Okquote:Op zondag 16 juli 2006 16:19 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Siberië is ook heel groot; kunnen de 'Palestijnen' daar niet heengaan dan?
Nee, het gaat ook om de dagelijkse raketaanvallen van Hezbollah vanuit de grens met Libanon. Israël wil dat het stopt.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:39 schreef PLAE@ het volgende:
Schatje dit is niet zoiets als beweren dat alle acties die de laatste weken van Israelische kant hebben plaatsgevonden puur dienen tot het bevrijden van die paar millitairen![]()
die link heeft een user al dagen in z'n sig. Wat moeten we met die rommel.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:40 schreef rutger05 het volgende:
Je steekt nog wat op, op FrontPage. Een interessante link van een website waarmee ik niet op de hoogte was:
http://www.tellthechildrenthetruth.com/
Dit gaat over Palestijnen, niet over Libanezen.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Waarom nu opeens zo begaan met het lot van die kinderen? Waarom hen in eerste instantie betrekken in de strijd?
Ik zal het nog maar een keer herhalen. Ook speciaal voor Meki.
[..]
bron
Als Israelische jongens ingezet worden tegen mensen waarvan ze weten dat ze zequote:Op zondag 16 juli 2006 17:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet in. Denk echter wel dat op alles wat enigzins verdacht is wordt geschoten. Met wat minder bedenktijd dan normaal.
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:40 schreef rutger05 het volgende:
Je steekt nog wat op, op FrontPage. Een interessante link van een website waarmee ik niet op de hoogte was:
400 kinderen - iedereen die dit leest weet dat dit niet kloptquote:Op zondag 16 juli 2006 17:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Waarom nu opeens zo begaan met het lot van die kinderen? Waarom hen in eerste instantie betrekken in de strijd?
Ik zal het nog maar een keer herhalen. Ook speciaal voor Meki.
[..]
bron
Hopelijk vertellen ze die kinderen dan de volledige waarheid, en die is dat er ook een heleboel zionisten zijn die met de Nazi's hebben samengewerkt. Maar dat zal je wel niet geloven.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:40 schreef rutger05 het volgende:
Heb ik over het hoofd gezien. Ik vind de informatie op de website wel interessant.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:42 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
die link heeft een user al dagen in z'n sig. Wat moeten we met die rommel.
Mooi, dat doen die palestijnen en arabieren en moslims ook!quote:Op zondag 16 juli 2006 16:38 schreef Meki het volgende:
Volgens Libanon gebruikt Israel verboden wapens
Ik denk dat Hezbollah dezelfde tactieken gebruikt. Ze worden niet voor niets opgepakt.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:42 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dit gaat over Palestijnen, niet over Libanezen.
Niet natuurlijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:46 schreef schatje het volgende:
Waarom zou Israël een man vrij laten die een Joodse man in het bijzien van zijn 4-jarige dochter heeft neergeschoten?
Waarom moeten we het over bevolkingsgroepen hebben ipv organisaties?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:45 schreef B4CO het volgende:
[..]
Mooi, dat doen die palestijnen en arabieren en moslims ook!
het gata mij om kinderen die nu vrijgelaten moeten worden en niet een man die een moord heeft gepleegdquote:Op zondag 16 juli 2006 17:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat Hezbollah dezelfde tactieken gebruikt. Ze worden niet voor niets opgepakt.
En waarom zou Israël een man vrij laten die een Joodse man in het bijzien van zijn 4-jarige dochter heeft neergeschoten?
Natuurlijk zullen er ook wel onschuldigen tussen zitten.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:47 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar zo zitten er ook zat onschuldigen vast denk ik. Daar hoor ik je dan weer niet over.
Hier zat waarschijnlijk het hoofdkwartier van de Hezbollah. Op CNN zie je ongeveer hetzelfde beeld en daar melden zij dat het gaat om het hoofdkwartier van de Hezbollah. Vandaar de verwoesting.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:47 schreef Meki het volgende:
[afbeelding]
De zionisten laten helemaal niks heel
prachtige grootspraak van m natuurlijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:48 schreef Super7fighter het volgende:
Die Nasrullah had wel een paar interessante dingen te vertellen. Israel verkeek zich op de capaciteiten van de Hezbollah.
maar dat Hezbollah veel belovend aanvalsplan was om het Zionistische invasieleger in de binnenlanden van Libanon te overrompelen.
Aldus Nasrullah (met op de achtergrond het geluid van een bomexplosie)
Niet, deze man zou gewoon in de Israelische gevangenis moeten wegrotten.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat Hezbollah dezelfde tactieken gebruikt. Ze worden niet voor niets opgepakt.
En waarom zou Israël een man vrij laten die een Joodse man in het bijzien van zijn 4-jarige dochter heeft neergeschoten?
volgens Israel treffen ze alleen hezbollah terroristenquote:Op zondag 16 juli 2006 17:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier zat waarschijnlijk het hoofdkwartier van de Hezbollah. Op CNN zie je ongeveer hetzelfde beeld en daar melden zij dat het gaat om het hoofdkwartier van de Hezbollah. Vandaar de verwoesting.
Ik wil eerst weten wat die kinderen precies op hun kerfstok hebben.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:48 schreef Meki het volgende:
[..]
het gata mij om kinderen die nu vrijgelaten moeten worden en niet een man die een moord heeft gepleegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |