wat minions om hem heen. XueKao dacht ik dat ie heette.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:34 schreef Borreke het volgende:
Heb nu een quest waarbij ik een Signet of Capture moet toepassen op een boss. Weet iemand waar een A/Mo boss zit?
Ik had dezelfde quest met mijn Monk.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:34 schreef Borreke het volgende:
Heb nu een quest waarbij ik een Signet of Capture moet toepassen op een boss. Weet iemand waar een A/Mo boss zit?
Daar kan ik je niet mee helpen, zit met hetzelfde probleemquote:Op maandag 17 juli 2006 15:42 schreef Borreke het volgende:
Bij de missie chaltering the forrest moet je veel doen. Ten eerste moet ik Alborstone verkennen, 5 plaatsjes hierin dus ik volg het groene sterretje bij zo'n lift operator en dan kom ik in aborstone dat ik moet verkennen maari k kan nu niet bij dat stukje komen omdat ik er simpelweg niet kan komen, hoe zit dit?
Daar begin ik dus gewoon al niet aan.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet mee helpen, zit met hetzelfde probleem
Charting the Forest en Charting the Jade Sea, moet ik beide nog doen met mijn Necro.
Ook kun je in alliance battles kurzick faction ontvangen, als je in een kurzick guild zit.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:23 schreef Abonides het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk kurzick faction?
op het postkantoor?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:46 schreef DarkY.NL het volgende:
Hoihad bhv training vandaag, dus vanochtend wat reanimaties gedaan en laatste 2 uur brandjes lopen te blussen.
Nog een extra antwoord op deze vraag:
[..]
Ook kun je in alliance battles kurzick faction ontvangen, als je in een kurzick guild zit.
Deel 12[afbeelding]
ff terug lezen hequote:Op maandag 17 juli 2006 16:52 schreef DarkY.NL het volgende:
nee, ik werk op een school net als Jo0Lz
ik weet niet het niet met zekerheid, maar het lijkt me welquote:Op maandag 17 juli 2006 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Als ik nu me guild stop, kan ik de guild opnieuw maken met dezelfde naam?
Wat master jaquote:Op maandag 17 juli 2006 19:00 schreef Borreke het volgende:
Zo, die missie is gelukt, in master zelfs nog!
Jep jepquote:Op maandag 17 juli 2006 18:18 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
ik weet niet het niet met zekerheid, maar het lijkt me wel
Het zou wel zo gezellie zijn1!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik dacht bij mezelf ik quit me huidige guild en verplaats me account naar Europa en join tijdelijk de Fok! guild om ervaring op de toen in Guilds, maar ben nu aan het twijfelen. Ik vind me cape namelijk zo mooi.
Dat is coolquote:Op maandag 17 juli 2006 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jottem! Ik heb een Jade armor als minipet.
Ik heb 2 van die krengenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heeft die mino ook zo'n sword ;Pquote:Op maandag 17 juli 2006 22:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb 2 van die krengenEn een mini shiro.
![]()
Ik heb een Jade Armor, Mini Rurik en Mini Shiro. En natuurlijk Kuunavangquote:Op maandag 17 juli 2006 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb begin april 2006 een karakter verwijderd die ik eind april 2005 had aangemaaktquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Potdorie, heb helemaal geen pets
Duurt ook nog wel effe.
Als ik had geweten dat die pets zouden komen, had ik iig al mijn prophecies char's in 1 keer aangemaakt...
Gewoon verkopenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:11 schreef torn_Machina het volgende:
Nog iets van 2 maand wachten tot ik mijn 4e minipet krijg. Als het weer een mini jade armor wordt dan vernietig ik hem direct. Zelfde voor een mini whiptail devourer en jungle troll.
Zij die zoveel waard?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:19 schreef torn_Machina het volgende:
Die zijn het niet waard om te verkopen. Ik hoop op een mini kirin, necrid horseman of charr shaman.
Ik heb een mini shaman en die was verleden week nog 75k waardquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zij die zoveel waard?
Bovendien ,vernietigen? Is er geen guildie die hem wil hebben?![]()
Wow. Ze zijn dus best wat waard.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik heb een mini shaman en die was verleden week nog 75k waard
zie ook:
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=3036624
Maar die mini Jade, is toch nog 25-30k.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Veel waard valt nog wel mee, maar ik vind deze 3 gewoon leuk.
Ach, ik zit met 2 mini hydra's...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:11 schreef torn_Machina het volgende:
Nog iets van 2 maand wachten tot ik mijn 4e minipet krijg. Als het weer een mini jade armor wordt dan vernietig ik hem direct. Zelfde voor een mini whiptail devourer en jungle troll.
Ik ook niet, het is toch 60-80kquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is dan, 2 hydra's of 2 jade armors.![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:52 schreef DarkY.NL het volgende:
ik zit erin Jo0Lz
Oh, kut vergetenquote:
Zou wel cool zijn als je ook met paarden en andere creatures door GW kanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:32 schreef Borreke het volgende:
Okie, ik zal me ook ff aanmelden..
Die necird horseman:
[afbeelding]
Kun je dan als necromancer gewoon op een paard zitten ?![]()
Flauw. Heel flauw. Er zijn meerdere die dat soort geintjes flikken in-game.quote:
haha. ingame name is Arcana Aleria, en ik zit in de fok guildquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh, kut vergeten
Wat is je in game name? En zit je in de Fok! Guild?
Ok, ik voeg je toe.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:38 schreef Desdinova het volgende:
[..]
haha. ingame name is Arcana Aleria, en ik zit in de fok guild
Zijn die dingen zo duur?quote:
Ach, het is een onschadelijk grapje...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Flauw. Heel flauw. Er zijn meerdere die dat soort geintjes flikken in-game.
Grappig om te zien hoe de een na de andere uit de stad verdwijnt. Met dat event was het:
Press Alt+F4 to see the emperor.
Nou, dan was het - Poef. Poef. Poef. Poef, poef, Poef, Poef, Poef poef poef.
Echt niet meer normaal
Die hydra's of die Jade armor's?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:49 schreef DarkY.NL het volgende:
je kunt ze ong tussen de 30-60k per stuk verkopen denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:49 schreef DarkY.NL het volgende:
je kunt ze ong tussen de 30-60k per stuk verkopen denk ik
quote:
Een paar posts naar boven jongens...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:55 schreef DarkY.NL het volgende:
hydra's lijkt me, met een beetje geluk. Jade geen id eigenlijk
Zoals je ziet gaan de Jade Armors rond de 30k weg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik heb een mini shaman en die was verleden week nog 75k waard
zie ook:
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=3036624
quote:Jade Armor -> 30k-45k
Hydra -> 40k-50k
En dan post je niet eens even in het Leden subforum om je voor te stellen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:32 schreef Borreke het volgende:
Okie, ik zal me ook ff aanmelden..
Die necird horseman:
[afbeelding]
Kun je dan als necromancer gewoon op een paard zitten ?![]()
Ik kan ook een externe gallery installeren, maar ik wil graag dat het in de CMS geimplementeerd wordt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit is onze guild image gallery, nog niet veel pics maar dat komt nog wel![]()
http://huilin.freehostia.com/cpg148/index.php
? Het is nu een link, als je klikt krijg je het gewoon te zien toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Imageshack blocked fok!, kan je misschien ergen anders plaatje hosten?
Hehe, ik gebruik ook FireFox, nooit last van gehadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[afbeelding]
voor de firefoxers![]()
firefox onthoud blocked images, zat nog in mijn buffer dus kon ik hem niet zien, ff buffer geleegd en kon ik hem wel zien...
Vaag dingquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[afbeelding]
voor de firefoxers![]()
firefox onthoud blocked images, zat nog in mijn buffer dus kon ik hem niet zien, ff buffer geleegd en kon ik hem wel zien...
Ook kurzick en luxon toch? Maar dat boeit me niet zoveel. Wil eerst de missies voltooien of moet je eerst kurzick/luxon verzamelen om uberhaupt die missies te doen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef torn_Machina het volgende:
Nu mogen we gezellig Faction gaan verzamelen.![]()
Optie 2 levert niet zo snel wat op voor Kurzicks. Voor Luxons kan het wat sneller gaan. Helemaal met Edge of Extinction slimmeriken. Als Kurz moet je het uithouden tot het einde. In alliance battles gaat het sneller. 1.2k faction in een kwartier is niet zeldzaam.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef DarkY.NL het volgende:
je moet zometeen inderdaad "faction farmen".
HIervoor heb je 3 mogelijkheden denk ik.
1- ga de quest doen waar je faction voor krijgt
2- ga naar fort aspenwood
3- doe alliance battles.
Ik vind zelf optie 2 het snelst gaan
Alleen hammers zijn twohanded.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Heb je ook two handed swords/hammers/axes in GW?
Ach ik koop Nightfall toch wel. Ik denk alleen dat de Dervish de nieuwe w/mo en assassins worden. Meer kans voor mij om mij te onderscheiden van de noobs.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef Jo0Lz het volgende:
Gaaf man die review.
Submitten op de site die hap
Maar, ik denk dat het helaas wel weer een rush zal worden op de nieuwe professions.
Zit je in een party met 5 paragon's
Ik kan niet wachtne
De tijd en datum van het eventquote:Press Release - July 18, 2006
ArenaNet Announces Guild Wars Nightfall
Guild Wars Players Invited to Play in Exclusive Player-Versus-Player Event as Beta Testing Launches for Next Guild Wars Campaign
July 18, 2006 (BELLEVUE, WA) — ArenaNet®, developer of the world's leading subscription-free online roleplaying games Guild Wars® and Guild Wars FactionsTM, and NCsoft® Corporation, the world's leading developer and publisher of online computer games, announce today the title of the next game in the award-winning franchise, Guild Wars NightfallTM. Further, Guild Wars Nightfall has entered the beta testing stage and Guild Wars players worldwide are invited to participate in an exclusive, first-look player-versus-player (PVP) event, July 28 — 30, 2006.
During the PVP Preview Event, both Guild Wars and Guild Wars Factions® players will get a first look at Guild Wars Nightfall, and will be able to try out the two new professions being introduced in the game; the Dervish, a scythe-wielding holy warrior, and the Paragon, guardian angel of the Elonian people. In addition to testing out the new professions and arenas, players will also be able to compete for items that will be exchangeable for a variety of rewards throughout the weekend event.
The Guild Wars Nightfall PVP Preview event will kick off on Friday, July 28 at 12:01am PDT and will continue through Sunday, July 30 at 11:59pm PST.
Dit lijkt wel een victorias secret modelquote:
Wow, de anti farm code bestaat dus echt!quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:58 schreef Borreke het volgende:
Lol na wanhopig te farmen naar Daggers of Xuekao van half 11 tot 3 uur snachts kwam ik dit bericht tegen
[afbeelding]
Nu werd mn wanhoop nog wanhopiger dan ooit dus ik besloot te slapen. Pfff stomme boss. Bij die yeti's waar ik langer heb gefarmed heb ik dit bericht nog niet gehad. Lang leve de yeti's![]()
Pff morgen weer nieuwe kansen
Dit is al oud hoor, je ziet het als je "hints" of "tips" oid hebt ingeschakeld. Anders zie je het niet.Rezonen kan wel, maar de drops worden gewoon steeds minder. Eigenlijk moet je drie zones hebben waar je kan circuleren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wow, de anti farm code bestaat dus echt!
Dit was altijd vermoedelijk aanwezig, maar dit bevestigd het wel effe!
Je moet dus zorgen dat je niet rezoned in de area waar je erin ging, en het liefst 2 gebieden pakken om te farmen...
Zoals de farm plek bij beetletun. Maar ik heb deze melding nog nooit gezienquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dit is al oud hoor, je ziet het als je "hints" of "tips" oid hebt ingeschakeld. Anders zie je het niet.Rezonen kan wel, maar de drops worden gewoon steeds minder. Eigenlijk moet je drie zones hebben waar je kan circuleren.
Ik kreeg hem voor het eerst te zien toen ik bij Elona reach Mino's aan het farmen was. Dat is een zeer snelle farm, klein stukje rennen naar de plek waar bijna alle mino's staan of langskomen, slash/squash/verpulver en weer terug warpen en meteen weer de mission beginnen. Na een keer of 6,7 kreeg ik de message dus ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zoals de farm plek bij beetletun. Maar ik heb deze melding nog nooit gezien
Nou ik vond het wel leuk om die screen te zien. Heb het nog nooit gehad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kreeg hem voor het eerst te zien toen ik bij Elona reach Mino's aan het farmen was. Dat is een zeer snelle farm, klein stukje rennen naar de plek waar bijna alle mino's staan of langskomen, slash/squash/verpulver en weer terug warpen en meteen weer de mission beginnen. Na een keer of 6,7 kreeg ik de message dus ook.
Mijn ervaring is dat je echt extreem moet farmen om hem te triggeren. Vroeger bij het griffon farming heb ik hem nooit voorbij zien komen.
Kinderachtige mensen blijf je overal houden hoor. Wat je vraag betreft over die 1k geven aan Balthazar of Grenth.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb dus vandaag geswitched naar Europa servers en ik ben nu al wat minder prettigs tegengekomen. Een willekeurig persoon roepte "stelletje hoeren".
Schijtziek wordt ik ervan. Het zijn altijd nederlanders die gewoon willekeurig wat heen er weer schelden. Dit is nu al de zoveelste keer in de zoveelste online spel.
Ik zal wel nog een weekje blijven en kijken of het me alsnog bevalt in Europa. Zo niet dan rotten mij characters per direct op naar Amerika.
Wat betekent het trouwens als je een platinum geeft aan Balthazar of Grenth ofzo?
Dat is niet helemaal waar. Heb meerdere mensen uit andere guilds gehad die vastzaten in Europa. omdat iedereen uit de guild op Amerikaanse servers speelde, hebben zij toen gemaild met Anet, die heeft hen nog 1 maal de kans gegeven te switchen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:32 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kinderachtige mensen blijf je overal houden hoor. Wat je vraag betreft over die 1k geven aan Balthazar of Grenth.
Als je geascend bent en naar de Temple of the Ages gaat en als Europe favor heeft dan kun je bij Balthazar naar The Fissure of Woe en bij Grenth naar The Underworld.
Dit zijn een soort van endgame PvE area's die vrij pittig zijn als je geen goed team hebt.
Ik raad je dus af om terug te gaan naar Amerika, omdat zij bijna geen favor hebben tijdens de tijden dat Europeanen spelen.
Ruzbeh, je kunt ook maar 5x switchen van home district. Na de 5e keer zit je voorgoed vast in dat district.
Dan is Anet daarin wel soepeler geworden, want de eerste maanden was Anet bikkelhard daarin. Mailen hielp dan ook niet, maar ze willen hun klanten houden dus ze moeten wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Heb meerdere mensen uit andere guilds gehad die vastzaten in Europa. omdat iedereen uit de guild op Amerikaanse servers speelde, hebben zij toen gemaild met Anet, die heeft hen nog 1 maal de kans gegeven te switchen.
Normaal gesproken zit je na 5 keer wel vast ja.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dan is Anet daarin wel soepeler geworden, want de eerste maanden was Anet bikkelhard daarin. Mailen hielp dan ook niet, maar ze willen hun klanten houden dus ze moeten wel.![]()
Het is de bedoeling dat elk half jaar een nieuw deel uitkomt. Wat Factions betreft het PvE gedeelte was vrij kort ja, maar ik vermaak me er nog prima mee. Ik hoop alleen dat Nightfall wat meer missies heeft dan Factions en dat de verhaallijn niet zoveel gaten bevat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:08 schreef Wiehoe het volgende:
Ik las dus net van guildwars 3. Wat komen die delen snel achter elkaar aan zeg. Ze mogen dit keer wel veel meer aandacht besteed hebben aan PVE voordat ik het 3e deel koop. Factions viel me toch wel flink tegen qua PVE.
Het is ook weer vakantie, dus een enorme instroom van pubertjes. het valt mij ook op dat het eigenlijk alleen maar die Nederlanders zijn die lopen te schelden en te vloeken. Aan het taalgebruik kan je meteen afleiden: ah, een 15 jarig kutpubertje. Ze manieren proberen bij te brengen heeft geen zin.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb dus vandaag geswitched naar Europa servers en ik ben nu al wat minder prettigs tegengekomen. Een willekeurig persoon roepte "stelletje hoeren".
Schijtziek wordt ik ervan. Het zijn altijd nederlanders die gewoon willekeurig wat heen er weer schelden. Dit is nu al de zoveelste keer in de zoveelste online spel.
Ik zal wel nog een weekje blijven en kijken of het me alsnog bevalt in Europa. Zo niet dan rotten mij characters per direct op naar Amerika.
Wat betekent het trouwens als je een platinum geeft aan Balthazar of Grenth ofzo?
Achja, ik maak me er niet druk om, sterker nog, kom het bijna nooit tegen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het is ook weer vakantie, dus een enorme instroom van pubertjes. het valt mij ook op dat het eigenlijk alleen maar die Nederlanders zijn die lopen te schelden en te vloeken. Aan het taalgebruik kan je meteen afleiden: ah, een 15 jarig kutpubertje. Ze manieren proberen bij te brengen heeft geen zin.
Wsl. komt het ook omdat GW gratis is na aanschaf, je hebt er geen cc voor nodig dus ook voor jongeren makkelijk te spelen.
Tjah daar moet je dan maar doorheen prikken. Ik zal dan ook nooit in de local chat Nederlands gaan praten. Mijn vorige guild was een mixed guild en er zaten ook wat Nederlanders in.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het is ook weer vakantie, dus een enorme instroom van pubertjes. het valt mij ook op dat het eigenlijk alleen maar die Nederlanders zijn die lopen te schelden en te vloeken. Aan het taalgebruik kan je meteen afleiden: ah, een 15 jarig kutpubertje. Ze manieren proberen bij te brengen heeft geen zin.
Wsl. komt het ook omdat GW gratis is na aanschaf, je hebt er geen cc voor nodig dus ook voor jongeren makkelijk te spelen.
Haha, gister nog maar eens even naar gekeken en ik ben erachter wat de fout is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik kan ook een externe gallery installeren, maar ik wil graag dat het in de CMS geimplementeerd wordt.
Nou heeft het gewerkt, maar nu dus niet meer... Heb geen tijd gehad om daar dedicated mee bezig te gaan, want met Gamen, updates ed. is het gewoon te druk.
Het komt vanzelf wel. Idd.
Zoals bij ons!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Tjah daar moet je dan maar doorheen prikken. Ik zal dan ook nooit in de local chat Nederlands gaan praten. Mijn vorige guild was een mixed guild en er zaten ook wat Nederlanders in.
Ook al was er maar 1 iemand online die niet uit Nederland kwam dan gingen we Engels praten zodat degene ook kon begrijpen waar wij het over hadden.
Dit is gewoon netjes en desbetreffende persoon voelt zich dan ook niet buitengesloten.
Als je Nederlands wilt praten dan doe je dat maar in een private chat of in een NL/BE guild.
Fort Aspenwood is aan de Luxon kant toch in het voordeel, komt weinig voor dat de Kurzick kant wint.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef DarkY.NL het volgende:
en USA server zijn vergeleken met EU server zwaar bagger en bijna altijd lag.
Ik zat eerst ook altijd op USA omdat ze eerst altijd de favor hadden.
Btw Borreke is volgens mij verslaafd aan Fort Aspenwood PvP :p
Ik heb GC ook altijd uit staan eigenlijk, behalve in de highend outposts.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Tjah daar moet je dan maar doorheen prikken. Ik zal dan ook nooit in de local chat Nederlands gaan praten. Mijn vorige guild was een mixed guild en er zaten ook wat Nederlanders in.
Ook al was er maar 1 iemand online die niet uit Nederland kwam dan gingen we Engels praten zodat degene ook kon begrijpen waar wij het over hadden.
Dit is gewoon netjes en desbetreffende persoon voelt zich dan ook niet buitengesloten.
Als je Nederlands wilt praten dan doe je dat maar in een private chat of in een NL/BE guild.
volgens mij maakt het niet uit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Fort Aspenwood is aan de Luxon kant toch in het voordeel, komt weinig voor dat de Kurzick kant wint.
Ik ga gewoon die Kurzick quests doen voor Faction.
Niet te hard hopen, in een half jaar tijd bouw je niet zomaar een goede uitbreiding die ook nog eens groot is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat elk half jaar een nieuw deel uitkomt. Wat Factions betreft het PvE gedeelte was vrij kort ja, maar ik vermaak me er nog prima mee. Ik hoop alleen dat Nightfall wat meer missies heeft dan Factions en dat de verhaallijn niet zoveel gaten bevat.![]()
Ik heb het misschien niet goed uitgelegd. De hele productie voor 1 uitbreiding duurt gewoon een jaar. Er zijn 2 teams bezig die met een half jaar verschil in productie aan de uitbreidingen werken. Vandaar dat ik zei dat er elk half jaar een uitbreiding komt. Toen Factions werd gereleased was Nightfall dus ruim genomem voor de helft al klaar. Als Nightfall uitkomt dan is het team dat Factions heeft gemaakt ook al ruim een half jaar bezig met de vierde uitbreiding.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet te hard hopen, in een half jaar tijd bouw je niet zomaar een goede uitbreiding die ook nog eens groot is.
Ja heel leuk! Heb gisternacht mn uurtjes bij Maatu keep doorgebracht voor die farm dusquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef DarkY.NL het volgende:
Ik zat eerst ook altijd op USA omdat ze eerst altijd de favor hadden.
Btw Borreke is volgens mij verslaafd aan Fort Aspenwood PvP :p
Aha, dat werpt al een ander licht op de zaak. Een en ander hangt natuurlijk ook af van hoeveel mankracht de teams hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:14 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb het misschien niet goed uitgelegd. De hele productie voor 1 uitbreiding duurt gewoon een jaar. Er zijn 2 teams bezig die met een half jaar verschil in productie aan de uitbreidingen werken. Vandaar dat ik zei dat er elk half jaar een uitbreiding komt. Toen Factions werd gereleased was Nightfall dus ruim genomem voor de helft al klaar. Als Nightfall uitkomt dan is het team dat Factions heeft gemaakt ook al ruim een half jaar bezig met de vierde uitbreiding.
Probeer anders is wat minder henchies meetenemen. Inplaats van 7 neem je er nu 4 mee. Gewoon even proberen of je zo levend bij die boss kan komen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja heel leuk! Heb gisternacht mn uurtjes bij Maatu keep doorgebracht voor die farm dus
Het leuke hiervan is dat Nightfall totaal anders is dan Factions, omdat er een ander team aan werkt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aha, dat werpt al een ander licht op de zaak. Een en ander hangt natuurlijk ook af van hoeveel mankracht de teams hebben.
Ik heb die aantallen wel in een nieuwsitem gezien ergens, kan het alleen niet zo snel terugvinden...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het leuke hiervan is dat Nightfall totaal anders is dan Factions, omdat er een ander team aan werkt.
Volgens mij had Anet gezegd dat beide teams even veel mankracht hadden.
Dat er nu al een PvP event komt wil dus zeggen dat ze op de goede weg zijn. Ik denk dat we over 2 maand een PvE event zullen zien en dan rond november de release van Nightfall.
Ik dacht dat het om 40 man per team gaat... Maar ik weet het dus niet zeker...quote:In an interview with TVG, Jeff Strain confirms that work on the third Guild Wars Campaign is well into development...
Recently TVG had the opportunity to preview Guild Wars Factions, the new Campaign in the Guild Wars MMO series, and speak with the President of Guild Wars' developer Jeff Strain. In the interview Strain confirmed that work on the Factions follow-up is already well underway:
"We're releasing two Campaigns a year but each of those Campaigns will have a full year of development ...Campaign 3 started last Fall so it's well into development."
On TVG's question about how the third Campaign is shaping up, Strain said, "...if Guild Wars was an eight and Factions was a ten well that scale's going to have to be revised every time because in terms of the play experience and the visuals, we expect Campaign 3 to be as big a step over Factions as Factions is over the original Guild Wars."
Of course it's well known that Guild Wars would be getting additional Campaign instalments, but news that a Factions follow-up will be arriving before the end of the
year is something of a surprise.
Ik kan het nieuwsitem niet meer vindenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:44 schreef DarkY.NL het volgende:
er is een getal genoemd door Anet hoeveel er in elk team zitten. Het was inderdaad eerlijk gesplitst.
uh jij snapt het niet, even uitleggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef DarkY.NL het volgende:
Je kunt het ook lag noemen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
uh jij snapt het niet, even uitleggen![]()
EU servers staan in Europa, jou pc staat in je kamer in Nederland.
USA servers staan In USA, jou pc staat nogsteeds in je kamer in Nederland.
De afstand tussen jou pc naar EU server is veeeeeel korter dan van jou pc naar USA (satelliet verbinding) dus als je op usa servers gaat spelen doen de berichten die je pc naar usa servers stuuurt er langer over dan dat de berichten naar een eu server moeten. Geen lag dus, en kan je dus ook niet bagger noemen.
Oh en btw dat heet geen lag maar latency
http://en.wikipedia.org/wiki/Latency_%28engineering%29
Toen ik gister ging slapen dacht ik hier al aan omdat die hencies ook drops krijgen en dat ik dus minder kans heb. Heb nu mn team tot 5 man uitgebreid, gaat vlekkenloos maar iets langzamer dan voorheen. Moet ik er nog meer afhalen? Maar welke want ik weet niet welke essentieel zijn voor mequote:Op woensdag 19 juli 2006 11:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Probeer anders is wat minder henchies meetenemen. Inplaats van 7 neem je er nu 4 mee. Gewoon even proberen of je zo levend bij die boss kan komen.
Of je moet zorgen dat je door verschillende areas farmed. Dan heb je die melding ook niet als het goed is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef DarkY.NL het volgende:
als je die message krijgt, moet je even iets anders voor een half uur killen en daarna weer teruggaan
http://pc.ign.com/articles/708/708116p1.htmlquote:E3 2006: Guild Wars Campaign 3
The next update brings a North African flavor to the world.
by Steve Butts
May 11, 2006 - Following the recent release of Factions, the team behind Guild Wars is already hard at work creating an entirely new campaign set for the game. Though team isn't quite ready to start revealing details of the game, they were willing to show us a very impressive trailer that let us get a good look at the locations for the new campaign as well as some concept art for the creatures and NPCs that might populate it.
Starting on a rocky beach, the demo focused on a somewhat run-down dock and a massive, swan-shaped ship with sails that looked like dragonfly wings. From there the game transitions to a North Africa style savannah. Green trees, rocky outcrops and gaily painted mud huts decorate the landscape. We soon traveled to a very interesting windmill that had a hawk-like figure on its top.
By far the most beautiful visuals came when we moved to a massive stone city. Decorated with golden minarets and lush gardens, it looked like the perfect place to relax. There's also a magical touch here as some of the plants actually hang in the air. Water cascading down from them into crystal clear pools gave the whole area a really mystical atmosphere.
After taking a tour and seeing the sights, the team showed us a ton of concept art for the game. The NPCs and creatures all fit the African sort of theme but they show heavy fantasy influences as well. Robed dervishes and giant flattened worms shared the stage with desert warriors and horned tapirs. We'd love to give you details on the new creatures and the classes but the team isn't quite ready to reveal any of those details just yet.
NCSoft told us that the 110 person Guild Wars team has been divided up into two separate campaign teams. That allows them to release an entirely new campaign every six months. Each one is intended to offer a unique visual style based either on real world geography and culture or some sort of mythological setting. Each campaign will also support an entirely new tournament event.
Je wilt toch niet zeggen dat je al de hele dag daar mee bezig bent?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:59 schreef Borreke het volgende:
PFf wordt een beetje wanhopig, die Daggers of Xuekao willen maar niet droppen. Neem een break
Eh wel, ik heb ze nodig omdat ze uitermate geschikt zijn voor een bepaalde build die ik voor ogen heb. De boss is makkelijk te verslaan, korte route.. Kortom alles is voordelig en snel maar hij maar niet droppenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:01 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je al de hele dag daar mee bezig bent?
Ik help vanavond anders wel even. Gaan we beide met henchies dat kreng killen. Als ze bij mij eerder droppen dan krijg jij ze wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef Borreke het volgende:
[..]
Eh wel, ik heb ze nodig omdat ze uitermate geschikt zijn voor een bepaalde build die ik voor ogen heb. De boss is makkelijk te verslaan, korte route.. Kortom alles is voordelig en snel maar hij maar niet droppen
Vet !quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik help vanavond anders wel even. Gaan we beide met henchies dat kreng killen. Als ze bij mij eerder droppen dan krijg jij ze wel.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil per direct in de Fok! Guild, ik ben nu online (Talian Tane).
Ik ben er alleen voor het sociale aspect. Verder kun je het met je guild tegen een andere guild opnemen en proberen hoog in de GvG ladder te eindigen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Watvoor (leuke) dingen kan je doen in een guild?
Hoe werkt dat Guild vs Guild?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik ben er alleen voor het sociale aspect. Verder kun je het met je guild tegen een andere guild opnemen en proberen hoog in de GvG ladder te eindigen.
Ook kun je onderling tegen elkaar vechten om builds te testen. Verder brengt een guild weinig nieuws, ik vind het gewoon leuk om met andere mensen te praten als ik aan het questen ben.
Je krijgt een cape!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Watvoor (leuke) dingen kan je doen in een guild?
Borreke, je kunt zelf toch wel een beetje creatief zijn inplaats van builds van GuildWiki te halen.quote:
Bovendien Wa/Mo!quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Borreke, je kunt zelf toch wel een beetje creatief zijn inplaats van builds van GuildWiki te halen.![]()
Hehe, join the club.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:03 schreef DarkY.NL het volgende:
gister weer een bday pet en weer een &%* hydra...
Dunes of Dispair bonus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb me Hydra al op de auction site van GWonline, hope dat iemand een bod doet
Btw heb gister nog ruim een uur met onze toekomstige alliance rondgelopen.
Het is alleen jammer dat de alliance leader op vakantie is
Ze doen blijkbaar elke dag een mission ofzo voor de bonus (in prophecie) voor Protector title denk ik, wel een slim idee
Net als die Jades, 40-50 kquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb me Hydra al op de auction site van GWonline, hope dat iemand een bod doet
Btw heb gister nog ruim een uur met onze toekomstige alliance rondgelopen.
Het is alleen jammer dat de alliance leader op vakantie is
Ze doen blijkbaar elke dag een mission ofzo voor de bonus (in prophecie) voor Protector title denk ik, wel een slim idee
Ja, maar als ik creatief ben dan mislukt het altijd, alle build tot nu toe faalden bij de helse yeti'squote:Op donderdag 20 juli 2006 08:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Borreke, je kunt zelf toch wel een beetje creatief zijn inplaats van builds van GuildWiki te halen.![]()
Ja soms is het even puzzelen, maar meestal is het wel mogelijk om een succesvolle build te bedenken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:43 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja, maar als ik creatief ben dan mislukt het altijd, alle build tot nu toe faalden bij de helse yeti's![]()
bedankt maar ik had een goede build hoor (van back)quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:59 schreef DarkY.NL het volgende:
Probeer eens:
Dark Escape
Arcane Echo
Shadow Form
Arcane Mimicry
Golden Phoenix Strike
Horns of the Ox
Falling Spider
Caltrops
Of
Dark Escape
Arcane Echo
Shadow Form
Arcane Mimicry
Leaping Mantis Sting
Fox Fangs
Twisting Fangs
Blackout
1 2 3 | Duration 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 N/A N/A ? Health 5 8 11 14 17 20 23 26 29 32 35 38 41 44 47 50 53 56 N/A N/A ? |
Ja sorry, ben zoooo blij dat het nu (bijna? dat zul je net zien) werkt!!quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:04 schreef Leatherneck het volgende:
Iemand deze skill al unlocked?
[afbeelding]
rofl, elite skill ook nogquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:04 schreef Leatherneck het volgende:
Iemand deze skill al unlocked?
[afbeelding]
Luxon 15k armor bedoel je? Die kun je maken als je Gyala Hatchery hebt gehaald. Voor Kurzick 15k moet je Eternal Grove hebben gehaald.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef Borreke het volgende:
[..]
rofl, elite skill ook nog
Btw, de warrior ascended luxon armor
Kun je die in Factions krijgen? Want ik zie allemaal plaatsjes die ik niet ken
oe daar ben ik bijna met mijn assassinquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Luxon 15k armor bedoel je? Die kun je maken als je Gyala Hatchery hebt gehaald. Voor Kurzick 15k moet je Eternal Grove hebben gehaald.
Hoeveel Luxon Faction heb je op nu al Borreke?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef Borreke het volgende:
[..]
oe daar ben ik bijna met mijn assassin
Als je meerdere characters hebt, kun je die 10000xp maar 1 keer halen en dan met alle chars die quest reward halenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef Borreke het volgende:
1,1k kurzick en 4,6k luxon
Ik ga pas donaten als al mijn Characters in Cavalon en Houze zu Heltzer zijn. Geen zin om elke keer weer die 10k Faction te farmen aan beide kanten. Nog 3 char te gaan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef DarkY.NL het volgende:
ja borreke, we wachten op je 10k donatie aan de guild voor weer een nieuw faction record
We zitte nu op ruim 30k dacht ik
Again with the smiley overkillquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef DarkY.NL het volgende:
ah daarom hadde we zo weinig faction :>
Ik beetje voor elke char alles overnieuw verzamelen en jullie gauw alles opspare he :p
Check hieronder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog effe wat levelen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:03 schreef Borreke het volgende:
Zo en we zitten op lvl 14 en vaste land
ja leuke classquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:04 schreef DarkY.NL het volgende:
zozo borrekewarrior gaat dus makkelijker?
Ik heb er twee, binnenkort wsl. driequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef torn_Machina het volgende:
Maak nou een mesmer, daar zijn er al zo weinig van.![]()
iew mesmer, nee ik ga voorlopig verder met mn warrior en laat mn assassin voor wat het wasquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef torn_Machina het volgende:
Maak nou een mesmer, daar zijn er al zo weinig van.![]()
Sup abs was met sup vig de duurste rune, er waren tijden dat je voor die runes rond de 100k moest neerleggenquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kom net aan een Warrior Rune of Superior Absortion (een goude item gebruikt met expert salvage). Het is +3 damage reduction maar geen health reduction zoals bij de rune trader. Voor hoeveel kan ik zoiets verkopen?
Iets onder de kostptijs van bij de runetrader uiteraard en iets hoger dan de verkoopprijs bij de runetrader hehe. Ik geloof dat ze nu zelfs rond de 1k zitten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kom net aan een Warrior Rune of Superior Absortion (een goude item gebruikt met expert salvage). Het is +3 damage reduction maar geen health reduction zoals bij de rune trader. Voor hoeveel kan ik zoiets verkopen?
AWwwwwquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:00 schreef Borreke het volgende:
Zo even Sskai sword op de kop getikt (en nee back, ze zijn niet overrated -_-
heer een screenie van mijn krakkemikkige armor (ben nu lvl 16) uitkijkend over mijn lieve yeti's![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn op een gegeven moment zelfs 90+ k waard geweestquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Ze zijn 1-2k waard. Thanks.
Ik zat eerlijk gezegd te hopen op 50k ofzo.
Ik heb nooit gezegd dat Sskai sword overrated was.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:00 schreef Borreke het volgende:
Zo even Sskai sword op de kop getikt (en nee back, ze zijn niet overrated -_-
Ik had het over het zwaard, niet over de sigil.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:59 schreef DarkY.NL het volgende:
Hoe heb je dan toen in de vorige guild die guildhall geregeld?
Je kunt daar kisten mee openen in de eennalaatste missie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:10 schreef Borreke het volgende:
Oja, ik heb ook een forbidden key exchanged voor 3 imperial zooi, welke soort kisten kan ik hier mee openen ?
![]()
Kutje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef Elegy het volgende:
Sup runes hebben altijd -75, behalve Vigor en Abs
Je moet Boreas Seabed nog doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:18 schreef Borreke het volgende:
Hmm, ik heb nu de quest battle in the sewers gedaan dat volgens guilwiki toegang moet geven toe sunjiang district missie. Maar dat is dus niet zo :S. Die quest krijg je van the emperor's hand, en ik heb dat gechecked maar ik had em al gedaan. Ik heb de tahnakai temple missie wel gedaan en een primary quest daar ook (iets met daughter) en ik ben ook al in arborstone. Maar ik wil dus in sunjiang district mission komen. Ik heb al gebprobeerd van zun ku corridor er te komen maar dat duurde me te lang. En volgens guildwiki moest commandar Jafei me er naar toe leiden. Met mn vorige char had ik dit probleem niet en nu wel. Weet iemand hoe ik wel die missie kan bereiken ?![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:34 schreef EricG het volgende:
En, was het een beetje uit te houden zonder mij?![]()
Aan beide kanten heb je Fort Aspenwood en Jade Quary. Dus voor Faction verzamelen is het geen probleem.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:39 schreef Borreke het volgende:
Hmm. Ik wil dus kurzick armor kopen en ben nu in kurzick maar kan nog niets kopen omdat die leipo's eerst kurizck vriendjes willen zijn. Van luxon weet ik het hoe, (ben daar nog niet, darky had mij destijds daarheen gelopen). Dus, hoe verzamel ik kurzick? alleen door quests of is er ook een plaatsje waar ik kan battelen waar ik zo kan komen?
welkom terugquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:30 schreef EricG het volgende:
[..]
Hallé! Nog iets gebeurd in mijn afwezigheid?
Welkom terug EricGquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:30 schreef EricG het volgende:
[..]
Hallé! Nog iets gebeurd in mijn afwezigheid?
Deze had ik al gepost ja. Maar dat maakt verder niet uit.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:36 schreef EricG het volgende:
Weet niet of dit al gepost was, maar ik heb geen zin om 2 topics door te lezen
Oh oke. De wit met gouden armor van die 2e is mooiquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:13 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Deze had ik al gepost ja. Maar dat maakt verder niet uit.![]()
Invite gestuurd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:10 schreef Timmor het volgende:
Ik zou graag de FOK! Guild willen joinen![]()
Mahiro Hinata is mijn nick
Die kleine boogjes zijn wel schattig. Die ga ik ook eentje halenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:32 schreef Borreke het volgende:
Zo. Dat farmen naar unique items is wel geinig, die kleine wapens vooral dan. Makkelijk te verkijgen soms met lage boss lvls:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Unique_items_list_%28Factions%29
Bij het zoeken naar een van die boss dacht ik even snel langs die lieve vogeltjes langszij te rennen:
[afbeelding]
dit zijn er een stuk of 12![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, er staat dan ook, Warrior Superior Absorptionquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom is deze rune niet verkrijgbaar bij de lokale rune boer.
Edit: Ik kom er nu achter dat de rune niet werkt mij non-warrior armor.
WTF HEB IK DAN DE HELELEJTIOEJ LOPEN ZOEKEN KLMJRF@E
Lief ja Borrekequote:Op zondag 23 juli 2006 03:32 schreef Borreke het volgende:
Zo. Dat farmen naar unique items is wel geinig, die kleine wapens vooral dan. Makkelijk te verkijgen soms met lage boss lvls:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Unique_items_list_%28Factions%29
Bij het zoeken naar een van die boss dacht ik even snel langs die lieve vogeltjes langszij te rennen:
[afbeelding]
dit zijn er een stuk of 12![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil 'm wel van je kopen. IGN Rodnar Bowhunt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom is deze rune niet verkrijgbaar bij de lokale rune boer.
Edit: Ik kom er nu achter dat de rune niet werkt mij non-warrior armor.
WTF HEB IK DAN DE HELELEJTIOEJ LOPEN ZOEKEN KLMJRF@E
Ik wilde wat ervaring voordat ik met me eigen guild zou beginnen. Maar er valt niet zoveel te doen dus na een paar dagen vond ik het wel welletjes.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Btw, Guild weer uit?Per direct erin, en er weer uit
Ik had gewoon de Sup Absorption +2 gekocht van de rune trader voor 100gp om het te proberen, lukte niet, dus gelijk terug verkocht. Zo'n rune is wel moeilijk te vinden overigens. Alhoewel er iemand hem voor 3k te koop had, maar dat vond ik te veel.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:30 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel van je kopen. IGN Rodnar Bowhunt.
Weggegooid geld dus voor degene die je geinvite heeftquote:Op zondag 23 juli 2006 12:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik wilde wat ervaring voordat ik met me eigen guild zou beginnen. Maar er valt niet zoveel te doen dus na een paar dagen vond ik het wel welletjes.
[..]
Ik had gewoon de Sup Absorption +2 gekocht van de rune trader voor 100gp om het te proberen, lukte niet, dus gelijk terug verkocht. Zo'n rune is wel moeilijk te vinden overigens. Alhoewel er iemand hem voor 3k te koop had, maar dat vond ik te veel.
Hey dat is toch best een goeiequote:Op zondag 23 juli 2006 11:29 schreef EricG het volgende:
Yeti mexicano's![]()
Btw ik heb nu Jin's Hornbow gescoord![]()
ja heb een paar upgeload met slechte kwaliteit, als je betere wilt wil ik die wel uploaden op photobucketquote:Op zondag 23 juli 2006 11:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Lief ja Borreke
Trouwens, ik kreeg van iemand een tip een strip te maken over je Yeti verhalen, zou je een paar leuke screenies willen uploaden op de guild Site? Kan in de Gallery
Weapon Statsquote:
Ik heb 't ook maar 'ns geprobeerd. Ik heb wel 5 consecutive wins gehaald, maar toen ging opeens iedereen weg...quote:Op zondag 23 juli 2006 13:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit dus te PvPen bij Random Arenas.
En ik haal steeds geen 5 consecutive wins.
Hoezo? Je kan op de gallery foto's zetten tot 1600x1200 resolutie. 1280x1024 is perfect.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef Borreke het volgende:
[..]
ja heb een paar upgeload met slechte kwaliteit, als je betere wilt wil ik die wel uploaden op photobucket
De mesmer en necromancer zijn beide erg goed voor enchantments strippen.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:56 schreef Borreke het volgende:
De boss Zarnas Stonewrath is enorm sterk, op aanraden om hem te verslaan las ik op wg dat je zijn enchants weg moet halen. Welke skill is hier voor geschikt? Ik heb als 2nd skill die van Monk. Met de skill van een mesmer kan het wel "revealed enchantment" maar die kan ik dus niet gebruiken.
Ja dat had ik gister nacht al gedaan. Naar mesmerquote:Op maandag 24 juli 2006 09:13 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De mesmer en necromancer zijn beide erg goed voor enchantments strippen.
De mesmer heeft bijvoorbeel shatter enchantment, drain enchantment en inspired enchantment.
De necromancer heeft zelf ook een aantal skills die enchantments removen. Dus Borreke als je stonewrath wil farmen dan moet je toch necro of mesmer secondary kiezen.
Toch van gedachte veranderd over de mesmer, Borreke? Een paar posts terug vond je de mesmer niks aan.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:36 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja dat had ik gister nacht al gedaan. Naar mesmer. maar het is wel een van de sterkste bosses die ik heb gezien. Heb echt 7 hencies nodig voor hem. Denk dat ik laetr een mesmer als prim prof ga maken
Ja ik verander snel ja. Maar die Zarnas Stonereaper vind ik zo ongeloofelijk stoer en hij is mesmerquote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Toch van gedachte veranderd over de mesmer, Borreke? Een paar posts terug vond je de mesmer niks aan.
Zarnas Stonewrath is een elementalist hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:46 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja ik verander snel ja. Maar die Zarnas Stonereaper vind ik zo ongeloofelijk stoer en hij is mesmer.
Ja weet ik, was in verwarring met de skills die ik tegen hem gebruik. M'n volgende char wordt dus een elementist. EN hoe kan dat anders met een mooi wapen:quote:Op maandag 24 juli 2006 12:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zarnas Stonewrath is een elementalist hoor.
Waarom lukt mij dit nou nooit.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:12 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja weet ik, was in verwarring met de skills die ik tegen hem gebruik. M'n volgende char wordt dus een elementist. EN hoe kan dat anders met een mooi wapen:
Ik heb een Milius Pillar.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:12 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja weet ik, was in verwarring met de skills die ik tegen hem gebruik. M'n volgende char wordt dus een elementist. EN hoe kan dat anders met een mooi wapen:
[afbeelding]
Ik dwing het geluk gewoon af
lol ik weet dat er veel betere zijn dan die ik postte,quote:Op maandag 24 juli 2006 13:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb een Milius Pillar.
Green earth elementalist staff
Energy +10
Earth damage: 11-22 (req. 9 Earth Magic)
Halves casting time of spells (Chance: 10%)
Halves skill recharge of spells (Chance: 10%)
Health +30
Energy +5
Dat is altijd mooi inderdaad.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:40 schreef Borreke het volgende:
[..]
lol ik weet dat er veel betere zijn dan die ik postte,
ik vind het gewoon leuk dat ik redelijk veel uniques gedropt krijg![]()
Ik heb ze beiden nog. Wacht op extra character slots. Zou wel extreem handig zijnquote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef torn_Machina het volgende:
Earth en water magic vind ik zelf het leukste om te gebruiken. Alleen is het alweer een jaar terug dat ik mijn Elementalist gedelete heb voor een Necromancer.
quote:Amended Update Notes for July 13
* Updated Ranger pets to acquire Death Penalty when they die. This currently applies on PvP maps only.
* Updated the wording of Shouts to use the phrase "within earshot". This is not a change to how the skills work. It is only meant as a clarification of how large their range is. The size keywords for area-of-effect skills are now:
o Adjacent: Melee attack range.
o Nearby: One and a half times Adjacent range.
o In the Area: Two times Adjacent range.
o Within Earshot: Three times Adjacent range.
Hij staat nog niet op Guildwiki.org...quote:Op maandag 24 juli 2006 21:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is de nieuwe update?
Voor de extra slots@!!!:!:!#$quote:Op maandag 24 juli 2006 21:43 schreef Ruzbeh het volgende:In ieder geval character selection screen update!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |