volgens mij maakt het niet uit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Fort Aspenwood is aan de Luxon kant toch in het voordeel, komt weinig voor dat de Kurzick kant wint.
Ik ga gewoon die Kurzick quests doen voor Faction.
Niet te hard hopen, in een half jaar tijd bouw je niet zomaar een goede uitbreiding die ook nog eens groot is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat elk half jaar een nieuw deel uitkomt. Wat Factions betreft het PvE gedeelte was vrij kort ja, maar ik vermaak me er nog prima mee. Ik hoop alleen dat Nightfall wat meer missies heeft dan Factions en dat de verhaallijn niet zoveel gaten bevat.![]()
Ik heb het misschien niet goed uitgelegd. De hele productie voor 1 uitbreiding duurt gewoon een jaar. Er zijn 2 teams bezig die met een half jaar verschil in productie aan de uitbreidingen werken. Vandaar dat ik zei dat er elk half jaar een uitbreiding komt. Toen Factions werd gereleased was Nightfall dus ruim genomem voor de helft al klaar. Als Nightfall uitkomt dan is het team dat Factions heeft gemaakt ook al ruim een half jaar bezig met de vierde uitbreiding.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet te hard hopen, in een half jaar tijd bouw je niet zomaar een goede uitbreiding die ook nog eens groot is.
Ja heel leuk! Heb gisternacht mn uurtjes bij Maatu keep doorgebracht voor die farm dusquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef DarkY.NL het volgende:
en USA server zijn vergeleken met EU server zwaar bagger en bijna altijd lag.
Ik zat eerst ook altijd op USA omdat ze eerst altijd de favor hadden.
Btw Borreke is volgens mij verslaafd aan Fort Aspenwood PvP :p
Aha, dat werpt al een ander licht op de zaak. Een en ander hangt natuurlijk ook af van hoeveel mankracht de teams hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:14 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb het misschien niet goed uitgelegd. De hele productie voor 1 uitbreiding duurt gewoon een jaar. Er zijn 2 teams bezig die met een half jaar verschil in productie aan de uitbreidingen werken. Vandaar dat ik zei dat er elk half jaar een uitbreiding komt. Toen Factions werd gereleased was Nightfall dus ruim genomem voor de helft al klaar. Als Nightfall uitkomt dan is het team dat Factions heeft gemaakt ook al ruim een half jaar bezig met de vierde uitbreiding.
Probeer anders is wat minder henchies meetenemen. Inplaats van 7 neem je er nu 4 mee. Gewoon even proberen of je zo levend bij die boss kan komen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja heel leuk! Heb gisternacht mn uurtjes bij Maatu keep doorgebracht voor die farm dus
Het leuke hiervan is dat Nightfall totaal anders is dan Factions, omdat er een ander team aan werkt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aha, dat werpt al een ander licht op de zaak. Een en ander hangt natuurlijk ook af van hoeveel mankracht de teams hebben.
Ik heb die aantallen wel in een nieuwsitem gezien ergens, kan het alleen niet zo snel terugvinden...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het leuke hiervan is dat Nightfall totaal anders is dan Factions, omdat er een ander team aan werkt.
Volgens mij had Anet gezegd dat beide teams even veel mankracht hadden.
Dat er nu al een PvP event komt wil dus zeggen dat ze op de goede weg zijn. Ik denk dat we over 2 maand een PvE event zullen zien en dan rond november de release van Nightfall.
Ik dacht dat het om 40 man per team gaat... Maar ik weet het dus niet zeker...quote:In an interview with TVG, Jeff Strain confirms that work on the third Guild Wars Campaign is well into development...
Recently TVG had the opportunity to preview Guild Wars Factions, the new Campaign in the Guild Wars MMO series, and speak with the President of Guild Wars' developer Jeff Strain. In the interview Strain confirmed that work on the Factions follow-up is already well underway:
"We're releasing two Campaigns a year but each of those Campaigns will have a full year of development ...Campaign 3 started last Fall so it's well into development."
On TVG's question about how the third Campaign is shaping up, Strain said, "...if Guild Wars was an eight and Factions was a ten well that scale's going to have to be revised every time because in terms of the play experience and the visuals, we expect Campaign 3 to be as big a step over Factions as Factions is over the original Guild Wars."
Of course it's well known that Guild Wars would be getting additional Campaign instalments, but news that a Factions follow-up will be arriving before the end of the
year is something of a surprise.
Ik kan het nieuwsitem niet meer vindenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:44 schreef DarkY.NL het volgende:
er is een getal genoemd door Anet hoeveel er in elk team zitten. Het was inderdaad eerlijk gesplitst.
uh jij snapt het niet, even uitleggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef DarkY.NL het volgende:
en USA server zijn vergeleken met EU server zwaar bagger en bijna altijd lag.
Je kunt het ook lag noemen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
uh jij snapt het niet, even uitleggen![]()
EU servers staan in Europa, jou pc staat in je kamer in Nederland.
USA servers staan In USA, jou pc staat nogsteeds in je kamer in Nederland.
De afstand tussen jou pc naar EU server is veeeeeel korter dan van jou pc naar USA (satelliet verbinding) dus als je op usa servers gaat spelen doen de berichten die je pc naar usa servers stuuurt er langer over dan dat de berichten naar een eu server moeten. Geen lag dus, en kan je dus ook niet bagger noemen.
Oh en btw dat heet geen lag maar latency
http://en.wikipedia.org/wiki/Latency_%28engineering%29
Toen ik gister ging slapen dacht ik hier al aan omdat die hencies ook drops krijgen en dat ik dus minder kans heb. Heb nu mn team tot 5 man uitgebreid, gaat vlekkenloos maar iets langzamer dan voorheen. Moet ik er nog meer afhalen? Maar welke want ik weet niet welke essentieel zijn voor mequote:Op woensdag 19 juli 2006 11:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Probeer anders is wat minder henchies meetenemen. Inplaats van 7 neem je er nu 4 mee. Gewoon even proberen of je zo levend bij die boss kan komen.
Of je moet zorgen dat je door verschillende areas farmed. Dan heb je die melding ook niet als het goed is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef DarkY.NL het volgende:
als je die message krijgt, moet je even iets anders voor een half uur killen en daarna weer teruggaan
http://pc.ign.com/articles/708/708116p1.htmlquote:E3 2006: Guild Wars Campaign 3
The next update brings a North African flavor to the world.
by Steve Butts
May 11, 2006 - Following the recent release of Factions, the team behind Guild Wars is already hard at work creating an entirely new campaign set for the game. Though team isn't quite ready to start revealing details of the game, they were willing to show us a very impressive trailer that let us get a good look at the locations for the new campaign as well as some concept art for the creatures and NPCs that might populate it.
Starting on a rocky beach, the demo focused on a somewhat run-down dock and a massive, swan-shaped ship with sails that looked like dragonfly wings. From there the game transitions to a North Africa style savannah. Green trees, rocky outcrops and gaily painted mud huts decorate the landscape. We soon traveled to a very interesting windmill that had a hawk-like figure on its top.
By far the most beautiful visuals came when we moved to a massive stone city. Decorated with golden minarets and lush gardens, it looked like the perfect place to relax. There's also a magical touch here as some of the plants actually hang in the air. Water cascading down from them into crystal clear pools gave the whole area a really mystical atmosphere.
After taking a tour and seeing the sights, the team showed us a ton of concept art for the game. The NPCs and creatures all fit the African sort of theme but they show heavy fantasy influences as well. Robed dervishes and giant flattened worms shared the stage with desert warriors and horned tapirs. We'd love to give you details on the new creatures and the classes but the team isn't quite ready to reveal any of those details just yet.
NCSoft told us that the 110 person Guild Wars team has been divided up into two separate campaign teams. That allows them to release an entirely new campaign every six months. Each one is intended to offer a unique visual style based either on real world geography and culture or some sort of mythological setting. Each campaign will also support an entirely new tournament event.
Je wilt toch niet zeggen dat je al de hele dag daar mee bezig bent?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:59 schreef Borreke het volgende:
PFf wordt een beetje wanhopig, die Daggers of Xuekao willen maar niet droppen. Neem een break
Eh wel, ik heb ze nodig omdat ze uitermate geschikt zijn voor een bepaalde build die ik voor ogen heb. De boss is makkelijk te verslaan, korte route.. Kortom alles is voordelig en snel maar hij maar niet droppenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:01 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je al de hele dag daar mee bezig bent?
Ik help vanavond anders wel even. Gaan we beide met henchies dat kreng killen. Als ze bij mij eerder droppen dan krijg jij ze wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef Borreke het volgende:
[..]
Eh wel, ik heb ze nodig omdat ze uitermate geschikt zijn voor een bepaalde build die ik voor ogen heb. De boss is makkelijk te verslaan, korte route.. Kortom alles is voordelig en snel maar hij maar niet droppen
Vet !quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik help vanavond anders wel even. Gaan we beide met henchies dat kreng killen. Als ze bij mij eerder droppen dan krijg jij ze wel.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil per direct in de Fok! Guild, ik ben nu online (Talian Tane).
Ik ben er alleen voor het sociale aspect. Verder kun je het met je guild tegen een andere guild opnemen en proberen hoog in de GvG ladder te eindigen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Watvoor (leuke) dingen kan je doen in een guild?
Hoe werkt dat Guild vs Guild?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik ben er alleen voor het sociale aspect. Verder kun je het met je guild tegen een andere guild opnemen en proberen hoog in de GvG ladder te eindigen.
Ook kun je onderling tegen elkaar vechten om builds te testen. Verder brengt een guild weinig nieuws, ik vind het gewoon leuk om met andere mensen te praten als ik aan het questen ben.
Je krijgt een cape!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Watvoor (leuke) dingen kan je doen in een guild?
Borreke, je kunt zelf toch wel een beetje creatief zijn inplaats van builds van GuildWiki te halen.quote:
Bovendien Wa/Mo!quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Borreke, je kunt zelf toch wel een beetje creatief zijn inplaats van builds van GuildWiki te halen.![]()
Hehe, join the club.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:03 schreef DarkY.NL het volgende:
gister weer een bday pet en weer een &%* hydra...
Dunes of Dispair bonus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb me Hydra al op de auction site van GWonline, hope dat iemand een bod doet
Btw heb gister nog ruim een uur met onze toekomstige alliance rondgelopen.
Het is alleen jammer dat de alliance leader op vakantie is
Ze doen blijkbaar elke dag een mission ofzo voor de bonus (in prophecie) voor Protector title denk ik, wel een slim idee
Net als die Jades, 40-50 kquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb me Hydra al op de auction site van GWonline, hope dat iemand een bod doet
Btw heb gister nog ruim een uur met onze toekomstige alliance rondgelopen.
Het is alleen jammer dat de alliance leader op vakantie is
Ze doen blijkbaar elke dag een mission ofzo voor de bonus (in prophecie) voor Protector title denk ik, wel een slim idee
Ja, maar als ik creatief ben dan mislukt het altijd, alle build tot nu toe faalden bij de helse yeti'squote:Op donderdag 20 juli 2006 08:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Borreke, je kunt zelf toch wel een beetje creatief zijn inplaats van builds van GuildWiki te halen.![]()
Ja soms is het even puzzelen, maar meestal is het wel mogelijk om een succesvolle build te bedenken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:43 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja, maar als ik creatief ben dan mislukt het altijd, alle build tot nu toe faalden bij de helse yeti's![]()
bedankt maar ik had een goede build hoor (van back)quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:59 schreef DarkY.NL het volgende:
Probeer eens:
Dark Escape
Arcane Echo
Shadow Form
Arcane Mimicry
Golden Phoenix Strike
Horns of the Ox
Falling Spider
Caltrops
Of
Dark Escape
Arcane Echo
Shadow Form
Arcane Mimicry
Leaping Mantis Sting
Fox Fangs
Twisting Fangs
Blackout
1 2 3 | Duration 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 N/A N/A ? Health 5 8 11 14 17 20 23 26 29 32 35 38 41 44 47 50 53 56 N/A N/A ? |
Ja sorry, ben zoooo blij dat het nu (bijna? dat zul je net zien) werkt!!quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:04 schreef Leatherneck het volgende:
Iemand deze skill al unlocked?
[afbeelding]
rofl, elite skill ook nogquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:04 schreef Leatherneck het volgende:
Iemand deze skill al unlocked?
[afbeelding]
Luxon 15k armor bedoel je? Die kun je maken als je Gyala Hatchery hebt gehaald. Voor Kurzick 15k moet je Eternal Grove hebben gehaald.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef Borreke het volgende:
[..]
rofl, elite skill ook nog
Btw, de warrior ascended luxon armor
Kun je die in Factions krijgen? Want ik zie allemaal plaatsjes die ik niet ken
oe daar ben ik bijna met mijn assassinquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Luxon 15k armor bedoel je? Die kun je maken als je Gyala Hatchery hebt gehaald. Voor Kurzick 15k moet je Eternal Grove hebben gehaald.
Hoeveel Luxon Faction heb je op nu al Borreke?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef Borreke het volgende:
[..]
oe daar ben ik bijna met mijn assassin
Als je meerdere characters hebt, kun je die 10000xp maar 1 keer halen en dan met alle chars die quest reward halenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef Borreke het volgende:
1,1k kurzick en 4,6k luxon
Ik ga pas donaten als al mijn Characters in Cavalon en Houze zu Heltzer zijn. Geen zin om elke keer weer die 10k Faction te farmen aan beide kanten. Nog 3 char te gaan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef DarkY.NL het volgende:
ja borreke, we wachten op je 10k donatie aan de guild voor weer een nieuw faction record
We zitte nu op ruim 30k dacht ik
Again with the smiley overkillquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef DarkY.NL het volgende:
ah daarom hadde we zo weinig faction :>
Ik beetje voor elke char alles overnieuw verzamelen en jullie gauw alles opspare he :p
Check hieronder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog effe wat levelen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:03 schreef Borreke het volgende:
Zo en we zitten op lvl 14 en vaste land
ja leuke classquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:04 schreef DarkY.NL het volgende:
zozo borrekewarrior gaat dus makkelijker?
Ik heb er twee, binnenkort wsl. driequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef torn_Machina het volgende:
Maak nou een mesmer, daar zijn er al zo weinig van.![]()
iew mesmer, nee ik ga voorlopig verder met mn warrior en laat mn assassin voor wat het wasquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef torn_Machina het volgende:
Maak nou een mesmer, daar zijn er al zo weinig van.![]()
Sup abs was met sup vig de duurste rune, er waren tijden dat je voor die runes rond de 100k moest neerleggenquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kom net aan een Warrior Rune of Superior Absortion (een goude item gebruikt met expert salvage). Het is +3 damage reduction maar geen health reduction zoals bij de rune trader. Voor hoeveel kan ik zoiets verkopen?
Iets onder de kostptijs van bij de runetrader uiteraard en iets hoger dan de verkoopprijs bij de runetrader hehe. Ik geloof dat ze nu zelfs rond de 1k zitten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kom net aan een Warrior Rune of Superior Absortion (een goude item gebruikt met expert salvage). Het is +3 damage reduction maar geen health reduction zoals bij de rune trader. Voor hoeveel kan ik zoiets verkopen?
AWwwwwquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:00 schreef Borreke het volgende:
Zo even Sskai sword op de kop getikt (en nee back, ze zijn niet overrated -_-
heer een screenie van mijn krakkemikkige armor (ben nu lvl 16) uitkijkend over mijn lieve yeti's![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn op een gegeven moment zelfs 90+ k waard geweestquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Ze zijn 1-2k waard. Thanks.
Ik zat eerlijk gezegd te hopen op 50k ofzo.
Ik heb nooit gezegd dat Sskai sword overrated was.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:00 schreef Borreke het volgende:
Zo even Sskai sword op de kop getikt (en nee back, ze zijn niet overrated -_-
Ik had het over het zwaard, niet over de sigil.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:59 schreef DarkY.NL het volgende:
Hoe heb je dan toen in de vorige guild die guildhall geregeld?
Je kunt daar kisten mee openen in de eennalaatste missie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:10 schreef Borreke het volgende:
Oja, ik heb ook een forbidden key exchanged voor 3 imperial zooi, welke soort kisten kan ik hier mee openen ?
![]()
Kutje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef Elegy het volgende:
Sup runes hebben altijd -75, behalve Vigor en Abs
Je moet Boreas Seabed nog doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:18 schreef Borreke het volgende:
Hmm, ik heb nu de quest battle in the sewers gedaan dat volgens guilwiki toegang moet geven toe sunjiang district missie. Maar dat is dus niet zo :S. Die quest krijg je van the emperor's hand, en ik heb dat gechecked maar ik had em al gedaan. Ik heb de tahnakai temple missie wel gedaan en een primary quest daar ook (iets met daughter) en ik ben ook al in arborstone. Maar ik wil dus in sunjiang district mission komen. Ik heb al gebprobeerd van zun ku corridor er te komen maar dat duurde me te lang. En volgens guildwiki moest commandar Jafei me er naar toe leiden. Met mn vorige char had ik dit probleem niet en nu wel. Weet iemand hoe ik wel die missie kan bereiken ?![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:34 schreef EricG het volgende:
En, was het een beetje uit te houden zonder mij?![]()
Aan beide kanten heb je Fort Aspenwood en Jade Quary. Dus voor Faction verzamelen is het geen probleem.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:39 schreef Borreke het volgende:
Hmm. Ik wil dus kurzick armor kopen en ben nu in kurzick maar kan nog niets kopen omdat die leipo's eerst kurizck vriendjes willen zijn. Van luxon weet ik het hoe, (ben daar nog niet, darky had mij destijds daarheen gelopen). Dus, hoe verzamel ik kurzick? alleen door quests of is er ook een plaatsje waar ik kan battelen waar ik zo kan komen?
welkom terugquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:30 schreef EricG het volgende:
[..]
Hallé! Nog iets gebeurd in mijn afwezigheid?
Welkom terug EricGquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:30 schreef EricG het volgende:
[..]
Hallé! Nog iets gebeurd in mijn afwezigheid?
Deze had ik al gepost ja. Maar dat maakt verder niet uit.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:36 schreef EricG het volgende:
Weet niet of dit al gepost was, maar ik heb geen zin om 2 topics door te lezen
Oh oke. De wit met gouden armor van die 2e is mooiquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:13 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Deze had ik al gepost ja. Maar dat maakt verder niet uit.![]()
Invite gestuurd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:10 schreef Timmor het volgende:
Ik zou graag de FOK! Guild willen joinen![]()
Mahiro Hinata is mijn nick
Die kleine boogjes zijn wel schattig. Die ga ik ook eentje halenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:32 schreef Borreke het volgende:
Zo. Dat farmen naar unique items is wel geinig, die kleine wapens vooral dan. Makkelijk te verkijgen soms met lage boss lvls:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Unique_items_list_%28Factions%29
Bij het zoeken naar een van die boss dacht ik even snel langs die lieve vogeltjes langszij te rennen:
[afbeelding]
dit zijn er een stuk of 12![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, er staat dan ook, Warrior Superior Absorptionquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom is deze rune niet verkrijgbaar bij de lokale rune boer.
Edit: Ik kom er nu achter dat de rune niet werkt mij non-warrior armor.
WTF HEB IK DAN DE HELELEJTIOEJ LOPEN ZOEKEN KLMJRF@E
Lief ja Borrekequote:Op zondag 23 juli 2006 03:32 schreef Borreke het volgende:
Zo. Dat farmen naar unique items is wel geinig, die kleine wapens vooral dan. Makkelijk te verkijgen soms met lage boss lvls:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Unique_items_list_%28Factions%29
Bij het zoeken naar een van die boss dacht ik even snel langs die lieve vogeltjes langszij te rennen:
[afbeelding]
dit zijn er een stuk of 12![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil 'm wel van je kopen. IGN Rodnar Bowhunt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom is deze rune niet verkrijgbaar bij de lokale rune boer.
Edit: Ik kom er nu achter dat de rune niet werkt mij non-warrior armor.
WTF HEB IK DAN DE HELELEJTIOEJ LOPEN ZOEKEN KLMJRF@E
Ik wilde wat ervaring voordat ik met me eigen guild zou beginnen. Maar er valt niet zoveel te doen dus na een paar dagen vond ik het wel welletjes.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Btw, Guild weer uit?Per direct erin, en er weer uit
Ik had gewoon de Sup Absorption +2 gekocht van de rune trader voor 100gp om het te proberen, lukte niet, dus gelijk terug verkocht. Zo'n rune is wel moeilijk te vinden overigens. Alhoewel er iemand hem voor 3k te koop had, maar dat vond ik te veel.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:30 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel van je kopen. IGN Rodnar Bowhunt.
Weggegooid geld dus voor degene die je geinvite heeftquote:Op zondag 23 juli 2006 12:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik wilde wat ervaring voordat ik met me eigen guild zou beginnen. Maar er valt niet zoveel te doen dus na een paar dagen vond ik het wel welletjes.
[..]
Ik had gewoon de Sup Absorption +2 gekocht van de rune trader voor 100gp om het te proberen, lukte niet, dus gelijk terug verkocht. Zo'n rune is wel moeilijk te vinden overigens. Alhoewel er iemand hem voor 3k te koop had, maar dat vond ik te veel.
Hey dat is toch best een goeiequote:Op zondag 23 juli 2006 11:29 schreef EricG het volgende:
Yeti mexicano's![]()
Btw ik heb nu Jin's Hornbow gescoord![]()
ja heb een paar upgeload met slechte kwaliteit, als je betere wilt wil ik die wel uploaden op photobucketquote:Op zondag 23 juli 2006 11:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Lief ja Borreke
Trouwens, ik kreeg van iemand een tip een strip te maken over je Yeti verhalen, zou je een paar leuke screenies willen uploaden op de guild Site? Kan in de Gallery
Weapon Statsquote:
Ik heb 't ook maar 'ns geprobeerd. Ik heb wel 5 consecutive wins gehaald, maar toen ging opeens iedereen weg...quote:Op zondag 23 juli 2006 13:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit dus te PvPen bij Random Arenas.
En ik haal steeds geen 5 consecutive wins.
Hoezo? Je kan op de gallery foto's zetten tot 1600x1200 resolutie. 1280x1024 is perfect.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef Borreke het volgende:
[..]
ja heb een paar upgeload met slechte kwaliteit, als je betere wilt wil ik die wel uploaden op photobucket
De mesmer en necromancer zijn beide erg goed voor enchantments strippen.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:56 schreef Borreke het volgende:
De boss Zarnas Stonewrath is enorm sterk, op aanraden om hem te verslaan las ik op wg dat je zijn enchants weg moet halen. Welke skill is hier voor geschikt? Ik heb als 2nd skill die van Monk. Met de skill van een mesmer kan het wel "revealed enchantment" maar die kan ik dus niet gebruiken.
Ja dat had ik gister nacht al gedaan. Naar mesmerquote:Op maandag 24 juli 2006 09:13 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De mesmer en necromancer zijn beide erg goed voor enchantments strippen.
De mesmer heeft bijvoorbeel shatter enchantment, drain enchantment en inspired enchantment.
De necromancer heeft zelf ook een aantal skills die enchantments removen. Dus Borreke als je stonewrath wil farmen dan moet je toch necro of mesmer secondary kiezen.
Toch van gedachte veranderd over de mesmer, Borreke? Een paar posts terug vond je de mesmer niks aan.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:36 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja dat had ik gister nacht al gedaan. Naar mesmer. maar het is wel een van de sterkste bosses die ik heb gezien. Heb echt 7 hencies nodig voor hem. Denk dat ik laetr een mesmer als prim prof ga maken
Ja ik verander snel ja. Maar die Zarnas Stonereaper vind ik zo ongeloofelijk stoer en hij is mesmerquote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Toch van gedachte veranderd over de mesmer, Borreke? Een paar posts terug vond je de mesmer niks aan.
Zarnas Stonewrath is een elementalist hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:46 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja ik verander snel ja. Maar die Zarnas Stonereaper vind ik zo ongeloofelijk stoer en hij is mesmer.
Ja weet ik, was in verwarring met de skills die ik tegen hem gebruik. M'n volgende char wordt dus een elementist. EN hoe kan dat anders met een mooi wapen:quote:Op maandag 24 juli 2006 12:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zarnas Stonewrath is een elementalist hoor.
Waarom lukt mij dit nou nooit.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:12 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja weet ik, was in verwarring met de skills die ik tegen hem gebruik. M'n volgende char wordt dus een elementist. EN hoe kan dat anders met een mooi wapen:
Ik heb een Milius Pillar.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:12 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja weet ik, was in verwarring met de skills die ik tegen hem gebruik. M'n volgende char wordt dus een elementist. EN hoe kan dat anders met een mooi wapen:
[afbeelding]
Ik dwing het geluk gewoon af
lol ik weet dat er veel betere zijn dan die ik postte,quote:Op maandag 24 juli 2006 13:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb een Milius Pillar.
Green earth elementalist staff
Energy +10
Earth damage: 11-22 (req. 9 Earth Magic)
Halves casting time of spells (Chance: 10%)
Halves skill recharge of spells (Chance: 10%)
Health +30
Energy +5
Dat is altijd mooi inderdaad.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:40 schreef Borreke het volgende:
[..]
lol ik weet dat er veel betere zijn dan die ik postte,
ik vind het gewoon leuk dat ik redelijk veel uniques gedropt krijg![]()
Ik heb ze beiden nog. Wacht op extra character slots. Zou wel extreem handig zijnquote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef torn_Machina het volgende:
Earth en water magic vind ik zelf het leukste om te gebruiken. Alleen is het alweer een jaar terug dat ik mijn Elementalist gedelete heb voor een Necromancer.
quote:Amended Update Notes for July 13
* Updated Ranger pets to acquire Death Penalty when they die. This currently applies on PvP maps only.
* Updated the wording of Shouts to use the phrase "within earshot". This is not a change to how the skills work. It is only meant as a clarification of how large their range is. The size keywords for area-of-effect skills are now:
o Adjacent: Melee attack range.
o Nearby: One and a half times Adjacent range.
o In the Area: Two times Adjacent range.
o Within Earshot: Three times Adjacent range.
Hij staat nog niet op Guildwiki.org...quote:Op maandag 24 juli 2006 21:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is de nieuwe update?
Voor de extra slots@!!!:!:!#$quote:Op maandag 24 juli 2006 21:43 schreef Ruzbeh het volgende:In ieder geval character selection screen update!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |