quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie verving Chris Götte na zijn dood?
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:51 schreef dndiek het volgende:
Norman Bonink?
Inderdaad. Goed, laat ik maar weer de bal aan het rollen brengen met een makkelijke vraagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:17 schreef Mark het volgende:
Game on!
Helemaal juist!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:26 schreef Mark het volgende:
Haile Selassie?
All hail thequote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:31 schreef Mas het volgende:
Pastafarianism is the way to go.
Onmiskenbaar!quote:
quote:
Het is al topic 31, de TT is verkeerd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:13 schreef Asmodian het volgende:
Zie net trouwens dat het een dubbele punten-topic is, dus heb ik Mark voor z'n eerdere correcte vraag nu 2 punten gegeven. Zouden jullie de uitgedeelde punten svp ook aan kunnen passen?
Sorry voor het misverstand
Jeej!quote:
Die is juust!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MaJo het volgende:
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
Kill Bill
Lill Bill 2
Celebrations!quote:
Die zocht ik!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:40 schreef requiem4adream het volgende:
Kate Moss?
Asmodian +1 I wanna go like Elijah wijst op het feit dat dit figuur volgens het oude testament door een wervelwind zo de hemel in werd gezogen...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:44 schreef Asmodian het volgende:
De profeet Elijah?
Huzzah!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:46 schreef requiem4adream het volgende:
[..]
Asmodian +1 I wanna go like Elijah wijst op het feit dat dit figuur volgens het oude testament door een wervelwind zo de hemel in werd gezogen...
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Huzzah!![]()
De andere Elijah's die ik ken (waaronder Elijah Wood) zijn volgens mij helemaal nergens naartoe gegaan. Ik ken het nummer trouwens niet, aanrader?
Wie schreef o.a. de nummers "Knockin' on Heaven's Door" (bekend van GN'R) en "All Along the Watchtower" (bekend van Jimi Hendrix)?
Jeequote:
Sorry, iamredleader, maar deze van Feldhofer is juister. Ze hebben toevallig een harp gebruikt, maar hij valt in principe door elk soort muziek in slaapquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:59 schreef Feldhofer het volgende:
fluffy/muziek
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sorry, iamredleader, maar deze van Feldhofer is juister. Ze hebben toevallig een harp gebruikt, maar hij valt in principe door elk soort muziek in slaap
Feldhofer +1
Asmodian +1quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:05 schreef Asmodian het volgende:
Nicosia
Lefkosia is de Turkse naam voor Nicosiaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:07 schreef Haruhi het volgende:
Lefkosia dacht ik, dat is de nieuwe naam van Nicosia
is ook goed iddquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:07 schreef Haruhi het volgende:
Lefkosia dacht ik, dat is de nieuwe naam van Nicosia
ownee, is schijnbaar andersom
Yo, doe ik!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Lefkosia is de Turkse naam voor Nicosia
En zou je de punten trouwens in bold kunnen zetten, Feldhofer?
Jee!quote:
quote:On a wagon bound for market there's a calf with a mournful eye
High above him there's a swallow winging swiftly through the sky
How the winds are laughing. They laugh with all their might.
Love and laugh the whole day through and half the summer's night
Opgezocht, pluim voor degene die deze weet!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:12 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jee!![]()
Misschien een moeilijke maar:
Hoe heet het nummer waarin de volgende tekst voorkomt?
[..]
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:16 schreef Haruhi het volgende:
Opgezocht, pluim voor degene die deze weet!
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:16 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Opgezocht, pluim voor degene die deze weet!
Dat moeten jullie dus niet doen, want ik had jullie best wat makkelijke hints kunnen geven waarmee jullie het geweten haddenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ook opgezocht, lijkt me een echt moeilijke!
Met de volgende hints wel, die ik nu geef omdat ik zo weg moet:quote:
Die Spaanse titel is de vrouwelijke variant van de mannelijke titel zoals die bijvoorbeeld als voorvoegsel bij Leo Beenhakker wordt gebruikt en een bepaald karakter in een werk van Cervantesquote:
Dat is'm!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:26 schreef dartfanaat het volgende:
Donna, Donna
Andrew Jacksonquote:
.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:39 schreef Haruhi het volgende:
Volgens mij wordt er ook belachelijk veel gegoogled hier, maargoed
Lowe?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:41 schreef dartfanaat het volgende:
Vervolgvraag op de dartvraag
Wie won het vaakst The Embassy?
Eric Bristow ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:41 schreef dartfanaat het volgende:
Vervolgvraag op de dartvraag
Wie won het vaakst The Embassy?
quote:
Asmodian +1quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:57 schreef Asmodian het volgende:
Een boel appels eten!
Yay!quote:
Hoe b'doel je?quote:
Inderdaad!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:01 schreef iamredleader het volgende:
Tortuga
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:03 schreef Asmodian het volgende:
iamredleader +1
Omdat hij niks kan eten als ondode en hij helemaal gek is op appelsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:04 schreef wyccie het volgende:
Mag ik weten waarom hij appels wil eten?
God, hoe heet het daar ook al weer? De huppelepup-sluis iigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
Waar in Amsterdam vind je een standbeeld van Multatuli, ons allen bekend als het pseudonym van Eduard Douwes Dekker?
Mas + huisgenoot +1quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:11 schreef Mas het volgende:
De Torensluis, natuurlijk. Stiekem wist ik dit niet, maar een Amsterdamse huisgenoot wel.
Yay!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:18 schreef Mas het volgende:
Asmodian +1
Inderdaad. Het gerucht gaat dat onze Ted (die trouwens briljant mathematicus was) doorgedraaid is onder druk van psychologische experimenten. Ik als psycholoog-in-opleiding ben natuurlijk apetrots op een van de grootse prestaties van ons vakgebied.
Stanley Milgram inderdaadquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:21 schreef Mas het volgende:
Dat is natuurlijk Milgram.
Harhuhi +1quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:27 schreef Haruhi het volgende:
Fabien Barthez
Willy Sagnol
Franck Ribery
Coupet
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:33 schreef komrad het volgende:
Sar, Reiziger, Blind , de Boer, de boer , Seedorf, Rijkaard, Davids, Litmanen, Finidi, overmars
Ik was nog bij de 5-2 overwinning tegen Bayern Munchen. Wat een jaar...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:36 schreef Haruhi het volgende:
[..]
komrad +1
Kluivert kwam er pas in de 69e minuut in. Van Gaal speelde toen best vaak met Ronald de Boer in de spits, zo ook in deze wedstrijd.
Dat vergeet ik nooit weer johquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:34 schreef wyccie het volgende:
Holy shit, mannen! Waarom onthouden jullie dit?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:39 schreef Mas het volgende:
Vooral Litmanen was in die tijd echt briljant, en een ontzettend sympathieke speler bovendien.
Ik geef Jean-Marie Bosman de schuldquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:39 schreef Mas het volgende:
Wat een fantastisch team was dat stiekem toch. Jammer dat Ajax ze niet langer vasthouden kon. Vooral Litmanen was in die tijd echt briljant, en een ontzettend sympathieke speler bovendien.
Inderdaadquote:
Wat een topfilm is dat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:40 schreef Asmodian het volgende:
Dat zal dan wel John Nash zijn die Nobelprijs voor de Economie kreeg voor Game-theory. En er is veel apart aan zijn winst, met name dat hij schizofreen was. Ik verwijs verder naar de film A Beautiful Mind
Die was net later. Ajax maakte de fout de zwarte spelers maar de helft te geven als de blanke. Kanu Finidi eDavids en Seedorf konden elders de helft meer verdienen.quote:
Apart(heid).quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was net later. Ajax maakte de fout de zwarte spelers maar de helft te geven als de blanke. Kanu Finidi eDavids en Seedorf konden elders de helft meer verdienen.
Yay!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:41 schreef komrad het volgende:
+1 voor Asmodian, idd zijn schizofrenie maar ook dat hij de prijs lang na het begin van zijn werk krijg
Idem.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik mocht Russel Crowe nooit voordat ik hem in die film zag
....geen flauw idee, ik heb geen geheugen voor regisseurs/actrices...quote:Dus vervolgvraagje
Wie regisseerde A Beautiful Mind en welke beeldschone actrice speelde John Nash' vrouw?
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:46 schreef wyccie het volgende:
Jennifer Conolley (ik schrijf haar naam verkeerd!) Ron Howard (andersom)
Geen flauw idee, maar je herinnert me er wel aan dat ik nog wat Frank Boeijen nummers moest 'kopen' vandaagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:50 schreef wyccie het volgende:
Hoe wordt de St. Annastraat in Nijmegen tijdens de Vierdaagse ook wel genoemd?
quote:
quote:Talent does what it can, genius does wat it must
Tja, ik ben een rijke manquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:52 schreef Mas het volgende:
Tjonge, Asmodian, je 'koopt' wat af.
bloed, zweet en tranenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:54 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel kost dat nou? Iets 'kopen'.
Oscar Wilde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
Er waren 6 "echte" Franse spelers in de selectie, dat stond bij ons in de krant. Volgens mij de drie keepers Barthez, Coupet en Landreau, en de spelers Sagnol, Ribery en Givet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:29 schreef Mas het volgende:
Met Silvestre, die ook genoemd is, is dit volgens mij het totaal aan echt Franse spelers die ze hebben. Plus de derde keeper, waarschijnlijk, wiens naam mij even ontschoten is.
Klinkt Roemeens en bekendquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:05 schreef komrad het volgende:
Ik stel wel een andere vraag,
wat was de expertise van Imre Lakatos?
goed maar nog onvoldoende uitgewerkt, zie ook mijn eerdere editquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef Mas het volgende:
Wetenschapsfilosofie.
Dat valt niet na te gaan, maar ik gok dat Shoarma gewoon een gerecht van het Midden-Oosten is, lees Arabisch. Andere 'nationale gerechten' van Israel (Falafel, kebab, shashlik, hummus, tchina, etc.) zullen ook onder die noemer vallenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:56 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niks om te 'kopen'. Is Shoarma oorspronkelijk Israëlisch?
Oyquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:10 schreef Mas het volgende:
Jullie israelis stelen ook alles! Shoarma, kebab, shashlik, gazastrook, hummus, libanon, etc.
dat is voldoende (wat is TFC??)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:11 schreef Mas het volgende:
Zie trouwens mijn edit bij mijn antwoord, Komrad. (Trouwens, Komrad van TFC?)
Die jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Gretta Duisenberg dus.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:03 schreef Asmodian het volgende:
iamredleader +1
Dan weet ik het niet en ga ik nu toch echt wegquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:10 schreef iamredleader het volgende:
Nope, die bedacht het Monopoly zoals wij dat nu kennen.
Asmodian +1 ging jij niet naar Amsterdam?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:53 schreef Asmodian het volgende:
Alan Rickman
Jeej!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Asmodian +1 ging jij niet naar Amsterdam?
![]()
Dat is er dan inderdaad 1quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:16 schreef Homdeck het volgende:
Ik kom niet verder dan 1: OK computer
Van wat? Radiohead albums?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:18 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk moet heel de reeks hier nu stoppen
Helemaal goed!quote:
ongetwijfeldquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:35 schreef Asmodian het volgende:
HBO?
Yayquote:
Correctomundo!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:40 schreef lienelien het volgende:
spinvis
geen waarde-oordeel erbij?quote:
Kom je ook gezellig intrekken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Kut te laat sommige mensen wonen in dit topic
daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:45 schreef Homdeck het volgende:
gevalletje chicklit vrees ik
Neh, niet echt Chicklit. Kennen jullie Ten Liefde van Giphart wel? zoiets is het. Gebundelde columnsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
daar ben ik ook bang voor![]()
En mijn kennis chicklit reikt niet zo ver als mijn kennis chickflicks of chickseries![]()
Alleen van naam. Ik heb van Giphart alleen Giph en Ik Omhels Je... gelezenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neh, niet echt Chicklit. Kennen jullie Ten Liefde van Giphart wel? zoiets is het. Gebundelde columns
zonde. leuk boek over bv de wetenschappelijke theorie achter verliefdheid en ander soort gedoe. Een leek-wetenschappelijk boek is het dan ook. De romans van hem zijn kut.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:51 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Alleen van naam. Ik heb van Giphart alleen Giph en Ik Omhels Je... gelezen
Geen onaardig koppiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:55 schreef lienelien het volgende:
[afbeelding]
de dame in kwestie
de jongen links onder is Jan Hoek, met wie ze samen een roman heeft geschreven; Ja/Nee.
Die heeft inderdaad ook een boek met die titel geschreven, maar dat boek is wel ietsjes ouder dan 2004quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:52 schreef doeka het volgende:
Elfriede Jelinek
die heb ik in de boekenkast staan!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad ook een boek met die titel geschreven, maar dat boek is wel ietsjes ouder dan 2004
'ietsjes'quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad ook een boek met die titel geschreven, maar dat boek is wel ietsjes ouder dan 2004
ja, wordt wel weer eens tijd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:23 schreef Gooitzen het volgende:
dartfanaat + 1
Misschien weer eens tijd om er een paar te herlezen?
Dat zijn er al 2. De derde is eigenlijk een echtpaar.quote:
Tuppence heet de vrouw.....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:52 schreef Berkery het volgende:
Meneer & mevrouw Tuppence?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |