kom maar brengen!quote:
Nee, ik wil dat ze stil zijn, weg gaan en niet praten. En mij met rust laten.quote:
maar stiekum zijn wij ook mensen hoor...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat ze stil zijn, weg gaan en niet praten. En mij met rust laten..
Ja, maar jullie zijn anders. En maken geen geluid.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar stiekum zijn wij ook mensen hoor...
wel mensen achter een computertje maar toch
Zal ik even mijn mic aanzettenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn anders. En maken geen geluid.
Je doet maar, het overstemt toch mijn gezin nietquote:
Ik heb weet niet waar mijn mic isquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je doet maar, het overstemt toch mijn gezin niet.
Dat is het ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh en 'mijn gezin', dan lijkt het net of het jouw gezin is (waar jij de pappa bent).
Ik ga over een paar weekjesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:51 schreef liefie_ het volgende:
gaat er iemand mee naar de efteling vandaag?
Ik ga al ergens anders heen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:51 schreef liefie_ het volgende:
gaat er iemand mee naar de efteling vandaag?
Nog nooitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga al ergens anders heen.
Ik ben nog nooit naar de efteling geweest.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga al ergens anders heen.
Ik ben nog nooit naar de efteling geweest.
Mooie woorden, zo waar en zuiver.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
x 1000.
De Efteling, ik houd van de efteling, ik wil trouwen met de efteling, het is mijn grote liefde.
gelukkig woon ik nog op fietsafstand ook!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
x 1000.
De Efteling, ik houd van de efteling, ik wil trouwen met de efteling, het is mijn grote liefde.
Aww, mag ik bij je komen wonen dan nemen we een abboquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gelukkig woon ik nog op fietsafstand ook!
wie gaat er met me mee vandaag?
Wij gingen gewoon naar de speeltuin op woensdag middagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Fietsafstand.
* Tha_Erik jaloers is.
Vroeger hadden we een jaarabonnement, op woensdagmiddag na school eventjes naar de Efteling
.
ja ik had je afgelopen maandag al verwacht om bij me in te trekken majaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww, mag ik bij je komen wonen dan nemen we een abbo.
En dan gaan we in het sprookjesbos wonen.
Jij zou bij mij intrekkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik had je afgelopen maandag al verwacht om bij me in te trekken maja
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:01 schreef liefie_ het volgende:
ik vind trouwens dat we onze krachten moeten bundelen en twist moeten laten kennis maken met de wondere wereld van de efteling
maar ik woon dichter bij de efteling!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij zou bij mij intrekken. En jouw huisje zou een vakantie huisje worden.
To the rescuequote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lui die hun vriendin slecht behandelen?
.
Te duurquote:
Vrouwenquote:Ik ben me even optutten.
http://www.efteling.nl/Page.aspx?PageId=107&ParentName=Praktische%20Info&LanguageId=1quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoe duur is de efteling eigenlijk?
Ik ben me even optutten.
Ja, maar dan wel in zo'n themakamerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:24 schreef liefie_ het volgende:
stiekum wil ik nog steeds eens in t efteling hotel slapen
in zo'n torentjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in zo'n themakamer.
ow naja veel suc6 er mee want ik ben toch even de uber huisvrouw spelenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er nog. Alleen lichtelijk bezig met mijn "boek".
Veel plezier.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow naja veel suc6 er mee want ik ben toch even de uber huisvrouw spelen
vergeet ap nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Twee van mijn meest geliefde mannen, Ben en Jerry.
Kan je niet iets verzinnen dat je ze inscant, ik ze kan afdrukken en op kan etenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vergeet ap niet
en dan ook nog bonushet lijktwel hemel
goed dat ik dat niet eerder wist want anders had ik t mee genomen!
en t worden brownies trouwens geen taart...
ik ook niet!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
De opgenomen aflevering van Lost.
Lost was spannend, en ik snap er nu nog steeds niks van.
En denk je dat je het dan wél snaptquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook niet!
maar heb deze nu ook op video dus kan m morgen of zo nog eens kijken
nou ik kreeg gister ook nog ff bezoek tijdens lost dus ik heb een kwartiertje gemist of zo... vandaarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En denk je dat je het dan wél snapt?
Wel een toffe dubbele aflevering.
videotje en een brownie?quote:
zuigen met Anouk!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:25 schreef liefie_ het volgende:
anoukkei hard aan
maakt het zuigen een stuk aangenamer
Fruitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zuigen met Anouk!.
.
Ik ga straks allemaal fruit in de blender gooien en dat is dan mijn avondeten (op een Italiaanse bol met mozarella en pesto om half 4 na dan).
Daar bestaan mijn tussendoortjes uit, geblenderd fruitquote:
bbqquote:
ja terwijl ik bezig was bedacht ik me dat de werkster toch maandag komtquote:
hij irriteert me een beetjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:50 schreef Viking84 het volgende:
ik ook. Ga jij maar een robbertje vechten met mr. Macho
.
Nee, joh, gewoon lekker rellenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hij irriteert me een beetje![]()
los laten liefie_
adem in adem uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |