Ook zijn er nieuwe spelmogelijkheden.quote:By aligning with one of two warring factions, alliances can gain and hold territory by participating in Faction Battles. The outcome of these battles influences the progress of the war between the two factions. The current battle lines and indications of the control of cities and towns are always visible on the world map. Guild membership in Guild Wars Factions is extremely appealing and interesting for both cooperative and PvP players. By joining an alliance and achieving success with Alliance Missions, your guild gains control of high-level towns. With that control, guild members acquire access to elite cooperative content. In Factions, the strongest guilds most likely will not be made up exclusively of PvP or cooperative players. The strongest guilds will be a combination of both types of players, and such a combination will result in benefits for all members.
En uiteraard nieuwe content.quote:* Challenge Missions Cooperative missions involve specific scoring objectives, such as holding out against progressive waves of enemies. You will see personal bests and high scores displayed within the game.
* Elite Missions The most powerful alliances have access to new areas that are designed to be the ultimate cooperative challenge.
* Competitive Missions Multiple teams compete to control resource points and achieve strategic victory. Victors earn faction points for their alliance which will determine the control of towns and outposts.
* Alliance Battles Alliance Battles are large-scale, strategic PvP battles that allow factions to conquer new territory.
quote:* A total of 300 new skills, including 90 new elite skills, for the two new Factions professions and the six core professions from Guild Wars.
* More than 50 new locales, including story missions, combat arenas, and explorable areas.
* More than 100 new creatures.
* New guild halls.
* New faces, hair styles, and armor sets for both Factions and the core professions.
* New pets
* Hundreds of new weapons and items.
Heerlijk! Wij hebben geen airco, dus ik hoop dat het wat minder drukkend blijft...quote:Op maandag 17 juli 2006 10:37 schreef torn_Machina het volgende:
Het is hier goed uittehouden met de airco. Het mag van mij wel boven de 30 graden komen vandaag.![]()
Ik zag het!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:38 schreef torn_Machina het volgende:
Ik had wel de laatste post van je afgepakt.![]()
hoho, ik heb het niet tot nauwelijks gedaan vorig topicquote:Op maandag 17 juli 2006 11:01 schreef Elegy het volgende:
Ga je nu ook bij iedere nieuwe in dit topic vijf vragen of ze bij de guild komen?![]()
Post hier de naam van je character. (In Game Name) en dan krijg je in de loop van de dag een invite van een van de huidige guildiesquote:Op maandag 17 juli 2006 11:09 schreef Vandaahl het volgende:
ehm
ja
ik heb ook guildwars
al een tijdje
hoe kom ik bij het fok guild?
dat was een schaamteloze tvp hehehequote:
Probeer ik onze guild levendig te houden is het nog niet goed.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
hoho, ik heb het niet tot nauwelijks gedaan vorig topic
Dat waren Torn_Machina en DarkY.nl
klikquote:Op maandag 17 juli 2006 11:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Weet iemand trouwens waar in FActions ik voor groene wapens kan farmen??
Kan het daar nergens vinden....
tevens een tvptje...
Hehehe, moet je ook maar Mod worden op fok! forum guild sitequote:Op maandag 17 juli 2006 11:21 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Probeer ik onze guild levendig te houden is het nog niet goed.![]()
Ik vind het zelf leuk om mensen die GW net hebben gekocht te helpen.
Vanavond maar weer als vraagbaak online zijn.![]()
GuildWiki is echt onmisbaar.quote:
Klopt, de site is ook erg overzichtelijk. Je vindt alles dus vrij snel.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
GuildWiki is echt onmisbaar.
Moet je echt eens op gaan rondneuzen...
Dat deed ik ook, maar dit handige overzichtje kon ik niet 1-2-3 vinden :-(quote:Op maandag 17 juli 2006 11:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
GuildWiki is echt onmisbaar.
Moet je echt eens op gaan rondneuzen...
Dat linkje staat gewoon op de frontpage onder het kopje Weapons.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar dit handige overzichtje kon ik niet 1-2-3 vinden :-(
Ja, de wiki is niet altijd overzichtelijk, maar alles is op een bepaalde manier gecategoriseerd.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar dit handige overzichtje kon ik niet 1-2-3 vinden :-(
Ik zat dan ook meer bij de mappen en locaties te kijken naar onbekende gebieden voor mij dan bij de wapens.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat linkje staat gewoon op de frontpage onder het kopje Weapons.
Als Guild Leader heb je eigelijk de verantwoordelijkheid over de Guild.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat moet je doen als een Guild leader in het algemeen?
Mag ik trouwens ook in de OP, binnenkort ben ik wel level 20 met me character, Talian Tane.
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zat dan ook meer bij de mappen en locaties te kijken naar onbekende gebieden voor mij dan bij de wapens.
Weet je, ik hou hier maar over op voordat ik mezelf verder voor lul zet
Wat kan niet? Op mappen en locaties zoeken? Of mezelf voor lul zetten? Beiden kan namelijk welquote:
http://gw.gamewikis.org/wiki/It_Ends_Herequote:Op maandag 17 juli 2006 12:40 schreef Borreke het volgende:
Ik heb een vraag. Bij de quests "It ends here" en "Capturing the Orrian tome" kom ik er niet uit. Wat een kutmap, de locatie is echt scheef. Ik loop de heletijd te zoeken maar voor beide missies kan ik niet het gene vinden wat er in de quest log staat, iemand de oplossing?
Kijk joh, hij is nu al helemaal thuis op de GuildWikiquote:Op maandag 17 juli 2006 12:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
http://gw.gamewikis.org/wiki/It_Ends_Here
http://gw.gamewikis.org/wiki/Capturing_the_Orrian_Tome
bedankt, ik kom regelmatig op Guildwiki, maar was vergeten dat ze daar ook quests laten zien, bedankt !quote:Op maandag 17 juli 2006 12:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
http://gw.gamewikis.org/wiki/It_Ends_Here
http://gw.gamewikis.org/wiki/Capturing_the_Orrian_Tome
Ja joh, je bent nooit te oud om te lerenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kijk joh, hij is nu al helemaal thuis op de GuildWiki
In post-searing heb je de rest van je tasjes weerquote:Op maandag 17 juli 2006 13:15 schreef maduropa het volgende:
Dan merk je ineens wat kleine dingetjes, die je allemaal terugvindt in factions maar mist in Prophecies. Zo mis ik de extra bags, kon alleen een belt-pouch vinden.
misschien dat je dr nog n quest kan doenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:20 schreef torn_Machina het volgende:
Off-Topic: Er staat iets goed in de fik bij mijn werk. Zijn al 12 brandweerwagens langsgekomen.
Schijnt dat het postkantoor in de brand staat. Straks even kijken wat er aan de hand is.![]()
lolquote:Op maandag 17 juli 2006 13:21 schreef Desdinova het volgende:
[..]
misschien dat je dr nog n quest kan doen
"Assist the firemen" ofzo.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:21 schreef Desdinova het volgende:
[..]
misschien dat je dr nog n quest kan doen
Je gaat je post-searing rotschrikken.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:15 schreef maduropa het volgende:
tvp-tje, en nog dank voor de linkjes die ik had gekregen.
Ben alleen nu vooral bezig geweest met m'n elemtalist, pre-searing op prophecies.
Dan merk je ineens wat kleine dingetjes, die je allemaal terugvindt in factions maar mist in Prophecies. Zo mis ik de extra bags, kon alleen een belt-pouch vinden. En qua materiaal is er wel veel te vinden. Wel goed voor de beurs.
Vind Prophecies overigens ook een prachtige wereld, mooi en de kwaliteit ervan is alleen maar verbeterd in Factions.
zo meteen ook een TVP-tje gemaakt
oeps,quote:Op maandag 17 juli 2006 13:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Je gaat je post-searing rotschrikken.
Alles is dor, niets is meer zo mooi groen en peaceful...
De rest van je bags kun je straks kopen, met runes of holding, die ervoor zorgen dat je een keer zoveel items in een bag kan doen.
Kom anders die houtopslagplaats bij mij even blussen.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:09 schreef maduropa het volgende:
[..]
oeps,
m'n elemantalist heb ik ingesteld voor fire, moet ik nu maar switchen voor Water? wordt alles weer groen.![]()
En anders vliegt de envrionment vast in de fik.
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:15 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kom anders die houtopslagplaats bij mij even blussen.![]()
Net buiten Matuu keep, een stukje naar het oosten. HIj staat alleen in een soort ruine, maar als je dichterbij komt dan spawnen er wat minions om hem heen. XueKao dacht ik dat ie heette.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:34 schreef Borreke het volgende:
Heb nu een quest waarbij ik een Signet of Capture moet toepassen op een boss. Weet iemand waar een A/Mo boss zit?
Ik had dezelfde quest met mijn Monk.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:34 schreef Borreke het volgende:
Heb nu een quest waarbij ik een Signet of Capture moet toepassen op een boss. Weet iemand waar een A/Mo boss zit?
Daar kan ik je niet mee helpen, zit met hetzelfde probleemquote:Op maandag 17 juli 2006 15:42 schreef Borreke het volgende:
Bij de missie chaltering the forrest moet je veel doen. Ten eerste moet ik Alborstone verkennen, 5 plaatsjes hierin dus ik volg het groene sterretje bij zo'n lift operator en dan kom ik in aborstone dat ik moet verkennen maari k kan nu niet bij dat stukje komen omdat ik er simpelweg niet kan komen, hoe zit dit?
Daar begin ik dus gewoon al niet aan.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet mee helpen, zit met hetzelfde probleem
Charting the Forest en Charting the Jade Sea, moet ik beide nog doen met mijn Necro.
Ook kun je in alliance battles kurzick faction ontvangen, als je in een kurzick guild zit.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:23 schreef Abonides het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk kurzick faction?
op het postkantoor?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:46 schreef DarkY.NL het volgende:
Hoihad bhv training vandaag, dus vanochtend wat reanimaties gedaan en laatste 2 uur brandjes lopen te blussen.
Nog een extra antwoord op deze vraag:
[..]
Ook kun je in alliance battles kurzick faction ontvangen, als je in een kurzick guild zit.
Deel 12[afbeelding]
ff terug lezen hequote:Op maandag 17 juli 2006 16:52 schreef DarkY.NL het volgende:
nee, ik werk op een school net als Jo0Lz
ik weet niet het niet met zekerheid, maar het lijkt me welquote:Op maandag 17 juli 2006 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Als ik nu me guild stop, kan ik de guild opnieuw maken met dezelfde naam?
Wat master jaquote:Op maandag 17 juli 2006 19:00 schreef Borreke het volgende:
Zo, die missie is gelukt, in master zelfs nog!
Jep jepquote:Op maandag 17 juli 2006 18:18 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
ik weet niet het niet met zekerheid, maar het lijkt me wel
Het zou wel zo gezellie zijn1!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik dacht bij mezelf ik quit me huidige guild en verplaats me account naar Europa en join tijdelijk de Fok! guild om ervaring op de toen in Guilds, maar ben nu aan het twijfelen. Ik vind me cape namelijk zo mooi.
Dat is coolquote:Op maandag 17 juli 2006 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jottem! Ik heb een Jade armor als minipet.
Ik heb 2 van die krengenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heeft die mino ook zo'n sword ;Pquote:Op maandag 17 juli 2006 22:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb 2 van die krengenEn een mini shiro.
![]()
Ik heb een Jade Armor, Mini Rurik en Mini Shiro. En natuurlijk Kuunavangquote:Op maandag 17 juli 2006 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb begin april 2006 een karakter verwijderd die ik eind april 2005 had aangemaaktquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Potdorie, heb helemaal geen pets
Duurt ook nog wel effe.
Als ik had geweten dat die pets zouden komen, had ik iig al mijn prophecies char's in 1 keer aangemaakt...
Gewoon verkopenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:11 schreef torn_Machina het volgende:
Nog iets van 2 maand wachten tot ik mijn 4e minipet krijg. Als het weer een mini jade armor wordt dan vernietig ik hem direct. Zelfde voor een mini whiptail devourer en jungle troll.
Zij die zoveel waard?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:19 schreef torn_Machina het volgende:
Die zijn het niet waard om te verkopen. Ik hoop op een mini kirin, necrid horseman of charr shaman.
Ik heb een mini shaman en die was verleden week nog 75k waardquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zij die zoveel waard?
Bovendien ,vernietigen? Is er geen guildie die hem wil hebben?![]()
Wow. Ze zijn dus best wat waard.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik heb een mini shaman en die was verleden week nog 75k waard
zie ook:
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=3036624
Maar die mini Jade, is toch nog 25-30k.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Veel waard valt nog wel mee, maar ik vind deze 3 gewoon leuk.
Ach, ik zit met 2 mini hydra's...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:11 schreef torn_Machina het volgende:
Nog iets van 2 maand wachten tot ik mijn 4e minipet krijg. Als het weer een mini jade armor wordt dan vernietig ik hem direct. Zelfde voor een mini whiptail devourer en jungle troll.
Ik ook niet, het is toch 60-80kquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is dan, 2 hydra's of 2 jade armors.![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:52 schreef DarkY.NL het volgende:
ik zit erin Jo0Lz
Oh, kut vergetenquote:
Zou wel cool zijn als je ook met paarden en andere creatures door GW kanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:32 schreef Borreke het volgende:
Okie, ik zal me ook ff aanmelden..
Die necird horseman:
[afbeelding]
Kun je dan als necromancer gewoon op een paard zitten ?![]()
Flauw. Heel flauw. Er zijn meerdere die dat soort geintjes flikken in-game.quote:
haha. ingame name is Arcana Aleria, en ik zit in de fok guildquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh, kut vergeten
Wat is je in game name? En zit je in de Fok! Guild?
Ok, ik voeg je toe.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:38 schreef Desdinova het volgende:
[..]
haha. ingame name is Arcana Aleria, en ik zit in de fok guild
Zijn die dingen zo duur?quote:
Ach, het is een onschadelijk grapje...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Flauw. Heel flauw. Er zijn meerdere die dat soort geintjes flikken in-game.
Grappig om te zien hoe de een na de andere uit de stad verdwijnt. Met dat event was het:
Press Alt+F4 to see the emperor.
Nou, dan was het - Poef. Poef. Poef. Poef, poef, Poef, Poef, Poef poef poef.
Echt niet meer normaal
Die hydra's of die Jade armor's?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:49 schreef DarkY.NL het volgende:
je kunt ze ong tussen de 30-60k per stuk verkopen denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:49 schreef DarkY.NL het volgende:
je kunt ze ong tussen de 30-60k per stuk verkopen denk ik
quote:
Een paar posts naar boven jongens...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:55 schreef DarkY.NL het volgende:
hydra's lijkt me, met een beetje geluk. Jade geen id eigenlijk
Zoals je ziet gaan de Jade Armors rond de 30k weg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik heb een mini shaman en die was verleden week nog 75k waard
zie ook:
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=3036624
quote:Jade Armor -> 30k-45k
Hydra -> 40k-50k
En dan post je niet eens even in het Leden subforum om je voor te stellen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:32 schreef Borreke het volgende:
Okie, ik zal me ook ff aanmelden..
Die necird horseman:
[afbeelding]
Kun je dan als necromancer gewoon op een paard zitten ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |