abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39838324
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:12 schreef dvdfreak het volgende:
Aanval Hezbollah op schip Israël

Een Israëlisch marineschip is voor de Libanese kust zwaar beschadigd geraakt bij een Hezbollah-aanval. Volgens het Israëlische leger staat het schip in brand en wordt naar Israël gesleept.

De Arabische tv-zender al-Jazeera zegt dat vier Israëlische militairen op het marineschip worden vermist, maar dat is niet bevestigd. Het schip is aangevallen met een onbemand vliegtuigje dat vol zat met explosieven.
Heeft de Hezbollah drones of iets dergelijks
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39838445
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

Heeft de Hezbollah drones of iets dergelijks
zal wel weer uit Syrïe/Iran komen?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:25:35 #78
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39838465
ik zit alleen te dubben wat we nu met Limburg moeten, willen we die er wel bij?

Oh, en de Antillen verkopen we aan Chavez, hebben we tenminste één keer profijt van die klote-eilanden.

OT, check deze blog (Egyptisch) voor een hoop links naar Libaneze blogs.
http://www.sandmonkey.org/
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:26:07 #79
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_39838479
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:15 schreef Glasnosteraar het volgende:
en nu ik toch bezig was:

[afbeelding]
pi_39838545
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:25 schreef Caesu het volgende:

[..]

zal wel weer uit Syrïe/Iran komen?
Het wordt alleen nergens gemeld...

toch wel

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/5182048.stm
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39838704
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:06 schreef _The_General_ het volgende:
Zo te zien neemt het reguliere Libanese leger ook deel aan de strijd? Dan is het dus echt oorlog.

[afbeelding]
Is dit niet gewoon een Israelier?
Ich bin der Führer.
pi_39838768
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:35 schreef Xenwolfie het volgende:

[..]

Is dit niet gewoon een Israelier?
Nope was ook te zien op het nieuws. Waarom zouden de Israelisch luchtafweer gebruiken trouwens
-Rabia Al-Basri
pi_39838920
Hmm, volgens CIA word als het volledige leger van Israel & Lebanon er staat een gevecht van 1,5 miljoen vs 900.000 man + een gestoorde groepering. Dan moet Lebanon nog verdedigen (en ze waarschijnlijk in het voordeel zijn), en gaat het een zware strijd worden.
Ich bin der Führer.
pi_39838960
als bush nu in een verklaring hierop niet zegt dat hezbollah ook het recht heeft zich te verdedigen, weet je dat er met twee maten gemeten wordt.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39839075
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:44 schreef Meki het volgende:
als bush nu in een verklaring hierop niet zegt dat hezbollah ook het recht heeft zich te verdedigen, weet je dat er met twee maten gemeten wordt.
Waarom zou Hezbollah rechten hebben ? Het is een terroristische organisatie die volgens diverse santies al lang niet meer zou moeten bestaan.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:48:33 #86
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39839094
quote:
hezbollah heeft het recht om zich op te heffen. niets meer niets minder
al hadden ze dat nou gedaan.....
  Moderator zaterdag 15 juli 2006 @ 00:57:36 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39839346
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:48 schreef Boomstam het volgende:

[..]

hezbollah heeft het recht om zich op te heffen. niets meer niets minder
al hadden ze dat nou gedaan.....
ja och libanon wil hezbollah integreren in hun samenleving en strijdkrachten, mag best wmb maar dan moet je ook de consequenties accepteren ik heb dit al vaker gezegd maar dan over Hamas in de palestijnse gebieden, het kan wel maar elke aanval op Israel is dan een act of war en de gevolgen daarvan zijn een stuk zwaarder dan een willekeurige terreurdaad van een willekeurige terreurorganisatie waar je geen grip op kan krijgen

Libanon leert dat nu helaas op de harde manier, ik kan het Israel niet kwalijk nemen dat ze zo reageren eerlijk gezegd maar doen alsof ze heilig omdat niemand in de regio van ze houd zijn lijkt me ook niet handig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 15 juli 2006 @ 00:59:30 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39839401
quote:
dat is natuurlijk onzin want Hezbollah is de vijandigheden begonnen (heel kinderachtig ja dat weet ik) of beter die zijn daar nooit mee opgehouden.

en dat is niet slim als je vijand 500x zo sterk als jouw is
pi_39839489
Het staat al in alle media nu. Hezbollah noemt dit slecht het begin en wilt een open oorlog!!
pi_39839595
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:02 schreef _The_General_ het volgende:
Het staat al in alle media nu. Hezbollah noemt dit slecht het begin en wilt een open oorlog!!
Is het al geen open oorlog dan? Hele infrastructuur van Libanon wordt lamgelegd.
-Rabia Al-Basri
pi_39839641
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:12 schreef dvdfreak het volgende:

Een Israëlisch marineschip is voor de Libanese kust zwaar beschadigd geraakt bij een Hezbollah-aanval. Volgens het Israëlische leger staat het schip in brand en wordt naar Israël gesleept.

De Arabische tv-zender al-Jazeera zegt dat vier Israëlische militairen op het marineschip worden vermist, maar dat is niet bevestigd. Het schip is aangevallen met een onbemand vliegtuigje dat vol zat met explosieven.

Het Hezbollah-hoofdkantoor in Beiroet is bij een Israëlische luchtaanval verwoest. De leider van Hezbollah heeft in een reactie Israël gedreigd met oorlog tot diep in Israël.
Hezbollah gaat aardig tekeer
Bravo. Alleen triest dat het schip niet gezonken is.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_39839672
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

Is het al geen open oorlog dan? Hele infrastructuur van Libanon wordt lamgelegd.
Ik denk dat hij een grote toename van aanvallen op Israel daarmee bedoeld,
  Moderator zaterdag 15 juli 2006 @ 01:09:52 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39839699
het is vooral triest dat Hezbollah een oorlog uit probeert te lokken die ze van hun lang zal ze leven niet kunnen winnen
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:10:07 #94
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39839710
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja och libanon wil hezbollah integreren in hun samenleving en strijdkrachten, mag best wmb maar dan moet je ook de consequenties accepteren ik heb dit al vaker gezegd maar dan over Hamas in de palestijnse gebieden, het kan wel maar elke aanval op Israel is dan een act of war en de gevolgen daarvan zijn een stuk zwaarder dan een willekeurige terreurdaad van een willekeurige terreurorganisatie waar je geen grip op kan krijgen

Libanon leert dat nu helaas op de harde manier, ik kan het Israel niet kwalijk nemen dat ze zo reageren eerlijk gezegd maar doen alsof ze heilig omdat niemand in de regio van ze houd zijn lijkt me ook niet handig
mja, ik denk dat als je een organisatie heb, dat je deze ook niet wil opgeven. de verschillen zijn te groot in dat land.

zat ook op 1 of ander blog waar ik 2 dingen las van wat libaneese mensjes.
één had het over dat israel hun landje niet moest aanval maar iran en syrië.
Daar zitten de kopstukken en bovendien, het zou eerlijker zijn. libanon is te zwak.

Het 2de wat ik las is dat het libaneese leger hezbollah steunde.
Dat vind ik dan ook weer een rare keuze. Het leverd dan wel een burger oorlog op. Maar je heb dan wel de israeliers aan je kant.

Wat ik me afvraag. Is de aanval van te voren nauwkeurig uitgestippeld? Zelf lijkt het me van wel. mossad is namelijk best goed zeg maar. Alleen ik bemerk toch acties die me vreemd zijn van de israeliers. Zoals de mislukte liqiudatie van Hassan Nasrallah
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:10:59 #95
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39839730
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:15 schreef Frances het volgende:

[..]

Tja, woensdag over een week vertrek ik ook naar Israel voor 5 weken en kan ik ook de lucht ingeknalt worden als er een terrorist zich opblaast in een bus. Dat weet je als je daarheen gaat maar ook in Nederland kan je neergestoken worden.
Ik help het je hopen
pi_39839777
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:15 schreef Frances het volgende:

[..]

Tja, woensdag over een week vertrek ik ook naar Israel voor 5 weken en kan ik ook de lucht ingeknalt worden als er een terrorist zich opblaast in een bus. Dat weet je als je daarheen gaat maar ook in Nederland kan je neergestoken worden.
Wat doe je als er een negatief reisadvies komt? Dan ben je bv ook niet verzekerd enzo.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:12:40 #97
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:13:41 #98
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_39839801
Toch wel opvallend hoe partijdig de media (vanzelfsprekend) is in een dergelijk conflict:

Israelische krant:

"Israeli naval vessel badly damaged off Beirut coast, Woman and 5-year-old grandson killed by rocket"

Iraanse krant:

"President: Zionist invasion of Lebanon encroachment on regional nations"

In het kort zijn volgens de Arabische media de Israelis schuldig, en volgens de Israelische media zijn de Arabieren de schuldige.

En Hezbollah meent het: "Look at it burn," Nasrallah declared in his address. "It will sink and along with it dozens of Zionist soldiers." - over de Israelische boot die ze geraakt hebben met raketten.

Dikke pret dus weer.... Vandaag de heilige dag van de Islamieten, morgen de Sabbath, eens zien hoe dit gaat aflopen.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_39839821
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:12 schreef Boomstam het volgende:
oja zo'n blog dinges. http://www.beirutbeltway.(...)the_lebanese_ar.html
Hij schrijft; Al Manar is reporting the Lebanese army is fighting an Israeli unit that landed on the Sidon beach.

Heb je daar iets meer over kunnen vinden?
  Moderator zaterdag 15 juli 2006 @ 01:15:51 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39839856
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:10 schreef Boomstam het volgende:

[..]

mja, ik denk dat als je een organisatie heb, dat je deze ook niet wil opgeven. de verschillen zijn te groot in dat land.
van mij hoeft dat niet maar maak een pas op de plaats zodra je mensen in de regering zitten want je ziet wat er gebeurt
quote:
zat ook op 1 of ander blog waar ik 2 dingen las van wat libaneese mensjes.
één had het over dat israel hun landje niet moest aanval maar iran en syrië.
Daar zitten de kopstukken en bovendien, het zou eerlijker zijn. libanon is te zwak.
nu ja je kunt van Israel ook niet verwachten dat ze pantservoertuigen en vliegtuigen uit het museum halen omdat Libanon niet tegen het huidige leger op kan.

gewoon de bende ontwapenen of muilkorven, 1 van de twee
quote:
Het 2de wat ik las is dat het libaneese leger hezbollah steunde.
Dat vind ik dan ook weer een rare keuze. Het leverd dan wel een burger oorlog op. Maar je heb dan wel de israeliers aan je kant.
dat ligt nogal gevoelig denk ik, je wilt niet als moslimregering de kant van de joden kiezen want dat is politieke zelfmoord en feit blijft dat Israel Libanon aanvalt, het leger zal dan terug willen slaan of ze dat nu kunnen of niet
quote:
Wat ik me afvraag. Is de aanval van te voren nauwkeurig uitgestippeld? Zelf lijkt het me van wel. mossad is namelijk best goed zeg maar. Alleen ik bemerk toch acties die me vreemd zijn van de israeliers. Zoals de mislukte liqiudatie van Hassan Nasrallah
ik snap hem niet?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:18:20 #101
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39839937
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:15 schreef sp3c het volgende:

ik snap hem niet?
nou zoals de plannen van de US klaar zijn om iran aantevallen (half jaar terug ofzo nog in het nieuws)
zou israel dat ook gehad hebben bij libanon?
pi_39839974
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:18 schreef Boomstam het volgende:

[..]

nou zoals de plannen van de US klaar zijn om iran aantevallen (half jaar terug ofzo nog in het nieuws)
zou israel dat ook gehad hebben bij libanon?
Praktisch ieder land heeft die plannen liggen voor hun buurlanden. Ik geloof zelfs dat het een oefening is op hogere krijgsopleidingen wereldwijd om een invasie van een buurland op papier uit te werken.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:19:43 #103
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_39839976
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:09 schreef sp3c het volgende:
het is vooral triest dat Hezbollah een oorlog uit probeert te lokken die ze van hun lang zal ze leven niet kunnen winnen
Behalve als ze het zo spelen dat Syrie en Iran zich er mee gaan bemoeien...
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_39839983
Vraag me onderhand af waar deze ontvoering van 2 soldaten allemaal toe gaat leiden de komende dagen! Ik hoop dat Iran er buiten blijft want dan is het denk ik echt kassa!
  Moderator zaterdag 15 juli 2006 @ 01:23:59 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39840102
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:19 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Behalve als ze het zo spelen dat Syrie en Iran zich er mee gaan bemoeien...
Iran heeft wel andere dingen aan zijn hoofd en Syrie is net als Libanon geen partij voor Israel die zitten ook niet te wachten op Israelische luchtbombardementen waar ze nix tegen kunnen doen denk ik

enige land wat er in de buurt komt momenteel is Jordanie en die zijn nogal pro westers de laatste tijd
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:24:10 #106
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39840109
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:14 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Hij schrijft; Al Manar is reporting the Lebanese army is fighting an Israeli unit that landed on the Sidon beach.

Heb je daar iets meer over kunnen vinden?
zit te zoeken maar niets...
kan incidentieel zijn natuurlijk.
Als israel landtroepen heeft gestuurd op dat strand (wat ik toch betwijfel)
dan zou het daar neit bij blijven
pi_39840134
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:24 schreef Boomstam het volgende:

[..]

zit te zoeken maar niets...
kan incidentieel zijn natuurlijk.
Als israel landtroepen heeft gestuurd op dat strand (wat ik toch betwijfel)
dan zou het daar neit bij blijven
Ik kan er ook niets over vinden. Het lijkt me sterk. Of ze moeten specifiek iemand moeten uitschakelen maar dan gooien ze normaal een bom...
  Moderator zaterdag 15 juli 2006 @ 01:25:34 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39840152
misschien commando's ofzo, ik zie Israel niet zo heel snel D-day doen
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:26:21 #109
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_39840178
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

Iran heeft wel andere dingen aan zijn hoofd en Syrie is net als Libanon geen partij voor Israel die zitten ook niet te wachten op Israelische luchtbombardementen waar ze nix tegen kunnen doen denk ik

enige land wat er in de buurt komt momenteel is Jordanie en die zijn nogal pro westers de laatste tijd
Ik zie Syrie de Libanezen wel helpen. En Iran heeft al gedreigd dat als Syrie wordt aangevallen, dat als een oorlogsverklaring tegen de gehele Moslimwereld wordt gezien... oorlog dus.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:26:35 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39840185
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:29 schreef Meki het volgende:
Libanon vraagt om einde aan 'barbaars' offensief
[..]
schei nou toch uit knul. omdat de wereld inmiddels doorheeft dat elke zichzelf respecterende palestijn inmiddels wel een eigen land wil, vallen ze nu aan vanuit hezballa.

gewonden en doden zijn te betreuren, maar het is nu echt oorlog

afhakken die ranzige jodenhaters.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:37:33 #111
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39840454
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:25 schreef sp3c het volgende:
misschien commando's ofzo, ik zie Israel niet zo heel snel D-day doen
ghehe misschien die 4 vermiste israeliers.
van de boot afgevallen en op het strand aangedreven

oja ik las ergens dat het vliegveld nu voor de 6de keer is gebombardeert
pi_39840634
wat een teringbende zeg. ach ja, gewoon negeren en over een paar weken is het weer voorbij.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:47:36 #113
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_39840690
In drie dagen tijd heeft Israel rond de 98 burgers gedood en slechts twee Hezbollah-strijders. En dat terwijl Hezbollah in de afgelopen drie dagen al 13 Israelische soldaten heeft gewasted.
Poehoe, die Israelische oorlogsmachine, een van de machtigste legers, is niet zo indrukwekkend als iedereen beweert. Of Hezbollah is ze te slim af qua strategie en tactiek. In ieder geval is hun volharden en moraal superieur aan de Israeliers.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:48:47 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39840708
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:45 schreef thedude0 het volgende:
wat een teringbende zeg. ach ja, gewoon negeren en over een paar weken is het weer voorbij.
eerst ff die "jodenhaters by quoran" uitroken.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:48:49 #115
126836 Super7fighter
pi_39840710
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:37 schreef Boomstam het volgende:

[..]

ghehe misschien die 4 vermiste israeliers.
van de boot afgevallen en op het strand aangedreven

oja ik las ergens dat het vliegveld nu voor de 6de keer is gebombardeert
Geeft al aan dat ze de Hezbollah-strijders niet weten te lokaliseren ivm hun troepenbewegingen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:49:38 #116
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39840721
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:47 schreef Super7fighter het volgende:
In drie dagen tijd heeft Israel rond de 98 burgers gedood en slechts twee Hezbollah-strijders. En dat terwijl Hezbollah in de afgelopen drie dagen al 13 Israelische soldaten heeft gewasted.
Poehoe, die Israelische oorlogsmachine, een van de machtigste legers, is niet zo indrukwekkend als iedereen beweert. Of Hezbollah is ze te slim af qua strategie en tactiek. In ieder geval is hun volharden en moraal superieur aan de Israeliers.
heb je een bron?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:49:59 #117
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_39840732
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:26 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Ik zie Syrie de Libanezen wel helpen. En Iran heeft al gedreigd dat als Syrie wordt aangevallen, dat als een oorlogsverklaring tegen de gehele Moslimwereld wordt gezien... oorlog dus.
Mwoah, er zijn al meer landen geweest in het verleden die dachten dat ze Israel wel ff van de kaart zouden vegen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:50:35 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39840739
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:48 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Geeft al aan dat ze de Hezbollah-strijders niet weten te lokaliseren ivm hun troepenbewegingen.
precies, ze gebruiken het normale volk om achter te schuilen, de bekende ziekenhuizen, moskeeën en scholen. ranzige kutapen zijn het.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:51:58 #119
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39840752
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:26 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

syriesche ambasadeur in londen heeft gezegt, namens zijn land dus, zich er niet mee wil bemoeien.
maar roept beide kanten op de stoppen met geweld.

In London, Syrian Ambassador Sami Khiyami told the BBC his country wants to stay out of the conflict between Israel and Lebanon and is trying to restrain Hizbullah from firing missiles into northern Israel.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:53:48 #120
126836 Super7fighter
pi_39840788
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

heb je een bron?
De optelsom van het nieuws van de afgelopen drie dagen.

Heb je het wel een beetje gevolgd?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:54:10 #121
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39840798
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

precies, ze gebruiken het normale volk om achter te schuilen, de bekende ziekenhuizen, moskeeën en scholen. ranzige kutapen zijn het.
wel het deel van het volk die de hezbollah steunt dan hoop ik.
Je kan ook slecht doen zonder een geweer beet te hebben.
anyways als de hezbollah gebouw vernietigd is.....zijn daar echt niet alleen maar burgers geweest.
Zowel dan wisten ze dat ze daar niet moesten rondlopen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:54:38 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39840808
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:53 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

ja ik heb de aanvallen van de hezballah gevolgd ja. jij ook?

of wou je weer zeggen dat israel is begonnen?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:54:45 #123
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39840812
ik weet niet of iemand Nova heeft gezien, maar daar kwam toch wel de ironie van de aanvallen van Hezbollah op Israël boven water. In een Joods ziekenhuis werd een arabische jongen gebracht die door rondvliegende scherven van een raketaanval was geraakt.
In Israël wonen immers ook moslims...
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:56:09 #124
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39840840
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:53 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

zou je denken dat hezbollah in oorlog gaat vertellen hoeveel doden bij hun zijn gevallen?
waarschijnlijk zullen ze nog beweren dat ze meer israelische schepen hebben laten zinken dan dat er doden zijn gevallen
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:57:33 #125
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_39840866
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:54 schreef damian5700 het volgende:
ik weet niet of iemand Nova heeft gezien, maar daar kwam toch wel de ironie van de aanvallen van Hezbollah op Israël boven water. In een Joods ziekenhuis werd een arabische jongen gebracht die door rondvliegende scherven van een raketaanval was geraakt.
In Israël wonen immers ook moslims...
Allemaal propaganda van die vervloekte media!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:57:38 #126
126836 Super7fighter
pi_39840869
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ze gebruiken de natuurlijke omgeving om te camoufleren, zoals in de Bekaa-vallei. Met guerillia-technieken zijn de Israeli's al een keer verslagen door de Hezbollah.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 01:58:59 #127
126836 Super7fighter
pi_39840898
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:56 schreef Boomstam het volgende:

[..]

zou je denken dat hezbollah in oorlog gaat vertellen hoeveel doden bij hun zijn gevallen?
waarschijnlijk zullen ze nog beweren dat ze meer israelische schepen hebben laten zinken dan dat er doden zijn gevallen
Hoeveel verzetsstrijders zijn er dan volgens jou gedood aan de hand van de Israelische media?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:00:22 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39840921
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:57 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ze gebruiken de natuurlijke omgeving om te camoufleren, zoals in de Bekaa-vallei. Met guerillia-technieken zijn de Israeli's al een keer verslagen door de Hezbollah.
misschien moet je eens wat minder schotel kijken vrind...
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:01:03 #129
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39840932
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:57 schreef AchJa het volgende:

[..]

Allemaal propaganda van die vervloekte media!
Je bedoelt de (s)linkse media?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:03:23 #130
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39840971
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:57 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

De oorlog is gewoon vuil. 'Colleteral dammage' als wel zelfmoordaanslagen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:04:08 #131
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_39840985
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:58 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Hoeveel verzetsstrijders zijn er dan volgens jou gedood aan de hand van de Israelische media?
Die 2 van nu.nl vind ik erg magertjes, teletekst had vanmiddag iets andere cijfers.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:05:22 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39841014
15 Juli 2006 00:27
Een Israëlisch marineschip is voor de Libanese kust zwaar beschadigd geraakt bij een Hezbollah-aanval. Volgens het Israëlische leger staat het schip in brand. Het wordt naar Israël gesleept.

Het Hezbollah-hoofdkantoor in Beiroet is bij een Israëlische luchtaanval verwoest. De leider van Hezbollah heeft in een reactie Israël gedreigd met oorlog tot diep in Israël.
nos

best wel oorlog hoor.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:05:58 #133
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39841027
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:58 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

geen idee. ik ga geen dodelijst bij houden.
overgens je kan best gelijk hebben hoor
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:08:49 #134
126836 Super7fighter
pi_39841075
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 02:05 schreef Boomstam het volgende:

[..]

geen idee. ik ga geen dodelijst bij houden.
Nou, dat doe ik ook niet. Ik volg de media.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:10:11 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39841098
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 02:08 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Nou, dat doe ik ook niet. Ik volg de media. al jazeera
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:10:53 #136
126836 Super7fighter
pi_39841111
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 02:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

† In Memoriam † zaterdag 15 juli 2006 @ 02:11:01 #137
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39841116
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

Mwoah, er zijn al meer landen geweest in het verleden die dachten dat ze Israel wel ff van de kaart zouden vegen.
En net als toen zal uiteindelijk de VS nu weer de kooltjes voor Israel uit het vuur mogen halen, als het tot een gehele oorlog in het MO komt.

Groups to Bush: Drop Iran-Israel Linkage

Jewish community leaders have urged the White House to refrain from publicly pledging to defend Israel against possible Iranian hostilities, senior Jewish activists told the Forward.

Such statements, they say, create an impression that the United States is considering a military option against Iran for the sake of Israel — and could lead to American Jews being blamed for any negative consequences of an American strike against Iran.

En dan krijg je dingen als

Terwijl de Amerikaanse burgers gewoon hun kop moeten houden en hun geld moeten overmaken en hun kinderen sturen als het nodig is.

Israel Crosses the Line
And you read it here first…
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:12:30 #138
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39841148
quote:
...Meanwhile, US President George W. Bush has called Lebanese Prime Minister Fuad Siniora, voicing support for the government and pledging to press Israel to limit the damage caused by its attacks. "President Bush asserted that he will exert pressure on Israel to limit damage inflicted on Lebanon through the ongoing military operation," according to the statement from Siniora's office that was issued on Friday.

It added Bush vowed to help Lebanese "civilian residents and innocent people."

In the phone call to Siniora, Bush "expressed his support, esteem and backing for the recent positions of the Lebanese government," a Lebanese official told AFP.
Bron

zaterdag 15 juli 2006 @ 02:12:58 #139
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39841159
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 02:11 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

En net als toen zal uiteindelijk de VS nu weer de kooltjes voor Israel uit het vuur mogen halen, als het tot een gehele oorlog in het MO komt.

Groups to Bush: Drop Iran-Israel Linkage

Jewish community leaders have urged the White House to refrain from publicly pledging to defend Israel against possible Iranian hostilities, senior Jewish activists told the Forward.

Such statements, they say, create an impression that the United States is considering a military option against Iran for the sake of Israel — and could lead to American Jews being blamed for any negative consequences of an American strike against Iran.

En dan krijg je dingen als

[afbeelding]

Terwijl de Amerikaanse burgers gewoon hun kop moeten houden en hun geld moeten overmaken en hun kinderen sturen als het nodig is.

Israel Crosses the Line
And you read it here first…
zoals je weet was de eerste oorlog, nadat joden het verkochtte land introkken, zonder hulp van amerika.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:13:06 #140
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39841165
quote:

[..]

Ik kan me ook herrineren dat de US israel bekant smeekte niets tegen irak te doen in de 1ste goldoorlog na de scudaanvallen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:15:08 #141
126836 Super7fighter
pi_39841205
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 02:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien moet je eens wat minder schotel kijken vrind...
Lekker vooroordelen heb jij.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:16:04 #142
126836 Super7fighter
pi_39841226
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja ik heb de aanvallen van de hezballah gevolgd ja. jij ook?

of wou je weer zeggen dat israel is begonnen?
Het Israëlische offensief in Libanon heeft sinds woensdag zeker 62 burgers het leven gekost en 170 verwond. Onder de doden zijn 59 Libanezen en drie buitenlanders, meldde de Libanese politie. Ook twee Hezbollah-militanten kwamen om.

http://www.nu.nl/news/779(...)_op_Libanon_uit.html
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:16:05 #143
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39841227
ach wij weten misschien 5% van wat er aan de hand is en hoe het werkt.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:16:59 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39841242
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 02:15 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Lekker vooroordelen heb jij.
nou nee je geschiedkennis laat zo te wensen over dat ik vermoed dat je geïndoctrineerd bent door je leuke schotelantenne op arabië gericht.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:18:23 #145
126836 Super7fighter
pi_39841276
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 02:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou nee je geschiedkennis laat zo te wensen over dat ik vermoed dat je geïndoctrineerd bent door je leuke schotelantenne op arabië gericht.
Jij bent zo te zien geindoctrineerd door Hirsi Ali en Wilders.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:19:30 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39841302
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 02:18 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Jij bent zo te zien geindoctrineerd door Hirsi Ali en Wilders.
huh?

is dat je conclusie op je onwetendheid (of eenzijdige wetenschap)?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:20:27 #147
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39841317
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 02:16 schreef PLAE@ het volgende:

ach wij weten misschien 5% van wat er aan de hand is en hoe het werkt.
denk het ook wel.
vraag me nog wel af of je over serieus oorlog kan praten
paar bruggen en een vliegveld maken nog geen zomer. Maar dat komt nog wel
weet ook niet of ze snachts doorgaan, tijdverschil is 1 of 2 uur ofzo?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:20:35 #148
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39841320
Ik lijk wel de enige te zijn die ze allemaal wel dood wil.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:21:41 #149
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_39841336
quote:

[..]

Toen heeft de VS niet bijster veel gedaan.

Edit: Pak voor het gemak de 6 daagse oorlog er maar bij: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zesdaagse_Oorlog

[ Bericht 18% gewijzigd door AchJa op 15-07-2006 02:57:26 ]
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:22:29 #150
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39841351
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 02:20 schreef Boomstam het volgende:

[..]

denk het ook wel.
vraag me nog wel af of je over serieus oorlog kan praten
paar bruggen en een vliegveld maken nog geen zomer. Maar dat komt nog wel
weet ook niet of ze snachts doorgaan, tijdverschil is 1 of 2 uur ofzo?
Eén uur tijdverschil. Het is daar bijna half vier ('s nachts).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')