Sowwyquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:39 schreef wonderer het volgende:
Heb ik verdorie een heel topic gemist! Niet zo snel meer in het vervolg, ladies
Bij dezenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:52 schreef fraubitch het volgende:
Ik wist niet dat er zo'n topic bestond
Bank hangsequote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:00 schreef wonderer het volgende:
Ik ben verbrand, maar het was vet tof in BostonIk heb in het cheers cafe gegeten
Morgen blog update, nu te moe, ik ga op de bank hangen.
ow dan ben ik er vroeg bijquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij dezen.
Het bestaat ook pas een week ofzo.
*laptop opstart*quote:
hetquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je in de L wilt moet je het zeggen.
hihi, je hoeft me nergens te stoppen hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:14 schreef NanKing het volgende:
Even kijken waar ik je ga stoppen, de L word wel heel misvormd
.
Stiekem heb ik je toch ergens in gestoptquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hihi, je hoeft me nergens te stoppen hoor
ergens in de OP plaatsen is ruim voldoende voorlopig![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stiekem heb ik je toch ergens in gestopt.
Jeej!! Mijn killerkonijn staat on topquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stiekem heb ik je toch ergens in gestopt.
hihihihihiihhihihihihihiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Jeej!! Mijn killerkonijn staat on top
laten drogen en oprokenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:26 schreef NanKing het volgende:
Ghehe, mijn vloeitjes vielen in de knoflooksaus.
*Nieuw knoflook sjekquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
laten drogen en oprokennieuwe dimensie tijdens het roken
GOUW!! regel een octooi! (of zoiets)quote:
Knoflook sjek moet van ons allemaal zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
GOUW!! regel een octooi! (of zoiets)
straks gaat men met je (mijn) fantastische idee ervandoor
ik ontwerp de folders, zorg jij ervoor dat ze gedrukt worden?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Knoflook sjek moet van ons allemaal zijn. So spead the word
.
zie je wel, ik vond al dat er iets niet kloptequote:
Moeten we alleen nog een sponsor hebbenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik ontwerp de folders, zorg jij ervoor dat ze gedrukt worden?
drumquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Moeten we alleen nog een sponsor hebben.
Voor mij precies andersomquote:
Ik denk dat mijn moeder stiekem ook wel erg hard gelachen heeft om mijn uit het pak drink actiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk eerder dat een stel moeders met puberende kids het brein is achter deze verpakkingen. Uit het pak drinken is namelijk voor veel moeders een doorn in het oog.
valsch hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder stiekem ook wel erg hard gelachen heeft om mijn uit het pak drink actie
ja ik had niet terug gelezen alleen de laatste post en ik dacht dat ie net vieze melk op hadquote:
Niet net, maar een paar weekjes terug toen ik voor het slapen even een beker warme melk wilde nemen. Maar dat was dus warme rotte melkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik had niet terug gelezen alleen de laatste post en ik dacht dat ie net vieze melk op had
oooohquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet net, maar een paar weekjes terug toen ik voor het slapen even een beker warme melk wilde nemen. Maar dat was dus warme rotte melk.
pfff gelukkig had ik het niet door! anders paniek in de tentquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:35 schreef Snakey het volgende:
Oeps, sorry. Ik gooide het topic even dicht ipv centraal.![]()
![]()
tactische opmerkingen zijn niet je sterkste punt hèquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé, liefie! Lang niet gezien trouwens.
* Tha_Erik realiseert zich nu pas dat ze terug is van een week weg zijn.
ging het wel een beetje door de week zonder mij?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé, liefie! Lang niet gezien trouwens.
* Tha_Erik realiseert zich nu pas dat ze terug is van een week weg zijn.
altijd weer diequote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tactische opmerkingen zijn niet je sterkste punt hè.
Ik miste haar wel meteen![]()
.
Ik bedoel niet dat ik 'r niet gemist heb (want ze is een aanwinst voor dit topicquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tactische opmerkingen zijn niet je sterkste punt hè.
Ik miste haar wel meteen![]()
.
ooooh dat klinkt dan wel weer heel liefquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ik 'r niet gemist heb (want ze is een aanwinst voor dit topic), maar meer dat nu ze er weer is, het net is alsof ze nooit is weggeweest.
klets je er maar uit, jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ik 'r niet gemist heb (want ze is een aanwinst voor dit topic), maar meer dat nu ze er weer is, het net is alsof ze nooit is weggeweest.
quote:
Dat is goed mogelijk ja en ik wil ze ook niet snappen, want die kerel hier ligt in bed naar Band of Brothers te kijken, terwijl hij moet opruimenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik bedoelde het goed! Jij snapt mannen gewoon niet.
Logisch toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk ja en ik wil ze ook niet snappen, want die kerel hier ligt in bed naar Band of Brothers te kijken, terwijl hij moet opruimen.
quote:
All you need is one real man, babyquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..].
daarom ben ik dus lesbisch geworden *duikt alvast ineen voor afbrandende reacties :>)
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
All you need is one real man, baby [afbeelding].
vind je dat serieus?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij zijn wel best zielig en medelijdenopwekkend.
De "quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind je dat serieus?
ik eik niet
ik vind mezelf best tof
ow ik dacht dat die er stond als in ik lach als een boer met kiespijn achtig iets...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De "" stond er niet voor niks. Maar ik vind jou ook wel tof.
hey dat moe ik ook!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Eigenlijk moet ik een beetje gaan opruimen en schoonmaken hier in huis, maar ik zit net zo leuk Nickelodeon te kijken.
* Twisted_fok is een groot kind.![]()
jetix..quote:
ik doe vandaag de was en ik denk dat ik ook maar boodschappen ga doen en wat ga bakken!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat doen op zaterdag? Wat walgelijk.![]()
ooeeeeh juist wel!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:42 schreef NanKing het volgende:
Om 5 uur naar bed gaan, is best wel niet hip enzoot.
Ervaring? Het klinkt wel als een strak plan btwquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ooeeeeh juist wel!
kun je zo tegen je vrienden zeggen het was laaaaaaat geworden joh! en dan denken ze dat je een leven hebt!
was het maar waar zo lang kan ik niet meer wakker blijvenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ervaring? Het klinkt wel als een strak plan btw.
dat bedoel ik!quote:
Ik zou als ik jou was maar alvast een plaatsje gaan zoeken bij een aanleinwoning hoorquote:
ga je niet met mij mee als we later echt echt oud zijn?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was maar alvast een plaatsje gaan zoeken bij een aanleinwoning hoor, poeh poeh, nou nou, he he, gosjiemoppie.
Tuurlijk wel, gekkiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga je niet met mij mee als we later echt echt oud zijn?
mooi en dan kopen we een grote staande donkere klokquote:
Als het maar een noten kleur heeft, levenslichtjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mooi en dan kopen we een grote staande donkere klok
dat hoort
maar natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als het maar een noten kleur heeft, levenslichtje.
Ik haak wel een wit kleedje voor op de grote eettafel, waar we lekker aan gaan zitten als de kinderen met de kleinkinderen langs komenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar natuurlijk
en zo'n vreselijk irritant alles overstemmend tik-geluid
ow mijn lief het word prachtigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik haak wel een wit kleedje voor op de grote eettafel, waar we lekker aan gaan zitten als de kinderen met de kleinkinderen langs komen.
En Lingo, en Catherinequote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow mijn lief het word prachtig
en dan nemen we zo'n enorme zware kast die bij de klok past en dan zetten we daar een mini tvtje in zodat we lekker samen that's the question kunnen kijken!
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh bah, ik ga straks wat leuks doen. Op zaterdag.![]()
Actieve jij, zo op de zaterdagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Naar Nijmegen, met een goede vriendin. Beetje rondhuppelen en muziekjes luisteren.
kom maar brengen!quote:
Nee, ik wil dat ze stil zijn, weg gaan en niet praten. En mij met rust laten.quote:
maar stiekum zijn wij ook mensen hoor...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat ze stil zijn, weg gaan en niet praten. En mij met rust laten..
Ja, maar jullie zijn anders. En maken geen geluid.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar stiekum zijn wij ook mensen hoor...
wel mensen achter een computertje maar toch
Zal ik even mijn mic aanzettenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn anders. En maken geen geluid.
Je doet maar, het overstemt toch mijn gezin nietquote:
Ik heb weet niet waar mijn mic isquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je doet maar, het overstemt toch mijn gezin niet.
Dat is het ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh en 'mijn gezin', dan lijkt het net of het jouw gezin is (waar jij de pappa bent).
Ik ga over een paar weekjesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:51 schreef liefie_ het volgende:
gaat er iemand mee naar de efteling vandaag?
Ik ga al ergens anders heen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:51 schreef liefie_ het volgende:
gaat er iemand mee naar de efteling vandaag?
Nog nooitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga al ergens anders heen.
Ik ben nog nooit naar de efteling geweest.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga al ergens anders heen.
Ik ben nog nooit naar de efteling geweest.
Mooie woorden, zo waar en zuiver.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
x 1000.
De Efteling, ik houd van de efteling, ik wil trouwen met de efteling, het is mijn grote liefde.
gelukkig woon ik nog op fietsafstand ook!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
x 1000.
De Efteling, ik houd van de efteling, ik wil trouwen met de efteling, het is mijn grote liefde.
Aww, mag ik bij je komen wonen dan nemen we een abboquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gelukkig woon ik nog op fietsafstand ook!
wie gaat er met me mee vandaag?
Wij gingen gewoon naar de speeltuin op woensdag middagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Fietsafstand.
* Tha_Erik jaloers is.
Vroeger hadden we een jaarabonnement, op woensdagmiddag na school eventjes naar de Efteling
.
ja ik had je afgelopen maandag al verwacht om bij me in te trekken majaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww, mag ik bij je komen wonen dan nemen we een abbo.
En dan gaan we in het sprookjesbos wonen.
Jij zou bij mij intrekkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik had je afgelopen maandag al verwacht om bij me in te trekken maja
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:01 schreef liefie_ het volgende:
ik vind trouwens dat we onze krachten moeten bundelen en twist moeten laten kennis maken met de wondere wereld van de efteling
maar ik woon dichter bij de efteling!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij zou bij mij intrekken. En jouw huisje zou een vakantie huisje worden.
To the rescuequote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lui die hun vriendin slecht behandelen?
Te duurquote:
Vrouwenquote:Ik ben me even optutten.
http://www.efteling.nl/Page.aspx?PageId=107&ParentName=Praktische%20Info&LanguageId=1quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoe duur is de efteling eigenlijk?
Ik ben me even optutten.
Ja, maar dan wel in zo'n themakamerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:24 schreef liefie_ het volgende:
stiekum wil ik nog steeds eens in t efteling hotel slapen
in zo'n torentjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in zo'n themakamer.
ow naja veel suc6 er mee want ik ben toch even de uber huisvrouw spelenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er nog. Alleen lichtelijk bezig met mijn "boek".
Veel plezier.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow naja veel suc6 er mee want ik ben toch even de uber huisvrouw spelen
vergeet ap nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Twee van mijn meest geliefde mannen, Ben en Jerry.
Kan je niet iets verzinnen dat je ze inscant, ik ze kan afdrukken en op kan etenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vergeet ap niet
en dan ook nog bonushet lijktwel hemel
goed dat ik dat niet eerder wist want anders had ik t mee genomen!
en t worden brownies trouwens geen taart...
ik ook niet!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
De opgenomen aflevering van Lost.
Lost was spannend, en ik snap er nu nog steeds niks van.
En denk je dat je het dan wél snaptquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook niet!
maar heb deze nu ook op video dus kan m morgen of zo nog eens kijken
nou ik kreeg gister ook nog ff bezoek tijdens lost dus ik heb een kwartiertje gemist of zo... vandaarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En denk je dat je het dan wél snapt?
Wel een toffe dubbele aflevering.
videotje en een brownie?quote:
zuigen met Anouk!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:25 schreef liefie_ het volgende:
anoukkei hard aan
maakt het zuigen een stuk aangenamer
Fruitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zuigen met Anouk!.
.
Ik ga straks allemaal fruit in de blender gooien en dat is dan mijn avondeten (op een Italiaanse bol met mozarella en pesto om half 4 na dan).
Daar bestaan mijn tussendoortjes uit, geblenderd fruitquote:
bbqquote:
ja terwijl ik bezig was bedacht ik me dat de werkster toch maandag komtquote:
hij irriteert me een beetjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:50 schreef Viking84 het volgende:
ik ook. Ga jij maar een robbertje vechten met mr. Macho
.
Nee, joh, gewoon lekker rellenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hij irriteert me een beetje![]()
los laten liefie_
adem in adem uit
in welk topic is dat dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:02 schreef liefie_ het volgende:
bleegh israel en hezbollah (of hoe je dat ook spelt) zijn ook lekker bezig
dat gaat helemaal fout
want zijn mensen toch idioten
de wereld moppiequote:
oooeeh pick me pick me! ik heb browniesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Nee, dan was ik er misschien niet meer geweest.
Of ik had een slaapplekje bij jullie nodig gehad voor vannacht, maar dat is natuurlijk geen![]()
.
Okquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oooeeh pick me pick me! ik heb brownies
doen we even net alsof er wel brand was
ze laat me vrijquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok.
Maar brownies liggen mij te zwaar op de maag.
En het mag vast niet van je levenslichtje. Er kan er maar één je levenslichtje zijn hè.
jij bent er zo één die een ander het hoofd op hol brengt en dan uiteindelijk zegt dat het maar een grapje wasquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze laat me vrij
ik kan ook iets anders bakken! de ap is nog open!
maken we er gewoon een soort piama feestje van met slaapzakken en ijs en foute dvds en zo
nee dat is nanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij bent er zo één die een ander het hoofd op hol brengt en dan uiteindelijk zegt dat het maar een grapje was.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat is nandie komt nooit opeten wat ik in huis haal!
Ik was even aan 't koffieënquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En op MSN is ze er ook al niet om mij te kalmeren mbt het dreigende brandje.
Stiekem was je natuurlijk gewoon je kaars aan het beruiken.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:10 schreef liefie_ het volgende:
ja maar ik was ook weg! naja niet de hele dag maar net lang genoeg voor jullie om te denken dat ik echte levende en bewegende vrienden heb
vriendinnetje was op bezoek!quote:Op zondag 16 juli 2006 00:11 schreef Twisted_fok het volgende:
Als ik niet de trein terug naar dit ritdorp had moeten hebben was ik nog laaaaaaang niet thuisgeweest.Stom!
wat was jij doen dan?
ik heb m haar wel laten ruiken jaquote:Op zondag 16 juli 2006 00:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stiekem was je natuurlijk gewoon je kaars aan het beruiken.![]()
Nu wordt het engquote:Op zondag 16 juli 2006 00:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb m haar wel laten ruiken jaik wou het even delen met iemand
Wat heb je gekrijgt?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vriendinnetje was op bezoek!
en ik heb een kadotje gehad
ik hou van kadotjes
hij is gewoon jummie! en hij stond zo midden op de tafel dus toen dacht ik...quote:
kleurpotloodjes en een minikleurboekje met mandelas en een lief kaartjequote:
Dat zijn de betere kadootjes.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kleurpotloodjes en een minikleurboekje met mandelas en een lief kaartje
lang verhaal![]()
tof he!quote:
nu al! de dramasquote:Op zondag 16 juli 2006 00:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat zijn de betere kadootjes.![]()
Maar ik ga naar bed. Trustenkusjes enzeau
Ga ergens koffie drinken!quote:Op zondag 16 juli 2006 11:20 schreef Twisted_fok het volgende:
grom, nu heb ik ook zin in koffie, maar geen zin om het te zetten.
quote:Op zondag 16 juli 2006 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ontbijt:
Afbakbroodjes met kwark en kersenjam, zachte broodjes met aardbeien, koffie, sinaasappelsap. Oh, en het zondagochtendeitje.
Ik heb nog een bakkie oploskoffie in de aanbiedingquote:Op zondag 16 juli 2006 11:20 schreef Twisted_fok het volgende:
grom, nu heb ik ook zin in koffie, maar geen zin om het te zetten.
kusjekroelquote:Op zondag 16 juli 2006 12:14 schreef liefie_ het volgende:
rise and shine!!!
er zit er hier een met een ochtend humeur... zelfs ik word er bijna sjaggo van
ik wil er nog een...quote:
duivenquote:Op zondag 16 juli 2006 12:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wil er nog een...
want weet je waar ik over gedroomt heb? vogels!
serieus over kei veel duiven
dankjequote:
ligaquote:Op zondag 16 juli 2006 12:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dankjenu gaat het weer prima!
ook een liga?
breng maar hier heen ik moet nog 2 wasjes doen!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
liga![]()
![]()
Ik ben gek op liga.
Minder gek op de was doen, maar dta moet ook gebeuren.
quote:and if you keep your silence
silencer on you'll talk yourself right into a job
out of a hole
into my bayou
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:31 schreef liefie_ het volgende:
hmz vreemd in deze context... ik dacht namelijk dat het een bepaald soort vertakking van een rivier was...
het is iig met water
verdorie nu wil ik t zelf weten ook
zegt google niks? of een engels woordenboek?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:31 schreef NanKing het volgende:
[..].
Ik zit er ook al dagen op te broeden.
Je moet wat als je geen leven hebt he.
Thnxquote:Op zondag 16 juli 2006 14:35 schreef liefie_ het volgende:
gevonden voor je!
bay·ou ( P ) Pronunciation Key (b, b)
n.
A body of water, such as a creek or small river, that is a tributary of a larger body of water.
A sluggish stream that meanders through lowlands, marshes, or plantation grounds.
bayou
n : a swampy arm or slow-moving outlet of a lake (term used mainly in Mississippi and Louisiana)
een langzaam (vies) riviertje dus
Ik denk dat het een metafoor isquote:
waaauw wat een heerlijke metafoorquote:Op zondag 16 juli 2006 14:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat het een metafoor is.
Into my "A body of water, such as a creek or small river, that is a tributary of a larger body of water.
A sluggish stream that meanders through lowlands, marshes, or plantation grounds.
",
.
oeh dus als jij weg bent is de kat alleen? wanneer ga je weg?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Het begint ergens op te lijken hier in huis. M'n ouders zullen blij zijn dat ik hier logeer terwijl zij lekker vakantie aan het vieren zijn.
Nu durf ik niet meer weg voor m'n ouders weer terug zijn. Anders kom jij m'n grote knuffelkater Pollemans jatten.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh dus als jij weg bent is de kat alleen? wanneer ga je weg?
mwuahahahha je moet toch eens slapen hequote:Op zondag 16 juli 2006 14:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer weg voor m'n ouders weer terug zijn. Anders kom jij m'n grote knuffelkater Pollemans jatten.
Wat zeg je dat mooiquote:Op zondag 16 juli 2006 14:51 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat is een bayou nou?. Bedoelen ze niet gewoon een kut?
.
kip! het staat er toch? een riviertje is het!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:51 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat is een bayou nou?. Bedoelen ze niet gewoon een kut?
.
Nee hoor, levenslichtjequote:Op zondag 16 juli 2006 14:53 schreef liefie_ het volgende:
wat een vieze metafoor dan...
ipv vagina zingen over een moerassige rivier...
nou ik hoop niet dat die van mij dat soort associaties oproept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |