abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:25:31 #201
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39849992
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:23 schreef venomsnake het volgende:

[..]

om die katusha raketten hoe je je idd niet druk te maken, maar ze zijn bang voor die C-802 cruise missile die ze ook gebruikt hebben om dat Israelische schip te raken.
ach al levert het 200 doden op das nog niks in verhouding natuurlijk.

Overigens zou het een onbemand vliegtuigje zijn geweest.
pi_39849999
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

De Kruisvaarders staten hebben ook aardig lang volgehouden en die Goddelijke hand waar jij het over hebt werd toen op een gegeven moment ook blijkbaar teruggetrokken.
Ik lees de Bijbel en daarin staan een aantal profetiën die ik nu in het Midden Oosten vervuld zie worden.
Hetzelfd geldt voor de gebeurtenissen uit het verleden, die kun je allemaal terugvinden in de Bijbel.

En waarom misgun je de 1000000 moslims die nu in alle tevredenheid in Israël wonen hun gelukkig bestaan? Het laatste wat die willen is onder Palestijns gezag komen. Jij geniet hier toch ook van een domocratische rechtstaat?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:27:03 #203
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39850048
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:25 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik lees de Bijbel en daarin staan een aantal profetiën die ik nu in het Midden Oosten vervuld zie worden.
Hetzelfd geldt voor de gebeurtenissen uit het verleden, die kun je allemaal terugvinden in de Bijbel.
Moeten we je verder nog serieus nemen?

als ik de koran lees zie ik vast ook dingen vervuld worden maar pecies the other way around
pi_39850055
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Iran heeft zelf ook meegeholpen aan de fout, maar je kunt moeilijk ontkennen dat er hier inderdaad sprake is van propaganda die gebruikt wordt om Iran te demoniseren. Hoevaak hebben we Bush en anderen niet horen roepen dat Israël bedreigd wordt door de Iraanse president, hoevaak horen we het wel niet in de media? Nu niet zoveel meer, maar toen wel. En zoals je ziet, het blijft hangen. Het kan nog zo fout zijn, bij het publiek blijft hangen dat de Iraanse president dergelijke dingen gezegd heeft. Schuld van de media die het maar mondjesmaat corrigeren, schuld van Iran, maar ook schuld van degenen die aansturen op conflict -ik zou ze eigenlijk geen oorlogshitsers willen noemen- met Iran en baat hebben bij deze ideeën over Iran en z'n president.
Ach, kom. Meegeholpen aan een fout?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:27:13 #205
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39850056
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:25 schreef PLAE@ het volgende:

Overigens zou het een onbemand vliegtuigje zijn geweest.
Nee hoor, Isrealische leger meldt nu dat het om een raket gaat, Klik
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:28:25 #206
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39850090
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

ah mooi

Het zou het geheel natuurlijk een stuk leuker maken als het een beetje gelijkopging qua wapentuig. Maar dat zit er natuurlijk niet in.
pi_39850092
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:17 schreef PLAE@ het volgende:

Het zou fijn zijn als er een filtermogelijkheid was in dit topic met veel van die idioten
Ik noem een Meki, Frances en buachaille
De eerste inhoudelijke reactie van jou moet ook nog geplaatst worden. Maar wellicht is die opmerking opbouwend bedoeld?
quote:
ah mooi
pi_39850102
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:23 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Voor een goede beeldvorming is het ook niet handig wanneer je beweert, dat de Holocaust een mythe is...
Zelfs dat heeft hij volgens mij niet zó gezegd, . Maar inderdaad, de Iraanse president is zelf ook helemaal verantwoordelijk -"schuld van Iran"- voor de beeldvorming. Alleen het kan hem niet zoveel schelen, sterker nog, het komt hem wel goed uit. Dat hele conflict tussen Iran en Amerika wordt gebruikt door de leiders van beide landen voor de binnenlandse politiek. Allebei zijn ze gebaat bij het voortduren van het conflict, een oplossing is dan ook niet wenselijk en het demoniseren past daar perfect in.
pi_39850135
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:27 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ach, kom. Meegeholpen aan een fout?
Ja. Als blijkt dat de vertaling fout is en ook het persbureau van de Iraanse staat heeft deze foute vertaling de wereld ingeholpen, dan kan ik dat wel meehelpen aan een fout noemen. Waarom niet?
pi_39850142
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:04 schreef Equinix het volgende:
Geen idee of dit al langsgekomen is ,. Maar Onze grote vriend Abou Jahjah gaat vechten voor zijn land. Laten we hopen dat die baklap snel getroffen wordt door een glanzende kogel
[..]
Wat een domme actie zeg...

Niet dat ik het altijd met em eens ben, maar hij brengt/bracht wel een ander geluid in de media de laatste jaren. Wat we niet echt gewend waren.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39850173
Een antisemitisch, maar verder inhoudloos, geluid waren we hier nog niet gewend? Ik betwijfel het.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:31:29 #212
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39850174
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Toevallig iets van Iraanse makelij. Laten we dat bericht dus maar niet te serieus nemen
pi_39850182
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:30 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja. Als blijkt dat de vertaling fout is en ook het persbureau van de Iraanse staat heeft deze foute vertaling de wereld ingeholpen, dan kan ik dat wel meehelpen aan een fout noemen. Waarom niet?
Ik zou het eerder het veroorzaken van een perceptie noemen.
pi_39850190
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:22 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De uitspraken zijn dan ook, wat ook de juiste interpretatie mogen zijn, uiterst controversieel en dus headline nieuws.
Regime change is niet zo controversieel. Veel landen willen het in andere landen. Ze zijn zelfs bereid 100.000 doden op de koop toe te nemen.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_39850203
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:31 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik zou het eerder het veroorzaken van een perceptie noemen.
Kan ik ook mee leven, hoor.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:32:34 #216
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39850211
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:31 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Toevallig iets van Iraanse makelij. Laten we dat bericht dus maar niet te serieus nemen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39850222
quote:
Een Israëlische aanval op een personenbusje in het zuiden van Libanon heeft zaterdag achttien burgers, onder wie negen kinderen, het leven gekost. Zij zijn levend verbrand in het voertuig, dat vanuit een helikopter werd beschoten, meldden Libanese medische bronnen en VN-bronnen.

De slachtoffers waren op de vlucht uit een grensdorp toen hun konvooi onder vuur werd genomen door gevechtshelikopters. Het voertuig werd direct getroffen door een raket.
[ bron ]

Toppertje.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:33:04 #218
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39850231
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:32 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik bedoel er zijn nogal wat belangen die willen dat Iran er bij betrokken wordt (als schuldige).
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:33:37 #219
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39850253
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

[ bron ]

Toppertje.
collateral damage
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:33:40 #220
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39850256
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zelfs dat heeft hij volgens mij niet zó gezegd, . Maar inderdaad, de Iraanse president is zelf ook helemaal verantwoordelijk -"schuld van Iran"- voor de beeldvorming. Alleen het kan hem niet zoveel schelen, sterker nog, het komt hem wel goed uit. Dat hele conflict tussen Iran en Amerika wordt gebruikt door de leiders van beide landen voor de binnenlandse politiek. Allebei zijn ze gebaat bij het voortduren van het conflict, een oplossing is dan ook niet wenselijk en het demoniseren past daar perfect in.
Ik ga daarover niet met je schermen, maar de aanslagen die gepleegd zijn op de Iraanse president zijn veelzeggend.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_39850277
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:25 schreef buachaille het volgende:

[..]

En waarom misgun je de 1000000 moslims die nu in alle tevredenheid in Israël wonen hun gelukkig bestaan? Het laatste wat die willen is onder Palestijns gezag komen. Jij geniet hier toch ook van een domocratische rechtstaat?
Ach ja die profetieen zijn van alle tijden natuurlijk en zo'n beetje op alle eeuwen toepasbaar.

Ik misgun die mensen niets. Hoe weet je dat ze niet liever in een Palestijnse staat wonen. Wat heeft het met mij te maken?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39850279
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat een domme actie zeg...

Niet dat ik het altijd met em eens ben, maar hij brengt/bracht wel een ander geluid in de media de laatste jaren. Wat we niet echt gewend waren.
Ja, hij gaf de discussie de afgelopen jaren echt een beetje sjeu:
quote:
“De AEL staat een aanpak voor waarbij in de eerste plaats de bronnen van verloedering krachtig worden bestreden. Handel, eigendom en gebruik van drugs wordt, afgezien van bepaalde medische gevallen, ingeperkt en uiteindelijk verboden. Koffieshops worden gesloten. Gokken wordt zoveel mogelijk ingeperkt door sluiting van gokhallen en weghalen van fruitautomaten. Op jongeren gerichte alcoholproducten en bijbehorende reclame worden verboden. Supermarkten mogen geen alcoholproducten verkopen. Op alcoholproducten komen verplicht gezondheidswaarschuwingen te staan. De bordeelwet wordt ingetrokken. Prostitutie wordt ingeperkt (te beginnen met de raamprostitutie) en uiteindelijk verboden. Klanten worden beboet. Pooiers en mensenhandelaren ontvangen maximale gevangenisstraf. Prostituees worden actief benaderd door de hulpverlening en zij die zich willen ontworstelen aan "het leven" worden opgevangen. De zedenpolitie wordt versterkt.”
pi_39850286
quote:

[..]

[ bron ]

Toppertje.
Want terroristen verplaatsen zich altijd zo.
pi_39850337
quote:

[..]

[ bron ]

Toppertje.

Zat zeker een bepaarde man in het busje
-Rabia Al-Basri
pi_39850362
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:34 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ja, hij gaf de discussie de afgelopen jaren echt een beetje sjeu:
[..]
Precies
-Rabia Al-Basri
pi_39850375
Trouwens, het schijnt gezegd te moeten worden, het is ook puur terrorisme, niets meer of minder, als Hezbollah tientallen of honderden raketten willekeurig afschiet op steden en andere burgerdoelen in Israël.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:38:47 #227
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39850413
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:37 schreef Monidique het volgende:
Trouwens, het schijnt gezegd te moeten worden, het is ook puur terrorisme, niets meer of minder, als Hezbollah tientallen of honderden raketten willekeurig afschiet op steden en andere burgerdoelen in Israël.
Daar is toch geen discussie over mogelijk
pi_39850416
quote:
Doe we dat ook effe dan
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:39:09 #229
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39850424
quote:
Arab states take dim view of 'adventurism' by Hizbullah

US allies Saudi Arabia, Egypt and Jordan indirectly accused Hizbullah on Friday of harming Arab interests but also condemned the Israeli assault on Lebanon The remarks came amid fears of a wider regional conflict after President Mahmoud Ahmadinejad boasted Friday that Israel was not powerful enough to take on Iran and warned the Jewish state not to attack regional ally Syria.

While not naming Hizbullah, Egyptian President Hosni Mubarak and Jordan's King Abdul-lah II warned of the risk of "the region being dragged into 'adventurism' that does not serve Arab interests," according to a joint statement published by Amman's official Petra news agency after the two met in Cairo.

Similar language was used earlier by Saudi Arabia, which indirectly accused Hizbullah of adventurism in provoking Israel's onslaught on Lebanon and putting all Arab nations at risk.

"It is necessary to make a distinction between legitimate resistance [to occupation] and irresponsible adventurism adopted by certain elements within the state," an official Saudi source told the Saud Press Agency late Thursday.

"These elements ... risk putting in danger all the Arab countries and their achievements before these countries have said a word," the source added.

The Saudi position is aimed at preventing the Middle East from sliding into yet another destructive war and at upholding Arab interests, Mohammad al-Zalfa, a member of the appointed Shura Council, said Friday.

The Egyptian and Jordanian leaders urged the Lebanese government "to establish its authority over all Lebanese territory" as they condemned and called for an immediate halt to Israeli military escalation in Gaza and Lebanon.

They also highlighted "the need for all parties in the region to be responsible and not contribute to escalation that could drag the region into a dangerous situation."

Turkish Foreign Minister Abdullah Gul called on all sides in the Middle East to speedily cease fire before it is too late. "Deep instability can occur in the region," Gul warned. - Agencies
Bron:
pi_39850472
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:39 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Bron:
Doh! Daar gaat het complot van buachaille
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:46:47 #231
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39850602
Wat een rust.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:58:39 #232
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_39850925
quote:
Als Israel raketten afschiet op busjes vol burgers in Libanon, is dat dan terrorisme of een oorlogsdaad?
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_39851645
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:58 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Als Israel raketten afschiet op busjes vol burgers in Libanon, is dat dan terrorisme of een oorlogsdaad?
Het is niet per se terrorisme. Je weet niet waarom men op dat busje schoot.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:24:37 #234
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39851706
quote:
weten we meteen wie er nog meer terroristen zijn, de hezbollah is enkel aan het pappegaaien.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:25:27 #235
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39851733
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is niet per se terrorisme. Je weet niet waarom men op dat busje schoot.
mischien hebben de hezbollah ook wel terroristen gevonden in israel en schieten ze daar de raketten op af, dat er burgers geraakt worden, tja dat is collateral damage.
pi_39851778
Hezbollah is een terroristische groepering en voert terreuraanvallen uit als het raketten willekeurig op burgerdoelen schiet. Dat lijkt mij een punt waarover je nauwelijks kunt discussiëren.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:27:24 #237
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39851785
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:31 schreef Monidique het volgende:
Een antisemitisch, maar verder inhoudloos, geluid waren we hier nog niet gewend? Ik betwijfel het.
antizionisme is niet antisemietisch.. gebruik je hoofd even monidique.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:28:06 #238
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39851805
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:27 schreef Monidique het volgende:
Hezbollah is een terroristische groepering en voert terreuraanvallen uit als het raketten willekeurig op burgerdoelen schiet. Dat lijkt mij een punt waarover je nauwelijks kunt discussiëren.
word een terroristische groepering genoemd,
en iedereen schiet raketten op burgerdoelen.
zijn ze niet speciaal onder.
pi_39851826
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:27 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

antizionisme is niet antisemietisch.. gebruik je hoofd even monidique.
Sorry, dat was ik even vergeten. Antizionisme, natuurlijk.
pi_39851840
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

word een terroristische groepering genoemd,
en iedereen schiet raketten op burgerdoelen.
zijn ze niet speciaal onder.
De bedoeling is om burgers te raken. Dat is terreur.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:37:51 #241
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39852100
* venomsnake heeft OP geupdate.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:38:28 #242
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39852117
Hezbollah wil een gevangenenruil afdwingen van de ‘gevangen’ Libanezen tegen de ontvoerde Israëlische soldaten.
Eén van de Libanense ‘gevangenen’ is Samir Kuntar. Hij is geen gijzelaar, die op Libanese grond is ontvoerd, maar kwam per boot aan op Israëlisch grondgebied waar hij een man, in het bijzijn van zijn vierjarige dochter, doodschoot, waarna hij de schedel van haar met de kolf van zijn geweer verpulverde. Bron
Het lijkt me een onmogelijke eis van Hezbollah aan de Israeliërs deze man vrij te laten en het lijkt me dat een aanpassing van die eis van niet zou misstaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door damian5700 op 15-07-2006 15:43:38 ]
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:42:07 #243
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39852212
Trouwens, het wapentuig van Hezbollah, bevoorraadt door Iran, zou wel eens van Amerikaanse makelij kunnen zijn.
Dat zou dan namelijk een erfenis zijn van de Iran-gate schandaal.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:42:15 #244
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39852218
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

oog om oog, niet toe te juigen maar ook niet vreemd, tis geen spelletje waar je na afloop je slachtoffers de hand schud. die zijn hardstikke dood dus.
pi_39852235
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

oog om oog, niet toe te juigen maar ook niet vreemd, tis geen spelletje waar je na afloop je slachtoffers de hand schud. die zijn hardstikke dood dus.
Dat maakt het toch niet minder terroristisch, of wel?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:43:34 #246
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39852254
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

nee terreur is het onderdrukken van een volk dmv angstzaaien, dit is een reactie.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:43:48 #247
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39852262
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik denk dat de Arabische staten hun lesje hebben geleerd wat dat betreft....
mwoa...ik zie er weinig van... mensen leren niet zo snel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:44:36 #248
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39852280
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat maakt het toch niet minder terroristisch, of wel?
het maakt het ook niet minder wiedewoosje.
die term terreur maakt geen indruk op mij sorry monidique.
gebruik maar betere argumenten.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:45:41 #249
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39852310
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:43 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee terreur is het onderdrukken van een volk dmv angstzaaien, dit is een reactie.
Het ontvoeren van Israëlische soldaten om daarmee een gevangenenruil af te dwingen is natuurlijk geen reactie.
pi_39852322
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:44 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

het maakt het ook niet minder wiedewoosje.
die term terreur maakt geen indruk op mij sorry monidique.
gebruik maar betere argumenten.
Ik kan met de beste argumenten ter wereld komen, maar jouw losse invulling van termen maakt dat niet aantrekkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')