abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:55:30 #151
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39967710
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Fort Aspenwood is aan de Luxon kant toch in het voordeel, komt weinig voor dat de Kurzick kant wint.
Ik ga gewoon die Kurzick quests doen voor Faction.
volgens mij maakt het niet uit.
Als je als prot monk de elemantalist steeds helpt, komen de luxon er niet door indien ze geen een of andere remove enchant skill hebben.
pi_39968104
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat elk half jaar een nieuw deel uitkomt. Wat Factions betreft het PvE gedeelte was vrij kort ja, maar ik vermaak me er nog prima mee. Ik hoop alleen dat Nightfall wat meer missies heeft dan Factions en dat de verhaallijn niet zoveel gaten bevat.
Niet te hard hopen, in een half jaar tijd bouw je niet zomaar een goede uitbreiding die ook nog eens groot is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39968264
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet te hard hopen, in een half jaar tijd bouw je niet zomaar een goede uitbreiding die ook nog eens groot is.
Ik heb het misschien niet goed uitgelegd. De hele productie voor 1 uitbreiding duurt gewoon een jaar. Er zijn 2 teams bezig die met een half jaar verschil in productie aan de uitbreidingen werken. Vandaar dat ik zei dat er elk half jaar een uitbreiding komt. Toen Factions werd gereleased was Nightfall dus ruim genomem voor de helft al klaar. Als Nightfall uitkomt dan is het team dat Factions heeft gemaakt ook al ruim een half jaar bezig met de vierde uitbreiding.
pi_39968328
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef DarkY.NL het volgende:
en USA server zijn vergeleken met EU server zwaar bagger en bijna altijd lag.
Ik zat eerst ook altijd op USA omdat ze eerst altijd de favor hadden.

Btw Borreke is volgens mij verslaafd aan Fort Aspenwood PvP :p
Ja heel leuk! Heb gisternacht mn uurtjes bij Maatu keep doorgebracht voor die farm dus
pi_39968389
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:14 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik heb het misschien niet goed uitgelegd. De hele productie voor 1 uitbreiding duurt gewoon een jaar. Er zijn 2 teams bezig die met een half jaar verschil in productie aan de uitbreidingen werken. Vandaar dat ik zei dat er elk half jaar een uitbreiding komt. Toen Factions werd gereleased was Nightfall dus ruim genomem voor de helft al klaar. Als Nightfall uitkomt dan is het team dat Factions heeft gemaakt ook al ruim een half jaar bezig met de vierde uitbreiding.
Aha, dat werpt al een ander licht op de zaak. Een en ander hangt natuurlijk ook af van hoeveel mankracht de teams hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39968404
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef Borreke het volgende:

[..]

Ja heel leuk! Heb gisternacht mn uurtjes bij Maatu keep doorgebracht voor die farm dus
Probeer anders is wat minder henchies meetenemen. Inplaats van 7 neem je er nu 4 mee. Gewoon even proberen of je zo levend bij die boss kan komen.
pi_39968541
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Aha, dat werpt al een ander licht op de zaak. Een en ander hangt natuurlijk ook af van hoeveel mankracht de teams hebben.
Het leuke hiervan is dat Nightfall totaal anders is dan Factions, omdat er een ander team aan werkt.
Volgens mij had Anet gezegd dat beide teams even veel mankracht hadden.
Dat er nu al een PvP event komt wil dus zeggen dat ze op de goede weg zijn. Ik denk dat we over 2 maand een PvE event zullen zien en dan rond november de release van Nightfall.
  woensdag 19 juli 2006 @ 11:39:34 #158
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39969062
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:22 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Het leuke hiervan is dat Nightfall totaal anders is dan Factions, omdat er een ander team aan werkt.
Volgens mij had Anet gezegd dat beide teams even veel mankracht hadden.
Dat er nu al een PvP event komt wil dus zeggen dat ze op de goede weg zijn. Ik denk dat we over 2 maand een PvE event zullen zien en dan rond november de release van Nightfall.
Ik heb die aantallen wel in een nieuwsitem gezien ergens, kan het alleen niet zo snel terugvinden...
Maar, wel was er een nieuwsitem op de Fok! Guild site, die over het 3e chapter ging...
quote:
In an interview with TVG, Jeff Strain confirms that work on the third Guild Wars Campaign is well into development...

Recently TVG had the opportunity to preview Guild Wars Factions, the new Campaign in the Guild Wars MMO series, and speak with the President of Guild Wars' developer Jeff Strain. In the interview Strain confirmed that work on the Factions follow-up is already well underway:

"We're releasing two Campaigns a year but each of those Campaigns will have a full year of development ...Campaign 3 started last Fall so it's well into development."

On TVG's question about how the third Campaign is shaping up, Strain said, "...if Guild Wars was an eight and Factions was a ten well that scale's going to have to be revised every time because in terms of the play experience and the visuals, we expect Campaign 3 to be as big a step over Factions as Factions is over the original Guild Wars."

Of course it's well known that Guild Wars would be getting additional Campaign instalments, but news that a Factions follow-up will be arriving before the end of the
year is something of a surprise.
Ik dacht dat het om 40 man per team gaat... Maar ik weet het dus niet zeker...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 19 juli 2006 @ 11:44:21 #159
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39969228
er is een getal genoemd door Anet hoeveel er in elk team zitten. Het was inderdaad eerlijk gesplitst.
  woensdag 19 juli 2006 @ 11:53:23 #160
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39969500
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:44 schreef DarkY.NL het volgende:
er is een getal genoemd door Anet hoeveel er in elk team zitten. Het was inderdaad eerlijk gesplitst.
Ik kan het nieuwsitem niet meer vinden
pi_39970067
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef DarkY.NL het volgende:
en USA server zijn vergeleken met EU server zwaar bagger en bijna altijd lag.
uh jij snapt het niet, even uitleggen
EU servers staan in Europa, jou pc staat in je kamer in Nederland.
USA servers staan In USA, jou pc staat nogsteeds in je kamer in Nederland.

De afstand tussen jou pc naar EU server is veeeeeel korter dan van jou pc naar USA (satelliet verbinding) dus als je op usa servers gaat spelen doen de berichten die je pc naar usa servers stuuurt er langer over dan dat de berichten naar een eu server moeten. Geen lag dus, en kan je dus ook niet bagger noemen.

Oh en btw dat heet geen lag maar latency
http://en.wikipedia.org/wiki/Latency_%28engineering%29
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:35:09 #162
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39970905
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

uh jij snapt het niet, even uitleggen
EU servers staan in Europa, jou pc staat in je kamer in Nederland.
USA servers staan In USA, jou pc staat nogsteeds in je kamer in Nederland.

De afstand tussen jou pc naar EU server is veeeeeel korter dan van jou pc naar USA (satelliet verbinding) dus als je op usa servers gaat spelen doen de berichten die je pc naar usa servers stuuurt er langer over dan dat de berichten naar een eu server moeten. Geen lag dus, en kan je dus ook niet bagger noemen.

Oh en btw dat heet geen lag maar latency
http://en.wikipedia.org/wiki/Latency_%28engineering%29
Je kunt het ook lag noemen...
Of choke, of packet loss...
pi_39971152
t kan wel maar lag is breeder begrip, een pc kan ook lag hebben en dat kan dan aan een videokaart liggen ofzo...
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:45:36 #164
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39971281
toen ik dit spel net speelde waren er geen problemen met de US servers.
Check een willekeurig forum waar ook USA-ers in posten, vanaf februari is het probleem zo ongeveer.

zoals de maker van deze pic, die een stuk geschreven heeft over zijn communicatie met Anet.
pi_39971369
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:18 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Probeer anders is wat minder henchies meetenemen. Inplaats van 7 neem je er nu 4 mee. Gewoon even proberen of je zo levend bij die boss kan komen.
Toen ik gister ging slapen dacht ik hier al aan omdat die hencies ook drops krijgen en dat ik dus minder kans heb. Heb nu mn team tot 5 man uitgebreid, gaat vlekkenloos maar iets langzamer dan voorheen. Moet ik er nog meer afhalen? Maar welke want ik weet niet welke essentieel zijn voor me

-edit-

moet ik rekening houden met dat bericht? of gewoon niks van aantrekken en door farmen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Borreke op 19-07-2006 12:58:31 ]
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:01:25 #166
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39971806
als je die message krijgt, moet je even iets anders voor een half uur killen en daarna weer teruggaan
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:18:49 #167
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39972367
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef DarkY.NL het volgende:
als je die message krijgt, moet je even iets anders voor een half uur killen en daarna weer teruggaan
Of je moet zorgen dat je door verschillende areas farmed. Dan heb je die melding ook niet als het goed is.
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:53:04 #168
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_39975716
offtopic
tis warm..

ontopic
Het is hier net de desert
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:16:09 #169
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39976509

Tis hier warm, kom we gaan naar huis.
pi_39977204
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:16 schreef Jo0Lz het volgende:

Tis hier warm, kom we gaan naar huis.
Vraag ook om airco.
pi_39977546
't is hier ook al warm...
a life? sounds great... where can I download that?
pi_39977572
Ben ik even blij dat ik airco op werk heb.
pi_39977799
berichtje waarin o.a. de omvang van de teams genoemd wordt... of afgeleid kan worden... whatever:
quote:
E3 2006: Guild Wars Campaign 3
The next update brings a North African flavor to the world.
by Steve Butts

May 11, 2006 - Following the recent release of Factions, the team behind Guild Wars is already hard at work creating an entirely new campaign set for the game. Though team isn't quite ready to start revealing details of the game, they were willing to show us a very impressive trailer that let us get a good look at the locations for the new campaign as well as some concept art for the creatures and NPCs that might populate it.

Starting on a rocky beach, the demo focused on a somewhat run-down dock and a massive, swan-shaped ship with sails that looked like dragonfly wings. From there the game transitions to a North Africa style savannah. Green trees, rocky outcrops and gaily painted mud huts decorate the landscape. We soon traveled to a very interesting windmill that had a hawk-like figure on its top.

By far the most beautiful visuals came when we moved to a massive stone city. Decorated with golden minarets and lush gardens, it looked like the perfect place to relax. There's also a magical touch here as some of the plants actually hang in the air. Water cascading down from them into crystal clear pools gave the whole area a really mystical atmosphere.

After taking a tour and seeing the sights, the team showed us a ton of concept art for the game. The NPCs and creatures all fit the African sort of theme but they show heavy fantasy influences as well. Robed dervishes and giant flattened worms shared the stage with desert warriors and horned tapirs. We'd love to give you details on the new creatures and the classes but the team isn't quite ready to reveal any of those details just yet.

NCSoft told us that the 110 person Guild Wars team has been divided up into two separate campaign teams. That allows them to release an entirely new campaign every six months. Each one is intended to offer a unique visual style based either on real world geography and culture or some sort of mythological setting. Each campaign will also support an entirely new tournament event.
http://pc.ign.com/articles/708/708116p1.html
a life? sounds great... where can I download that?
pi_39978022
PFf wordt een beetje wanhopig, die Daggers of Xuekao willen maar niet droppen. Neem een break
pi_39978082
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:59 schreef Borreke het volgende:
PFf wordt een beetje wanhopig, die Daggers of Xuekao willen maar niet droppen. Neem een break
Je wilt toch niet zeggen dat je al de hele dag daar mee bezig bent?
pi_39978142
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:01 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Je wilt toch niet zeggen dat je al de hele dag daar mee bezig bent?
Eh wel, ik heb ze nodig omdat ze uitermate geschikt zijn voor een bepaalde build die ik voor ogen heb. De boss is makkelijk te verslaan, korte route.. Kortom alles is voordelig en snel maar hij maar niet droppen
pi_39978198
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef Borreke het volgende:

[..]

Eh wel, ik heb ze nodig omdat ze uitermate geschikt zijn voor een bepaalde build die ik voor ogen heb. De boss is makkelijk te verslaan, korte route.. Kortom alles is voordelig en snel maar hij maar niet droppen
Ik help vanavond anders wel even. Gaan we beide met henchies dat kreng killen. Als ze bij mij eerder droppen dan krijg jij ze wel.
pi_39978233
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:05 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik help vanavond anders wel even. Gaan we beide met henchies dat kreng killen. Als ze bij mij eerder droppen dan krijg jij ze wel.
Vet !

HEt is niet zo moeilijk. Ik neem 4 man waaronder Sister tai, Talon Silverwing en Lo Sha standaard

als we daarvan eentje wisselen wordt de droppingskans aanmerkelijk groter ja

-edit-

laatma, heb ze van iemand gekocht

[ Bericht 10% gewijzigd door Borreke op 19-07-2006 16:57:00 ]
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:36:33 #179
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_39983288
Ik wil per direct in de Fok! Guild, ik ben nu online (Talian Tane).
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_39983567
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil per direct in de Fok! Guild, ik ben nu online (Talian Tane).
  woensdag 19 juli 2006 @ 20:46:52 #181
65330 Ruzbeh
pi_39987106
Watvoor (leuke) dingen kan je doen in een guild?
pi_39987264
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben er alleen voor het sociale aspect. Verder kun je het met je guild tegen een andere guild opnemen en proberen hoog in de GvG ladder te eindigen.
Ook kun je onderling tegen elkaar vechten om builds te testen. Verder brengt een guild weinig nieuws, ik vind het gewoon leuk om met andere mensen te praten als ik aan het questen ben.
pi_39988723
mn pc trekt de hitte niet
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:21:28 #184
65330 Ruzbeh
pi_39990415
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:52 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik ben er alleen voor het sociale aspect. Verder kun je het met je guild tegen een andere guild opnemen en proberen hoog in de GvG ladder te eindigen.
Ook kun je onderling tegen elkaar vechten om builds te testen. Verder brengt een guild weinig nieuws, ik vind het gewoon leuk om met andere mensen te praten als ik aan het questen ben.
Hoe werkt dat Guild vs Guild?
pi_39991474
2 guilds van 8 man nemen het tegen elkaar op in een Guildhall. (GH van jou of de tegenstander)
Het gaat er om dat je de Guildlord van de tegenstander probeert te killen.
Maar om dit te bereiken ben je wel even zoet. Als je wilt weten wat ik precies bedoel dan moet je eens in de observer mode een paar GvG battles volgen van hoog geplaatste guilds.
Dit doe je door op B te drukken in het spel. Zelf bekijken wat het is zegt meer dan woorden.
Zelf heb ik totaal geen ervaring met GvG, omdat ik mij daar vrij weinig voor interesseer.
Misschien kan een andere guildmember je hier meer over vertellen.
pi_39993543
Zo. Had even genoeg van mijn assassin en heb maar eens een tweede char aanegmaak naar aanleiding van een vette build op wikiguild gezien te hebben. Binnen een kleine 2 uurtjes lvl 10 . Oja is trouwens een WMo
pi_39993790
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Je krijgt een cape!
pi_40001376
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:33 schreef Borreke het volgende:
Oja is trouwens een WMo
Borreke, je kunt zelf toch wel een beetje creatief zijn inplaats van builds van GuildWiki te halen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:03:54 #189
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40001744
gister weer een bday pet en weer een &%* hydra...
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:04:47 #190
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40001766
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 08:37 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Borreke, je kunt zelf toch wel een beetje creatief zijn inplaats van builds van GuildWiki te halen.
Bovendien Wa/Mo!
pi_40001826
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:03 schreef DarkY.NL het volgende:
gister weer een bday pet en weer een &%* hydra...
Hehe, join the club.
Ik zie nog wel wat ik met mijn 2 jade armors doe.
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:41:39 #192
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40002507
ik heb me Hydra al op de auction site van GWonline, hope dat iemand een bod doet

Btw heb gister nog ruim een uur met onze toekomstige alliance rondgelopen.
Het is alleen jammer dat de alliance leader op vakantie is

Ze doen blijkbaar elke dag een mission ofzo voor de bonus (in prophecie) voor Protector title denk ik, wel een slim idee
pi_40002738
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb me Hydra al op de auction site van GWonline, hope dat iemand een bod doet

Ze doen blijkbaar elke dag een mission ofzo voor de bonus (in prophecie) voor Protector title denk ik, wel een slim idee
Dunes of Dispair bonus.
Die heb ik nog steeds niet.
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:52:38 #194
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40002768
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef DarkY.NL het volgende:

Net als die Jades, 40-50 k
Das toch niet niks.
pi_40004063
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 08:37 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ja, maar als ik creatief ben dan mislukt het altijd, alle build tot nu toe faalden bij de helse yeti's
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:50:20 #196
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40004228
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:43 schreef Borreke het volgende:

[..]

Ja, maar als ik creatief ben dan mislukt het altijd, alle build tot nu toe faalden bij de helse yeti's
Ja soms is het even puzzelen, maar meestal is het wel mogelijk om een succesvolle build te bedenken.
Mits je natuurlijk de goede professions en armor ed. tot je beschikking hebt.
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:59:19 #197
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40004468
Probeer eens:

Dark Escape
Arcane Echo
Shadow Form
Arcane Mimicry
Golden Phoenix Strike
Horns of the Ox
Falling Spider
Caltrops

Of
Dark Escape
Arcane Echo
Shadow Form
Arcane Mimicry
Leaping Mantis Sting
Fox Fangs
Twisting Fangs
Blackout
pi_40004544
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:59 schreef DarkY.NL het volgende:
Probeer eens:

Dark Escape
Arcane Echo
Shadow Form
Arcane Mimicry
Golden Phoenix Strike
Horns of the Ox
Falling Spider
Caltrops

Of
Dark Escape
Arcane Echo
Shadow Form
Arcane Mimicry
Leaping Mantis Sting
Fox Fangs
Twisting Fangs
Blackout
bedankt maar ik had een goede build hoor (van back)

Palm strike - horns of the ox - falling spider - twisting fangs - shadow refuge - critical eye - way of perfection/of een andere - res

werkt als een tiet
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:07:49 #199
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40004689
De build die ik gaf is van de NO1 guild in GvG

Deze build heeft geen healing nodig (shadow form + echo shadow form)

Hier een overzicht van attribute points in verhouding tot shadow form:

1
2
3
Shadow Arts     0  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 11 12 13 14 15 16 17 18  19  20
Duration        5  6  7  8  9 10 11 12 13 14  15 16 17 18 19 20 21 22 N/A N/A  ?
Health          5  8 11 14 17 20 23 26 29 32  35 38 41 44 47 50 53 56 N/A N/A  ?

Dus als je een sup rune gebruikt heb je 16 points. Dus 21 seconden.
Met echo dus, kun je na 21 seconden weer de skill gebruiken.
Mis je dus 18 seconden per minuut.

Nu nog zorgen voor 20% inc enchantment.
1/5 van 21 = +-4 *2 = 8
18-8 = 10 sec mis je dus als je 20% incr enchantments mod hebt op een item :>

[ Bericht 46% gewijzigd door DarkY.NL op 20-07-2006 11:17:16 ]
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:29:01 #200
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40005336

De host heeft Safe Mode uitgeschakeld voor het domein!
Nu kunnen de users images uploaden voor de Gallery!!!!!

pi_40005596
Smilie overkill.
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:51:36 #202
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:03:59 #203
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40008433
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:36 schreef torn_Machina het volgende:
Smilie overkill.
Ja sorry, ben zoooo blij dat het nu (bijna? dat zul je net zien) werkt!!
Het was eerst een probleem met maximale resoluties, daarna mocht er helemaal niet meer geupload worden. Een heeeeeel lang verhaal, ben bijna een jaar bezig geweest, maar nu doet hij het vlekkenloos!

Dus!!!! Uploaden die screenshots ed. !!
pi_40008469
Iemand deze skill al unlocked?

My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:20:49 #205
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40008995
die skill kreeg je toch gratis tijdens het event in het weekend van 9juli ofzo
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:25:07 #206
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40009129
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:04 schreef Leatherneck het volgende:

[afbeelding]
Die heb ik ook in het skills forum geplaatst, machtig mooi
pi_40009508
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:04 schreef Leatherneck het volgende:

[afbeelding]
rofl, elite skill ook nog

Btw, de warrior ascended luxon armor

Kun je die in Factions krijgen? Want ik zie allemaal plaatsjes die ik niet ken
pi_40009981
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef Borreke het volgende:

[..]

rofl, elite skill ook nog

Btw, de warrior ascended luxon armor

Kun je die in Factions krijgen? Want ik zie allemaal plaatsjes die ik niet ken
Luxon 15k armor bedoel je? Die kun je maken als je Gyala Hatchery hebt gehaald. Voor Kurzick 15k moet je Eternal Grove hebben gehaald.
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:49:04 #209
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40009991
luxon armor kun je alleen in faction krijgen ja
pi_40010971
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Luxon 15k armor bedoel je? Die kun je maken als je Gyala Hatchery hebt gehaald. Voor Kurzick 15k moet je Eternal Grove hebben gehaald.
oe daar ben ik bijna met mijn assassin
pi_40011232
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef Borreke het volgende:

[..]

oe daar ben ik bijna met mijn assassin
Hoeveel Luxon Faction heb je op nu al Borreke?
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:27:04 #212
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40011401
ja borreke, we wachten op je 10k donatie aan de guild voor weer een nieuw faction record

We zitte nu op ruim 30k dacht ik
pi_40011486
1,1k kurzick en 4,6k luxon
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:39:31 #214
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40011900
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef Borreke het volgende:
1,1k kurzick en 4,6k luxon
Als je meerdere characters hebt, kun je die 10000xp maar 1 keer halen en dan met alle chars die quest reward halen Heb ik ook gedaan met 3 characters
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:40:39 #215
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40011954
ah daarom hadde we zo weinig faction :>
Ik beetje voor elke char alles overnieuw verzamelen en jullie gauw alles opspare he :p

Check hieronder
pi_40011956
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef DarkY.NL het volgende:
ja borreke, we wachten op je 10k donatie aan de guild voor weer een nieuw faction record

We zitte nu op ruim 30k dacht ik
Ik ga pas donaten als al mijn Characters in Cavalon en Houze zu Heltzer zijn. Geen zin om elke keer weer die 10k Faction te farmen aan beide kanten. Nog 3 char te gaan.
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:53:49 #217
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40012494
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef DarkY.NL het volgende:
ah daarom hadde we zo weinig faction :>
Ik beetje voor elke char alles overnieuw verzamelen en jullie gauw alles opspare he :p

Check hieronder
Again with the smiley overkill
pi_40012892
Zo en we zitten op lvl 14 en vaste land
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:04:48 #219
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40012955
zozo borreke warrior gaat dus makkelijker?
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:15:08 #220
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40013381
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:03 schreef Borreke het volgende:
Zo en we zitten op lvl 14 en vaste land
Nog effe wat levelen...
pi_40013436
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:15 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Nog effe wat levelen...
jah, maar in 4 uurtjes gedaan
pi_40013463
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:04 schreef DarkY.NL het volgende:
zozo borreke warrior gaat dus makkelijker?
ja leuke class
pi_40014857
Maak nou een mesmer, daar zijn er al zo weinig van.
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:51:58 #224
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_40014931
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb er twee, binnenkort wsl. drie
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_40014940
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef torn_Machina het volgende:
iew mesmer, nee ik ga voorlopig verder met mn warrior en laat mn assassin voor wat het was
pi_40015233
Mesmer is juist leuk, voor PvE misschien iets minder maar heb me er altijd erg mee vermaakt.
Mijn mesmer zit nu in Nahpui Quarter dacht ik. Zal ik vanavond is naar kijken.
pi_40015235
http://traders.gwonline.net/viewitem.php?tradeid=142743
haha darky GOT YOU!
beetje duur voor een -1 Health regeneration, nou ja suc6 met verkopen
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:01:33 #228
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40015323
als je rond checkt op de site, is het goedkoop

Ennuh elke vampiric mod heeft een -1 health regeneration

[ Bericht 23% gewijzigd door DarkY.NL op 20-07-2006 16:15:09 ]
pi_40018653
ja alles daar is absurt duur, ik heb het een aantal keeren geprobeert maar niets verkocht, het werkt gewoon niet zo erg. En dan zitten er ook nog van die idioten die op alles gaan bieden en dan probeer je contact met ze te maken en dan zijn ze spoor loos....
  donderdag 20 juli 2006 @ 18:45:44 #230
65330 Ruzbeh
pi_40020536
Ik kom net aan een Warrior Rune of Superior Absortion (een goude item gebruikt met expert salvage). Het is +3 damage reduction maar geen health reduction zoals bij de rune trader. Voor hoeveel kan ik zoiets verkopen?
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:08:51 #231
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40024320
eghm, het was altijd heeeel veel voor sup absorbtion, wat bij de rune trader aangegeven wordt, klopt meestal wel...
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:20:13 #232
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_40024707
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kom net aan een Warrior Rune of Superior Absortion (een goude item gebruikt met expert salvage). Het is +3 damage reduction maar geen health reduction zoals bij de rune trader. Voor hoeveel kan ik zoiets verkopen?
Sup abs was met sup vig de duurste rune, er waren tijden dat je voor die runes rond de 100k moest neerleggen

Nu kan je het best rod de prijs van de runetrader gaan zitten. Moet je eerst kijken wat zo'n ding kost om te kopen en dan daar iets mee schommelen.

Sinds de warrior abs nerf kan het zijn dattie minder waard is maar dat zou ik zo niet kunnen bewijzen.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_40024710
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Iets onder de kostptijs van bij de runetrader uiteraard en iets hoger dan de verkoopprijs bij de runetrader hehe. Ik geloof dat ze nu zelfs rond de 1k zitten.
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:44:36 #234
65330 Ruzbeh
pi_40025435
Ze zijn 1-2k waard. Thanks.

Ik zat eerlijk gezegd te hopen op 50k ofzo.

[ Bericht 49% gewijzigd door Ruzbeh op 20-07-2006 21:58:41 ]
pi_40028364
Zo even Sskai sword op de kop getikt (en nee back, ze zijn niet overrated -_-

heer een screenie van mijn krakkemikkige armor (ben nu lvl 16) uitkijkend over mijn lieve yeti's

vrijdag 21 juli 2006 @ 08:17:37 #236
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40038367
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:00 schreef Borreke het volgende:

heer een screenie van mijn krakkemikkige armor (ben nu lvl 16) uitkijkend over mijn lieve yeti's

[afbeelding]
AWwwww wat lief!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 08:35:04 #237
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40038527
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Ze zijn 1-2k waard. Thanks.

Ik zat eerlijk gezegd te hopen op 50k ofzo.
Ze zijn op een gegeven moment zelfs 90+ k waard geweest
pi_40038613
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:00 schreef Borreke het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat Sskai sword overrated was. Er is gewoon heel makkelijk aan dat zwaard te komen omdat veel mensen hem solo farmen.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 08:44:22 #239
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40038629
SSkai sword ownd ik wil er ook nog eens een keer 1tje

Hier nog een leuke pic, die ik gister ff op de guild site geplaatst heb:
http://fok.syke.nl/module(...)pics/10051-gw032.jpg
Hier ga ik me net gewonnen sigil verkopen

En nog 1, iemand die meer winst op rij heeft?
Ok het is een oude pic (zie omschrijving van Healing seed )
http://fok.syke.nl/module(...)pics/10051-gw036.jpg

Tegenwoordig is healing seed max 10 sec
En wie heeft rez nodig in TA :p

[ Bericht 35% gewijzigd door DarkY.NL op 21-07-2006 08:54:06 ]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 08:46:53 #240
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40038663
nog nooit zo'n ding gezien
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:59:39 #241
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40041317
Hoe heb je dan toen in de vorige guild die guildhall geregeld?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:56:11 #242
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40043075
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:59 schreef DarkY.NL het volgende:
Hoe heb je dan toen in de vorige guild die guildhall geregeld?
Ik had het over het zwaard, niet over de sigil.
Thanks trouwens dat je geen hotlink naar de plaatjes op de server doet. Ze moeten hem maar klikken
pi_40048926
Zo, net met mijn warriortje closer to the stars gedaan

Gaat echt lekker deze char, loopt als een tiet

Eentje dropte deze

voor hoeveel kan ik deze verkopen aan iemand denken jullie?

Oja, ik heb ook een forbidden key exchanged voor 3 imperial zooi, welke soort kisten kan ik hier mee openen ?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:59:45 #244
65330 Ruzbeh
pi_40050520
Kan ik trouwens ook allemaal superior runes vinden die je niet bij de runetrader kan krijgen die geen -75 health hebben?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:04:17 #245
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_40050658
Sup runes hebben altijd -75, behalve Vigor en Abs
pi_40051745
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:10 schreef Borreke het volgende:

Oja, ik heb ook een forbidden key exchanged voor 3 imperial zooi, welke soort kisten kan ik hier mee openen ?
Je kunt daar kisten mee openen in de eennalaatste missie.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 17:17:50 #247
65330 Ruzbeh
pi_40052779
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef Elegy het volgende:
Sup runes hebben altijd -75, behalve Vigor en Abs
Kutje.
pi_40054378
Hmm, ik heb nu de quest battle in the sewers gedaan dat volgens guilwiki toegang moet geven toe sunjiang district missie. Maar dat is dus niet zo :S. Die quest krijg je van the emperor's hand, en ik heb dat gechecked maar ik had em al gedaan. Ik heb de tahnakai temple missie wel gedaan en een primary quest daar ook (iets met daughter) en ik ben ook al in arborstone. Maar ik wil dus in sunjiang district mission komen. Ik heb al gebprobeerd van zun ku corridor er te komen maar dat duurde me te lang. En volgens guildwiki moest commandar Jafei me er naar toe leiden. Met mn vorige char had ik dit probleem niet en nu wel. Weet iemand hoe ik wel die missie kan bereiken ?
pi_40054534
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 18:18 schreef Borreke het volgende:
Hmm, ik heb nu de quest battle in the sewers gedaan dat volgens guilwiki toegang moet geven toe sunjiang district missie. Maar dat is dus niet zo :S. Die quest krijg je van the emperor's hand, en ik heb dat gechecked maar ik had em al gedaan. Ik heb de tahnakai temple missie wel gedaan en een primary quest daar ook (iets met daughter) en ik ben ook al in arborstone. Maar ik wil dus in sunjiang district mission komen. Ik heb al gebprobeerd van zun ku corridor er te komen maar dat duurde me te lang. En volgens guildwiki moest commandar Jafei me er naar toe leiden. Met mn vorige char had ik dit probleem niet en nu wel. Weet iemand hoe ik wel die missie kan bereiken ?
Je moet Boreas Seabed nog doen.

Ik zie wel of ik vanavond nog online kom, het is hier echt om dood te gaan op mijn kamer. Ik mis de airco die ik op het werk heb.
pi_40058699
En, was het een beetje uit te houden zonder mij?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:03:49 #251
65330 Ruzbeh
pi_40059328
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:34 schreef EricG het volgende:
En, was het een beetje uit te houden zonder mij?
pi_40059593
pi_40059713
hey Eric welkom terug.
pi_40059917
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:22 schreef torn_Machina het volgende:
hey Eric welkom terug.
Hallé! Nog iets gebeurd in mijn afwezigheid?
pi_40061630
Hmm. Ik wil dus kurzick armor kopen en ben nu in kurzick maar kan nog niets kopen omdat die leipo's eerst kurizck vriendjes willen zijn. Van luxon weet ik het hoe, (ben daar nog niet, darky had mij destijds daarheen gelopen ). Dus, hoe verzamel ik kurzick? alleen door quests of is er ook een plaatsje waar ik kan battelen waar ik zo kan komen?
pi_40063151
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:39 schreef Borreke het volgende:
Hmm. Ik wil dus kurzick armor kopen en ben nu in kurzick maar kan nog niets kopen omdat die leipo's eerst kurizck vriendjes willen zijn. Van luxon weet ik het hoe, (ben daar nog niet, darky had mij destijds daarheen gelopen ). Dus, hoe verzamel ik kurzick? alleen door quests of is er ook een plaatsje waar ik kan battelen waar ik zo kan komen?
Aan beide kanten heb je Fort Aspenwood en Jade Quary. Dus voor Faction verzamelen is het geen probleem.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 08:46:00 #257
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40067801
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:30 schreef EricG het volgende:

[..]

welkom terug

Je moet maar eens G indrukken als je ingelogd bent

Ennuh jongens niet vergeten, dit weekend dubbele Balthazar faction bij pvp enzo en ook dubbele gladiator points. Heb gister 1x 10 wins op row gehad
  zaterdag 22 juli 2006 @ 10:13:38 #258
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40068609
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:30 schreef EricG het volgende:

[..]

Welkom terug EricG
pi_40071552
Nieuwe Nightfall professions:
* Dervish - "a scythe-wielding holy warrior"

* Paragon - "guardian angel of the Elonian people"

Weet niet of dit al gepost was, maar ik heb geen zin om 2 topics door te lezen
pi_40076083
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 12:36 schreef EricG het volgende:

Weet niet of dit al gepost was, maar ik heb geen zin om 2 topics door te lezen
Deze had ik al gepost ja. Maar dat maakt verder niet uit.
pi_40078810
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:13 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Deze had ik al gepost ja. Maar dat maakt verder niet uit.
Oh oke. De wit met gouden armor van die 2e is mooi
  zaterdag 22 juli 2006 @ 20:23:36 #262
65330 Ruzbeh
pi_40085063
Ik heb eindelijk Druid's armor van Droknar's Forge.

Iemand een Warrior Rune of Superior Absorption te koop voor 2 platinum?
  zaterdag 22 juli 2006 @ 21:35:06 #263
65330 Ruzbeh
pi_40086876
Waarom is deze rune niet verkrijgbaar bij de lokale rune boer.

Edit: Ik kom er nu achter dat de rune niet werkt mij non-warrior armor.

WTF HEB IK DAN DE HELELEJTIOEJ LOPEN ZOEKEN KLMJRF@E
  zaterdag 22 juli 2006 @ 23:10:16 #264
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_40089184
Ik zou graag de FOK! Guild willen joinen

Mahiro Hinata is mijn nick
pi_40090749
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 23:10 schreef Timmor het volgende:
Ik zou graag de FOK! Guild willen joinen

Mahiro Hinata is mijn nick
Invite gestuurd.
pi_40094951
Zo. Dat farmen naar unique items is wel geinig, die kleine wapens vooral dan. Makkelijk te verkijgen soms met lage boss lvls:

http://gw.gamewikis.org/wiki/Unique_items_list_%28Factions%29

Bij het zoeken naar een van die boss dacht ik even snel langs die lieve vogeltjes langszij te rennen :

dit zijn er een stuk of 12

pi_40097918
quote:
Op zondag 23 juli 2006 03:32 schreef Borreke het volgende:
Zo. Dat farmen naar unique items is wel geinig, die kleine wapens vooral dan. Makkelijk te verkijgen soms met lage boss lvls:

Bij het zoeken naar een van die boss dacht ik even snel langs die lieve vogeltjes langszij te rennen :
[afbeelding]

Die kleine boogjes zijn wel schattig. Die ga ik ook eentje halen
  zondag 23 juli 2006 @ 11:03:51 #268
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40098034
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 21:35 schreef Ruzbeh het volgende:

Hehe, er staat dan ook, Warrior Superior Absorption
Btw, Guild weer uit? Per direct erin, en er weer uit
  zondag 23 juli 2006 @ 11:04:41 #269
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40098052
quote:
Op zondag 23 juli 2006 03:32 schreef Borreke het volgende:

[afbeelding]

Lief ja Borreke
Trouwens, ik kreeg van iemand een tip een strip te maken over je Yeti verhalen, zou je een paar leuke screenies willen uploaden op de guild Site? Kan in de Gallery
pi_40098561
Yeti mexicano's
Btw ik heb nu Jin's Hornbow gescoord
pi_40098578
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 21:35 schreef Ruzbeh het volgende:

Ik wil 'm wel van je kopen. IGN Rodnar Bowhunt.
  zondag 23 juli 2006 @ 12:02:31 #272
65330 Ruzbeh
pi_40099353
quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Btw, Guild weer uit? Per direct erin, en er weer uit
Ik wilde wat ervaring voordat ik met me eigen guild zou beginnen. Maar er valt niet zoveel te doen dus na een paar dagen vond ik het wel welletjes.
quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:30 schreef EricG het volgende:

[..]

Ik wil 'm wel van je kopen. IGN Rodnar Bowhunt.
Ik had gewoon de Sup Absorption +2 gekocht van de rune trader voor 100gp om het te proberen, lukte niet, dus gelijk terug verkocht. Zo'n rune is wel moeilijk te vinden overigens. Alhoewel er iemand hem voor 3k te koop had, maar dat vond ik te veel.
  zondag 23 juli 2006 @ 12:26:57 #273
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40100024
quote:
Op zondag 23 juli 2006 12:02 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ik wilde wat ervaring voordat ik met me eigen guild zou beginnen. Maar er valt niet zoveel te doen dus na een paar dagen vond ik het wel welletjes.
[..]

Ik had gewoon de Sup Absorption +2 gekocht van de rune trader voor 100gp om het te proberen, lukte niet, dus gelijk terug verkocht. Zo'n rune is wel moeilijk te vinden overigens. Alhoewel er iemand hem voor 3k te koop had, maar dat vond ik te veel.
Weggegooid geld dus voor degene die je geinvite heeft
  zondag 23 juli 2006 @ 12:27:14 #274
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40100032
quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:29 schreef EricG het volgende:
Yeti mexicano's
Btw ik heb nu Jin's Hornbow gescoord
Hey dat is toch best een goeie
pi_40101293
quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:04 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Lief ja Borreke
Trouwens, ik kreeg van iemand een tip een strip te maken over je Yeti verhalen, zou je een paar leuke screenies willen uploaden op de guild Site? Kan in de Gallery
ja heb een paar upgeload met slechte kwaliteit, als je betere wilt wil ik die wel uploaden op photobucket
pi_40101918
quote:
Op zondag 23 juli 2006 12:27 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Hey dat is toch best een goeie
Weapon Stats
Bow
* Piercing damage: 10-16 (req. 5 Marksmanship)
* Damage +10%
* Armor -10 (while attacking)
* Lengthens Bleeding duration on foes by 33%
* Health +15

Nee.
  zondag 23 juli 2006 @ 13:57:28 #277
65330 Ruzbeh
pi_40102526
Ik zit dus te PvPen bij Random Arenas.

En ik haal steeds geen 5 consecutive wins.
pi_40117405
quote:
Op zondag 23 juli 2006 13:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit dus te PvPen bij Random Arenas.

En ik haal steeds geen 5 consecutive wins.
Ik heb 't ook maar 'ns geprobeerd. Ik heb wel 5 consecutive wins gehaald, maar toen ging opeens iedereen weg...
pi_40121675
De boss Zarnas Stonewrath is enorm sterk, op aanraden om hem te verslaan las ik op wg dat je zijn enchants weg moet halen. Welke skill is hier voor geschikt? Ik heb als 2nd skill die van Monk. Met de skill van een mesmer kan het wel "revealed enchantment" maar die kan ik dus niet gebruiken.
  maandag 24 juli 2006 @ 08:18:36 #280
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40124183
quote:
Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef Borreke het volgende:

[..]

ja heb een paar upgeload met slechte kwaliteit, als je betere wilt wil ik die wel uploaden op photobucket
Hoezo? Je kan op de gallery foto's zetten tot 1600x1200 resolutie. 1280x1024 is perfect.
Zorg ervoor dat de plaatjes niet groter zijn dan 1 mb en niet met BMP extensie
pi_40124770
quote:
Op maandag 24 juli 2006 01:56 schreef Borreke het volgende:
De boss Zarnas Stonewrath is enorm sterk, op aanraden om hem te verslaan las ik op wg dat je zijn enchants weg moet halen. Welke skill is hier voor geschikt? Ik heb als 2nd skill die van Monk. Met de skill van een mesmer kan het wel "revealed enchantment" maar die kan ik dus niet gebruiken.
De mesmer en necromancer zijn beide erg goed voor enchantments strippen.
De mesmer heeft bijvoorbeel shatter enchantment, drain enchantment en inspired enchantment.
De necromancer heeft zelf ook een aantal skills die enchantments removen. Dus Borreke als je stonewrath wil farmen dan moet je toch necro of mesmer secondary kiezen.
pi_40127905
quote:
Op maandag 24 juli 2006 09:13 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

De mesmer en necromancer zijn beide erg goed voor enchantments strippen.
De mesmer heeft bijvoorbeel shatter enchantment, drain enchantment en inspired enchantment.
De necromancer heeft zelf ook een aantal skills die enchantments removen. Dus Borreke als je stonewrath wil farmen dan moet je toch necro of mesmer secondary kiezen.
Ja dat had ik gister nacht al gedaan. Naar mesmer . maar het is wel een van de sterkste bosses die ik heb gezien. Heb echt 7 hencies nodig voor hem. Denk dat ik laetr een mesmer als prim prof ga maken
pi_40128040
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:36 schreef Borreke het volgende:

[..]

Ja dat had ik gister nacht al gedaan. Naar mesmer . maar het is wel een van de sterkste bosses die ik heb gezien. Heb echt 7 hencies nodig voor hem. Denk dat ik laetr een mesmer als prim prof ga maken
Toch van gedachte veranderd over de mesmer, Borreke? Een paar posts terug vond je de mesmer niks aan.
pi_40128185
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Toch van gedachte veranderd over de mesmer, Borreke? Een paar posts terug vond je de mesmer niks aan.
Ja ik verander snel ja. Maar die Zarnas Stonereaper vind ik zo ongeloofelijk stoer en hij is mesmer .
pi_40128820
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:46 schreef Borreke het volgende:

[..]

Ja ik verander snel ja. Maar die Zarnas Stonereaper vind ik zo ongeloofelijk stoer en hij is mesmer .
Zarnas Stonewrath is een elementalist hoor.
pi_40128980
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:07 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Zarnas Stonewrath is een elementalist hoor.
Ja weet ik, was in verwarring met de skills die ik tegen hem gebruik. M'n volgende char wordt dus een elementist. EN hoe kan dat anders met een mooi wapen:

Ik dwing het geluk gewoon af
pi_40129352
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:12 schreef Borreke het volgende:

[..]

Ja weet ik, was in verwarring met de skills die ik tegen hem gebruik. M'n volgende char wordt dus een elementist. EN hoe kan dat anders met een mooi wapen:
Waarom lukt mij dit nou nooit.
  maandag 24 juli 2006 @ 13:07:11 #288
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40130700
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:12 schreef Borreke het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik dwing het geluk gewoon af
Ik heb een Milius Pillar.
Green earth elementalist staff

Energy +10
Earth damage: 11-22 (req. 9 Earth Magic)
Halves casting time of spells (Chance: 10%)
Halves skill recharge of spells (Chance: 10%)
Health +30
Energy +5

pi_40131907
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:07 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Ik heb een Milius Pillar.
Green earth elementalist staff

Energy +10
Earth damage: 11-22 (req. 9 Earth Magic)
Halves casting time of spells (Chance: 10%)
Halves skill recharge of spells (Chance: 10%)
Health +30
Energy +5

lol ik weet dat er veel betere zijn dan die ik postte,

ik vind het gewoon leuk dat ik redelijk veel uniques gedropt krijg
  maandag 24 juli 2006 @ 14:19:56 #290
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40133247
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:40 schreef Borreke het volgende:

[..]

lol ik weet dat er veel betere zijn dan die ik postte,

ik vind het gewoon leuk dat ik redelijk veel uniques gedropt krijg
Dat is altijd mooi inderdaad.
Maar goed, Earth magic gebruik ik niet zo heel veel, heb er wel een leuke solo build voor
Moet ik nog posten op het forum overigens
pi_40133563
Earth en water magic vind ik zelf het leukste om te gebruiken. Alleen is het alweer een jaar terug dat ik mijn Elementalist gedelete heb voor een Necromancer.
pi_40133972
Die Milius Pillar heb ik ook. Supergoed voor trappen
  maandag 24 juli 2006 @ 15:30:52 #293
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40135304
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef torn_Machina het volgende:
Earth en water magic vind ik zelf het leukste om te gebruiken. Alleen is het alweer een jaar terug dat ik mijn Elementalist gedelete heb voor een Necromancer.
Ik heb ze beiden nog. Wacht op extra character slots. Zou wel extreem handig zijn
  maandag 24 juli 2006 @ 15:34:36 #294
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40135423
Trouwens, dit deel is alweer bijna vol!
Om toch effe nuttig te zijn, de vergeten updates van 13 juli:
quote:
Amended Update Notes for July 13

* Updated Ranger pets to acquire Death Penalty when they die. This currently applies on PvP maps only.
* Updated the wording of Shouts to use the phrase "within earshot". This is not a change to how the skills work. It is only meant as a clarification of how large their range is. The size keywords for area-of-effect skills are now:
o Adjacent: Melee attack range.
o Nearby: One and a half times Adjacent range.
o In the Area: Two times Adjacent range.
o Within Earshot: Three times Adjacent range.
  maandag 24 juli 2006 @ 20:26:50 #295
65330 Ruzbeh
pi_40143065
Daarnet PvP gedaan in Ascalon Arena met me level 7 warrior, 8 keer achter elkaar gewonnen. Ik wilde 10 halen maar helaas.

We hadden maar 1 level 10 in onze group. Verder nog een level 8, level 9 en ik.
  maandag 24 juli 2006 @ 20:33:49 #296
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_40143284
Ascalon Arena, daar staat iedereen met Droks en elite skills op elkaar in te hakken
  maandag 24 juli 2006 @ 21:42:29 #297
65330 Ruzbeh
pi_40145507
Wat is de nieuwe update?
  maandag 24 juli 2006 @ 21:43:30 #298
65330 Ruzbeh
pi_40145557
In ieder geval character selection screen update!!
pi_40146296
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is de nieuwe update?
Hij staat nog niet op Guildwiki.org...
  maandag 24 juli 2006 @ 22:35:07 #300
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40147576
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:43 schreef Ruzbeh het volgende:
In ieder geval character selection screen update!!
Voor de extra slots@!!!:!:!#$
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')