Ik kan ook een externe gallery installeren, maar ik wil graag dat het in de CMS geimplementeerd wordt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit is onze guild image gallery, nog niet veel pics maar dat komt nog wel![]()
http://huilin.freehostia.com/cpg148/index.php
? Het is nu een link, als je klikt krijg je het gewoon te zien toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Imageshack blocked fok!, kan je misschien ergen anders plaatje hosten?
Hehe, ik gebruik ook FireFox, nooit last van gehadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[afbeelding]
voor de firefoxers![]()
firefox onthoud blocked images, zat nog in mijn buffer dus kon ik hem niet zien, ff buffer geleegd en kon ik hem wel zien...
Vaag dingquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[afbeelding]
voor de firefoxers![]()
firefox onthoud blocked images, zat nog in mijn buffer dus kon ik hem niet zien, ff buffer geleegd en kon ik hem wel zien...
Ook kurzick en luxon toch? Maar dat boeit me niet zoveel. Wil eerst de missies voltooien of moet je eerst kurzick/luxon verzamelen om uberhaupt die missies te doen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef torn_Machina het volgende:
Nu mogen we gezellig Faction gaan verzamelen.![]()
Optie 2 levert niet zo snel wat op voor Kurzicks. Voor Luxons kan het wat sneller gaan. Helemaal met Edge of Extinction slimmeriken. Als Kurz moet je het uithouden tot het einde. In alliance battles gaat het sneller. 1.2k faction in een kwartier is niet zeldzaam.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef DarkY.NL het volgende:
je moet zometeen inderdaad "faction farmen".
HIervoor heb je 3 mogelijkheden denk ik.
1- ga de quest doen waar je faction voor krijgt
2- ga naar fort aspenwood
3- doe alliance battles.
Ik vind zelf optie 2 het snelst gaan
Alleen hammers zijn twohanded.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Heb je ook two handed swords/hammers/axes in GW?
Ach ik koop Nightfall toch wel. Ik denk alleen dat de Dervish de nieuwe w/mo en assassins worden. Meer kans voor mij om mij te onderscheiden van de noobs.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef Jo0Lz het volgende:
Gaaf man die review.
Submitten op de site die hap
Maar, ik denk dat het helaas wel weer een rush zal worden op de nieuwe professions.
Zit je in een party met 5 paragon's
Ik kan niet wachtne
De tijd en datum van het eventquote:Press Release - July 18, 2006
ArenaNet Announces Guild Wars Nightfall
Guild Wars Players Invited to Play in Exclusive Player-Versus-Player Event as Beta Testing Launches for Next Guild Wars Campaign
July 18, 2006 (BELLEVUE, WA) — ArenaNet®, developer of the world's leading subscription-free online roleplaying games Guild Wars® and Guild Wars FactionsTM, and NCsoft® Corporation, the world's leading developer and publisher of online computer games, announce today the title of the next game in the award-winning franchise, Guild Wars NightfallTM. Further, Guild Wars Nightfall has entered the beta testing stage and Guild Wars players worldwide are invited to participate in an exclusive, first-look player-versus-player (PVP) event, July 28 — 30, 2006.
During the PVP Preview Event, both Guild Wars and Guild Wars Factions® players will get a first look at Guild Wars Nightfall, and will be able to try out the two new professions being introduced in the game; the Dervish, a scythe-wielding holy warrior, and the Paragon, guardian angel of the Elonian people. In addition to testing out the new professions and arenas, players will also be able to compete for items that will be exchangeable for a variety of rewards throughout the weekend event.
The Guild Wars Nightfall PVP Preview event will kick off on Friday, July 28 at 12:01am PDT and will continue through Sunday, July 30 at 11:59pm PST.
Dit lijkt wel een victorias secret modelquote:
Wow, de anti farm code bestaat dus echt!quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:58 schreef Borreke het volgende:
Lol na wanhopig te farmen naar Daggers of Xuekao van half 11 tot 3 uur snachts kwam ik dit bericht tegen
[afbeelding]
Nu werd mn wanhoop nog wanhopiger dan ooit dus ik besloot te slapen. Pfff stomme boss. Bij die yeti's waar ik langer heb gefarmed heb ik dit bericht nog niet gehad. Lang leve de yeti's![]()
Pff morgen weer nieuwe kansen
Dit is al oud hoor, je ziet het als je "hints" of "tips" oid hebt ingeschakeld. Anders zie je het niet.Rezonen kan wel, maar de drops worden gewoon steeds minder. Eigenlijk moet je drie zones hebben waar je kan circuleren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wow, de anti farm code bestaat dus echt!
Dit was altijd vermoedelijk aanwezig, maar dit bevestigd het wel effe!
Je moet dus zorgen dat je niet rezoned in de area waar je erin ging, en het liefst 2 gebieden pakken om te farmen...
Zoals de farm plek bij beetletun. Maar ik heb deze melding nog nooit gezienquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dit is al oud hoor, je ziet het als je "hints" of "tips" oid hebt ingeschakeld. Anders zie je het niet.Rezonen kan wel, maar de drops worden gewoon steeds minder. Eigenlijk moet je drie zones hebben waar je kan circuleren.
Ik kreeg hem voor het eerst te zien toen ik bij Elona reach Mino's aan het farmen was. Dat is een zeer snelle farm, klein stukje rennen naar de plek waar bijna alle mino's staan of langskomen, slash/squash/verpulver en weer terug warpen en meteen weer de mission beginnen. Na een keer of 6,7 kreeg ik de message dus ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zoals de farm plek bij beetletun. Maar ik heb deze melding nog nooit gezien
Nou ik vond het wel leuk om die screen te zien. Heb het nog nooit gehad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kreeg hem voor het eerst te zien toen ik bij Elona reach Mino's aan het farmen was. Dat is een zeer snelle farm, klein stukje rennen naar de plek waar bijna alle mino's staan of langskomen, slash/squash/verpulver en weer terug warpen en meteen weer de mission beginnen. Na een keer of 6,7 kreeg ik de message dus ook.
Mijn ervaring is dat je echt extreem moet farmen om hem te triggeren. Vroeger bij het griffon farming heb ik hem nooit voorbij zien komen.
Kinderachtige mensen blijf je overal houden hoor. Wat je vraag betreft over die 1k geven aan Balthazar of Grenth.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb dus vandaag geswitched naar Europa servers en ik ben nu al wat minder prettigs tegengekomen. Een willekeurig persoon roepte "stelletje hoeren".
Schijtziek wordt ik ervan. Het zijn altijd nederlanders die gewoon willekeurig wat heen er weer schelden. Dit is nu al de zoveelste keer in de zoveelste online spel.
Ik zal wel nog een weekje blijven en kijken of het me alsnog bevalt in Europa. Zo niet dan rotten mij characters per direct op naar Amerika.
Wat betekent het trouwens als je een platinum geeft aan Balthazar of Grenth ofzo?
Dat is niet helemaal waar. Heb meerdere mensen uit andere guilds gehad die vastzaten in Europa. omdat iedereen uit de guild op Amerikaanse servers speelde, hebben zij toen gemaild met Anet, die heeft hen nog 1 maal de kans gegeven te switchen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:32 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kinderachtige mensen blijf je overal houden hoor. Wat je vraag betreft over die 1k geven aan Balthazar of Grenth.
Als je geascend bent en naar de Temple of the Ages gaat en als Europe favor heeft dan kun je bij Balthazar naar The Fissure of Woe en bij Grenth naar The Underworld.
Dit zijn een soort van endgame PvE area's die vrij pittig zijn als je geen goed team hebt.
Ik raad je dus af om terug te gaan naar Amerika, omdat zij bijna geen favor hebben tijdens de tijden dat Europeanen spelen.
Ruzbeh, je kunt ook maar 5x switchen van home district. Na de 5e keer zit je voorgoed vast in dat district.
Dan is Anet daarin wel soepeler geworden, want de eerste maanden was Anet bikkelhard daarin. Mailen hielp dan ook niet, maar ze willen hun klanten houden dus ze moeten wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Heb meerdere mensen uit andere guilds gehad die vastzaten in Europa. omdat iedereen uit de guild op Amerikaanse servers speelde, hebben zij toen gemaild met Anet, die heeft hen nog 1 maal de kans gegeven te switchen.
Normaal gesproken zit je na 5 keer wel vast ja.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dan is Anet daarin wel soepeler geworden, want de eerste maanden was Anet bikkelhard daarin. Mailen hielp dan ook niet, maar ze willen hun klanten houden dus ze moeten wel.![]()
Het is de bedoeling dat elk half jaar een nieuw deel uitkomt. Wat Factions betreft het PvE gedeelte was vrij kort ja, maar ik vermaak me er nog prima mee. Ik hoop alleen dat Nightfall wat meer missies heeft dan Factions en dat de verhaallijn niet zoveel gaten bevat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:08 schreef Wiehoe het volgende:
Ik las dus net van guildwars 3. Wat komen die delen snel achter elkaar aan zeg. Ze mogen dit keer wel veel meer aandacht besteed hebben aan PVE voordat ik het 3e deel koop. Factions viel me toch wel flink tegen qua PVE.
Het is ook weer vakantie, dus een enorme instroom van pubertjes. het valt mij ook op dat het eigenlijk alleen maar die Nederlanders zijn die lopen te schelden en te vloeken. Aan het taalgebruik kan je meteen afleiden: ah, een 15 jarig kutpubertje. Ze manieren proberen bij te brengen heeft geen zin.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb dus vandaag geswitched naar Europa servers en ik ben nu al wat minder prettigs tegengekomen. Een willekeurig persoon roepte "stelletje hoeren".
Schijtziek wordt ik ervan. Het zijn altijd nederlanders die gewoon willekeurig wat heen er weer schelden. Dit is nu al de zoveelste keer in de zoveelste online spel.
Ik zal wel nog een weekje blijven en kijken of het me alsnog bevalt in Europa. Zo niet dan rotten mij characters per direct op naar Amerika.
Wat betekent het trouwens als je een platinum geeft aan Balthazar of Grenth ofzo?
Achja, ik maak me er niet druk om, sterker nog, kom het bijna nooit tegen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het is ook weer vakantie, dus een enorme instroom van pubertjes. het valt mij ook op dat het eigenlijk alleen maar die Nederlanders zijn die lopen te schelden en te vloeken. Aan het taalgebruik kan je meteen afleiden: ah, een 15 jarig kutpubertje. Ze manieren proberen bij te brengen heeft geen zin.
Wsl. komt het ook omdat GW gratis is na aanschaf, je hebt er geen cc voor nodig dus ook voor jongeren makkelijk te spelen.
Tjah daar moet je dan maar doorheen prikken. Ik zal dan ook nooit in de local chat Nederlands gaan praten. Mijn vorige guild was een mixed guild en er zaten ook wat Nederlanders in.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het is ook weer vakantie, dus een enorme instroom van pubertjes. het valt mij ook op dat het eigenlijk alleen maar die Nederlanders zijn die lopen te schelden en te vloeken. Aan het taalgebruik kan je meteen afleiden: ah, een 15 jarig kutpubertje. Ze manieren proberen bij te brengen heeft geen zin.
Wsl. komt het ook omdat GW gratis is na aanschaf, je hebt er geen cc voor nodig dus ook voor jongeren makkelijk te spelen.
Haha, gister nog maar eens even naar gekeken en ik ben erachter wat de fout is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik kan ook een externe gallery installeren, maar ik wil graag dat het in de CMS geimplementeerd wordt.
Nou heeft het gewerkt, maar nu dus niet meer... Heb geen tijd gehad om daar dedicated mee bezig te gaan, want met Gamen, updates ed. is het gewoon te druk.
Het komt vanzelf wel. Idd.
Zoals bij ons!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Tjah daar moet je dan maar doorheen prikken. Ik zal dan ook nooit in de local chat Nederlands gaan praten. Mijn vorige guild was een mixed guild en er zaten ook wat Nederlanders in.
Ook al was er maar 1 iemand online die niet uit Nederland kwam dan gingen we Engels praten zodat degene ook kon begrijpen waar wij het over hadden.
Dit is gewoon netjes en desbetreffende persoon voelt zich dan ook niet buitengesloten.
Als je Nederlands wilt praten dan doe je dat maar in een private chat of in een NL/BE guild.
Fort Aspenwood is aan de Luxon kant toch in het voordeel, komt weinig voor dat de Kurzick kant wint.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef DarkY.NL het volgende:
en USA server zijn vergeleken met EU server zwaar bagger en bijna altijd lag.
Ik zat eerst ook altijd op USA omdat ze eerst altijd de favor hadden.
Btw Borreke is volgens mij verslaafd aan Fort Aspenwood PvP :p
Ik heb GC ook altijd uit staan eigenlijk, behalve in de highend outposts.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Tjah daar moet je dan maar doorheen prikken. Ik zal dan ook nooit in de local chat Nederlands gaan praten. Mijn vorige guild was een mixed guild en er zaten ook wat Nederlanders in.
Ook al was er maar 1 iemand online die niet uit Nederland kwam dan gingen we Engels praten zodat degene ook kon begrijpen waar wij het over hadden.
Dit is gewoon netjes en desbetreffende persoon voelt zich dan ook niet buitengesloten.
Als je Nederlands wilt praten dan doe je dat maar in een private chat of in een NL/BE guild.
volgens mij maakt het niet uit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Fort Aspenwood is aan de Luxon kant toch in het voordeel, komt weinig voor dat de Kurzick kant wint.
Ik ga gewoon die Kurzick quests doen voor Faction.
Niet te hard hopen, in een half jaar tijd bouw je niet zomaar een goede uitbreiding die ook nog eens groot is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat elk half jaar een nieuw deel uitkomt. Wat Factions betreft het PvE gedeelte was vrij kort ja, maar ik vermaak me er nog prima mee. Ik hoop alleen dat Nightfall wat meer missies heeft dan Factions en dat de verhaallijn niet zoveel gaten bevat.![]()
Ik heb het misschien niet goed uitgelegd. De hele productie voor 1 uitbreiding duurt gewoon een jaar. Er zijn 2 teams bezig die met een half jaar verschil in productie aan de uitbreidingen werken. Vandaar dat ik zei dat er elk half jaar een uitbreiding komt. Toen Factions werd gereleased was Nightfall dus ruim genomem voor de helft al klaar. Als Nightfall uitkomt dan is het team dat Factions heeft gemaakt ook al ruim een half jaar bezig met de vierde uitbreiding.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet te hard hopen, in een half jaar tijd bouw je niet zomaar een goede uitbreiding die ook nog eens groot is.
Ja heel leuk! Heb gisternacht mn uurtjes bij Maatu keep doorgebracht voor die farm dusquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef DarkY.NL het volgende:
Ik zat eerst ook altijd op USA omdat ze eerst altijd de favor hadden.
Btw Borreke is volgens mij verslaafd aan Fort Aspenwood PvP :p
Aha, dat werpt al een ander licht op de zaak. Een en ander hangt natuurlijk ook af van hoeveel mankracht de teams hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:14 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb het misschien niet goed uitgelegd. De hele productie voor 1 uitbreiding duurt gewoon een jaar. Er zijn 2 teams bezig die met een half jaar verschil in productie aan de uitbreidingen werken. Vandaar dat ik zei dat er elk half jaar een uitbreiding komt. Toen Factions werd gereleased was Nightfall dus ruim genomem voor de helft al klaar. Als Nightfall uitkomt dan is het team dat Factions heeft gemaakt ook al ruim een half jaar bezig met de vierde uitbreiding.
Probeer anders is wat minder henchies meetenemen. Inplaats van 7 neem je er nu 4 mee. Gewoon even proberen of je zo levend bij die boss kan komen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja heel leuk! Heb gisternacht mn uurtjes bij Maatu keep doorgebracht voor die farm dus
Het leuke hiervan is dat Nightfall totaal anders is dan Factions, omdat er een ander team aan werkt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aha, dat werpt al een ander licht op de zaak. Een en ander hangt natuurlijk ook af van hoeveel mankracht de teams hebben.
Ik heb die aantallen wel in een nieuwsitem gezien ergens, kan het alleen niet zo snel terugvinden...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het leuke hiervan is dat Nightfall totaal anders is dan Factions, omdat er een ander team aan werkt.
Volgens mij had Anet gezegd dat beide teams even veel mankracht hadden.
Dat er nu al een PvP event komt wil dus zeggen dat ze op de goede weg zijn. Ik denk dat we over 2 maand een PvE event zullen zien en dan rond november de release van Nightfall.
Ik dacht dat het om 40 man per team gaat... Maar ik weet het dus niet zeker...quote:In an interview with TVG, Jeff Strain confirms that work on the third Guild Wars Campaign is well into development...
Recently TVG had the opportunity to preview Guild Wars Factions, the new Campaign in the Guild Wars MMO series, and speak with the President of Guild Wars' developer Jeff Strain. In the interview Strain confirmed that work on the Factions follow-up is already well underway:
"We're releasing two Campaigns a year but each of those Campaigns will have a full year of development ...Campaign 3 started last Fall so it's well into development."
On TVG's question about how the third Campaign is shaping up, Strain said, "...if Guild Wars was an eight and Factions was a ten well that scale's going to have to be revised every time because in terms of the play experience and the visuals, we expect Campaign 3 to be as big a step over Factions as Factions is over the original Guild Wars."
Of course it's well known that Guild Wars would be getting additional Campaign instalments, but news that a Factions follow-up will be arriving before the end of the
year is something of a surprise.
Ik kan het nieuwsitem niet meer vindenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:44 schreef DarkY.NL het volgende:
er is een getal genoemd door Anet hoeveel er in elk team zitten. Het was inderdaad eerlijk gesplitst.
uh jij snapt het niet, even uitleggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef DarkY.NL het volgende:
Je kunt het ook lag noemen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
uh jij snapt het niet, even uitleggen![]()
EU servers staan in Europa, jou pc staat in je kamer in Nederland.
USA servers staan In USA, jou pc staat nogsteeds in je kamer in Nederland.
De afstand tussen jou pc naar EU server is veeeeeel korter dan van jou pc naar USA (satelliet verbinding) dus als je op usa servers gaat spelen doen de berichten die je pc naar usa servers stuuurt er langer over dan dat de berichten naar een eu server moeten. Geen lag dus, en kan je dus ook niet bagger noemen.
Oh en btw dat heet geen lag maar latency
http://en.wikipedia.org/wiki/Latency_%28engineering%29
Toen ik gister ging slapen dacht ik hier al aan omdat die hencies ook drops krijgen en dat ik dus minder kans heb. Heb nu mn team tot 5 man uitgebreid, gaat vlekkenloos maar iets langzamer dan voorheen. Moet ik er nog meer afhalen? Maar welke want ik weet niet welke essentieel zijn voor mequote:Op woensdag 19 juli 2006 11:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Probeer anders is wat minder henchies meetenemen. Inplaats van 7 neem je er nu 4 mee. Gewoon even proberen of je zo levend bij die boss kan komen.
Of je moet zorgen dat je door verschillende areas farmed. Dan heb je die melding ook niet als het goed is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef DarkY.NL het volgende:
als je die message krijgt, moet je even iets anders voor een half uur killen en daarna weer teruggaan
http://pc.ign.com/articles/708/708116p1.htmlquote:E3 2006: Guild Wars Campaign 3
The next update brings a North African flavor to the world.
by Steve Butts
May 11, 2006 - Following the recent release of Factions, the team behind Guild Wars is already hard at work creating an entirely new campaign set for the game. Though team isn't quite ready to start revealing details of the game, they were willing to show us a very impressive trailer that let us get a good look at the locations for the new campaign as well as some concept art for the creatures and NPCs that might populate it.
Starting on a rocky beach, the demo focused on a somewhat run-down dock and a massive, swan-shaped ship with sails that looked like dragonfly wings. From there the game transitions to a North Africa style savannah. Green trees, rocky outcrops and gaily painted mud huts decorate the landscape. We soon traveled to a very interesting windmill that had a hawk-like figure on its top.
By far the most beautiful visuals came when we moved to a massive stone city. Decorated with golden minarets and lush gardens, it looked like the perfect place to relax. There's also a magical touch here as some of the plants actually hang in the air. Water cascading down from them into crystal clear pools gave the whole area a really mystical atmosphere.
After taking a tour and seeing the sights, the team showed us a ton of concept art for the game. The NPCs and creatures all fit the African sort of theme but they show heavy fantasy influences as well. Robed dervishes and giant flattened worms shared the stage with desert warriors and horned tapirs. We'd love to give you details on the new creatures and the classes but the team isn't quite ready to reveal any of those details just yet.
NCSoft told us that the 110 person Guild Wars team has been divided up into two separate campaign teams. That allows them to release an entirely new campaign every six months. Each one is intended to offer a unique visual style based either on real world geography and culture or some sort of mythological setting. Each campaign will also support an entirely new tournament event.
Je wilt toch niet zeggen dat je al de hele dag daar mee bezig bent?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:59 schreef Borreke het volgende:
PFf wordt een beetje wanhopig, die Daggers of Xuekao willen maar niet droppen. Neem een break
Eh wel, ik heb ze nodig omdat ze uitermate geschikt zijn voor een bepaalde build die ik voor ogen heb. De boss is makkelijk te verslaan, korte route.. Kortom alles is voordelig en snel maar hij maar niet droppenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:01 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je al de hele dag daar mee bezig bent?
Ik help vanavond anders wel even. Gaan we beide met henchies dat kreng killen. Als ze bij mij eerder droppen dan krijg jij ze wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef Borreke het volgende:
[..]
Eh wel, ik heb ze nodig omdat ze uitermate geschikt zijn voor een bepaalde build die ik voor ogen heb. De boss is makkelijk te verslaan, korte route.. Kortom alles is voordelig en snel maar hij maar niet droppen
Vet !quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik help vanavond anders wel even. Gaan we beide met henchies dat kreng killen. Als ze bij mij eerder droppen dan krijg jij ze wel.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil per direct in de Fok! Guild, ik ben nu online (Talian Tane).
Ik ben er alleen voor het sociale aspect. Verder kun je het met je guild tegen een andere guild opnemen en proberen hoog in de GvG ladder te eindigen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Watvoor (leuke) dingen kan je doen in een guild?
Hoe werkt dat Guild vs Guild?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik ben er alleen voor het sociale aspect. Verder kun je het met je guild tegen een andere guild opnemen en proberen hoog in de GvG ladder te eindigen.
Ook kun je onderling tegen elkaar vechten om builds te testen. Verder brengt een guild weinig nieuws, ik vind het gewoon leuk om met andere mensen te praten als ik aan het questen ben.
Je krijgt een cape!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Watvoor (leuke) dingen kan je doen in een guild?
Borreke, je kunt zelf toch wel een beetje creatief zijn inplaats van builds van GuildWiki te halen.quote:
Bovendien Wa/Mo!quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Borreke, je kunt zelf toch wel een beetje creatief zijn inplaats van builds van GuildWiki te halen.![]()
Hehe, join the club.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:03 schreef DarkY.NL het volgende:
gister weer een bday pet en weer een &%* hydra...
Dunes of Dispair bonus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb me Hydra al op de auction site van GWonline, hope dat iemand een bod doet
Btw heb gister nog ruim een uur met onze toekomstige alliance rondgelopen.
Het is alleen jammer dat de alliance leader op vakantie is
Ze doen blijkbaar elke dag een mission ofzo voor de bonus (in prophecie) voor Protector title denk ik, wel een slim idee
Net als die Jades, 40-50 kquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb me Hydra al op de auction site van GWonline, hope dat iemand een bod doet
Btw heb gister nog ruim een uur met onze toekomstige alliance rondgelopen.
Het is alleen jammer dat de alliance leader op vakantie is
Ze doen blijkbaar elke dag een mission ofzo voor de bonus (in prophecie) voor Protector title denk ik, wel een slim idee
Ja, maar als ik creatief ben dan mislukt het altijd, alle build tot nu toe faalden bij de helse yeti'squote:Op donderdag 20 juli 2006 08:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Borreke, je kunt zelf toch wel een beetje creatief zijn inplaats van builds van GuildWiki te halen.![]()
Ja soms is het even puzzelen, maar meestal is het wel mogelijk om een succesvolle build te bedenken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:43 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja, maar als ik creatief ben dan mislukt het altijd, alle build tot nu toe faalden bij de helse yeti's![]()
bedankt maar ik had een goede build hoor (van back)quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:59 schreef DarkY.NL het volgende:
Probeer eens:
Dark Escape
Arcane Echo
Shadow Form
Arcane Mimicry
Golden Phoenix Strike
Horns of the Ox
Falling Spider
Caltrops
Of
Dark Escape
Arcane Echo
Shadow Form
Arcane Mimicry
Leaping Mantis Sting
Fox Fangs
Twisting Fangs
Blackout
1 2 3 | Duration 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 N/A N/A ? Health 5 8 11 14 17 20 23 26 29 32 35 38 41 44 47 50 53 56 N/A N/A ? |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |