abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39880033
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:08 schreef Meki het volgende:
Voor de Pro- anti-mens Israel fans dit zal wel goed nieuws voor jullie zijn

10 doden burgers die niks mee te maken hebben
Hou eens op met het proberen om ons woorden in de mond te leggen. Je weet donders goed dat de meeste mensen hier niet achter de manier van oorlogsvoeren van Israel staan maar daardoor niet direct po Hezbollah worden zoals jij.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:10:14 #152
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_39880046
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:08 schreef Meki het volgende:
Voor de Pro- anti-mens Israel fans dit zal wel goed nieuws voor jullie zijn

10 doden burgers die niks mee te maken hebben
Gij orakel, gij spreekt in tongen.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:11:23 #153
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_39880064
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:09 schreef Dagonet het volgende:
En toch he, een leger dat moedwillig burgerslachtoffers maakt en niet militaire doelwitten uitzoekt
Welke officier heeft daarvoor dan welke order gegeven?
pi_39880066
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:09 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Hou eens op met het proberen om ons woorden in de mond te leggen. Je weet donders goed dat de meeste mensen hier niet achter de manier van oorlogsvoeren van Israel staan maar daardoor niet direct po Hezbollah worden zoals jij.
ik ben pro-onschuldigen

ik heb vaker gezegd dat ik niet van Hezbollah hou
maar dat ik me inzet voor elk iemand die er niks mee te maken heeft
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39880070
quote:
En toch he, een leger dat moedwillig burgerslachtoffers maakt en niet militaire doelwitten uitzoekt, een leger van een democratisch land met een democratisch gekozen regering. Wanneer worden ze voor het tribunaal gesleept wegens oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid?
Was het maar zo zwart/wit o waarde Dago. De Hezbollah verstopt zich onder het volk. Raketinstallatie staan in de tuin van woonhuizen. Kantoren in woonwijken. Wapenopslagplaatsen in huizenblokken.

Ja, Israel gebruikt te veel geweld, maar wat wil je met een laffe vijand als de Hezbollah.
pi_39880076
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:02 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ja dag. Alsof een kind of een vrouw de kracht van een 1000 kilo bom kan opvangen en zo de Hezbollah-strijders kan beschermen. Als we er toch van uit gaan dat dit gebeurt zouder er minstens zoveel Hezbollah strijders gedood worden, terwijl in werkelijk slechts nog maar 2 strijders zijn gesneuveld aan de kant van het Libaneze verzet.

De Hezbollah heeft zelfs een geavanceerde oorlogsbodem weten te klaren.
mbv een net zo geavanceerde Iraanse raket
quote:
De Israelische bevolking doet het momenteel in de broek,
Net als de Libanese bevolking dachr ik zo
quote:
het Isrelische legerl dacht dat het effe Hezbollah ging omploegen. Met als gevolg dat Israel van een koude kermis thuis komt.
Nee, met het gevolg dat de burgerbevolking van beide zijden van een nog koudere kermis thuiskomen als beide zijden er nog een tandje bijdoen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39880087
quote:
En toch he, een leger dat moedwillig burgerslachtoffers maakt en niet militaire doelwitten uitzoekt, een leger van een democratisch land met een democratisch gekozen regering. Wanneer worden ze voor het tribunaal gesleept wegens oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid?
dat kan niet . Bush laat dat toe
" Israel heeft recht tot zelfverdediging " . we kunnen nu vandaag zien waar het naartoe gaat
  zondag 16 juli 2006 @ 17:14:45 #158
34294 Flying_nomad
Kijkt nu waar het ziet en weet
pi_39880141
Voor iedereen die interesse heeft in een interactieve map van het gebied.

http://www.eyeonisrael.com/map_Israel.html
Everything which has a beginning has a cause, the universe has a beginning, therefore it has a cause.........
  zondag 16 juli 2006 @ 17:15:12 #159
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_39880153
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:07 schreef Lithion het volgende:

[..]

Als de verhouding 1 op 1 zou zijn ja, maar zoveel Hezbollah strijders zijn er helemaal niet. Bovendien gaat het niet om bescherming in de zin van het fysiek tegenhouden van bommen, maar om Israël ervan te weerhouden om op volle schaal aan te vallen omdat ze dan de 'moral high ground' verliezen en daarbij de publieke opinie zich tegen hen zal keren.

Iets wat je vast wel weet, maar wat niet zo goed in je extremistische gedachtengoed past.
Ik ben een extremist, omdat ik Israels invasie afkeur...?

We mogen niet vergeten wat de aanleiding was van dit hele wapengekletter: de ontvoering en gijzeling van duizenden Libanezen in Israelische gevangenissen, waaronder kinderen Hezbollah deed precies hetzelfde, maar ontvoerde geen burgers maar 2 Israelische soldaten om Libaneze vrouwen en kinderen uit de Israelische concentratiekampen te halen.
Met als reactie van Israel dat deze Libaneze steden als Beiroet onder vuur nam. Mij lijkt het dan dat Hezbollah niet zo zwaar moet tillen aan hun moral high ground en op vergelijkbare wijze Israelische steden als Haifa onder vuur moet nemen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:17:22 #160
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_39880197
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:15 schreef Super7fighter het volgende:
Nee, je bent een extremist omdat je bewondering uit voor een extremistische groepering omdat deze, met een veredelde knalpijp, 8 Israëliers aan gort heeft geschoten.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:17:46 #161
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_39880210
Er is blijkbaar iets belangrijks besloten, op alle Libanese kanalen is een persoon een toespraak aan het houden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_39880218
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:15 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Nee hoor, om veel betere redenen.
quote:
We mogen niet vergeten wat de aanleiding was van dit hele wapengekletter: de ontvoering en gijzeling van duizenden Libanezen in Israelische gevangenissen, waaronder kinderen Hezbollah deed precies hetzelfde, maar ontvoerde geen burgers maar 2 Israelische soldaten om Libaneze vrouwen en kinderen uit de Israelische concentratiekampen te halen.
Zoals het uiterst suggestieve taalgebruik.
quote:
Met als reactie van Israel dat deze Libaneze steden als Beiroet onder vuur nam. Mij lijkt het dan dat Hezbollah niet zo zwaar moet tillen aan hun moral high ground en op vergelijkbare wijze Israelische steden als Haifa onder vuur moet nemen.
Dat zou inderdaad een volledig nieuwe ervaring zijn voor Hezbollah.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_39880234
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:17 schreef static het volgende:
Er is blijkbaar iets belangrijks besloten, op alle Libanese kanalen is een persoon een toespraak aan het houden.
Kan een van je Libanese vrienden een vertaling maken?
  zondag 16 juli 2006 @ 17:19:08 #164
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39880244
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:17 schreef Lithion het volgende:

[..]

Nee, je bent een extremist omdat je bewondering uit voor een extremistische groepering omdat deze, met een veredelde knalpijp, 8 Israëliers aan gort heeft geschoten.
zeg maar het ''Either you are with us, or you are with the terrorists'' verhaal......
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39880260
Libanon: Israël gebruikt verboden wapens

BEIROET - Libanon heeft Israël er zondag van beschuldigd dat het in zijn offensief tegen de Hezbollah in Zuid-Libanon verboden wapens gebruikt tegen Libanese burgers. President Emile Lahoud zei dat de Israëlische troepen in strijd met de internationale wetgeving fosforbommen en zogenoemde implosiebommen hebben gebruikt.

Lahoud deed een beroep op de Verenigde Naties om Israël af te brengen van het gebruik van deze wapens[/b]
pi_39880261
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:18 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Kan een van je Libanese vrienden een vertaling maken?
Op CNN is nu die Hezbollah vent aan het praten, weet niet of dat nu live is.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:19:51 #167
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39880263
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:17 schreef static het volgende:
dat is de leider van Hizbollah
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 16 juli 2006 @ 17:19:56 #168
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39880264
Wat een gigantisch oogkleppen hebben veel mensen hier

geweldig.
pi_39880276
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:19 schreef PLAE@ het volgende:

Wat een gigantisch oogkleppen hebben veel mensen hier
Post je mening eens in plaats van arrogante one liners ?
  zondag 16 juli 2006 @ 17:22:39 #170
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39880342
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:20 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Post je mening eens in plaats van arrogante one liners ?
Ik irriteer me aan mensen die 1 van beide zijdes overdreven verdedigen. Hier zijn dat vooral pro-Israel mensen.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:23:21 #171
34294 Flying_nomad
Kijkt nu waar het ziet en weet
pi_39880362
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:19 schreef Meki het volgende:
Libanon: Israël gebruikt verboden wapens

BEIROET - Libanon heeft Israël er zondag van beschuldigd dat het in zijn offensief tegen de Hezbollah in Zuid-Libanon verboden wapens gebruikt tegen Libanese burgers. President Emile Lahoud zei dat de Israëlische troepen in strijd met de internationale wetgeving fosforbommen en zogenoemde implosiebommen hebben gebruikt.

Lahoud deed een beroep op de Verenigde Naties om Israël af te brengen van het gebruik van deze wapens[/b]
smerige propaganda en enkel een reden om zelf deze dingen te gaan gebruiken, Israel zal zelf nooit en te nimmer de eerste zijn die zulke afschrikwekkende wapens gebruikt.

Neem als voorbeeld dat de burgers zelfs gewaarschuwd worden voordat er tot aanvallen wordt overgegaan.

Maar helaas de Arabische wereld zal zo te merken z'n kansen straks wel schoon zien, wat een enorme vergissing !!!
Everything which has a beginning has a cause, the universe has a beginning, therefore it has a cause.........
  zondag 16 juli 2006 @ 17:23:53 #172
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39880377
hij heeft wel rake uitpsraken die lijer van hezbollah :/
  zondag 16 juli 2006 @ 17:24:01 #173
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_39880380
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:19 schreef venomsnake het volgende:
zeg maar het ''Either you are with us, or you are with the terrorists'' verhaal......
Nee, helemaal niet. Ik vind mensen die staan juichen bij Palestijnse of Libanese burgerdoden evenzo extremisten. Jij vindt dat wel wat een bepaalde chic hebben, die bewondering voor het kunnen toebrengen van menselijk leed op onschuldige omstanders?
  zondag 16 juli 2006 @ 17:24:37 #174
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39880391
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:23 schreef Flying_nomad het volgende:

[..]

smerige propaganda en enkel een reden om zelf deze dingen te gaan gebruiken, Israel zal zelf nooit en te nimmer de eerste zijn die zulke afschrikwekkende wapens gebruikt.

De navo en vs gebruikten allerlei rommel in de bombardementen op Joegoslavie en in de oorlog in Irak.
Wees toch eens niet zo goedgelovig.
pi_39880395
Valt wel mee, de meeste mensen veroordelen gelukkig een criminele organisatie als de Hezbollah 100%. Terwijl ze ook de doelen van Israel ongelukkig gekozen vinden.

Er zijn er maar een paar die doorslaan naar pro israel of pro hezbollah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')