inmiddels wel:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
CNN heeft nog als bericht ''geen bevestiging van slachtoffers''.
Ze hebben de steun van honderdduizenden sji'ietische Libanezen en zeker wanneer een land aangevallen wordt, zal de steun voor verzet groeien, zie bijvoorbeeld hoe een idioot als George W. Bush plotseling gesteund werd door de meeste Amerikanen na de aanslagen van 2001. Daarnaast zijn er ook veel Libanezen die helemaal niet blij zijn met Hezbollah, omdat het met het ontvoeren van de soldaten Israël uitgelokt heeft. De regering van Libanon heeft helemaal niets te zeggen over Hezbollah, daarom zijn ze ook nog niet ontwapend en ik zie geen reden waarom Hezbollah minder financiële en materiële steun zou krijgen. Ik acht het daarom onwaarschijnlijk. Na achttien jaar bestaat Hamas ook nog en de PLO bestaat al sinds de jaren zestig, of iets dergelijks. Hezbollah, dat een goed opgebouwd netwerk heeft, zal geen uitzondering zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ze verder geen steun meer krijgen van islamitische organisaties en de regering van libanon, dan zalhet best snel kunnen doodbloeden met die gasten.
De PLO zat in Libanon, omdat het vanuit het zuiden daarvan in de burgeroorlog van Libanon de zijde koos van de islamitische allianties in ruil voor een 'safehaven' voor terroristische acties op Israël.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
De PLO zat in Libanon, daarom viel Israël het land binnen. De PLO werd naar Tunesië verbannen, maar Israël bleef in het moeras achter. Het ironische is dat Israël nu Libanon weer bezet om Hezbollah uit te roeien, terwijl deze Partij van God juist is ontstaan na- en doordat Libanon bezet werd door de joodse staat. Ironisch.
opmerkelijk dat telkens als het ergens misgaat in deze wereld, die stroming van de islam genoemd kan worden. misschien is dat eens een reden om die gasten terug te sturen naar hun hok.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze hebben de steun van honderdduizenden sji'ietische Libanezen en zeker wanneer een land aangevallen wordt, zal de steun voor verzet groeien, zie bijvoorbeeld hoe een idioot als George W. Bush plotseling gesteund werd door de meeste Amerikanen na de aanslagen van 2001. Daarnaast zijn er ook veel Libanezen die helemaal niet blij zijn met Hezbollah, omdat het met het ontvoeren van de soldaten Israël uitgelokt heeft. De regering van Libanon heeft helemaal niets te zeggen over Hezbollah, daarom zijn ze ook nog niet ontwapend en ik zie geen reden waarom Hezbollah minder financiële en materiële steun zou krijgen. Ik acht het daarom onwaarschijnlijk. Na achttien jaar bestaat Hamas ook nog en de PLO bestaat al sinds de jaren zestig, of iets dergelijks. Hezbollah, dat een goed opgebouwd netwerk heeft, zal geen uitzondering zijn.
De PLO zat al in Libanon voor de burgeroorlog.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De PLO zat in Libanon, omdat het vanuit het zuiden daarvan in de burgeroorlog van Libanon de zijde koos van de islamitische allianties in ruil voor een 'safehaven' voor terroristische acties op Israël.
waar zat je aan te denken dan? als je hard op moet lachen...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:27 schreef BaajGuardian het volgende:
probeer syrie maar aan te vallen vatsige zionisten, dan zul je eens zien wat er gebeurd lol...
ik wil het niet aanzien iig
ach ja ze doen allemaal maar, zolang ze israel het land zelf maar heel laten, de macht kan de zee in.
ik ga maar weer ff mmorpgen. deze wereld is saai.
Wat hebben Syrië en Iran dan precies gedaan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:31 schreef damian5700 het volgende:
De (militaire) kracht van Hezbollah is (door toedoen van Syrië en Iran) vele malen groter dan die van de reguliere Libanese strijdmacht.
iran steunt al vele jaren de oorlog tegen israel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:33 schreef mrcool het volgende:
[..]
Wat hebben Syrië en Iran dan precies gedaan?
En wat is de reden voor Iran om dit te doen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
iran steunt al vele jaren de oorlog tegen israel.
quote:Hezbollah missile hits Navy ship off Beirut coast
Warship returns to Haifa after being severely damaged by Iran-manufactured C-802 missile; troops still searching for three MIA sailors. bron: http://www.haaretz.com/
Oké.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
De PLO zat al in Libanon voor de burgeroorlog.
ze haten joden, maar noemen het israel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:34 schreef mrcool het volgende:
[..]
En wat is de reden voor Iran om dit te doen?
Dat heeft Ahmedinejad nooit beweerd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:36 schreef zoalshetis het volgende:
de president wil het openlijk de zee in drijven.
En dat is deze man?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
...Maar Hezbollah is ontstaan tijdens de burgeroorlog. Gevormd door de seculiere beweging van Amal en een groep Iraanse Revolutionaire Gardes.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
De PLO zat in Libanon, daarom viel Israël het land binnen. De PLO werd naar Tunesië verbannen, maar Israël bleef in het moeras achter. Het ironische is dat Israël nu Libanon weer bezet om Hezbollah uit te roeien, terwijl deze Partij van God juist is ontstaan na- en doordat Libanon bezet werd door de joodse staat. Ironisch.
Ja, en de bezetting door Israël en de burgeroorlog waren tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:41 schreef damian5700 het volgende:
[..]
...Maar Hezbollah is ontstaan tijdens de burgeroorlog. Gevormd door de seculiere beweging van Amal en een groep Iraanse Revolutionaire Gardes.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat heeft Ahmedinejad nooit beweerd.
