nu al! de dramasquote:Op zondag 16 juli 2006 00:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat zijn de betere kadootjes.![]()
Maar ik ga naar bed. Trustenkusjes enzeau
Ga ergens koffie drinken!quote:Op zondag 16 juli 2006 11:20 schreef Twisted_fok het volgende:
grom, nu heb ik ook zin in koffie, maar geen zin om het te zetten.
quote:Op zondag 16 juli 2006 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ontbijt:
Afbakbroodjes met kwark en kersenjam, zachte broodjes met aardbeien, koffie, sinaasappelsap. Oh, en het zondagochtendeitje.
Ik heb nog een bakkie oploskoffie in de aanbiedingquote:Op zondag 16 juli 2006 11:20 schreef Twisted_fok het volgende:
grom, nu heb ik ook zin in koffie, maar geen zin om het te zetten.
kusjekroelquote:Op zondag 16 juli 2006 12:14 schreef liefie_ het volgende:
rise and shine!!!
er zit er hier een met een ochtend humeur... zelfs ik word er bijna sjaggo van
ik wil er nog een...quote:
duivenquote:Op zondag 16 juli 2006 12:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wil er nog een...
want weet je waar ik over gedroomt heb? vogels!
serieus over kei veel duiven
dankjequote:
ligaquote:Op zondag 16 juli 2006 12:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dankjenu gaat het weer prima!
ook een liga?
breng maar hier heen ik moet nog 2 wasjes doen!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
liga![]()
![]()
Ik ben gek op liga.
Minder gek op de was doen, maar dta moet ook gebeuren.
quote:and if you keep your silence
silencer on you'll talk yourself right into a job
out of a hole
into my bayou
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:31 schreef liefie_ het volgende:
hmz vreemd in deze context... ik dacht namelijk dat het een bepaald soort vertakking van een rivier was...
het is iig met water
verdorie nu wil ik t zelf weten ook
zegt google niks? of een engels woordenboek?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:31 schreef NanKing het volgende:
[..].
Ik zit er ook al dagen op te broeden.
Je moet wat als je geen leven hebt he.
Thnxquote:Op zondag 16 juli 2006 14:35 schreef liefie_ het volgende:
gevonden voor je!
bay·ou ( P ) Pronunciation Key (b, b)
n.
A body of water, such as a creek or small river, that is a tributary of a larger body of water.
A sluggish stream that meanders through lowlands, marshes, or plantation grounds.
bayou
n : a swampy arm or slow-moving outlet of a lake (term used mainly in Mississippi and Louisiana)
een langzaam (vies) riviertje dus
Ik denk dat het een metafoor isquote:
waaauw wat een heerlijke metafoorquote:Op zondag 16 juli 2006 14:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat het een metafoor is.
Into my "A body of water, such as a creek or small river, that is a tributary of a larger body of water.
A sluggish stream that meanders through lowlands, marshes, or plantation grounds.
",
.
oeh dus als jij weg bent is de kat alleen? wanneer ga je weg?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Het begint ergens op te lijken hier in huis. M'n ouders zullen blij zijn dat ik hier logeer terwijl zij lekker vakantie aan het vieren zijn.
Nu durf ik niet meer weg voor m'n ouders weer terug zijn. Anders kom jij m'n grote knuffelkater Pollemans jatten.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh dus als jij weg bent is de kat alleen? wanneer ga je weg?
mwuahahahha je moet toch eens slapen hequote:Op zondag 16 juli 2006 14:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer weg voor m'n ouders weer terug zijn. Anders kom jij m'n grote knuffelkater Pollemans jatten.
Wat zeg je dat mooiquote:Op zondag 16 juli 2006 14:51 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat is een bayou nou?. Bedoelen ze niet gewoon een kut?
.
kip! het staat er toch? een riviertje is het!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:51 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat is een bayou nou?. Bedoelen ze niet gewoon een kut?
.
Nee hoor, levenslichtjequote:Op zondag 16 juli 2006 14:53 schreef liefie_ het volgende:
wat een vieze metafoor dan...
ipv vagina zingen over een moerassige rivier...
nou ik hoop niet dat die van mij dat soort associaties oproept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |