ze zijn ontvoerdquote:Op zondag 16 juli 2006 17:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat die kinderen precies op hun kerfstok hebben.
mwah d'r zullen nogal wat geestelijk minder bedeelden tussen zitten die op pad werden gestuurd met het een en ander. Die kan je maar beter vast laten zitten.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat die kinderen precies op hun kerfstok hebben.
Meki, dat weten we na 3000 onzinnige posts van jou nu wel.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:48 schreef Meki het volgende:
[..]
het gata mij om kinderen die nu vrijgelaten moeten worden en niet een man die een moord heeft gepleegd
Says who? Ik kan natuurlijk niet ter plekke bevestigen dat hier WEL Hezbollah zat, ik kan echter ook niet bevestigen dat Hezbollah hier NIET zat. Wat is jouw bron dat dit zeker weten 100% woonhuizen waren van niet-Hezbollah leden?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:50 schreef Meki het volgende:
[..]
volgens Israel treffen ze alleen hezbollah terroristen
maar wij weten het beter. dus wat Israel nu zegt is volkomen onzin.
dit zijn woonhuizen geen terreurnetwerk
ze hebben dus de recht om burgers aan te vallen dat wilt USAquote:Op zondag 16 juli 2006 17:52 schreef Slayage het volgende:
Echt twee handen op een buik heh de VS en Israel?
Op CNN vraagt Wolf Blitzer aan een Amerikaanse senator, wat doet de VS op de situatie deescaleren, krijgen we als antwoord, dat Israel het recht heeft om zichzelf te verdedigen![]()
Joh let vooral op die kleine R linksonderquote:Op zondag 16 juli 2006 17:52 schreef Slayage het volgende:
Echt twee handen op een buik heh de VS en Israel?
Op CNN vraagt Wolf Blitzer aan een Amerikaanse senator, wat doet de VS op de situatie deescaleren, krijgen we als antwoord, dat Israel het recht heeft om zichzelf te verdedigen![]()
Ben jij erbij geweest?? ?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:51 schreef Meki het volgende:
[..]
ze zijn ontvoerd
hebben niks gedaan ze worden mishandelt in de kampen vrouwen worden verkracht in de Israelische kampen.
We kunnen jullie beiden wel missen als kiespijn denkquote:Op zondag 16 juli 2006 17:52 schreef B4CO het volgende:
[..]
Meki, dat weten we na 3000 onzinnige posts van jou nu wel.
Ga daarheen om wat opnames te maken, van Abuj Jah hah bijvoorbeeld!
(dit was geen doodsverwensing!!)
kijk maar naar de slachtoffersquote:Op zondag 16 juli 2006 17:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Says who? Ik kan natuurlijk niet ter plekke bevestigen dat hier WEL Hezbollah zat, ik kan echter ook niet bevestigen dat Hezbollah hier NIET zat. Wat is jouw bron dat dit zeker weten 100% woonhuizen waren van niet-Hezbollah leden?
Hey Meki, ik heb nog veel meer propaganda voor je,quote:Op zondag 16 juli 2006 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
dit is nou de echte Israelische propoganda
viel mij ook op ja..quote:Op zondag 16 juli 2006 17:48 schreef Super7fighter het volgende:
Aldus Nasrullah (met op de achtergrond het geluid van een bomexplosie)
Uhmm, Meki. Militiemensen worden ook gewoon als burger gerekend hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:54 schreef Meki het volgende:
[..]
kijk maar naar de slachtoffers
90 % zijn burgers
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:48 schreef Super7fighter het volgende:
...maar dat Hezbollah veel belovend aanvalsplan was om het Zionistische invasieleger in de binnenlanden van Libanon te overrompelen.
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:54 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ben jij erbij geweest?? ?
Bewijs HIER en NU dat ze mishandeld worden???
EN zeker bewijs dat ze niks hebben gedaan?
nou?
Ik had em eigenlijk al eerder verwacht...quote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef Lithion het volgende:
[..]
[afbeelding]
"There are no zionist troops in Lebanon! The streets will run red with the blood of the zionist agressor! We have them surrendered!"
nee dat worden dan hezbollah doden vermeld.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Uhmm, Meki. Militiemensen worden ook gewoon als burger gerekend hoor.
Ja Meki, dat krijg je als de burgerbevolking als menselijk schild worden gebruikt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het goed valt te praten als er ook daadwerkelijk burgerslachtoffers vallen.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:54 schreef Meki het volgende:
[..]
kijk maar naar de slachtoffers
90 % zijn burgers
Ik had het over die vrouw (D), die gebruikte helemaal geen nuancequote:Op zondag 16 juli 2006 17:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Joh let vooral op die kleine R linksonder
Daar ga je echt niet veel slims uitkrijgen hoor. In de VS is de meerderheid maar matig op de hoogte van Buitenlandse politiek. Hij zal gewoon zeggen wat hij moet zeggen van de partij, lobby's etc.
dat kunnen we ook dan zeggen over de slachtoffers van Israelquote:Op zondag 16 juli 2006 17:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja Meki, dat krijg je als de burgerbevolking als menselijk schild worden gebruikt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het goed valt te praten als er ook daadwerkelijk burgerslachtoffers vallen.
Nee Meki, aan een lijk kan je niet vragen of hij of zij actief Hezbollahtje speelde. Dus ziet het er gewoon uit als een burger.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:57 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat worden dan hezbollah doden vermeld.
de meeste doden worden getroffen door rakketten van Israel die kinderen vrouwen baby´s onschuldigen treffen
true, denk niet dat Clinton z'n vingers er aan zou gaan branden werd het hem gevraagd denk ik.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik had het over die vrouw (D), die gebruikte helemaal geen nuance![]()
In de VS is er wat Israel betreft echt niet zo veel verschil tussen de D en de R, omdat de Israel lobby enorm veel macht heeft in de VS, maar het verschil tussen Bush en Clinton wat het MO beleid bereft is wel enorm, helaas.
Hoe heet hij ook alweer? Was echt lachen met hem in 2003quote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef Lithion het volgende:
[..]
[afbeelding]
"There are no zionist troops in Lebanon! The streets will run red with the blood of the zionist agressor! We have them surrendered!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |