abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39936319
Dit is onze guild image gallery, nog niet veel pics maar dat komt nog wel
http://huilin.freehostia.com/cpg148/index.php
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:19:12 #102
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39939603
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 12:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit is onze guild image gallery, nog niet veel pics maar dat komt nog wel
http://huilin.freehostia.com/cpg148/index.php
Ik kan ook een externe gallery installeren, maar ik wil graag dat het in de CMS geimplementeerd wordt.
Nou heeft het gewerkt, maar nu dus niet meer... Heb geen tijd gehad om daar dedicated mee bezig te gaan, want met Gamen, updates ed. is het gewoon te druk.

Het komt vanzelf wel. Idd.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:27:56 #103
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39939878
http://img82.imageshack.us/img82/2064/itemlb0.jpg

iemand hier interesse in. hoogste bod is nu nog 1k LOL
Guildies kunnen het gratis afhalen indien het gebruikt gaat worden
pi_39940590
Imageshack blocked fok!, kan je misschien ergen anders plaatje hosten?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:53:59 #105
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39940639
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Imageshack blocked fok!, kan je misschien ergen anders plaatje hosten?
? Het is nu een link, als je klikt krijg je het gewoon te zien toch?
Ik wel in ieder geval
pi_39940728

voor de firefoxers

firefox onthoud blocked images, zat nog in mijn buffer dus kon ik hem niet zien, ff buffer geleegd en kon ik hem wel zien...
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:57:33 #107
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39940758
met firefox druk je gewoon middelste muisknop toch?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:29:30 #108
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39941743
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[afbeelding]
voor de firefoxers

firefox onthoud blocked images, zat nog in mijn buffer dus kon ik hem niet zien, ff buffer geleegd en kon ik hem wel zien...
Hehe, ik gebruik ook FireFox, nooit last van gehad
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:46:32 #109
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39942261
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[afbeelding]
voor de firefoxers

Vaag ding
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_39942385
Je krijg al -1 energy regen op die chalice en dan zit er ook nog een -5 energy modd op. Ik zou hem gewoon npc'en.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:53:38 #111
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39942465
mja zo kan je het zien, maar stel je voor dat je geen energy meer hebt en switched naar dit wapen
pi_39942791
en die -5 wordt natuurlijk gecompenseerd door de + 26
maar als ranger hebbie dr geen drol aan
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 16:19:20 #113
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39943260
klopt, je moet natuurlijk een primary Ele zijn, voor de energy storage als ik het goed heb
pi_39943462
leuk ding... inderdaad vooral als je zonder energie komt te zitten en dan ff switched...
ben geen guildie - wil 'm best graag hebben voor mijn elementalist... kost dat?
a life? sounds great... where can I download that?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 16:27:39 #115
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39943493
voor jouw 100k :p

ach ja als niemand reageert, mag je het voor dubbele prijs van merchant ok?
pi_39943529
Zo, heb die missie gedaan waar je die Spirits van Shiro moet killen, twee zwaarden dus geen master . Ach ja kunt niet alles hebben . Nu ben ik even ver als je assassin back
pi_39943730
Nu mogen we gezellig Faction gaan verzamelen.
pi_39943939
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef torn_Machina het volgende:
Nu mogen we gezellig Faction gaan verzamelen.
Ook kurzick en luxon toch? Maar dat boeit me niet zoveel. Wil eerst de missies voltooien of moet je eerst kurzick/luxon verzamelen om uberhaupt die missies te doen?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 17:00:40 #119
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39944732
je moet zometeen inderdaad "faction farmen".
HIervoor heb je 3 mogelijkheden denk ik.
1- ga de quest doen waar je faction voor krijgt
2- ga naar fort aspenwood
3- doe alliance battles.

Ik vind zelf optie 2 het snelst gaan
pi_39944877
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef DarkY.NL het volgende:
je moet zometeen inderdaad "faction farmen".
HIervoor heb je 3 mogelijkheden denk ik.
1- ga de quest doen waar je faction voor krijgt
2- ga naar fort aspenwood
3- doe alliance battles.

Ik vind zelf optie 2 het snelst gaan
Optie 2 levert niet zo snel wat op voor Kurzicks. Voor Luxons kan het wat sneller gaan. Helemaal met Edge of Extinction slimmeriken. Als Kurz moet je het uithouden tot het einde. In alliance battles gaat het sneller. 1.2k faction in een kwartier is niet zeldzaam.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:23:44 #121
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_39948216
Heb je ook two handed swords/hammers/axes in GW?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_39948294
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Heb je ook two handed swords/hammers/axes in GW?
Alleen hammers zijn twohanded.

Nieuwe Prof. voor chapter 3

Guild Wars Nightfall Exclusive Profile Preview - The Paragon and the Dervish Professions

The Paragon
The paragon isn't meant to be a frontline fighter. Instead, the paragon is best suited in a support role as a battle commander, capable of supporting teammates by throwing spears and using verbal chants and shouts that can boost the fighting abilities of those nearby. And the paragon's angelic nature isn't just aesthetic, as this profession's presence can help teammates resist hexes and other curses.

It's easy to identify paragons on the battlefield, thanks to their angelic look. Even the paragon's armor is saintly in appearance, thanks to the incorporation of ivory and mother of pearl in its materials. And if that weren't enough, a paragon's metal armor usually has the form of wings engraved in it. It's no wonder that the Elonians in the game believe that paragons are guardian angels sent by the gods to serve as champions for the people.

The Dervish
If the paragon is best while standing back from a fight, the dervish is at home in the heart of one. These holy warriors are capable of striking at multiple targets simultaneously with their wicked scythes. Of course, they're armed with a whirling, spinning attack that's perfect for when in the middle of a bunch of foes. Dervishes can also cast spells on themselves that aid in their assault, and the profession has various healing and protection abilities as well. The profession's most powerful ability, however, is to temporarily transform into the physical embodiment of a god.

Since the profession is part warrior and part priest, dervishes are clad in robes rather than armor. Protection comes mainly from the dervish's agility in battle, as well as the various protection enhancements and spells. In addition to the robe, dervishes are equipped with bracers on their arms, and they're constantly hooded to show their humility to their gods.

Van 28 - 30 juli is er ook een pvp event waarbij we deze nieuwe professions kunnen testen.

[ Bericht 41% gewijzigd door torn_Machina op 18-07-2006 19:54:33 ]
pi_39948613
Zo, dat battelen is leuk zeg! Nog niet gewonnen helaas maar wel wat irritante mannetjes vernedert
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:17:36 #124
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39951539
Gaaf man die review.
Submitten op de site die hap

Maar, ik denk dat het helaas wel weer een rush zal worden op de nieuwe professions.
Zit je in een party met 5 paragon's

Ik kan niet wachtne
pi_39951929
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef Jo0Lz het volgende:
Gaaf man die review.
Submitten op de site die hap

Maar, ik denk dat het helaas wel weer een rush zal worden op de nieuwe professions.
Zit je in een party met 5 paragon's

Ik kan niet wachtne
Ach ik koop Nightfall toch wel. Ik denk alleen dat de Dervish de nieuwe w/mo en assassins worden. Meer kans voor mij om mij te onderscheiden van de noobs.

Nu hopen dat we niet aan het begin van het PvP event maar 8 skills krijgen en de rest unlocken door faction. Dit was dus het geval bij Factions PvP event in januari.
pi_39952819
ik kom morgen pas weer guildwarsen ik ben naar de klote. die Paragon ziet er wel onwijsss gaaf uit
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:09:18 #127
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39953780
quote:
Press Release - July 18, 2006

ArenaNet Announces Guild Wars Nightfall

Guild Wars Players Invited to Play in Exclusive Player-Versus-Player Event as Beta Testing Launches for Next Guild Wars Campaign

July 18, 2006 (BELLEVUE, WA) — ArenaNet®, developer of the world's leading subscription-free online roleplaying games Guild Wars® and Guild Wars FactionsTM, and NCsoft® Corporation, the world's leading developer and publisher of online computer games, announce today the title of the next game in the award-winning franchise, Guild Wars NightfallTM. Further, Guild Wars Nightfall has entered the beta testing stage and Guild Wars players worldwide are invited to participate in an exclusive, first-look player-versus-player (PVP) event, July 28 — 30, 2006.

During the PVP Preview Event, both Guild Wars and Guild Wars Factions® players will get a first look at Guild Wars Nightfall, and will be able to try out the two new professions being introduced in the game; the Dervish, a scythe-wielding holy warrior, and the Paragon, guardian angel of the Elonian people. In addition to testing out the new professions and arenas, players will also be able to compete for items that will be exchangeable for a variety of rewards throughout the weekend event.

The Guild Wars Nightfall PVP Preview event will kick off on Friday, July 28 at 12:01am PDT and will continue through Sunday, July 30 at 11:59pm PST.
De tijd en datum van het event
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_39957378
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:27 schreef torn_Machina het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt wel een victorias secret model .

Anyway....

Ik heb wat vette builds op wiki gezien en heb mn 2nd prof verander in W.

Nu heb ik alles omgezet in die skills etc en het lijkkt me een sterke char. Nu moet ik alleen nog dat wapen hebben van Xuekao, the Deceptive die ik inmiddels al een kleine anderhalf uur aan het alsmaar killen ben hopend dat die Unique green daggers van hem droppen. Weinig kans, maar ja, ik geef niet op (geef nooit op la la la).

Die drol eheft al wat mooie drops gedaan zoals wat waardevolle scrolls. Ik kom de avond wel door
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:49:52 #129
65330 Ruzbeh
pi_39959806
Ik heb dus vandaag geswitched naar Europa servers en ik ben nu al wat minder prettigs tegengekomen. Een willekeurig persoon roepte "stelletje hoeren".

Schijtziek wordt ik ervan. Het zijn altijd nederlanders die gewoon willekeurig wat heen er weer schelden. Dit is nu al de zoveelste keer in de zoveelste online spel.

Ik zal wel nog een weekje blijven en kijken of het me alsnog bevalt in Europa. Zo niet dan rotten mij characters per direct op naar Amerika.

Wat betekent het trouwens als je een platinum geeft aan Balthazar of Grenth ofzo?
pi_39960243
Dat zijn gewoon pubertjes (zoals ik) maar ik zou me er niets van aantrekken, ik heb er geen last van iig!
pi_39962675
Lol na wanhopig te farmen naar Daggers of Xuekao van half 11 tot 3 uur snachts kwam ik dit bericht tegen

Nu werd mn wanhoop nog wanhopiger dan ooit dus ik besloot te slapen. Pfff stomme boss. Bij die yeti's waar ik langer heb gefarmed heb ik dit bericht nog niet gehad. Lang leve de yeti's

Pff morgen weer nieuwe kansen
  woensdag 19 juli 2006 @ 08:13:04 #132
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39964437
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 02:58 schreef Borreke het volgende:
Lol na wanhopig te farmen naar Daggers of Xuekao van half 11 tot 3 uur snachts kwam ik dit bericht tegen

[afbeelding]

Nu werd mn wanhoop nog wanhopiger dan ooit dus ik besloot te slapen. Pfff stomme boss. Bij die yeti's waar ik langer heb gefarmed heb ik dit bericht nog niet gehad. Lang leve de yeti's

Pff morgen weer nieuwe kansen
Wow, de anti farm code bestaat dus echt!
Dit was altijd vermoedelijk aanwezig, maar dit bevestigd het wel effe!

Je moet dus zorgen dat je niet rezoned in de area waar je erin ging, en het liefst 2 gebieden pakken om te farmen...
  woensdag 19 juli 2006 @ 08:33:03 #133
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39964626
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 08:13 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Wow, de anti farm code bestaat dus echt!
Dit was altijd vermoedelijk aanwezig, maar dit bevestigd het wel effe!

Je moet dus zorgen dat je niet rezoned in de area waar je erin ging, en het liefst 2 gebieden pakken om te farmen...
Dit is al oud hoor, je ziet het als je "hints" of "tips" oid hebt ingeschakeld. Anders zie je het niet.Rezonen kan wel, maar de drops worden gewoon steeds minder. Eigenlijk moet je drie zones hebben waar je kan circuleren.
  woensdag 19 juli 2006 @ 08:55:22 #134
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39964913
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 08:33 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dit is al oud hoor, je ziet het als je "hints" of "tips" oid hebt ingeschakeld. Anders zie je het niet.Rezonen kan wel, maar de drops worden gewoon steeds minder. Eigenlijk moet je drie zones hebben waar je kan circuleren.
Zoals de farm plek bij beetletun. Maar ik heb deze melding nog nooit gezien
pi_39965179
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 08:55 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Zoals de farm plek bij beetletun. Maar ik heb deze melding nog nooit gezien
Ik kreeg hem voor het eerst te zien toen ik bij Elona reach Mino's aan het farmen was. Dat is een zeer snelle farm, klein stukje rennen naar de plek waar bijna alle mino's staan of langskomen, slash/squash/verpulver en weer terug warpen en meteen weer de mission beginnen. Na een keer of 6,7 kreeg ik de message dus ook.

Mijn ervaring is dat je echt extreem moet farmen om hem te triggeren. Vroeger bij het griffon farming heb ik hem nooit voorbij zien komen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 19 juli 2006 @ 09:32:28 #136
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39965615
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik kreeg hem voor het eerst te zien toen ik bij Elona reach Mino's aan het farmen was. Dat is een zeer snelle farm, klein stukje rennen naar de plek waar bijna alle mino's staan of langskomen, slash/squash/verpulver en weer terug warpen en meteen weer de mission beginnen. Na een keer of 6,7 kreeg ik de message dus ook.

Mijn ervaring is dat je echt extreem moet farmen om hem te triggeren. Vroeger bij het griffon farming heb ik hem nooit voorbij zien komen.
Nou ik vond het wel leuk om die screen te zien. Heb het nog nooit gehad.
Ik moet zeggen dat als ik farm routes had, dat die bijna altijd met 3 gebieden ging, daarom waarschijnlijk nooit gezien.
pi_39965621
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb dus vandaag geswitched naar Europa servers en ik ben nu al wat minder prettigs tegengekomen. Een willekeurig persoon roepte "stelletje hoeren".

Schijtziek wordt ik ervan. Het zijn altijd nederlanders die gewoon willekeurig wat heen er weer schelden. Dit is nu al de zoveelste keer in de zoveelste online spel.

Ik zal wel nog een weekje blijven en kijken of het me alsnog bevalt in Europa. Zo niet dan rotten mij characters per direct op naar Amerika.

Wat betekent het trouwens als je een platinum geeft aan Balthazar of Grenth ofzo?
Kinderachtige mensen blijf je overal houden hoor. Wat je vraag betreft over die 1k geven aan Balthazar of Grenth.
Als je geascend bent en naar de Temple of the Ages gaat en als Europe favor heeft dan kun je bij Balthazar naar The Fissure of Woe en bij Grenth naar The Underworld.
Dit zijn een soort van endgame PvE area's die vrij pittig zijn als je geen goed team hebt.
Ik raad je dus af om terug te gaan naar Amerika, omdat zij bijna geen favor hebben tijdens de tijden dat Europeanen spelen.

Ruzbeh, je kunt ook maar 5x switchen van home district. Na de 5e keer zit je voorgoed vast in dat district.
  woensdag 19 juli 2006 @ 09:45:04 #138
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39965924
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:32 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Kinderachtige mensen blijf je overal houden hoor. Wat je vraag betreft over die 1k geven aan Balthazar of Grenth.
Als je geascend bent en naar de Temple of the Ages gaat en als Europe favor heeft dan kun je bij Balthazar naar The Fissure of Woe en bij Grenth naar The Underworld.
Dit zijn een soort van endgame PvE area's die vrij pittig zijn als je geen goed team hebt.
Ik raad je dus af om terug te gaan naar Amerika, omdat zij bijna geen favor hebben tijdens de tijden dat Europeanen spelen.

Ruzbeh, je kunt ook maar 5x switchen van home district. Na de 5e keer zit je voorgoed vast in dat district.
Dat is niet helemaal waar. Heb meerdere mensen uit andere guilds gehad die vastzaten in Europa. omdat iedereen uit de guild op Amerikaanse servers speelde, hebben zij toen gemaild met Anet, die heeft hen nog 1 maal de kans gegeven te switchen.

Normaal gesproken zit je na 5 keer wel vast ja.
pi_39966098
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Heb meerdere mensen uit andere guilds gehad die vastzaten in Europa. omdat iedereen uit de guild op Amerikaanse servers speelde, hebben zij toen gemaild met Anet, die heeft hen nog 1 maal de kans gegeven te switchen.

Normaal gesproken zit je na 5 keer wel vast ja.
Dan is Anet daarin wel soepeler geworden, want de eerste maanden was Anet bikkelhard daarin. Mailen hielp dan ook niet, maar ze willen hun klanten houden dus ze moeten wel.
  woensdag 19 juli 2006 @ 09:53:58 #140
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39966140
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:52 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Dan is Anet daarin wel soepeler geworden, want de eerste maanden was Anet bikkelhard daarin. Mailen hielp dan ook niet, maar ze willen hun klanten houden dus ze moeten wel.
Ja dat kan ik me voorstellen, maarja ze maken regels en die regels moeten ze eigelijk vasthouden imho.

Maar goed, die jongens hadden gewoon mazzel denk ik. Ze hoeven nu ook vast niet aan te komen met de vraag of ze naar europese servers mogen
pi_39966450
Ik las dus net van guildwars 3. Wat komen die delen snel achter elkaar aan zeg. Ze mogen dit keer wel veel meer aandacht besteed hebben aan PVE voordat ik het 3e deel koop. Factions viel me toch wel flink tegen qua PVE.
pi_39966795
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:08 schreef Wiehoe het volgende:
Ik las dus net van guildwars 3. Wat komen die delen snel achter elkaar aan zeg. Ze mogen dit keer wel veel meer aandacht besteed hebben aan PVE voordat ik het 3e deel koop. Factions viel me toch wel flink tegen qua PVE.
Het is de bedoeling dat elk half jaar een nieuw deel uitkomt. Wat Factions betreft het PvE gedeelte was vrij kort ja, maar ik vermaak me er nog prima mee. Ik hoop alleen dat Nightfall wat meer missies heeft dan Factions en dat de verhaallijn niet zoveel gaten bevat.
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:26:05 #143
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39966893
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:49 schreef Ruzbeh het volgende:

Het is ook weer vakantie, dus een enorme instroom van pubertjes. het valt mij ook op dat het eigenlijk alleen maar die Nederlanders zijn die lopen te schelden en te vloeken. Aan het taalgebruik kan je meteen afleiden: ah, een 15 jarig kutpubertje. Ze manieren proberen bij te brengen heeft geen zin.
Wsl. komt het ook omdat GW gratis is na aanschaf, je hebt er geen cc voor nodig dus ook voor jongeren makkelijk te spelen.
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:32:46 #144
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39967110
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef Elegy het volgende:

[..]

Het is ook weer vakantie, dus een enorme instroom van pubertjes. het valt mij ook op dat het eigenlijk alleen maar die Nederlanders zijn die lopen te schelden en te vloeken. Aan het taalgebruik kan je meteen afleiden: ah, een 15 jarig kutpubertje. Ze manieren proberen bij te brengen heeft geen zin.
Wsl. komt het ook omdat GW gratis is na aanschaf, je hebt er geen cc voor nodig dus ook voor jongeren makkelijk te spelen.
Achja, ik maak me er niet druk om, sterker nog, kom het bijna nooit tegen.
pi_39967186
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef Elegy het volgende:

[..]

Tjah daar moet je dan maar doorheen prikken. Ik zal dan ook nooit in de local chat Nederlands gaan praten. Mijn vorige guild was een mixed guild en er zaten ook wat Nederlanders in.
Ook al was er maar 1 iemand online die niet uit Nederland kwam dan gingen we Engels praten zodat degene ook kon begrijpen waar wij het over hadden.
Dit is gewoon netjes en desbetreffende persoon voelt zich dan ook niet buitengesloten.
Als je Nederlands wilt praten dan doe je dat maar in een private chat of in een NL/BE guild.
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:40:42 #146
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39967330
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Ik kan ook een externe gallery installeren, maar ik wil graag dat het in de CMS geimplementeerd wordt.
Nou heeft het gewerkt, maar nu dus niet meer... Heb geen tijd gehad om daar dedicated mee bezig te gaan, want met Gamen, updates ed. is het gewoon te druk.

Het komt vanzelf wel. Idd.
Haha, gister nog maar eens even naar gekeken en ik ben erachter wat de fout is.
De directories op de server worden door een user met id 100 aangemaakt. De user die wil editten in die directory heeft user id 556. Deze mag door PHP_Safe restricitie geen plaatjes plaatsen.;

Als ik die directory met de hand verwijder en aanmaak, gaat het goed.
Vervelend is, dat elke user een eigen dir krijgt. dus ik moet steeds alle dirs met de hand gaan wijzigen.

Daarom heb ik de host gevraagd php_safe op 0 te zetten
Als ze dat doen, is de gallery gefixt
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:41:24 #147
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39967346
en USA server zijn vergeleken met EU server zwaar bagger en bijna altijd lag.
Ik zat eerst ook altijd op USA omdat ze eerst altijd de favor hadden.

Btw Borreke is volgens mij verslaafd aan Fort Aspenwood PvP :p
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:41:41 #148
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39967352
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:35 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Tjah daar moet je dan maar doorheen prikken. Ik zal dan ook nooit in de local chat Nederlands gaan praten. Mijn vorige guild was een mixed guild en er zaten ook wat Nederlanders in.
Ook al was er maar 1 iemand online die niet uit Nederland kwam dan gingen we Engels praten zodat degene ook kon begrijpen waar wij het over hadden.
Dit is gewoon netjes en desbetreffende persoon voelt zich dan ook niet buitengesloten.
Als je Nederlands wilt praten dan doe je dat maar in een private chat of in een NL/BE guild.
Zoals bij ons!
pi_39967603
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef DarkY.NL het volgende:

Fort Aspenwood is aan de Luxon kant toch in het voordeel, komt weinig voor dat de Kurzick kant wint.
Ik ga gewoon die Kurzick quests doen voor Faction.
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:54:18 #150
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39967682
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:35 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik heb GC ook altijd uit staan eigenlijk, behalve in de highend outposts.
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:55:30 #151
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39967710
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Fort Aspenwood is aan de Luxon kant toch in het voordeel, komt weinig voor dat de Kurzick kant wint.
Ik ga gewoon die Kurzick quests doen voor Faction.
volgens mij maakt het niet uit.
Als je als prot monk de elemantalist steeds helpt, komen de luxon er niet door indien ze geen een of andere remove enchant skill hebben.
pi_39968104
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat elk half jaar een nieuw deel uitkomt. Wat Factions betreft het PvE gedeelte was vrij kort ja, maar ik vermaak me er nog prima mee. Ik hoop alleen dat Nightfall wat meer missies heeft dan Factions en dat de verhaallijn niet zoveel gaten bevat.
Niet te hard hopen, in een half jaar tijd bouw je niet zomaar een goede uitbreiding die ook nog eens groot is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39968264
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet te hard hopen, in een half jaar tijd bouw je niet zomaar een goede uitbreiding die ook nog eens groot is.
Ik heb het misschien niet goed uitgelegd. De hele productie voor 1 uitbreiding duurt gewoon een jaar. Er zijn 2 teams bezig die met een half jaar verschil in productie aan de uitbreidingen werken. Vandaar dat ik zei dat er elk half jaar een uitbreiding komt. Toen Factions werd gereleased was Nightfall dus ruim genomem voor de helft al klaar. Als Nightfall uitkomt dan is het team dat Factions heeft gemaakt ook al ruim een half jaar bezig met de vierde uitbreiding.
pi_39968328
quote:

Ja heel leuk! Heb gisternacht mn uurtjes bij Maatu keep doorgebracht voor die farm dus
pi_39968389
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:14 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik heb het misschien niet goed uitgelegd. De hele productie voor 1 uitbreiding duurt gewoon een jaar. Er zijn 2 teams bezig die met een half jaar verschil in productie aan de uitbreidingen werken. Vandaar dat ik zei dat er elk half jaar een uitbreiding komt. Toen Factions werd gereleased was Nightfall dus ruim genomem voor de helft al klaar. Als Nightfall uitkomt dan is het team dat Factions heeft gemaakt ook al ruim een half jaar bezig met de vierde uitbreiding.
Aha, dat werpt al een ander licht op de zaak. Een en ander hangt natuurlijk ook af van hoeveel mankracht de teams hebben.
pi_39968404
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef Borreke het volgende:

[..]

Ja heel leuk! Heb gisternacht mn uurtjes bij Maatu keep doorgebracht voor die farm dus
Probeer anders is wat minder henchies meetenemen. Inplaats van 7 neem je er nu 4 mee. Gewoon even proberen of je zo levend bij die boss kan komen.
pi_39968541
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Aha, dat werpt al een ander licht op de zaak. Een en ander hangt natuurlijk ook af van hoeveel mankracht de teams hebben.
Het leuke hiervan is dat Nightfall totaal anders is dan Factions, omdat er een ander team aan werkt.
Volgens mij had Anet gezegd dat beide teams even veel mankracht hadden.
Dat er nu al een PvP event komt wil dus zeggen dat ze op de goede weg zijn. Ik denk dat we over 2 maand een PvE event zullen zien en dan rond november de release van Nightfall.
  woensdag 19 juli 2006 @ 11:39:34 #158
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39969062
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:22 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Het leuke hiervan is dat Nightfall totaal anders is dan Factions, omdat er een ander team aan werkt.
Volgens mij had Anet gezegd dat beide teams even veel mankracht hadden.
Dat er nu al een PvP event komt wil dus zeggen dat ze op de goede weg zijn. Ik denk dat we over 2 maand een PvE event zullen zien en dan rond november de release van Nightfall.
Ik heb die aantallen wel in een nieuwsitem gezien ergens, kan het alleen niet zo snel terugvinden...
Maar, wel was er een nieuwsitem op de Fok! Guild site, die over het 3e chapter ging...
quote:
In an interview with TVG, Jeff Strain confirms that work on the third Guild Wars Campaign is well into development...

Recently TVG had the opportunity to preview Guild Wars Factions, the new Campaign in the Guild Wars MMO series, and speak with the President of Guild Wars' developer Jeff Strain. In the interview Strain confirmed that work on the Factions follow-up is already well underway:

"We're releasing two Campaigns a year but each of those Campaigns will have a full year of development ...Campaign 3 started last Fall so it's well into development."

On TVG's question about how the third Campaign is shaping up, Strain said, "...if Guild Wars was an eight and Factions was a ten well that scale's going to have to be revised every time because in terms of the play experience and the visuals, we expect Campaign 3 to be as big a step over Factions as Factions is over the original Guild Wars."

Of course it's well known that Guild Wars would be getting additional Campaign instalments, but news that a Factions follow-up will be arriving before the end of the
year is something of a surprise.
Ik dacht dat het om 40 man per team gaat... Maar ik weet het dus niet zeker...
  woensdag 19 juli 2006 @ 11:44:21 #159
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39969228
er is een getal genoemd door Anet hoeveel er in elk team zitten. Het was inderdaad eerlijk gesplitst.
  woensdag 19 juli 2006 @ 11:53:23 #160
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39969500
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:44 schreef DarkY.NL het volgende:
er is een getal genoemd door Anet hoeveel er in elk team zitten. Het was inderdaad eerlijk gesplitst.
Ik kan het nieuwsitem niet meer vinden
pi_39970067
quote:
uh jij snapt het niet, even uitleggen
EU servers staan in Europa, jou pc staat in je kamer in Nederland.
USA servers staan In USA, jou pc staat nogsteeds in je kamer in Nederland.

De afstand tussen jou pc naar EU server is veeeeeel korter dan van jou pc naar USA (satelliet verbinding) dus als je op usa servers gaat spelen doen de berichten die je pc naar usa servers stuuurt er langer over dan dat de berichten naar een eu server moeten. Geen lag dus, en kan je dus ook niet bagger noemen.

Oh en btw dat heet geen lag maar latency
http://en.wikipedia.org/wiki/Latency_%28engineering%29
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:35:09 #162
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39970905
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

uh jij snapt het niet, even uitleggen
EU servers staan in Europa, jou pc staat in je kamer in Nederland.
USA servers staan In USA, jou pc staat nogsteeds in je kamer in Nederland.

De afstand tussen jou pc naar EU server is veeeeeel korter dan van jou pc naar USA (satelliet verbinding) dus als je op usa servers gaat spelen doen de berichten die je pc naar usa servers stuuurt er langer over dan dat de berichten naar een eu server moeten. Geen lag dus, en kan je dus ook niet bagger noemen.

Oh en btw dat heet geen lag maar latency
http://en.wikipedia.org/wiki/Latency_%28engineering%29
Je kunt het ook lag noemen...
Of choke, of packet loss...
pi_39971152
t kan wel maar lag is breeder begrip, een pc kan ook lag hebben en dat kan dan aan een videokaart liggen ofzo...
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:45:36 #164
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39971281
toen ik dit spel net speelde waren er geen problemen met de US servers.
Check een willekeurig forum waar ook USA-ers in posten, vanaf februari is het probleem zo ongeveer.

zoals de maker van deze pic, die een stuk geschreven heeft over zijn communicatie met Anet.
pi_39971369
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:18 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Probeer anders is wat minder henchies meetenemen. Inplaats van 7 neem je er nu 4 mee. Gewoon even proberen of je zo levend bij die boss kan komen.
Toen ik gister ging slapen dacht ik hier al aan omdat die hencies ook drops krijgen en dat ik dus minder kans heb. Heb nu mn team tot 5 man uitgebreid, gaat vlekkenloos maar iets langzamer dan voorheen. Moet ik er nog meer afhalen? Maar welke want ik weet niet welke essentieel zijn voor me

-edit-

moet ik rekening houden met dat bericht? of gewoon niks van aantrekken en door farmen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Borreke op 19-07-2006 12:58:31 ]
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:01:25 #166
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39971806
als je die message krijgt, moet je even iets anders voor een half uur killen en daarna weer teruggaan
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:18:49 #167
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39972367
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef DarkY.NL het volgende:
als je die message krijgt, moet je even iets anders voor een half uur killen en daarna weer teruggaan
Of je moet zorgen dat je door verschillende areas farmed. Dan heb je die melding ook niet als het goed is.
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:53:04 #168
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39975716
offtopic
tis warm..

ontopic
Het is hier net de desert
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:16:09 #169
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39976509

Tis hier warm, kom we gaan naar huis.
pi_39977204
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:16 schreef Jo0Lz het volgende:

Tis hier warm, kom we gaan naar huis.
Vraag ook om airco.
pi_39977546
't is hier ook al warm...
pi_39977572
Ben ik even blij dat ik airco op werk heb.
pi_39977799
berichtje waarin o.a. de omvang van de teams genoemd wordt... of afgeleid kan worden... whatever:
quote:
E3 2006: Guild Wars Campaign 3
The next update brings a North African flavor to the world.
by Steve Butts

May 11, 2006 - Following the recent release of Factions, the team behind Guild Wars is already hard at work creating an entirely new campaign set for the game. Though team isn't quite ready to start revealing details of the game, they were willing to show us a very impressive trailer that let us get a good look at the locations for the new campaign as well as some concept art for the creatures and NPCs that might populate it.

Starting on a rocky beach, the demo focused on a somewhat run-down dock and a massive, swan-shaped ship with sails that looked like dragonfly wings. From there the game transitions to a North Africa style savannah. Green trees, rocky outcrops and gaily painted mud huts decorate the landscape. We soon traveled to a very interesting windmill that had a hawk-like figure on its top.

By far the most beautiful visuals came when we moved to a massive stone city. Decorated with golden minarets and lush gardens, it looked like the perfect place to relax. There's also a magical touch here as some of the plants actually hang in the air. Water cascading down from them into crystal clear pools gave the whole area a really mystical atmosphere.

After taking a tour and seeing the sights, the team showed us a ton of concept art for the game. The NPCs and creatures all fit the African sort of theme but they show heavy fantasy influences as well. Robed dervishes and giant flattened worms shared the stage with desert warriors and horned tapirs. We'd love to give you details on the new creatures and the classes but the team isn't quite ready to reveal any of those details just yet.

NCSoft told us that the 110 person Guild Wars team has been divided up into two separate campaign teams. That allows them to release an entirely new campaign every six months. Each one is intended to offer a unique visual style based either on real world geography and culture or some sort of mythological setting. Each campaign will also support an entirely new tournament event.
http://pc.ign.com/articles/708/708116p1.html
pi_39978022
PFf wordt een beetje wanhopig, die Daggers of Xuekao willen maar niet droppen. Neem een break
pi_39978082
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:59 schreef Borreke het volgende:
PFf wordt een beetje wanhopig, die Daggers of Xuekao willen maar niet droppen. Neem een break
Je wilt toch niet zeggen dat je al de hele dag daar mee bezig bent?
pi_39978142
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:01 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Je wilt toch niet zeggen dat je al de hele dag daar mee bezig bent?
Eh wel, ik heb ze nodig omdat ze uitermate geschikt zijn voor een bepaalde build die ik voor ogen heb. De boss is makkelijk te verslaan, korte route.. Kortom alles is voordelig en snel maar hij maar niet droppen
pi_39978198
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef Borreke het volgende:

[..]

Eh wel, ik heb ze nodig omdat ze uitermate geschikt zijn voor een bepaalde build die ik voor ogen heb. De boss is makkelijk te verslaan, korte route.. Kortom alles is voordelig en snel maar hij maar niet droppen
Ik help vanavond anders wel even. Gaan we beide met henchies dat kreng killen. Als ze bij mij eerder droppen dan krijg jij ze wel.
pi_39978233
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:05 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik help vanavond anders wel even. Gaan we beide met henchies dat kreng killen. Als ze bij mij eerder droppen dan krijg jij ze wel.
Vet !

HEt is niet zo moeilijk. Ik neem 4 man waaronder Sister tai, Talon Silverwing en Lo Sha standaard

als we daarvan eentje wisselen wordt de droppingskans aanmerkelijk groter ja

-edit-

laatma, heb ze van iemand gekocht

[ Bericht 10% gewijzigd door Borreke op 19-07-2006 16:57:00 ]
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:36:33 #179
65330 Ruzbeh
pi_39983288
Ik wil per direct in de Fok! Guild, ik ben nu online (Talian Tane).
pi_39983567
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil per direct in de Fok! Guild, ik ben nu online (Talian Tane).
  woensdag 19 juli 2006 @ 20:46:52 #181
65330 Ruzbeh
pi_39987106
Watvoor (leuke) dingen kan je doen in een guild?
pi_39987264
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben er alleen voor het sociale aspect. Verder kun je het met je guild tegen een andere guild opnemen en proberen hoog in de GvG ladder te eindigen.
Ook kun je onderling tegen elkaar vechten om builds te testen. Verder brengt een guild weinig nieuws, ik vind het gewoon leuk om met andere mensen te praten als ik aan het questen ben.
pi_39988723
mn pc trekt de hitte niet
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:21:28 #184
65330 Ruzbeh
pi_39990415
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:52 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik ben er alleen voor het sociale aspect. Verder kun je het met je guild tegen een andere guild opnemen en proberen hoog in de GvG ladder te eindigen.
Ook kun je onderling tegen elkaar vechten om builds te testen. Verder brengt een guild weinig nieuws, ik vind het gewoon leuk om met andere mensen te praten als ik aan het questen ben.
Hoe werkt dat Guild vs Guild?
pi_39991474
2 guilds van 8 man nemen het tegen elkaar op in een Guildhall. (GH van jou of de tegenstander)
Het gaat er om dat je de Guildlord van de tegenstander probeert te killen.
Maar om dit te bereiken ben je wel even zoet. Als je wilt weten wat ik precies bedoel dan moet je eens in de observer mode een paar GvG battles volgen van hoog geplaatste guilds.
Dit doe je door op B te drukken in het spel. Zelf bekijken wat het is zegt meer dan woorden.
Zelf heb ik totaal geen ervaring met GvG, omdat ik mij daar vrij weinig voor interesseer.
Misschien kan een andere guildmember je hier meer over vertellen.
pi_39993543
Zo. Had even genoeg van mijn assassin en heb maar eens een tweede char aanegmaak naar aanleiding van een vette build op wikiguild gezien te hebben. Binnen een kleine 2 uurtjes lvl 10 . Oja is trouwens een WMo
pi_39993790
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Je krijgt een cape!
pi_40001376
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:33 schreef Borreke het volgende:
Oja is trouwens een WMo
Borreke, je kunt zelf toch wel een beetje creatief zijn inplaats van builds van GuildWiki te halen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:03:54 #189
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40001744
gister weer een bday pet en weer een &%* hydra...
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:04:47 #190
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40001766
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 08:37 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Borreke, je kunt zelf toch wel een beetje creatief zijn inplaats van builds van GuildWiki te halen.
Bovendien Wa/Mo!
pi_40001826
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:03 schreef DarkY.NL het volgende:
gister weer een bday pet en weer een &%* hydra...
Hehe, join the club.
Ik zie nog wel wat ik met mijn 2 jade armors doe.
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:41:39 #192
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40002507
ik heb me Hydra al op de auction site van GWonline, hope dat iemand een bod doet

Btw heb gister nog ruim een uur met onze toekomstige alliance rondgelopen.
Het is alleen jammer dat de alliance leader op vakantie is

Ze doen blijkbaar elke dag een mission ofzo voor de bonus (in prophecie) voor Protector title denk ik, wel een slim idee
pi_40002738
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb me Hydra al op de auction site van GWonline, hope dat iemand een bod doet

Ze doen blijkbaar elke dag een mission ofzo voor de bonus (in prophecie) voor Protector title denk ik, wel een slim idee
Dunes of Dispair bonus.
Die heb ik nog steeds niet.
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:52:38 #194
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40002768
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef DarkY.NL het volgende:

Net als die Jades, 40-50 k
Das toch niet niks.
pi_40004063
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 08:37 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ja, maar als ik creatief ben dan mislukt het altijd, alle build tot nu toe faalden bij de helse yeti's
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:50:20 #196
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40004228
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:43 schreef Borreke het volgende:

[..]

Ja, maar als ik creatief ben dan mislukt het altijd, alle build tot nu toe faalden bij de helse yeti's
Ja soms is het even puzzelen, maar meestal is het wel mogelijk om een succesvolle build te bedenken.
Mits je natuurlijk de goede professions en armor ed. tot je beschikking hebt.
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:59:19 #197
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40004468
Probeer eens:

Dark Escape
Arcane Echo
Shadow Form
Arcane Mimicry
Golden Phoenix Strike
Horns of the Ox
Falling Spider
Caltrops

Of
Dark Escape
Arcane Echo
Shadow Form
Arcane Mimicry
Leaping Mantis Sting
Fox Fangs
Twisting Fangs
Blackout
pi_40004544
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:59 schreef DarkY.NL het volgende:
Probeer eens:

Dark Escape
Arcane Echo
Shadow Form
Arcane Mimicry
Golden Phoenix Strike
Horns of the Ox
Falling Spider
Caltrops

Of
Dark Escape
Arcane Echo
Shadow Form
Arcane Mimicry
Leaping Mantis Sting
Fox Fangs
Twisting Fangs
Blackout
bedankt maar ik had een goede build hoor (van back)

Palm strike - horns of the ox - falling spider - twisting fangs - shadow refuge - critical eye - way of perfection/of een andere - res

werkt als een tiet
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:07:49 #199
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40004689
De build die ik gaf is van de NO1 guild in GvG

Deze build heeft geen healing nodig (shadow form + echo shadow form)

Hier een overzicht van attribute points in verhouding tot shadow form:

1
2
3
Shadow Arts     0  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 11 12 13 14 15 16 17 18  19  20
Duration        5  6  7  8  9 10 11 12 13 14  15 16 17 18 19 20 21 22 N/A N/A  ?
Health          5  8 11 14 17 20 23 26 29 32  35 38 41 44 47 50 53 56 N/A N/A  ?

Dus als je een sup rune gebruikt heb je 16 points. Dus 21 seconden.
Met echo dus, kun je na 21 seconden weer de skill gebruiken.
Mis je dus 18 seconden per minuut.

Nu nog zorgen voor 20% inc enchantment.
1/5 van 21 = +-4 *2 = 8
18-8 = 10 sec mis je dus als je 20% incr enchantments mod hebt op een item :>

[ Bericht 46% gewijzigd door DarkY.NL op 20-07-2006 11:17:16 ]
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:29:01 #200
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40005336

De host heeft Safe Mode uitgeschakeld voor het domein!
Nu kunnen de users images uploaden voor de Gallery!!!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')