Ja, het ziet er immens groot uit. Maar dat is wel positief, vind ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik dacht dat het standbeelden ergens buiten waren...
wauw.. gaaf effect daarom...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef kzieniks het volgende:
niet helemaal vandaag maar afgelopen weekend.
Bij toeval zag ik een fenomeen wat lichtende nachtwolken wordt genoemd
[[url=http://www.jorritdroogsma.nl/nachtwolken.jpg]afbeelding][/url]
Zoiets?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
ik zou foto 1 insturen namelijk, maar dan wel ff klein beetje sleutelen in PS. Iets verscherpen, wat meer contrast en verzadiging
gaaf perspectief zo, echter zou je wat meer met de gray-scaling kunnen spelen want het haar valt net weg tegen de achtergrond helaasquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:16 schreef afraidtech het volgende:
[afbeelding]
opmerkingen etc... altijd welkom. probeer een beetje weg wijs te worden in de wereld van de straat fotografie.
Nice one!quote:
Nee, dat is het niet...quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nice one!How did you manage to get a spot up there?
btw: we still have this resizing thingy going on... would you mind?
Zwartwit doet de foto goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:25 schreef Retro_Doll het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt tijdens mijn vakantie in Spanje. Ik vond hem wel leuk, zo zie je het toeristische strand en de oude burcht.
http://i31.photobucket.com/albums/c352/retro_dolly/free.png
hmm photobucket doet hem blijkbaar zelf resizen
Dankjewelquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zwartwit doet de foto goedIk zou alleen die border een stuk minder dik maken
Die is echt te heftig nu.
Vraagje: aangezien je model een behoorlijk donkerder huid heeft dan de gemiddelde hollander, compenseer je dat nog in je belichting? En zo ja: hoe? Is dat niet lastig als het model -zoals hier- een wit shirt draagt?quote:
Het lijkt dat het shirt redelijk is uitgebeten. Maar ik wil het ook wel graag weten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vraagje: aangezien je model een behoorlijk donkerder huid heeft dan de gemiddelde hollander, compenseer je dat nog in je belichting? En zo ja: hoe? Is dat niet lastig als het model -zoals hier- een wit shirt draagt?
Je hebt het niet zo op spinnen? Want anders dan dat ken ik geen reden om zo'n gezicht te trekken, hoor!quote:
ik heb het niet zo op spinnenquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op spinnen? Want anders dan dat ken ik geen reden om zo'n gezicht te trekken, hoor!
Nice!! #1 is favoriet door de goede 'zomer-vrolijke' blik en het contrast, ondanks zwart-wit heel sprekend. #2 in mijn ogen net iets te rommelig door het drukke rokje (en wellicht mooier met een invulflits).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |