Ik dacht dat het standbeelden ergens buiten waren...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:22 schreef Ripley het volgende:
Lieve reacties! En bedankt voor de tips qua kritiekpunten, daar kan ik nu al weer wat mee. Beide foto's zijn overigens gemaakt op de vensterbank bij mijn ouders
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik dacht dat het standbeelden ergens buiten waren...
hij heeft zeker geen foto gemaakt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]mijn vader keek best raar op toen ik naast de bank op de grond ging liggen om "even wat te proberen"
Ja, het ziet er immens groot uit. Maar dat is wel positief, vind ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik dacht dat het standbeelden ergens buiten waren...
wauw.. gaaf effect daarom...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef kzieniks het volgende:
niet helemaal vandaag maar afgelopen weekend.
Bij toeval zag ik een fenomeen wat lichtende nachtwolken wordt genoemd
[[url=http://www.jorritdroogsma.nl/nachtwolken.jpg]afbeelding][/url]
Zoiets?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
ik zou foto 1 insturen namelijk, maar dan wel ff klein beetje sleutelen in PS. Iets verscherpen, wat meer contrast en verzadiging
gaaf perspectief zo, echter zou je wat meer met de gray-scaling kunnen spelen want het haar valt net weg tegen de achtergrond helaasquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:16 schreef afraidtech het volgende:
[afbeelding]
opmerkingen etc... altijd welkom. probeer een beetje weg wijs te worden in de wereld van de straat fotografie.
Nice one!quote:
Nee, dat is het niet...quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nice one!How did you manage to get a spot up there?
btw: we still have this resizing thingy going on... would you mind?
Zwartwit doet de foto goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:25 schreef Retro_Doll het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt tijdens mijn vakantie in Spanje. Ik vond hem wel leuk, zo zie je het toeristische strand en de oude burcht.
http://i31.photobucket.com/albums/c352/retro_dolly/free.png
hmm photobucket doet hem blijkbaar zelf resizen
Dankjewelquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zwartwit doet de foto goedIk zou alleen die border een stuk minder dik maken
Die is echt te heftig nu.
Vraagje: aangezien je model een behoorlijk donkerder huid heeft dan de gemiddelde hollander, compenseer je dat nog in je belichting? En zo ja: hoe? Is dat niet lastig als het model -zoals hier- een wit shirt draagt?quote:
Het lijkt dat het shirt redelijk is uitgebeten. Maar ik wil het ook wel graag weten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vraagje: aangezien je model een behoorlijk donkerder huid heeft dan de gemiddelde hollander, compenseer je dat nog in je belichting? En zo ja: hoe? Is dat niet lastig als het model -zoals hier- een wit shirt draagt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |