Nee, joh, gewoon lekker rellenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hij irriteert me een beetje![]()
los laten liefie_
adem in adem uit
in welk topic is dat dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:02 schreef liefie_ het volgende:
bleegh israel en hezbollah (of hoe je dat ook spelt) zijn ook lekker bezig
dat gaat helemaal fout
want zijn mensen toch idioten
de wereld moppiequote:
oooeeh pick me pick me! ik heb browniesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Nee, dan was ik er misschien niet meer geweest.
Of ik had een slaapplekje bij jullie nodig gehad voor vannacht, maar dat is natuurlijk geen![]()
.
Okquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oooeeh pick me pick me! ik heb brownies
doen we even net alsof er wel brand was
ze laat me vrijquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok.
Maar brownies liggen mij te zwaar op de maag.
En het mag vast niet van je levenslichtje. Er kan er maar één je levenslichtje zijn hè.
jij bent er zo één die een ander het hoofd op hol brengt en dan uiteindelijk zegt dat het maar een grapje wasquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze laat me vrij
ik kan ook iets anders bakken! de ap is nog open!
maken we er gewoon een soort piama feestje van met slaapzakken en ijs en foute dvds en zo
nee dat is nanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij bent er zo één die een ander het hoofd op hol brengt en dan uiteindelijk zegt dat het maar een grapje was.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat is nandie komt nooit opeten wat ik in huis haal!
Ik was even aan 't koffieënquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En op MSN is ze er ook al niet om mij te kalmeren mbt het dreigende brandje.
Stiekem was je natuurlijk gewoon je kaars aan het beruiken.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:10 schreef liefie_ het volgende:
ja maar ik was ook weg! naja niet de hele dag maar net lang genoeg voor jullie om te denken dat ik echte levende en bewegende vrienden heb
vriendinnetje was op bezoek!quote:Op zondag 16 juli 2006 00:11 schreef Twisted_fok het volgende:
Als ik niet de trein terug naar dit ritdorp had moeten hebben was ik nog laaaaaaang niet thuisgeweest.Stom!
wat was jij doen dan?
ik heb m haar wel laten ruiken jaquote:Op zondag 16 juli 2006 00:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stiekem was je natuurlijk gewoon je kaars aan het beruiken.![]()
Nu wordt het engquote:Op zondag 16 juli 2006 00:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb m haar wel laten ruiken jaik wou het even delen met iemand
Wat heb je gekrijgt?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vriendinnetje was op bezoek!
en ik heb een kadotje gehad
ik hou van kadotjes
hij is gewoon jummie! en hij stond zo midden op de tafel dus toen dacht ik...quote:
kleurpotloodjes en een minikleurboekje met mandelas en een lief kaartjequote:
Dat zijn de betere kadootjes.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kleurpotloodjes en een minikleurboekje met mandelas en een lief kaartje
lang verhaal![]()
tof he!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |