Ook kun je in alliance battles kurzick faction ontvangen, als je in een kurzick guild zit.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:23 schreef Abonides het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk kurzick faction?
op het postkantoor?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:46 schreef DarkY.NL het volgende:
Hoihad bhv training vandaag, dus vanochtend wat reanimaties gedaan en laatste 2 uur brandjes lopen te blussen.
Nog een extra antwoord op deze vraag:
[..]
Ook kun je in alliance battles kurzick faction ontvangen, als je in een kurzick guild zit.
Deel 12[afbeelding]
ff terug lezen hequote:Op maandag 17 juli 2006 16:52 schreef DarkY.NL het volgende:
nee, ik werk op een school net als Jo0Lz
ik weet niet het niet met zekerheid, maar het lijkt me welquote:Op maandag 17 juli 2006 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Als ik nu me guild stop, kan ik de guild opnieuw maken met dezelfde naam?
Wat master jaquote:Op maandag 17 juli 2006 19:00 schreef Borreke het volgende:
Zo, die missie is gelukt, in master zelfs nog!
Jep jepquote:Op maandag 17 juli 2006 18:18 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
ik weet niet het niet met zekerheid, maar het lijkt me wel
Het zou wel zo gezellie zijn1!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik dacht bij mezelf ik quit me huidige guild en verplaats me account naar Europa en join tijdelijk de Fok! guild om ervaring op de toen in Guilds, maar ben nu aan het twijfelen. Ik vind me cape namelijk zo mooi.
Dat is coolquote:Op maandag 17 juli 2006 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jottem! Ik heb een Jade armor als minipet.
Ik heb 2 van die krengenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heeft die mino ook zo'n sword ;Pquote:Op maandag 17 juli 2006 22:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb 2 van die krengenEn een mini shiro.
![]()
Ik heb een Jade Armor, Mini Rurik en Mini Shiro. En natuurlijk Kuunavangquote:Op maandag 17 juli 2006 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb begin april 2006 een karakter verwijderd die ik eind april 2005 had aangemaaktquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Potdorie, heb helemaal geen pets
Duurt ook nog wel effe.
Als ik had geweten dat die pets zouden komen, had ik iig al mijn prophecies char's in 1 keer aangemaakt...
Gewoon verkopenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:11 schreef torn_Machina het volgende:
Nog iets van 2 maand wachten tot ik mijn 4e minipet krijg. Als het weer een mini jade armor wordt dan vernietig ik hem direct. Zelfde voor een mini whiptail devourer en jungle troll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |