ja ik had niet terug gelezen alleen de laatste post en ik dacht dat ie net vieze melk op hadquote:
Niet net, maar een paar weekjes terug toen ik voor het slapen even een beker warme melk wilde nemen. Maar dat was dus warme rotte melkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik had niet terug gelezen alleen de laatste post en ik dacht dat ie net vieze melk op had
oooohquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet net, maar een paar weekjes terug toen ik voor het slapen even een beker warme melk wilde nemen. Maar dat was dus warme rotte melk.
pfff gelukkig had ik het niet door! anders paniek in de tentquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:35 schreef Snakey het volgende:
Oeps, sorry. Ik gooide het topic even dicht ipv centraal.![]()
![]()
tactische opmerkingen zijn niet je sterkste punt hèquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé, liefie! Lang niet gezien trouwens.
* Tha_Erik realiseert zich nu pas dat ze terug is van een week weg zijn.
ging het wel een beetje door de week zonder mij?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé, liefie! Lang niet gezien trouwens.
* Tha_Erik realiseert zich nu pas dat ze terug is van een week weg zijn.
altijd weer diequote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tactische opmerkingen zijn niet je sterkste punt hè.
Ik miste haar wel meteen![]()
.
Ik bedoel niet dat ik 'r niet gemist heb (want ze is een aanwinst voor dit topicquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tactische opmerkingen zijn niet je sterkste punt hè.
Ik miste haar wel meteen![]()
.
ooooh dat klinkt dan wel weer heel liefquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ik 'r niet gemist heb (want ze is een aanwinst voor dit topic), maar meer dat nu ze er weer is, het net is alsof ze nooit is weggeweest.
klets je er maar uit, jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ik 'r niet gemist heb (want ze is een aanwinst voor dit topic), maar meer dat nu ze er weer is, het net is alsof ze nooit is weggeweest.
quote:
Dat is goed mogelijk ja en ik wil ze ook niet snappen, want die kerel hier ligt in bed naar Band of Brothers te kijken, terwijl hij moet opruimenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik bedoelde het goed! Jij snapt mannen gewoon niet.
Logisch toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk ja en ik wil ze ook niet snappen, want die kerel hier ligt in bed naar Band of Brothers te kijken, terwijl hij moet opruimen.
quote:
All you need is one real man, babyquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..].
daarom ben ik dus lesbisch geworden *duikt alvast ineen voor afbrandende reacties :>)
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
All you need is one real man, baby [afbeelding].
vind je dat serieus?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij zijn wel best zielig en medelijdenopwekkend.
De "quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind je dat serieus?
ik eik niet
ik vind mezelf best tof
ow ik dacht dat die er stond als in ik lach als een boer met kiespijn achtig iets...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De "" stond er niet voor niks. Maar ik vind jou ook wel tof.
hey dat moe ik ook!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Eigenlijk moet ik een beetje gaan opruimen en schoonmaken hier in huis, maar ik zit net zo leuk Nickelodeon te kijken.
* Twisted_fok is een groot kind.![]()
jetix..quote:
ik doe vandaag de was en ik denk dat ik ook maar boodschappen ga doen en wat ga bakken!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat doen op zaterdag? Wat walgelijk.![]()
ooeeeeh juist wel!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:42 schreef NanKing het volgende:
Om 5 uur naar bed gaan, is best wel niet hip enzoot.
Ervaring? Het klinkt wel als een strak plan btwquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ooeeeeh juist wel!
kun je zo tegen je vrienden zeggen het was laaaaaaat geworden joh! en dan denken ze dat je een leven hebt!
was het maar waar zo lang kan ik niet meer wakker blijvenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ervaring? Het klinkt wel als een strak plan btw.
dat bedoel ik!quote:
Ik zou als ik jou was maar alvast een plaatsje gaan zoeken bij een aanleinwoning hoorquote:
ga je niet met mij mee als we later echt echt oud zijn?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was maar alvast een plaatsje gaan zoeken bij een aanleinwoning hoor, poeh poeh, nou nou, he he, gosjiemoppie.
Tuurlijk wel, gekkiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga je niet met mij mee als we later echt echt oud zijn?
mooi en dan kopen we een grote staande donkere klokquote:
Als het maar een noten kleur heeft, levenslichtjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mooi en dan kopen we een grote staande donkere klok
dat hoort
maar natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als het maar een noten kleur heeft, levenslichtje.
Ik haak wel een wit kleedje voor op de grote eettafel, waar we lekker aan gaan zitten als de kinderen met de kleinkinderen langs komenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar natuurlijk
en zo'n vreselijk irritant alles overstemmend tik-geluid
ow mijn lief het word prachtigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik haak wel een wit kleedje voor op de grote eettafel, waar we lekker aan gaan zitten als de kinderen met de kleinkinderen langs komen.
En Lingo, en Catherinequote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow mijn lief het word prachtig
en dan nemen we zo'n enorme zware kast die bij de klok past en dan zetten we daar een mini tvtje in zodat we lekker samen that's the question kunnen kijken!
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh bah, ik ga straks wat leuks doen. Op zaterdag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |