Okquote:Op zondag 16 juli 2006 16:19 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Siberië is ook heel groot; kunnen de 'Palestijnen' daar niet heengaan dan?
Nee, het gaat ook om de dagelijkse raketaanvallen van Hezbollah vanuit de grens met Libanon. Israël wil dat het stopt.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:39 schreef PLAE@ het volgende:
Schatje dit is niet zoiets als beweren dat alle acties die de laatste weken van Israelische kant hebben plaatsgevonden puur dienen tot het bevrijden van die paar millitairen![]()
die link heeft een user al dagen in z'n sig. Wat moeten we met die rommel.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:40 schreef rutger05 het volgende:
Je steekt nog wat op, op FrontPage. Een interessante link van een website waarmee ik niet op de hoogte was:
http://www.tellthechildrenthetruth.com/
Dit gaat over Palestijnen, niet over Libanezen.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Waarom nu opeens zo begaan met het lot van die kinderen? Waarom hen in eerste instantie betrekken in de strijd?
Ik zal het nog maar een keer herhalen. Ook speciaal voor Meki.
[..]
bron
Als Israelische jongens ingezet worden tegen mensen waarvan ze weten dat ze zequote:Op zondag 16 juli 2006 17:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet in. Denk echter wel dat op alles wat enigzins verdacht is wordt geschoten. Met wat minder bedenktijd dan normaal.
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:40 schreef rutger05 het volgende:
Je steekt nog wat op, op FrontPage. Een interessante link van een website waarmee ik niet op de hoogte was:
400 kinderen - iedereen die dit leest weet dat dit niet kloptquote:Op zondag 16 juli 2006 17:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Waarom nu opeens zo begaan met het lot van die kinderen? Waarom hen in eerste instantie betrekken in de strijd?
Ik zal het nog maar een keer herhalen. Ook speciaal voor Meki.
[..]
bron
Hopelijk vertellen ze die kinderen dan de volledige waarheid, en die is dat er ook een heleboel zionisten zijn die met de Nazi's hebben samengewerkt. Maar dat zal je wel niet geloven.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:40 schreef rutger05 het volgende:
Heb ik over het hoofd gezien. Ik vind de informatie op de website wel interessant.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:42 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
die link heeft een user al dagen in z'n sig. Wat moeten we met die rommel.
Mooi, dat doen die palestijnen en arabieren en moslims ook!quote:Op zondag 16 juli 2006 16:38 schreef Meki het volgende:
Volgens Libanon gebruikt Israel verboden wapens
Ik denk dat Hezbollah dezelfde tactieken gebruikt. Ze worden niet voor niets opgepakt.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:42 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dit gaat over Palestijnen, niet over Libanezen.
Niet natuurlijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:46 schreef schatje het volgende:
Waarom zou Israël een man vrij laten die een Joodse man in het bijzien van zijn 4-jarige dochter heeft neergeschoten?
Waarom moeten we het over bevolkingsgroepen hebben ipv organisaties?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:45 schreef B4CO het volgende:
[..]
Mooi, dat doen die palestijnen en arabieren en moslims ook!
het gata mij om kinderen die nu vrijgelaten moeten worden en niet een man die een moord heeft gepleegdquote:Op zondag 16 juli 2006 17:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat Hezbollah dezelfde tactieken gebruikt. Ze worden niet voor niets opgepakt.
En waarom zou Israël een man vrij laten die een Joodse man in het bijzien van zijn 4-jarige dochter heeft neergeschoten?
Natuurlijk zullen er ook wel onschuldigen tussen zitten.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:47 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar zo zitten er ook zat onschuldigen vast denk ik. Daar hoor ik je dan weer niet over.
Hier zat waarschijnlijk het hoofdkwartier van de Hezbollah. Op CNN zie je ongeveer hetzelfde beeld en daar melden zij dat het gaat om het hoofdkwartier van de Hezbollah. Vandaar de verwoesting.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:47 schreef Meki het volgende:
[afbeelding]
De zionisten laten helemaal niks heel
prachtige grootspraak van m natuurlijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:48 schreef Super7fighter het volgende:
Die Nasrullah had wel een paar interessante dingen te vertellen. Israel verkeek zich op de capaciteiten van de Hezbollah.
maar dat Hezbollah veel belovend aanvalsplan was om het Zionistische invasieleger in de binnenlanden van Libanon te overrompelen.
Aldus Nasrullah (met op de achtergrond het geluid van een bomexplosie)
Niet, deze man zou gewoon in de Israelische gevangenis moeten wegrotten.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat Hezbollah dezelfde tactieken gebruikt. Ze worden niet voor niets opgepakt.
En waarom zou Israël een man vrij laten die een Joodse man in het bijzien van zijn 4-jarige dochter heeft neergeschoten?
volgens Israel treffen ze alleen hezbollah terroristenquote:Op zondag 16 juli 2006 17:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier zat waarschijnlijk het hoofdkwartier van de Hezbollah. Op CNN zie je ongeveer hetzelfde beeld en daar melden zij dat het gaat om het hoofdkwartier van de Hezbollah. Vandaar de verwoesting.
Ik wil eerst weten wat die kinderen precies op hun kerfstok hebben.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:48 schreef Meki het volgende:
[..]
het gata mij om kinderen die nu vrijgelaten moeten worden en niet een man die een moord heeft gepleegd
ze zijn ontvoerdquote:Op zondag 16 juli 2006 17:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat die kinderen precies op hun kerfstok hebben.
mwah d'r zullen nogal wat geestelijk minder bedeelden tussen zitten die op pad werden gestuurd met het een en ander. Die kan je maar beter vast laten zitten.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat die kinderen precies op hun kerfstok hebben.
Meki, dat weten we na 3000 onzinnige posts van jou nu wel.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:48 schreef Meki het volgende:
[..]
het gata mij om kinderen die nu vrijgelaten moeten worden en niet een man die een moord heeft gepleegd
Says who? Ik kan natuurlijk niet ter plekke bevestigen dat hier WEL Hezbollah zat, ik kan echter ook niet bevestigen dat Hezbollah hier NIET zat. Wat is jouw bron dat dit zeker weten 100% woonhuizen waren van niet-Hezbollah leden?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:50 schreef Meki het volgende:
[..]
volgens Israel treffen ze alleen hezbollah terroristen
maar wij weten het beter. dus wat Israel nu zegt is volkomen onzin.
dit zijn woonhuizen geen terreurnetwerk
ze hebben dus de recht om burgers aan te vallen dat wilt USAquote:Op zondag 16 juli 2006 17:52 schreef Slayage het volgende:
Echt twee handen op een buik heh de VS en Israel?
Op CNN vraagt Wolf Blitzer aan een Amerikaanse senator, wat doet de VS op de situatie deescaleren, krijgen we als antwoord, dat Israel het recht heeft om zichzelf te verdedigen![]()
Joh let vooral op die kleine R linksonderquote:Op zondag 16 juli 2006 17:52 schreef Slayage het volgende:
Echt twee handen op een buik heh de VS en Israel?
Op CNN vraagt Wolf Blitzer aan een Amerikaanse senator, wat doet de VS op de situatie deescaleren, krijgen we als antwoord, dat Israel het recht heeft om zichzelf te verdedigen![]()
Ben jij erbij geweest?? ?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:51 schreef Meki het volgende:
[..]
ze zijn ontvoerd
hebben niks gedaan ze worden mishandelt in de kampen vrouwen worden verkracht in de Israelische kampen.
We kunnen jullie beiden wel missen als kiespijn denkquote:Op zondag 16 juli 2006 17:52 schreef B4CO het volgende:
[..]
Meki, dat weten we na 3000 onzinnige posts van jou nu wel.
Ga daarheen om wat opnames te maken, van Abuj Jah hah bijvoorbeeld!
(dit was geen doodsverwensing!!)
kijk maar naar de slachtoffersquote:Op zondag 16 juli 2006 17:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Says who? Ik kan natuurlijk niet ter plekke bevestigen dat hier WEL Hezbollah zat, ik kan echter ook niet bevestigen dat Hezbollah hier NIET zat. Wat is jouw bron dat dit zeker weten 100% woonhuizen waren van niet-Hezbollah leden?
Hey Meki, ik heb nog veel meer propaganda voor je,quote:Op zondag 16 juli 2006 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
dit is nou de echte Israelische propoganda
viel mij ook op ja..quote:Op zondag 16 juli 2006 17:48 schreef Super7fighter het volgende:
Aldus Nasrullah (met op de achtergrond het geluid van een bomexplosie)
Uhmm, Meki. Militiemensen worden ook gewoon als burger gerekend hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:54 schreef Meki het volgende:
[..]
kijk maar naar de slachtoffers
90 % zijn burgers
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:48 schreef Super7fighter het volgende:
...maar dat Hezbollah veel belovend aanvalsplan was om het Zionistische invasieleger in de binnenlanden van Libanon te overrompelen.
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:54 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ben jij erbij geweest?? ?
Bewijs HIER en NU dat ze mishandeld worden???
EN zeker bewijs dat ze niks hebben gedaan?
nou?
Ik had em eigenlijk al eerder verwacht...quote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef Lithion het volgende:
[..]
[afbeelding]
"There are no zionist troops in Lebanon! The streets will run red with the blood of the zionist agressor! We have them surrendered!"
nee dat worden dan hezbollah doden vermeld.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Uhmm, Meki. Militiemensen worden ook gewoon als burger gerekend hoor.
Ja Meki, dat krijg je als de burgerbevolking als menselijk schild worden gebruikt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het goed valt te praten als er ook daadwerkelijk burgerslachtoffers vallen.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:54 schreef Meki het volgende:
[..]
kijk maar naar de slachtoffers
90 % zijn burgers
Ik had het over die vrouw (D), die gebruikte helemaal geen nuancequote:Op zondag 16 juli 2006 17:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Joh let vooral op die kleine R linksonder
Daar ga je echt niet veel slims uitkrijgen hoor. In de VS is de meerderheid maar matig op de hoogte van Buitenlandse politiek. Hij zal gewoon zeggen wat hij moet zeggen van de partij, lobby's etc.
dat kunnen we ook dan zeggen over de slachtoffers van Israelquote:Op zondag 16 juli 2006 17:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja Meki, dat krijg je als de burgerbevolking als menselijk schild worden gebruikt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het goed valt te praten als er ook daadwerkelijk burgerslachtoffers vallen.
Nee Meki, aan een lijk kan je niet vragen of hij of zij actief Hezbollahtje speelde. Dus ziet het er gewoon uit als een burger.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:57 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat worden dan hezbollah doden vermeld.
de meeste doden worden getroffen door rakketten van Israel die kinderen vrouwen baby´s onschuldigen treffen
true, denk niet dat Clinton z'n vingers er aan zou gaan branden werd het hem gevraagd denk ik.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik had het over die vrouw (D), die gebruikte helemaal geen nuance![]()
In de VS is er wat Israel betreft echt niet zo veel verschil tussen de D en de R, omdat de Israel lobby enorm veel macht heeft in de VS, maar het verschil tussen Bush en Clinton wat het MO beleid bereft is wel enorm, helaas.
Hoe heet hij ook alweer? Was echt lachen met hem in 2003quote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef Lithion het volgende:
[..]
[afbeelding]
"There are no zionist troops in Lebanon! The streets will run red with the blood of the zionist agressor! We have them surrendered!"
Nee hoor, gewoon gezond verstand.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
dat menselijke schild is pure propoganda van Israel om zijn daden te rechtvaardigen
Ga even in de wei staan blaten a.u.b.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
dat kunnen we ook dan zeggen over de slachtoffers van Israel
dat menselijke schild is pure propoganda van Israel om zijn daden te rechtvaardigen
Al Sahhafquote:Op zondag 16 juli 2006 17:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hoe heet hij ook alweer? Was echt lachen met hem in 2003![]()
Moet je dan wel de middelen voor hebben he..quote:
en die 20 kinderen die gisteren werden getroffen die zijn zeker ook hezbollahquote:Op zondag 16 juli 2006 17:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee Meki, aan een lijk kan je niet vragen of hij of zij actief Hezbollahtje speelde. Dus ziet het er gewoon uit als een burger.
De vraag is eerder kunnen ze wat terug doen?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ga even in de wei staan blaten a.u.b.
Snap trouwens niet dat Libanon dit over zich heen laat gaan. Ze doen echt amper wat terug.
Al-Sahhaf. Op dat specifieke moment had het wel entertainmentwaarde, inderdaad, maar als je vervolgens wat verder denkt en beseft wat zijn rol in het Iraakse regime is geweest, dan vergaat je het lachen vrij snel.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:59 schreef Slayage het volgende:
Hoe heet hij ook alweer? Was echt lachen met hem in 2003![]()
klopt, die worden als schild gebruikt door de israelische leger.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja Meki, dat krijg je als de burgerbevolking als menselijk schild worden gebruikt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het goed valt te praten als er ook daadwerkelijk burgerslachtoffers vallen.
Zou nog zomaar eens kunnen.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:01 schreef Meki het volgende:
[..]
en die 20 kinderen die gisteren werden getroffen die zijn zeker ook hezbollah
Libanon is de Hezbollah liever kwijt dan rijk hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ga even in de wei staan blaten a.u.b.
Snap trouwens niet dat Libanon dit over zich heen laat gaan. Ze doen echt amper wat terug.
goh hoe verassend, de maffia neemt een standpunt in waar ze belang bij hebben.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:01 schreef popolon het volgende:
G8 demands Hezbollah to release Israeli soldiers.