Hij heeft nooit gezegd dat hij Israël of de joden de zee in wil drijven.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
.....
(proest, snif, snotter)
sorry![]()
ik denk dat israel inmiddels wel een beetje klaar is met krabben, de puist moet nu maar eens helemaal uitgedrukt worden. gelukkig zijn er nog wat militairen in irak...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:40 schreef mrcool het volgende:
Ik denk dat dit nog weleens kan uitlopen op een gigantische oorlog in het Midden-Oosten als Syrie en misschien Iran zich ermee gaan bemoeien.
Het was een Westerse aanwezigheid, voortvloeiend uit de burgeroorlog, waarin ook Israël een rol vervulde. Er zijn ook veel Amerikanen en Fransen in Libanon gesneuveld, dacht ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, en de bezetting door Israël en de burgeroorlog waren tegelijkertijd.
letterlijk live op een arabische conventie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij heeft nooit gezegd dat hij Israël of de joden de zee in wil drijven.
Nou, daar zou ik wel wat meer over willen weten dan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
letterlijk live op een arabische conventie.
Terwijl ze Israel niet erkennen...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze haten joden, maar noemen het israel.
De Westerse aanwezigheid, een VN-missie, was heel wat anders dan de militaire operatie van Israël.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:44 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het was een Westerse aanwezigheid, voortvloeiend uit de burgeroorlog, waarin ook Israël een rol vervulde. Er zijn ook veel Amerikanen en Fransen in Libanon gesneuveld, dacht ik.
]http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3275947,00.html[/quote][/url]quote:Lieberman: Damascus must realize it will pay price
Israel: Our Home Chairman Avigdor Lieberman told Ynet, “If we will have to act against (Syrian President Bashar) Assad we will, without aerial acrobatics.
“Damascus must understand that it will pay the ultimate price,” he said. (Aviram Zino)
[url=http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3275947,00.html
Hahahaha ha h...a....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij heeft nooit gezegd dat hij Israël of de joden de zee in wil drijven.
dan mag je wat mij betreft gaan zoeken op topics hierover. staand achter zijn kansel, zijn genoeg filmpjes over geweest. ook genoeg aversie, en door de bekende mensen veel lof en vree.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik wel wat meer over willen weten dan.
het zijn een stel door haat vervulde mensen, jaloezie is het beste woord denk ik. daarom maken ze veel fouten...quote:
Ik heb het een beetje gevolgd en ik kan mij niet herinneren dat hij gezegd heeft Israël de zee in te willen drijven. Mocht het zo zijn, dan zou er zeker wel wat meer aandacht aan besteed worden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan mag je wat mij betreft gaan zoeken op topics hierover. staand achter zijn kansel, zijn genoeg filmpjes over geweest. ook genoeg aversie, en door de bekende mensen veel lof en vree.
Je begrjipt dat ik op deze onzin niet inhoudelijk hoef te reageren, hopelijk?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:47 schreef B4CO het volgende:
[..]
Hahahaha ha h...a....
Zeg kneus, voor je iets gaat lopen beweren, weet waarover je praat!
Als je een hekel hebt aan Israel, Joden oid... is jouw keuze, maar ga geen onwaarheden lopen vertellen. Of zeg t goed, of hou je mond!
CNN meldt het nu ook!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:43 schreef RZero het volgende:
Als er idd een Iraanse Silkworm anti-schip raket is.
Ik denk dat dit echt een enorme ravage gaat worden mocht dit nog veel langer gaan duren...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:51 schreef Monidique het volgende:
Die raket heeft wel minstens twee en waarschijnlijk vier mariniers gedood. Pittig. Fijn, Hezbollah met Iraanse wapens tegen Israël met Amerikaanse wapens.
Voorspel op een mogelijke climax?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:51 schreef Monidique het volgende:
Die raket heeft wel minstens twee en waarschijnlijk vier mariniers gedood. Pittig. Fijn, Hezbollah met Iraanse wapens tegen Israël met Amerikaanse wapens.
idd nu mag israel ook weer zwaardere wapens in gaan zetten...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:51 schreef Monidique het volgende:
Bron!quote:Iran demonstreert massaal tegen Israël
[..]
Vernietigen
Ahmadinejad benadrukte vrijdag dat hij nog steeds achter zijn uitspraak staat dat Israël 'van de kaart' moet worden geveegd. 'Zoals de imam zei, Israël moet van de kaart worden geveegd,' zei hij woensdag, verwijzend naar ayatollah Khomeini. Een golf van Palestijnse aanvallen zou de vernietiging van Israël moeten bewerkstelligen (lees Iran wil Israël van de kaart vegen).
Eerder op de dag deed Iran nog een verklaring uitgaan, waarin het de uitspraak werd 'genuanceerd'. De president zou zijn uitspraak hebben gedaan om 'de positie van Iran over te brengen dat er vrije verkiezingen in de bezette gebieden moeten worden gehouden'. Bovendien, zo zei minister van Buitenlandse Zaken Manouchehr Mottaki, is het al lang bekend dat Iran het 'illegale zionistische regime' in Israël niet erkent.
[..]
bedankt voor je zoekwerk, dan hoef ik het tenminste niet te doenquote:
de hele wereld gaat zich er mee bemoeien, waardoor het gesust wordt, maar meteen ook aangesterkt, zodat israel van de kaart geveegd kan worden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:54 schreef mrcool het volgende:
Chávez bemoeit zich er nu ook al mee!
Ach, je kan ook niet alles weten he?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus ik snap sws het gebrek aan kennis in deze materie van monidique niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |