abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39879500
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Neuh, ze sluiten alleen dergelijke wreedheden van de overkant allerminst uit zoals ik in jouw posts proef.
Van organisaties als Hamas en Hezbollah weten we dat ze terroristisch zijn, dat ze burgerdoelwitten aanvallen. Dat hoeft geen honderd keer herhaald te worden. Maar de systematische schendingen van de mensenrechten door het IDF sinds de start van de eerste intifada is veel minder bekend. Velen denken nog steeds dat het hier om ongelukken, uitzonderingen of acties van individuele soldaten gaat. Dat er systematisch marteling gebruikt werd (en wordt) tijdens verhoor van gevangenen lijkt niet geweten te zijn. Net zomin als het op grote schaal breken van armen en benen van betogers, het gericht schieten op kinderen wanneer de soldaten zelf niet in gevaar zijn etc...
  zondag 16 juli 2006 @ 16:47:46 #102
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39879507
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:46 schreef Meki het volgende:

[..]

een land die mensenrechten schendt is geen land
ik heb al duidelijk gezegd dat jullie Palestijnen terroristen noemen en Israeliers helden
dus met 2 maten meten

ik heb gezegd ze zijn verkeerd beide bezig en allebei Terroristisch groepen
Ik noem niemand helden, volgens de gangbare begrippen kun je niet anders concluderen dan dat Israel onmogelijk een terroristische organisatie kan zijn, anders zou je het begrip terrorist moeten aanpassen, en dan zou het niet meer dezelfde betekenis hebben, kun je je vanaf nu dus wel normaal uitdrukken?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_39879513
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:45 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dan vind ik een Citroen geen auto, maar een vliegtuig, en dan ga ik elke dag in een vliegtuig naar mijn werk Voor mij heeft vliegtuig een andere betekenis

Ik neem aan dat je zelf wel begrijpt dat je niet een bestaand begrip kunt pakken en voor jezelf een andere definitie eraan geven, en deze op een open forum gebruiken? ?
dat mag jij vinden
maar dat is een andere vergelijking
ik wil niet met 2 maten meten

Ze zijn allebei verkeerd dus moeten ze allebei terroristisch genoemd worden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 16 juli 2006 @ 16:48:30 #104
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_39879533
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:44 schreef Super7fighter het volgende:
Zo dat was wel een panenka in Haifa met 8 doden als resultaat.
Ondanks de duizend luchtaanvallen op Hezbollah gisteren, weet deze verzetsgroepering felle tegenaanvallen op strategische doelen in Israel te lanceren. Daar moet je wel een compliment voor geven.
Als je een geflipte extremist bent moet je dat wel, inderdaad.
pi_39879542
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:46 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Meki, wel het conflict volgen.

Hamas heeft een soldaat gevangen, en wilt die ruilen tegen gevangen Hamas strijders. Je geeft dus toe dat die kinderen Hamas strijders zijn?

Hezbollah heeft twee soldaten gevangen, en daar gaat dit over. Het conflict tussen Israel en de Hezbollah. Bij een staak het vuren hebben die kinderen uit Gaza dus helemaal geen rol.

Dat is het zelfde als dat een Nederlander tegen een Duitser zou zeggen, we stoppen met schieten maar dan moet je die 400 gevangenen in Belgie vrijlaten.
En Meki, vind je nog steeds dat die 400 HAMAS kinderen een rol spelen bij onderhandelingen tussen Israel en Hezbollah ?
pi_39879546
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:47 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik noem niemand helden, volgens de gangbare begrippen kun je niet anders concluderen dan dat Israel onmogelijk een terroristische organisatie kan zijn, anders zou je het begrip terrorist moeten aanpassen, en dan zou het niet meer dezelfde betekenis hebben, kun je je vanaf nu dus wel normaal uitdrukken?
dus dan meet je met 2 maten
Hezbollah is wel terroristisch en Israel die het erger doet is " held "
  zondag 16 juli 2006 @ 16:49:58 #107
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39879574
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:47 schreef Meki het volgende:

[..]

dat mag jij vinden
maar dat is een andere vergelijking
ik wil niet met 2 maten meten

Ze zijn allebei verkeerd dus moeten ze allebei terroristisch genoemd worden
Meki, ik zie 2 mogelijkheden, jij mag me even helpen

1) Je bent aan het zieken en je probeert me boos te maken door steeds niet op argumenten te reageren en onzinnige posts te doen.

2) Je bent zo ongelofelijk dom dat je denkt dat je een woord kunt pakken en daar de definitie van kunt aanpassen naar gelang je het zelf wilt.

Ik vraag me af wat het is bij je....
pi_39879575
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:48 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

En Meki, vind je nog steeds dat die 400 HAMAS kinderen een rol spelen bij onderhandelingen tussen Israel en Hezbollah ?
dat zijn geen HAMAS kinderen maar onschuldige kinderen die er niks mee te maken hebben.
het zijn kinderen die mishandelt verkracht worden in Israelische kampen.

Het gaat HAMAS daarom zij willen die kinderen ruilen met de 2 krijgsgevangenen.
als Israel bereid is tot vrijlating dan is HAMAS ook bereid tot vrijlating
pi_39879593
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:49 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Meki, ik zie 2 mogelijkheden, jij mag me even helpen

1) Je bent aan het zieken en je probeert me boos te maken door steeds niet op argumenten te reageren en onzinnige posts te doen.

2) Je bent zo ongelofelijk dom dat je denkt dat je een woord kunt pakken en daar de definitie van kunt aanpassen naar gelang je het zelf wilt.

Ik vraag me af wat het is bij je....
3. Ik probeer de waarheid aan jou te vertellen
ik wil dat je inziet dat je niet met 2 maten moet meten
pi_39879617
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:50 schreef Meki het volgende:

[..]

dat zijn geen HAMAS kinderen maar onschuldige kinderen die er niks mee te maken hebben.
het zijn kinderen die mishandelt verkracht worden in Israelische kampen.

Het gaat HAMAS daarom zij willen die kinderen ruilen met de 2 krijgsgevangenen.
als Israel bereid is tot vrijlating dan is HAMAS ook bereid tot vrijlating
HAMAS heeft geen 2 gevangenen , Israel geeft niet toe aan terrorisme want dan ontvoert Hamas weer soldaten.

Je slaat de plank gewoon helemaal mis met je verhaal van de kinderen van Hamas. Die hebben momenteel niets te maken met de onderhandelingen tussen Israel en Hezbollah.
  zondag 16 juli 2006 @ 16:52:12 #111
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39879629
quote:

[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 16 juli 2006 @ 16:52:24 #112
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39879632
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:48 schreef Meki het volgende:

[..]

dus dan meet je met 2 maten
Hezbollah is wel terroristisch en Israel die het erger doet is " held "
Ik heb het woord held niet in mijn mond genomen, en ook niet in mijn toetsenbord dus dat is sowieso een onzinnige bijdage van je.

Als een groep aanvalt zonder dat er oorlog is, en zonder dat ze voor een regering vechten zijn het terroristen, en als ze hetzelfde doen namens een regering zijn het geen terroristen, is dat nu zo moeilijk voor je?

En er zijn ook 2 maten, Israel is een staat met een legale regering en een legaal leger, Hamas is een splinterorganisatie die geen afgevaardigde is van de regering, en ook geen legaal leger is, dus terrorist....
pi_39879637
Alleen die 400 kinderen ruilen? Ik dacht eerder te lezen dat er onder de gevangen ook een man zat die een man doodschoot voor de ogen van de 4-jarige dochter, waarna hij met zijn geweer haar schedel insloeg. Zulke figuren wou Israel niet vrijlaten. Maar goed, misschien zijn de eisen bijgesteld.
pi_39879646
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:51 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

HAMAS heeft geen 2 gevangenen , Israel geeft niet toe aan terrorisme want dan ontvoert Hamas weer soldaten.

Je slaat de plank gewoon helemaal mis met je verhaal van de kinderen van Hamas. Die hebben momenteel niets te maken met de onderhandelingen tussen Israel en Hezbollah.
jah wel het gaat mij tussen Hamas en Israel
Hamas wilt vrijlating Palestijnse kinderen , Israel weigert want wie moeten ze anders dan mishandelen.

Jah wel Israel gaf eerder toe aan terrorisme want anders ontvoeren ze geen 400 kinderen
pi_39879657
quote:

[..]

Ow Meki toch, ik weet zeker dat je het allemaal goed bedoeld maar ondertussen lul je jezelf helemaal vast en blijf ik een pro Palestina ondertoon proeven.
pi_39879661
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:52 schreef xFriendx het volgende:
Alleen die 400 kinderen ruilen? Ik dacht eerder te lezen dat er onder de gevangen ook een man zat die een man doodschoot voor de ogen van de 4-jarige dochter, waarna hij met zijn geweer haar schedel insloeg. Zulke figuren wou Israel niet vrijlaten. Maar goed, misschien zijn de eisen bijgesteld.
is dat een man of een kind - het gaat mij om de 400 kinderen waaronder 11 meisjes
  zondag 16 juli 2006 @ 16:54:00 #117
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39879663
quote:

[..]

Reageer dan liever op mijn post over die auto en vliegtuig....

Ik kan mijn auto ook een vliegtuig noemen omdat ik niet met 2 maten wil meten, maar het is een verkrachting van de definitie, en dus onzinnig.

Ik wil ook niet met 2 maten meten, dus ik ben een prof-voetballer Klinkt logisch hoor Meki
pi_39879702
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:53 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Ow Meki toch, ik weet zeker dat je het allemaal goed bedoeld maar ondertussen lul je jezelf helemaal vast en blijf ik een pro Palestina ondertoon proeven.
mischien is dat zo omdat de dodental hoog liggen bij Palestijnse en Libaneze kant
  zondag 16 juli 2006 @ 16:55:24 #119
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39879711
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Hamas wilt vrijlating Palestijnse kinderen , Israel weigert want wie moeten ze anders dan mishandelen.

Jah wel Israel gaf eerder toe aan terrorisme want anders ontvoeren ze geen 400 kinderen
Weer een domme flame van je, een niets bijdragende post van je, we waren net leuk aan het praten, en dan kom jij de boel weer verzieken met leugens en verdraaiingen........ Bedankt Meki
pi_39879713
quote:

[..]

Als reactie op de vraag, is het vrijlaten van de twee gevangenen en het terug trekken achter de liberas rivier een kans voor Hezbollah om een staak het vuren te krijgen geef jij het antwoord. Nee, eerst de 400 kinderen vrij.

Het gaat over HEZBOLLAH en ISRAEL, niet over HAMAS. Snap dat nou eens even .....
pi_39879728
quote:

[..]

is dat een man of een kind - het gaat mij om de 400 kinderen waaronder 11 meisjes
Ehm, die dader is een man. En hij zat blijkbaar onder de gevangen die volgens een oproep vrijgelaten diende te worden. Echter wou Israel niet zulke figuren gaan vrijlaten. Maar misschien was dat een andere oproep, want volgens mij ging het toen nog om 1000 mensen.
  zondag 16 juli 2006 @ 16:56:09 #122
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_39879730
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:48 schreef Lithion het volgende:

[..]

Als je een geflipte extremist bent moet je dat wel, inderdaad.
Israels doel was toch om Hezbollah te elimineren. Waarom is Hezbollah dan levend en wel?
Uit militair oogpunt moet je dus concluderen dat Hezbollah zich kranig verweert tegen een leger dat als sterkste in de regio geacht wordt.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 16 juli 2006 @ 16:56:24 #123
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39879738
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:55 schreef Meki het volgende:

[..]

mischien is dat zo omdat de dodental hoog liggen bij Palestijnse en Libaneze kant
Dat heeft niets met het verhaal te maken, dus daarom pas jij bestaande definities aan? Doe eens niet zo ongelofelijk dom, en probeer een normale bijdrage te leveren aan het gesprek, en als dat te moeilijk is kun je beter niet posten hier.
pi_39879752
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:54 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Reageer dan liever op mijn post over die auto en vliegtuig....

Ik kan mijn auto ook een vliegtuig noemen omdat ik niet met 2 maten wil meten, maar het is een verkrachting van de definitie, en dus onzinnig.

Ik wil ook niet met 2 maten meten, dus ik ben een prof-voetballer Klinkt logisch hoor Meki
jah maar ik kan mijn deur ook een raam noemen. het gaat mij wederom dat ze allebei verkeerd bezig zijn. Eentje wordt terrorist genoemd en de andere wordt held genoemd : ( niet dat jij dat zegt )
allebei veroordelen allebei terroristen en klaar is kees
pi_39879757
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

Als we duizenden jaren terug gaan in de geschiedenis en op grond daarvan claims gaan leggen op wat wel of niet rechtmatig van welke bevolkingsgroep dan ook ik is kunnen we wel effe doorgaan met rellen.

Daarnaast beweren de Joden als de Arabieren dat ze afstammen van de aartsvader Abraham. De Joden van Isaac, de Arabieren van Ismael, dus tja ze zijn gewoon familie van elkaar...

Daarnaast heeft het stuk gelijk dat men beweert dat de term Palestijn iets nieuw is (niet dat dit bewijst dat deze mensen niet leefden aldaar), maar dat is net zoiets als de term Israeli.

Het gaat er gewoon om dat 800.000 Palestijnen plaats moesten maken voor een Joodse staat, dat gecreerd werd door mensen die daar nooit in hun leven waren geweest.
Dat geclaim gaat dus nergens over, maar is op één of andere manier wel de basis van het conflict.
pi_39879764
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:56 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Israels doel was toch om Hezbollah te elimineren. Waarom is Hezbollah dan levend en wel?
Uit militair oogpunt moet je dus concluderen dat Hezbollah zich kranig verweert tegen een leger dat als sterkste in de regio geacht wordt.
Hezbollah weet zich goed te verstoppen onder onschuldige vrouwen en kinderen en is door zijn lafheid mede verantwoordelijk voor het hoge aantal burgerslachtoffers.
pi_39879777
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:57 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dat geclaim gaat dus nergens over, maar is op één of andere manier wel de basis van het conflict.
True.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39879796
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:55 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Als reactie op de vraag, is het vrijlaten van de twee gevangenen en het terug trekken achter de liberas rivier een kans voor Hezbollah om een staak het vuren te krijgen geef jij het antwoord. Nee, eerst de 400 kinderen vrij.

Het gaat over HEZBOLLAH en ISRAEL, niet over HAMAS. Snap dat nou eens even .....
Hezbollah moet ik eerst kijken wat zij willen
Ik heb het over HAMAS , want daarmee is het begonnen . en als Israel 400 kinderen liet vrijlaten was dit niet gebeurd.

Hezbollah moet sowiezo aangepakt worden maar niet via de manier Eerst de bevolking
pi_39879815
quote:

[..]

Idioter kan een redenering haast niet zijn.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_39879825
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:57 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Klopt, en naar het verleden wijzen zal nooit bijdrage tot een oplossing. Daarom is het ook zo naief van die Palestijnse terroristische organisaties dat ze streven naar een totale vernietiging van de staat Israel. Israel zal daar nooit meer weg gaan. Als men nu eens hun doelen zou bijstellen en zou werken aan een eigen staat, met een sterke regering etc etc etc etc
  zondag 16 juli 2006 @ 17:00:19 #131
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39879828
quote:

En dat zal voorlopig nog wel even zo blijven ook, Hezbollah heeft zich al jaren geleden bewezen op het gebied van guerilla oorlogsvoering. het gaat niet echt volgens de conventie van geneve, maar het is uiterst effectief.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 16 juli 2006 @ 17:00:27 #132
34294 Flying_nomad
Kijkt nu waar het ziet en weet
pi_39879834
Oke, ik zie dat er een post van mij hierheen gecopieerd is (is geen probleem) en ik zal idd eens meekijken zoals Rutger sugereerde.

Ben benieuwd.

p.s. Wellicht wil Meki als pro palestijn mij inhoudelijke 'feiten' geven van waarom de Israeliers fout zijn, zodan geen recht hebben op het vermeende palestina.

nota : dit allemaal op een respectvolle manier vanzelfsprekend zodat de discussie inhoudelijk kan blijven.
Everything which has a beginning has a cause, the universe has a beginning, therefore it has a cause.........
  zondag 16 juli 2006 @ 17:01:05 #133
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_39879850
quote:
Whatever, jij bewonderde in die post een groep fanatici omdat ze 8 Israëliers naar het hiernamaals geholpen hebben. En strategische doelen? Die katoesjas zijn compleet richtingsloos. Haifa an sich is helemaal geen strategisch doel.
pi_39879854
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:56 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dat heeft niets met het verhaal te maken, dus daarom pas jij bestaande definities aan? Doe eens niet zo ongelofelijk dom, en probeer een normale bijdrage te leveren aan het gesprek, en als dat te moeilijk is kun je beter niet posten hier.
Ik heb hier een goede bijdrage te geven door de 400 kinderen bij te noemen want iedereen was dat namelijk vergeten.

Het is aan mij zo - Ik hecht me zo echt diep in me hart aan onschuldigen
  zondag 16 juli 2006 @ 17:01:30 #135
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39879856
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:57 schreef Meki het volgende:

[..]

jah maar ik kan mijn deur ook een raam noemen. het gaat mij wederom dat ze allebei verkeerd bezig zijn. Eentje wordt terrorist genoemd en de andere wordt held genoemd : ( niet dat jij dat zegt )
allebei veroordelen allebei terroristen en klaar is kees
Als in het woordenboek een duidelijke definitie staat heb je je daaraan te houden, tenzij je zelf ergens gaat wonen en je eigen taal begint.

Zo kan ik ook alles zeggen, Hamas gooit een atoombom naar Israel, ja ik zie een steen als een atoombom

Volgens de definities van terrorist kan Israel het niet zijn, en is Hamas/Hezbollah het wel, accepteer het en ga on-topic
pi_39879867
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:58 schreef Meki het volgende:

[..]

Hezbollah moet ik eerst kijken wat zij willen
Ik heb het over HAMAS , want daarmee is het begonnen . en als Israel 400 kinderen liet vrijlaten was dit niet gebeurd.

Hezbollah moet sowiezo aangepakt worden maar niet via de manier Eerst de bevolking
Maar wil je nu aub niet meer over die 400 kinderen beginnen als we aan het praten zijn over een eventueel staak het vuren tussen Israel en Hezbollah. Die zijn daar geen discussie punt, maar hier wel omdat jij niet helemaal snapt wat daar aan de hand is.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:02:21 #137
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39879875
reuters: 10 civilians killed in Israeli air strike on S-Lebanon Port City.
pi_39879878
quote:

[..]

Je kunt mensen die zich onder burgerbevolking verschuilen moeilijk uitschakelen
zonder zeer veel burgerslachtoffers te maken.
Verder is het een doel van Israel om hezbollah zo te verzwakken dat het voor de
regering in libanon mogelijk is/zou moeten zijn deze in het zuiden van het land te
vervangen door het Libanese leger.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:02:44 #139
126836 Super7fighter
pi_39879889
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:57 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Hezbollah weet zich goed te verstoppen onder onschuldige vrouwen en kinderen en is door zijn lafheid mede verantwoordelijk voor het hoge aantal burgerslachtoffers.
Ja dag. Alsof een kind of een vrouw de kracht van een 1000 kilo bom kan opvangen en zo de Hezbollah-strijders kan beschermen. Als we er toch van uit gaan dat dit gebeurt zouder er minstens zoveel Hezbollah strijders gedood worden, terwijl in werkelijk slechts nog maar 2 strijders zijn gesneuveld aan de kant van het Libaneze verzet.

De Hezbollah heeft zelfs een geavanceerde oorlogsbodem weten te klaren. De Israelische bevolking doet het momenteel in de broek, het Isrelische legerl dacht dat het effe Hezbollah ging omploegen. Met als gevolg dat Israel van een koude kermis thuis komt.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_39879891
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:56 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ehm, die dader is een man. En hij zat blijkbaar onder de gevangen die volgens een oproep vrijgelaten diende te worden. Echter wou Israel niet zulke figuren gaan vrijlaten. Maar misschien was dat een andere oproep, want volgens mij ging het toen nog om 1000 mensen.
dat is een andere groep
Hamas wilt enkel de kinderen vrij te hebben omdat Israel ze mishandelt
  zondag 16 juli 2006 @ 17:03:21 #141
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_39879902
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:02 schreef venomsnake het volgende:
"Zo, daar moet je toch bewondering voor hebben, dat Israël zo kort na die 8-0 van de Libanezen de score even naar 8-10 in hun voordeel trekt."
pi_39879909
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:01 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Als in het woordenboek een duidelijke definitie staat heb je je daaraan te houden, tenzij je zelf ergens gaat wonen en je eigen taal begint.

Zo kan ik ook alles zeggen, Hamas gooit een atoombom naar Israel, ja ik zie een steen als een atoombom

Volgens de definities van terrorist kan Israel het niet zijn, en is Hamas/Hezbollah het wel, accepteer het en ga on-topic
ik weiger om met 2 maten te meten
als Israel een held is dan is Hezbollah ook een held
  zondag 16 juli 2006 @ 17:03:52 #143
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39879913
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:03 schreef Lithion het volgende:

[..]

"Zo, daar moet je toch bewondering voor hebben, dat Israël zo kort na die 8-0 van de Libanezen de score even naar 8-10 in hun voordeel trekt."
pi_39879936
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:02 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd Israel - Alweer burgers die worden getroffen
pi_39879941
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:02 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ja dag. Alsof een kind of een vrouw de kracht van een 1000 kilo bom kan opvangen en zo de Hezbollah-strijders kan beschermen. Als we er toch van uit gaan dat dit gebeurt zouder er minstens zoveel Hezbollah strijders gedood worden, terwijl in werkelijk slechts nog maar 2 strijders zijn gesneuveld aan de kant van het Libaneze verzet.

- knip -
Denk je nou echt dat de Hezbollah cijfers publiceert over hun slachtoffers

Er zijn waarschijnlijk de afgelopen dagen 100de strijders omgekomen bij bombardementen op posities, bunkers, raket installaties etc. Maar het is niet in het belang van Hezbollah om dat naar buiten te brengen. Dode burgers wel, die doen het goed in de media.

Maarmee ik niet wil zeggen dat die dode burgers niet erg zijn.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:07:23 #146
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_39879988
quote:
Ja dag. Alsof een kind of een vrouw de kracht van een 1000 kilo bom kan opvangen en zo de Hezbollah-strijders kan beschermen. Als we er toch van uit gaan dat dit gebeurt zouder er minstens zoveel Hezbollah strijders gedood worden
Als de verhouding 1 op 1 zou zijn ja, maar zoveel Hezbollah strijders zijn er helemaal niet. Bovendien gaat het niet om bescherming in de zin van het fysiek tegenhouden van bommen, maar om Israël ervan te weerhouden om op volle schaal aan te vallen omdat ze dan de 'moral high ground' verliezen en daarbij de publieke opinie zich tegen hen zal keren.

Iets wat je vast wel weet, maar wat niet zo goed in je extremistische gedachtengoed past.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:07:35 #147
34294 Flying_nomad
pi_39879990
quote:

[..]

De Hezbollah heeft zelfs een geavanceerde oorlogsbodem weten te klaren. De Israelische bevolking doet het momenteel in de broek, het Isrelische legerl dacht dat het effe Hezbollah ging omploegen. Met als gevolg dat Israel van een koude kermis thuis komt.
Ik vermoed dat jouw inlichtingen regelrecht afkomstig zijn van de indoctrinatie kanalen van Al Jazeera en Al Manar (wat nu trouwens geelimineerd is)

Is allemaal niet erg, alleen pech voor jou dat het gevechtsschip gewoon nog rondvaart.
Everything which has a beginning has a cause, the universe has a beginning, therefore it has a cause.........
pi_39880005
Voor de Pro- anti-mens Israel fans dit zal wel goed nieuws voor jullie zijn

10 doden burgers die niks mee te maken hebben
pi_39880015
Net op tv de melding dat HezBollah die raketten afschieten vanaf mobiele units. Deze units plaatsen zij in de achtertuin van burgerwoningen. Niet vreemd dat er dan zo nu en dan een burger omkomt als Israel die units vernietigd.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:09:11 #150
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_39880021
En toch he, een leger dat moedwillig burgerslachtoffers maakt en niet militaire doelwitten uitzoekt, een leger van een democratisch land met een democratisch gekozen regering. Wanneer worden ze voor het tribunaal gesleept wegens oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_39880033
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:08 schreef Meki het volgende:

Hou eens op met het proberen om ons woorden in de mond te leggen. Je weet donders goed dat de meeste mensen hier niet achter de manier van oorlogsvoeren van Israel staan maar daardoor niet direct po Hezbollah worden zoals jij.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:10:14 #152
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_39880046
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:08 schreef Meki het volgende:

Gij orakel, gij spreekt in tongen.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:11:23 #153
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_39880064
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:09 schreef Dagonet het volgende:
En toch he, een leger dat moedwillig burgerslachtoffers maakt en niet militaire doelwitten uitzoekt
Welke officier heeft daarvoor dan welke order gegeven?
pi_39880066
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:09 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Hou eens op met het proberen om ons woorden in de mond te leggen. Je weet donders goed dat de meeste mensen hier niet achter de manier van oorlogsvoeren van Israel staan maar daardoor niet direct po Hezbollah worden zoals jij.
ik ben pro-onschuldigen

ik heb vaker gezegd dat ik niet van Hezbollah hou
maar dat ik me inzet voor elk iemand die er niks mee te maken heeft
pi_39880070
quote:
En toch he, een leger dat moedwillig burgerslachtoffers maakt en niet militaire doelwitten uitzoekt, een leger van een democratisch land met een democratisch gekozen regering. Wanneer worden ze voor het tribunaal gesleept wegens oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid?
Was het maar zo zwart/wit o waarde Dago. De Hezbollah verstopt zich onder het volk. Raketinstallatie staan in de tuin van woonhuizen. Kantoren in woonwijken. Wapenopslagplaatsen in huizenblokken.

Ja, Israel gebruikt te veel geweld, maar wat wil je met een laffe vijand als de Hezbollah.
pi_39880076
quote:

[..]

De Hezbollah heeft zelfs een geavanceerde oorlogsbodem weten te klaren.
mbv een net zo geavanceerde Iraanse raket
quote:
De Israelische bevolking doet het momenteel in de broek,
Net als de Libanese bevolking dachr ik zo
quote:
het Isrelische legerl dacht dat het effe Hezbollah ging omploegen. Met als gevolg dat Israel van een koude kermis thuis komt.
Nee, met het gevolg dat de burgerbevolking van beide zijden van een nog koudere kermis thuiskomen als beide zijden er nog een tandje bijdoen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39880087
quote:
dat kan niet . Bush laat dat toe
" Israel heeft recht tot zelfverdediging " . we kunnen nu vandaag zien waar het naartoe gaat
  zondag 16 juli 2006 @ 17:14:45 #158
34294 Flying_nomad
pi_39880141
Voor iedereen die interesse heeft in een interactieve map van het gebied.

http://www.eyeonisrael.com/map_Israel.html
  zondag 16 juli 2006 @ 17:15:12 #159
126836 Super7fighter
pi_39880153
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:07 schreef Lithion het volgende:

[..]

Als de verhouding 1 op 1 zou zijn ja, maar zoveel Hezbollah strijders zijn er helemaal niet. Bovendien gaat het niet om bescherming in de zin van het fysiek tegenhouden van bommen, maar om Israël ervan te weerhouden om op volle schaal aan te vallen omdat ze dan de 'moral high ground' verliezen en daarbij de publieke opinie zich tegen hen zal keren.

Iets wat je vast wel weet, maar wat niet zo goed in je extremistische gedachtengoed past.
Ik ben een extremist, omdat ik Israels invasie afkeur...?

We mogen niet vergeten wat de aanleiding was van dit hele wapengekletter: de ontvoering en gijzeling van duizenden Libanezen in Israelische gevangenissen, waaronder kinderen Hezbollah deed precies hetzelfde, maar ontvoerde geen burgers maar 2 Israelische soldaten om Libaneze vrouwen en kinderen uit de Israelische concentratiekampen te halen.
Met als reactie van Israel dat deze Libaneze steden als Beiroet onder vuur nam. Mij lijkt het dan dat Hezbollah niet zo zwaar moet tillen aan hun moral high ground en op vergelijkbare wijze Israelische steden als Haifa onder vuur moet nemen.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:17:22 #160
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_39880197
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:15 schreef Super7fighter het volgende:
Nee, je bent een extremist omdat je bewondering uit voor een extremistische groepering omdat deze, met een veredelde knalpijp, 8 Israëliers aan gort heeft geschoten.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:17:46 #161
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_39880210
Er is blijkbaar iets belangrijks besloten, op alle Libanese kanalen is een persoon een toespraak aan het houden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_39880218
quote:

[..]

Nee hoor, om veel betere redenen.
quote:
We mogen niet vergeten wat de aanleiding was van dit hele wapengekletter: de ontvoering en gijzeling van duizenden Libanezen in Israelische gevangenissen, waaronder kinderen Hezbollah deed precies hetzelfde, maar ontvoerde geen burgers maar 2 Israelische soldaten om Libaneze vrouwen en kinderen uit de Israelische concentratiekampen te halen.
Zoals het uiterst suggestieve taalgebruik.
quote:
Met als reactie van Israel dat deze Libaneze steden als Beiroet onder vuur nam. Mij lijkt het dan dat Hezbollah niet zo zwaar moet tillen aan hun moral high ground en op vergelijkbare wijze Israelische steden als Haifa onder vuur moet nemen.
Dat zou inderdaad een volledig nieuwe ervaring zijn voor Hezbollah.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_39880234
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:17 schreef static het volgende:
Er is blijkbaar iets belangrijks besloten, op alle Libanese kanalen is een persoon een toespraak aan het houden.
Kan een van je Libanese vrienden een vertaling maken?
  zondag 16 juli 2006 @ 17:19:08 #164
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39880244
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:17 schreef Lithion het volgende:

[..]

Nee, je bent een extremist omdat je bewondering uit voor een extremistische groepering omdat deze, met een veredelde knalpijp, 8 Israëliers aan gort heeft geschoten.
zeg maar het ''Either you are with us, or you are with the terrorists'' verhaal......
pi_39880260
Libanon: Israël gebruikt verboden wapens

BEIROET - Libanon heeft Israël er zondag van beschuldigd dat het in zijn offensief tegen de Hezbollah in Zuid-Libanon verboden wapens gebruikt tegen Libanese burgers. President Emile Lahoud zei dat de Israëlische troepen in strijd met de internationale wetgeving fosforbommen en zogenoemde implosiebommen hebben gebruikt.

Lahoud deed een beroep op de Verenigde Naties om Israël af te brengen van het gebruik van deze wapens[/b]
pi_39880261
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:18 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Op CNN is nu die Hezbollah vent aan het praten, weet niet of dat nu live is.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:19:51 #167
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39880263
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:17 schreef static het volgende:
dat is de leider van Hizbollah
  zondag 16 juli 2006 @ 17:19:56 #168
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39880264
Wat een gigantisch oogkleppen hebben veel mensen hier

geweldig.
pi_39880276
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:19 schreef PLAE@ het volgende:

Wat een gigantisch oogkleppen hebben veel mensen hier
Post je mening eens in plaats van arrogante one liners ?
  zondag 16 juli 2006 @ 17:22:39 #170
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39880342
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:20 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Post je mening eens in plaats van arrogante one liners ?
Ik irriteer me aan mensen die 1 van beide zijdes overdreven verdedigen. Hier zijn dat vooral pro-Israel mensen.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:23:21 #171
34294 Flying_nomad
pi_39880362
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:19 schreef Meki het volgende:
Libanon: Israël gebruikt verboden wapens

BEIROET - Libanon heeft Israël er zondag van beschuldigd dat het in zijn offensief tegen de Hezbollah in Zuid-Libanon verboden wapens gebruikt tegen Libanese burgers. President Emile Lahoud zei dat de Israëlische troepen in strijd met de internationale wetgeving fosforbommen en zogenoemde implosiebommen hebben gebruikt.

Lahoud deed een beroep op de Verenigde Naties om Israël af te brengen van het gebruik van deze wapens[/b]
smerige propaganda en enkel een reden om zelf deze dingen te gaan gebruiken, Israel zal zelf nooit en te nimmer de eerste zijn die zulke afschrikwekkende wapens gebruikt.

Neem als voorbeeld dat de burgers zelfs gewaarschuwd worden voordat er tot aanvallen wordt overgegaan.

Maar helaas de Arabische wereld zal zo te merken z'n kansen straks wel schoon zien, wat een enorme vergissing !!!
  zondag 16 juli 2006 @ 17:23:53 #172
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39880377
hij heeft wel rake uitpsraken die lijer van hezbollah :/
  zondag 16 juli 2006 @ 17:24:01 #173
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_39880380
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:19 schreef venomsnake het volgende:
zeg maar het ''Either you are with us, or you are with the terrorists'' verhaal......
Nee, helemaal niet. Ik vind mensen die staan juichen bij Palestijnse of Libanese burgerdoden evenzo extremisten. Jij vindt dat wel wat een bepaalde chic hebben, die bewondering voor het kunnen toebrengen van menselijk leed op onschuldige omstanders?
  zondag 16 juli 2006 @ 17:24:37 #174
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39880391
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:23 schreef Flying_nomad het volgende:

[..]

smerige propaganda en enkel een reden om zelf deze dingen te gaan gebruiken, Israel zal zelf nooit en te nimmer de eerste zijn die zulke afschrikwekkende wapens gebruikt.

De navo en vs gebruikten allerlei rommel in de bombardementen op Joegoslavie en in de oorlog in Irak.
Wees toch eens niet zo goedgelovig.
pi_39880395
Valt wel mee, de meeste mensen veroordelen gelukkig een criminele organisatie als de Hezbollah 100%. Terwijl ze ook de doelen van Israel ongelukkig gekozen vinden.

Er zijn er maar een paar die doorslaan naar pro israel of pro hezbollah.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:25:34 #176
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39880408
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:11 schreef Lithion het volgende:

[..]

Welke officier heeft daarvoor dan welke order gegeven?
wat is dit voor onzinopmerking? het is gewoon prijsschieten daar op dit moment.

Net of die artillerie allemaal preciesiebombardementen zijn
pi_39880413
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:23 schreef Flying_nomad het volgende:

[..]

Neem als voorbeeld dat de burgers zelfs gewaarschuwd worden voordat er tot aanvallen wordt overgegaan.

Maar helaas de Arabische wereld zal zo te merken z'n kansen straks wel schoon zien, wat een enorme vergissing !!!

Oow Israel heeft verboden wapens tijd om Mohammed El Baradei te inschakelen-

dat is helaas geen propoganda maar een feit
  zondag 16 juli 2006 @ 17:26:08 #178
15080 static
pi_39880426
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:19 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Op CNN is nu die Hezbollah vent aan het praten, weet niet of dat nu live is.
Ja, dat is dezelfde. Live dus.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 16 juli 2006 @ 17:26:54 #179
15080 static
pi_39880449
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:18 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Ik zit in mijn hotel en om nou helemaal naar de eigenaar te lopen voor een vertaling gaat me wat ver.

Maar goed, het is ook op CNN nu.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:27:38 #180
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39880460
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:26 schreef static het volgende:

[..]

Ja, dat is dezelfde. Live dus.
Ik geloof het meeste niet vanzijn verhaal. Maar wat ik hem wel moet nageven is dat israel inderdaad niet gedaan kon krijgen wat ze wouden. tenzij daar nu een bom binnen valt
  zondag 16 juli 2006 @ 17:27:44 #181
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_39880463
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:25 schreef PLAE@ het volgende:
wat is dit voor onzinopmerking?
Dat is geen onzinopmerking. Dagonet had het over het moedwillig omleggen van burgers en het doelbewust uitzoeken van niet-militaire doelwitten... daar zijn orders voor nodig bij een modern leger. Dus vandaar de vraag, welke officier (of bevelhebber) heeft daarvoor welke order gegeven?
  zondag 16 juli 2006 @ 17:27:51 #182
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39880467
Het is dus wel een video. niet echt live.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:28:28 #183
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_39880475
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:23 schreef Boomstam het volgende:
Dat hebben demagogen wel vaker.
pi_39880492
Als het een video is dan is er een kans dat die man ondertussen al dood is. Zal me niet verbazen als hij dit conflict niet overleefd.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:30:16 #185
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39880517
oke nu draaft ie door hoor, dat ie ze zal vernederen zoals ze eerder gedaan hebben
en dat het geen probleem zou zijn
  zondag 16 juli 2006 @ 17:30:26 #186
15080 static
pi_39880524
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:27 schreef PLAE@ het volgende:

Het is dus wel een video. niet echt live.
Ze lopen inderdaad niet synchroon, maar wel op drie Libanese kanalen, alleen CNN niet. Waarschijnlijk voor de vertaling.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:30:33 #187
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39880528
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:27 schreef Lithion het volgende:

[..]

Dat is geen onzinopmerking. Dagonet had het over het moedwillig omleggen van burgers en het doelbewust uitzoeken van niet-militaire doelwitten... daar zijn orders voor nodig bij een modern leger. Dus vandaar de vraag, welke officier (of bevelhebber) heeft daarvoor welke order gegeven?
jaja.

Toevallig de laatste weken ook die docu van de BBC gekeken?
Ze nemen het in Israel niet te nauw met onderzoekjes naar overdreven gebruikt geweld. Arafat is destijds zelfs 'vrijgekomen' uit z'n kantoor dat omsingeld was op voorwaarde dat er geen onderzoek kwam van de VN op naar overmatig gebruik van geweld door het Israelische leger.

Als je nu daar rondvliegt in je Apache schiteen ze bij de grens dus echt wel op elk busje/auto die vol zit en daar rondscheurd. De order om op vrijwel alles te schieten wat beweegt is er allang geweest lijkt mij. (rond de grens).
  zondag 16 juli 2006 @ 17:30:41 #188
34294 Flying_nomad
pi_39880529
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:22 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik irriteer me aan mensen die 1 van beide zijdes overdreven verdedigen. Hier zijn dat vooral pro-Israel mensen.
ben met je eens dat in een oorlog de waarheid als eerste het slachtoffer wordt, ergo wie heeft er gelijk.

Gegeven is echter dat van palestijnse zijde de leugen al sinds haar ontstaan als waarheid gepropagandeerd wordt, dit behoeft toch enige nuance. Hierdoor is begrijpelijk dat het pro-israel kamp deze leugens fel weerlegd.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:31:10 #189
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39880539
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:23 schreef Boomstam het volgende:
Hij doet het technisch gezien vrij goed.. je moet dit zien als een propaganda speech voor het Libanese volk en een opsteker voor de Mujahideen.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:32:20 #190
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_39880556
Ben overigens benieuwd wat voor een effect dit morgen zal hebben op de oliemarkten, indien er in de tussentijd geen deëscalatie plaatsvindt.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:32:22 #191
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39880558
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:29 schreef _The_General_ het volgende:
Als het een video is dan is er een kans dat die man ondertussen al dood is. Zal me niet verbazen als hij dit conflict niet overleefd.
Die sjeik van de Hamas hebben ze tientallen jaren verborgen kunnen houden op die kleine maar drukbevolkte gazastrook. Dat zal dan met zo'n vent ook wel gebeuren in een 20x zo'n groot gebied.
pi_39880585
quote:
Ik het niet mee eens met jouw stelling dat Israël moedwillig en doelbewust burgerslachtoffers maakt, dat is namelijk niet zo.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:35:19 #193
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39880614
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:33 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik het niet mee eens met jouw stelling dat Israël moedwillig en doelbewust burgerslachtoffers maakt, dat is namelijk niet zo.
Ik geloof er ook niet in. Denk echter wel dat op alles wat enigzins verdacht is wordt geschoten. Met wat minder bedenktijd dan normaal.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:37:57 #194
16715 Mylene
*schatje*
pi_39880669
quote:

[..]

We mogen niet vergeten wat de aanleiding was van dit hele wapengekletter: de ontvoering en gijzeling van duizenden Libanezen in Israelische gevangenissen, waaronder kinderen Hezbollah deed precies hetzelfde,
Waarom nu opeens zo begaan met het lot van die kinderen? Waarom hen in eerste instantie betrekken in de strijd?

Ik zal het nog maar een keer herhalen. Ook speciaal voor Meki.
quote:
Amnesty International reiterates its calls to Palestinian armed groups to put an immediate end to the use of children in armed activities.

“Palestinian armed groups must not use children under any circumstances to carry out armed attacks or to transport weapons or other material”, Amnesty International said.

On 22 May 2005 a 15-year-old Palestinian child carrying explosive was arrested by the Israeli army at the Huwara military checkpoint, at the entrance to the West Bank town of Nablus.

This is the third such incident this year in which Palestinian children have been arrested at Israeli military checkpoints while carrying explosives or munitions. On 3 February a 17-year-old was arrested at the same checkpoint while carrying explosives and bullets, and on 27 April two 15-year-olds also carrying explosives and bullets were arrested at a military checkpoint at the entrance of the West Bank town of Jenin.

Several Palestinian armed groups, including the al-Aqsa Martyrs’ Brigades, an offshoot of the ruling Fatah party, Hamas, Islamic Jihad, and the Palestinian Front for the Liberation of Palestine (PFLP), have used children to transport explosives and munitions, thereby endangering their lives. In some cases these groups have sent children to carry out suicide attacks.

On 1 November 2004 a 16-year-old Palestinian from the West Bank town of Nablus carried out a suicide bombing which killed three Israeli civilians in a Tel Aviv market. He was the youngest Palestinian to carry out such an attack. The PFLP claimed responsibility for the attack. The boy’s family condemned those who used their child for the attack.

Palestinian armed groups have repeatedly shown total disregard for the most fundamental human rights, notably the right to life, by deliberately targeting Israeli civilians and by using Palestinian children in armed attacks. Children are susceptible to recruitment by manipulation or may be driven to join armed groups for a variety of reasons, including a desire to avenge relatives or friends killed by the Israeli army.
bron
  zondag 16 juli 2006 @ 17:38:31 #195
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39880676
Haifa weer onder vuur op dit moment, ook Tiberias weer.

Meer dan 10 burgers om het leven.

't Lijtk wel een schaakspel, om de beurt toeslaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:39:10 #196
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39880687
Schatje dit is niet zoiets als beweren dat alle acties die de laatste weken van Israelische kant hebben plaatsgevonden puur dienen tot het bevrijden van die paar millitairen
pi_39880706
Je steekt nog wat op, op FrontPage. Een interessante link van een website waarmee ik niet op de hoogte was:

http://www.tellthechildrenthetruth.com/
  zondag 16 juli 2006 @ 17:40:35 #198
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39880712
word tijd dat libanon tot aanval over gaat, massaal.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:40:41 #199
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_39880715
quote:
Op zondag 16 juli 2006 16:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Kijk dan hoe groot USA is dan kunnen de Joden Israeliers daar toch heen gaan
Trotse papa van Eden
pi_39880736
Israëlische luchtaanval eist zeker tien levens
TYRUS (ANP) - Zeker tien Libanese burgers zijn zondag om het leven gekomen door Israëlische luchtaanvallen op de Zuid-Libanese havenstad Tyrus. Tientallen mensen zijn volgens de eerste berichten gewond geraakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')