Eindelijk een standpunt.
Geloof je het zelf...quote:Op zondag 16 juli 2006 18:02 schreef B4CO het volgende:
[..]
.
Israel zal de schade vergoeden als het zover is
en 2 Duitse families ookquote:Op zondag 16 juli 2006 18:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zou nog zomaar eens kunnen.
omg.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
goh hoe verassend, de maffia neemt een standpunt in waar ze belang bij hebben.
Is niet wat je had gehoopt, dus ga je net als Meki onzin blaten.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
goh hoe verassend, de maffia neemt een standpunt in waar ze belang bij hebben.
niet denk ik, wel met de mond (velen zijn tegen Hezbollah zelfs) maar niet dat ze echt actief de wapens op gaan pakken om zelf (desnoods met geweld) Hezbollah eruit te kicken.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:03 schreef schatje het volgende:
Hoe groot is de kans dat de Libanese bevolking zich tegen Hezbollah keert? In het Zuiden natuurlijk niet maar de rest van het land?
Heeft Libanon echt helemaal niks?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moet je dan wel de middelen voor hebben he..
Wie weet, hoewel ik de kans groter acht dat een bus vol met Hezbollah strijdertjes zit dan dat 2 Duitse families daarbij zijn aangesloten.quote:
Ja een Christelijke commandant. Het zal dus nog wel even duren voordat die actie laat ondernemen hehe.quote:
120 dode burgers die ookquote:Op zondag 16 juli 2006 18:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wie weet, hoewel ik de kans groter acht dat een buslading kinderen vol met Hezbollah strijdertjes zit dan dat 2 Duitse families daarbij zijn aangesloten.
Welke onschuldigen ga je nu opnoemen?
Inderdaad. Hier heb je prachtige quotes van em http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/quote:
Feest we zijn weer aan het begin.quote:
Hallo en welkom bij geschiedenisquote:Op zondag 16 juli 2006 18:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
klopt, die worden als schild gebruikt door de israelische leger.
Israel noemt dat rechtvaardigquote:Op zondag 16 juli 2006 18:06 schreef B4CO het volgende:
Bij oorlogen komen onschuldige doden voor ja, aan beide kanten
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
Inderdaad. Hier heb je prachtige quotes van em http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/
""I can say, and I am responsible for what I am saying, that they have
started to commit suicide under the walls of Baghdad. We
will encourage them to commit more suicides quickly.""
![]()
Ja mekiquote:Op zondag 16 juli 2006 18:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel noemt dat rechtvaardig
Bron : NOS 18.00
hahahquote:Op zondag 16 juli 2006 18:04 schreef B4CO het volgende:
[..]
Is niet wat je had gehoopt, dus ga je net als Meki onzin blaten.
Het begon door die gijzeling, eerst terug dan stopt Israel.
Ik verneem net dat er in Israel openlijke kritiek is op de Israelische inlichtingendiensten naar aanleiding van hun missers en gefaalde evaluatie waardoor Hezobollah nog steeds springlevend is. Dan zit Nasrullah toch aardig dichtbij de waarheid met zijn evaluatie, als zelfs in de Israelische gelederen wordt erkend dat zij zich verkeken hebben.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef Lithion het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oow ik doe niks ergsquote:
ja en het is gelukkig goed afgelopen daar he, alle troepen weer thuis, geen verliezen aan eigen kant, het volk is ook blij. en er is rust in de tentquote:
Wil jij ermee kappen met die ava te gebruiken? Vreselijk irritante kut kop heeft dat mensquote:
Bullshit!quote:Op zondag 16 juli 2006 17:57 schreef schatje het volgende:
[..]
"We have destroyed 2 tanks, fighter planes, 2 helicopters and their shovels - We have driven them back."quote:Op zondag 16 juli 2006 18:09 schreef -scorpione- het volgende:
Ik heb soms het idee dat Meki een neefje is van Al Sahhaf.![]()
Vooruitquote:Op zondag 16 juli 2006 18:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wil jij ermee kappen met die ava te gebruiken? Vreselijk irritante kut kop heeft dat mens![]()
dus dan rechtvaardigt Israel de burgersdodenquote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:14 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
"We have destroyed 2 tanks, fighter planes, 2 helicopters and their shovels - We have driven them back."
![]()
Israel noemt het aanvallen rechtvaardig, en NIET die onnodige doden.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel noemt dat rechtvaardig
Bron : NOS 18.00
Veel beter!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |