sja, wat betreft die compositie.. dat is heel moeilijk, ze blijven niet voor je hangen net zolang totdat je een leuke positie hebt ingenomenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:54 schreef PKfotografie het volgende:
nette serie wel.
mooie heldere kleuren (blijft lastig tegen een blauwe lucht)
#6 heb je goed gezien, zou hem alleen wat croppen
en verder laat de compositie wat te wensen over bij de meeste foto's (maar das ook erg lastig bij een sport als deze)
een klein trucje kan wezen om alles iets te ruim te schieten. dan kun je later een crop maken met een intressante compositie
Ja, idd! Vooral bij 2 bijvoorbeeld had een tikje bewegingsonscherpte van die gast met zn fietsje geen kwaad gekund!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:07 schreef eyekandi het volgende:
Mooi hoor! Goed vastgelegd.
Misschien soms iets meer 'beweging' in de foto zou de snelheid wat meer overbrengen denk ik.
ben ik het niet mee eens, het onderwerp van de foto moet altijd zo scherp mogelijk zijn, helemaal omdat er op de achtergrond niet veel te beleven isquote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, idd! Vooral bij 2 bijvoorbeeld had een tikje bewegingsonscherpte van die gast met zn fietsje geen kwaad gekund!
Mwoah... Dat stukje van die eh...dat ding waar-ie in fietst, dat geval, dat ding, die railing, die moet ragscherp zijn uiteraard, en dat terwijl die fietser en z'n fiets nét een tikje bewegen, zou ik toch wel wat toffer vinden.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:41 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens, het onderwerp van de foto moet altijd zo scherp mogelijk zijn, helemaal omdat er op de achtergrond niet veel te beleven is
maar dan is 90% van de foto onscherp/ongedetailleerdquote:Op zondag 23 juli 2006 22:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mwoah... Dat stukje van die eh...dat ding waar-ie in fietst, dat geval, dat ding, die railing, die moet ragscherp zijn uiteraard, en dat terwijl die fietser en z'n fiets nét een tikje bewegen, zou ik toch wel wat toffer vinden.
Maar da's dus een kwestie van smaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |