ach al levert het 200 doden op das nog niks in verhouding natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
om die katusha raketten hoe je je idd niet druk te maken, maar ze zijn bang voor die C-802 cruise missile die ze ook gebruikt hebben om dat Israelische schip te raken.
Ik lees de Bijbel en daarin staan een aantal profetiën die ik nu in het Midden Oosten vervuld zie worden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
De Kruisvaarders staten hebben ook aardig lang volgehouden en die Goddelijke hand waar jij het over hebt werd toen op een gegeven moment ook blijkbaar teruggetrokken.
Moeten we je verder nog serieus nemen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:25 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik lees de Bijbel en daarin staan een aantal profetiën die ik nu in het Midden Oosten vervuld zie worden.
Hetzelfd geldt voor de gebeurtenissen uit het verleden, die kun je allemaal terugvinden in de Bijbel.
Ach, kom. Meegeholpen aan een fout?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Iran heeft zelf ook meegeholpen aan de fout, maar je kunt moeilijk ontkennen dat er hier inderdaad sprake is van propaganda die gebruikt wordt om Iran te demoniseren. Hoevaak hebben we Bush en anderen niet horen roepen dat Israël bedreigd wordt door de Iraanse president, hoevaak horen we het wel niet in de media? Nu niet zoveel meer, maar toen wel. En zoals je ziet, het blijft hangen. Het kan nog zo fout zijn, bij het publiek blijft hangen dat de Iraanse president dergelijke dingen gezegd heeft. Schuld van de media die het maar mondjesmaat corrigeren, schuld van Iran, maar ook schuld van degenen die aansturen op conflict -ik zou ze eigenlijk geen oorlogshitsers willen noemen- met Iran en baat hebben bij deze ideeën over Iran en z'n president.
Nee hoor, Isrealische leger meldt nu dat het om een raket gaat, Klikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:25 schreef PLAE@ het volgende:
Overigens zou het een onbemand vliegtuigje zijn geweest.
ah mooiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee hoor, Isrealische leger meldt nu dat het om een raket gaat, Klik
De eerste inhoudelijke reactie van jou moet ook nog geplaatst worden. Maar wellicht is die opmerking opbouwend bedoeld?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:17 schreef PLAE@ het volgende:
Het zou fijn zijn als er een filtermogelijkheid was in dit topic met veel van die idioten![]()
Ik noem een Meki, Frances en buachaille
quote:ah mooi
Zelfs dat heeft hij volgens mij niet zó gezegd,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Voor een goede beeldvorming is het ook niet handig wanneer je beweert, dat de Holocaust een mythe is...
Ja. Als blijkt dat de vertaling fout is en ook het persbureau van de Iraanse staat heeft deze foute vertaling de wereld ingeholpen, dan kan ik dat wel meehelpen aan een fout noemen. Waarom niet?quote:
Wat een domme actie zeg...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:04 schreef Equinix het volgende:
Geen idee of dit al langsgekomen is ,. Maar Onze grote vriend Abou Jahjah gaat vechten voor zijn land. Laten we hopen dat die baklap snel getroffen wordt door een glanzende kogel![]()
[..]
Toevallig iets van Iraanse makelij. Laten we dat bericht dus maar niet te serieus nemenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee hoor, Isrealische leger meldt nu dat het om een raket gaat, Klik
Ik zou het eerder het veroorzaken van een perceptie noemen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Als blijkt dat de vertaling fout is en ook het persbureau van de Iraanse staat heeft deze foute vertaling de wereld ingeholpen, dan kan ik dat wel meehelpen aan een fout noemen. Waarom niet?
Regime change is niet zo controversieel. Veel landen willen het in andere landen. Ze zijn zelfs bereid 100.000 doden op de koop toe te nemen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:22 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De uitspraken zijn dan ook, wat ook de juiste interpretatie mogen zijn, uiterst controversieel en dus headline nieuws.
Kan ik ook mee leven, hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik zou het eerder het veroorzaken van een perceptie noemen.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Toevallig iets van Iraanse makelij. Laten we dat bericht dus maar niet te serieus nemen![]()
[ bron ]quote:Een Israëlische aanval op een personenbusje in het zuiden van Libanon heeft zaterdag achttien burgers, onder wie negen kinderen, het leven gekost. Zij zijn levend verbrand in het voertuig, dat vanuit een helikopter werd beschoten, meldden Libanese medische bronnen en VN-bronnen.
De slachtoffers waren op de vlucht uit een grensdorp toen hun konvooi onder vuur werd genomen door gevechtshelikopters. Het voertuig werd direct getroffen door een raket.
Ik bedoel er zijn nogal wat belangen die willen dat Iran er bij betrokken wordt (als schuldige).quote:
collateral damagequote:
Ik ga daarover niet met je schermen, maar de aanslagen die gepleegd zijn op de Iraanse president zijn veelzeggend.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zelfs dat heeft hij volgens mij niet zó gezegd,. Maar inderdaad, de Iraanse president is zelf ook helemaal verantwoordelijk -"schuld van Iran"- voor de beeldvorming. Alleen het kan hem niet zoveel schelen, sterker nog, het komt hem wel goed uit. Dat hele conflict tussen Iran en Amerika wordt gebruikt door de leiders van beide landen voor de binnenlandse politiek. Allebei zijn ze gebaat bij het voortduren van het conflict, een oplossing is dan ook niet wenselijk en het demoniseren past daar perfect in.
Ach ja die profetieen zijn van alle tijden natuurlijk en zo'n beetje op alle eeuwen toepasbaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:25 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik lees de Bijbel en daarin staan een aantal profetiën die ik nu in het Midden Oosten vervuld zie worden.
Hetzelfd geldt voor de gebeurtenissen uit het verleden, die kun je allemaal terugvinden in de Bijbel.
En waarom misgun je de 1000000 moslims die nu in alle tevredenheid in Israël wonen hun gelukkig bestaan? Het laatste wat die willen is onder Palestijns gezag komen. Jij geniet hier toch ook van een domocratische rechtstaat?
Ja, hij gaf de discussie de afgelopen jaren echt een beetje sjeu:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat een domme actie zeg...
Niet dat ik het altijd met em eens ben, maar hij brengt/bracht wel een ander geluid in de media de laatste jaren. Wat we niet echt gewend waren.
quote:“De AEL staat een aanpak voor waarbij in de eerste plaats de bronnen van verloedering krachtig worden bestreden. Handel, eigendom en gebruik van drugs wordt, afgezien van bepaalde medische gevallen, ingeperkt en uiteindelijk verboden. Koffieshops worden gesloten. Gokken wordt zoveel mogelijk ingeperkt door sluiting van gokhallen en weghalen van fruitautomaten. Op jongeren gerichte alcoholproducten en bijbehorende reclame worden verboden. Supermarkten mogen geen alcoholproducten verkopen. Op alcoholproducten komen verplicht gezondheidswaarschuwingen te staan. De bordeelwet wordt ingetrokken. Prostitutie wordt ingeperkt (te beginnen met de raamprostitutie) en uiteindelijk verboden. Klanten worden beboet. Pooiers en mensenhandelaren ontvangen maximale gevangenisstraf. Prostituees worden actief benaderd door de hulpverlening en zij die zich willen ontworstelen aan "het leven" worden opgevangen. De zedenpolitie wordt versterkt.”
Want terroristen verplaatsen zich altijd zo.quote:
quote:
Preciesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:34 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ja, hij gaf de discussie de afgelopen jaren echt een beetje sjeu:
[..]
Daar is toch geen discussie over mogelijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:37 schreef Monidique het volgende:
Trouwens, het schijnt gezegd te moeten worden, het is ook puur terrorisme, niets meer of minder, als Hezbollah tientallen of honderden raketten willekeurig afschiet op steden en andere burgerdoelen in Israël.
Doe we dat ook effe danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:37 schreef Monidique het volgende:
Trouwens, het schijnt gezegd te moeten worden, het is ook puur terrorisme, niets meer of minder, als Hezbollah tientallen of honderden raketten willekeurig afschiet op steden en andere burgerdoelen in Israël.
Bron:quote:Arab states take dim view of 'adventurism' by Hizbullah
US allies Saudi Arabia, Egypt and Jordan indirectly accused Hizbullah on Friday of harming Arab interests but also condemned the Israeli assault on Lebanon The remarks came amid fears of a wider regional conflict after President Mahmoud Ahmadinejad boasted Friday that Israel was not powerful enough to take on Iran and warned the Jewish state not to attack regional ally Syria.
While not naming Hizbullah, Egyptian President Hosni Mubarak and Jordan's King Abdul-lah II warned of the risk of "the region being dragged into 'adventurism' that does not serve Arab interests," according to a joint statement published by Amman's official Petra news agency after the two met in Cairo.
Similar language was used earlier by Saudi Arabia, which indirectly accused Hizbullah of adventurism in provoking Israel's onslaught on Lebanon and putting all Arab nations at risk.
"It is necessary to make a distinction between legitimate resistance [to occupation] and irresponsible adventurism adopted by certain elements within the state," an official Saudi source told the Saud Press Agency late Thursday.
"These elements ... risk putting in danger all the Arab countries and their achievements before these countries have said a word," the source added.
The Saudi position is aimed at preventing the Middle East from sliding into yet another destructive war and at upholding Arab interests, Mohammad al-Zalfa, a member of the appointed Shura Council, said Friday.
The Egyptian and Jordanian leaders urged the Lebanese government "to establish its authority over all Lebanese territory" as they condemned and called for an immediate halt to Israeli military escalation in Gaza and Lebanon.
They also highlighted "the need for all parties in the region to be responsible and not contribute to escalation that could drag the region into a dangerous situation."
Turkish Foreign Minister Abdullah Gul called on all sides in the Middle East to speedily cease fire before it is too late. "Deep instability can occur in the region," Gul warned. - Agencies
Doh! Daar gaat het complot van buachaillequote:
Als Israel raketten afschiet op busjes vol burgers in Libanon, is dat dan terrorisme of een oorlogsdaad?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:37 schreef Monidique het volgende:
Het is niet per se terrorisme. Je weet niet waarom men op dat busje schoot.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:58 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Als Israel raketten afschiet op busjes vol burgers in Libanon, is dat dan terrorisme of een oorlogsdaad?
weten we meteen wie er nog meer terroristen zijn, de hezbollah is enkel aan het pappegaaien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:37 schreef Monidique het volgende:
mischien hebben de hezbollah ook wel terroristen gevonden in israel en schieten ze daar de raketten op af, dat er burgers geraakt worden, tja dat is collateral damage.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is niet per se terrorisme. Je weet niet waarom men op dat busje schoot.
antizionisme is niet antisemietisch.. gebruik je hoofd even monidique.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:31 schreef Monidique het volgende:
Een antisemitisch, maar verder inhoudloos, geluid waren we hier nog niet gewend? Ik betwijfel het.
word een terroristische groepering genoemd,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:27 schreef Monidique het volgende:
Hezbollah is een terroristische groepering en voert terreuraanvallen uit als het raketten willekeurig op burgerdoelen schiet. Dat lijkt mij een punt waarover je nauwelijks kunt discussiëren.
Sorry, dat was ik even vergeten. Antizionisme, natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
antizionisme is niet antisemietisch.. gebruik je hoofd even monidique.
De bedoeling is om burgers te raken. Dat is terreur.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
word een terroristische groepering genoemd,
en iedereen schiet raketten op burgerdoelen.
zijn ze niet speciaal onder.
oog om oog, niet toe te juigen maar ook niet vreemd, tis geen spelletje waar je na afloop je slachtoffers de hand schud. die zijn hardstikke dood dus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
De bedoeling is om burgers te raken. Dat is terreur.
Dat maakt het toch niet minder terroristisch, of wel?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oog om oog, niet toe te juigen maar ook niet vreemd, tis geen spelletje waar je na afloop je slachtoffers de hand schud. die zijn hardstikke dood dus.
nee terreur is het onderdrukken van een volk dmv angstzaaien, dit is een reactie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
De bedoeling is om burgers te raken. Dat is terreur.
mwoa...ik zie er weinig van... mensen leren niet zo snel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik denk dat de Arabische staten hun lesje hebben geleerd wat dat betreft....
het maakt het ook niet minder wiedewoosje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat maakt het toch niet minder terroristisch, of wel?
Het ontvoeren van Israëlische soldaten om daarmee een gevangenenruil af te dwingen is natuurlijk geen reactie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee terreur is het onderdrukken van een volk dmv angstzaaien, dit is een reactie.
Ik kan met de beste argumenten ter wereld komen, maar jouw losse invulling van termen maakt dat niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het maakt het ook niet minder wiedewoosje.![]()
die term terreur maakt geen indruk op mij sorry monidique.
gebruik maar betere argumenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |