Je hebt het niet zo op spinnen? Want anders dan dat ken ik geen reden om zo'n gezicht te trekken, hoor!quote:
ik heb het niet zo op spinnenquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op spinnen? Want anders dan dat ken ik geen reden om zo'n gezicht te trekken, hoor!
Nice!! #1 is favoriet door de goede 'zomer-vrolijke' blik en het contrast, ondanks zwart-wit heel sprekend. #2 in mijn ogen net iets te rommelig door het drukke rokje (en wellicht mooier met een invulflits).quote:
Dat overbelichtte is echt té imo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:18 schreef DragonFire het volgende:
Al weer een tijd geen foto's gemaakt, dus ik dacht ik pak mijn hobbie weer eens op.
[afbeelding]
Dat ziet er vet uit! heb je daar een grotere versie van ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef DragonFire het volgende:
Nog eentje dan. Al vind ik hem niet zo mooi door het verkleinen.
[afbeelding]
Jup. Tis wel erg groot dus het kan wat lang duren met inladen.http://martin.cubeactive.com/images/photos/large/groenbos_big.jpgquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:32 schreef Orealo het volgende:
Dat ziet er vet uit! heb je daar een grotere versie van ?
thnx!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:35 schreef Vliegvrager het volgende:
Jij bent lekker bezig, vooral die eerste. Fijne compo, leuke blik, lekker contrast.
jawel is ook wel lastig en gaat ook niet altijd goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vraagje: aangezien je model een behoorlijk donkerder huid heeft dan de gemiddelde hollander, compenseer je dat nog in je belichting? En zo ja: hoe? Is dat niet lastig als het model -zoals hier- een wit shirt draagt?
Beterquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:31 schreef snakelady het volgende:
Edit: heb het meteen maar gedaan.
Dat idee kan wel kloppen, heb het nogal haastig gemaakt aangezien we net weg moesten, is niet thuis gemaakt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BeterMaar ik heb het idee dat-ie wat onscherp is
Nr3, WOW! I LOVE THAT ONE!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:56 schreef ableton het volgende:
Het is frustrerend als je geen geld hebt voor een degelijke macro lens en je beperkt bent tot kutten met je standaard nikon lensjes![]()
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Hee wat toevallig, gisteravond had ik ook een kikker op bezoekquote:Op zondag 23 juli 2006 01:14 schreef Stu het volgende:
Vandaag een foto gemaakt van een kikker in de tuin![]()
Oja, ik maak overigens nooit foto's en deze is gemaakt met mijn Ixus 55.
Voor de grote versie kun je HIER klikken![]()
[afbeelding]
ziet er indrukwekkend uit...wat is het?quote:
Een hele mooie foto, mooi gelijkmatig belicht en ontzettend lieve lachquote:Op zondag 23 juli 2006 20:01 schreef snakelady het volgende:
Deze heb ik vandaag gemaakt van mijn dochtertje.
[afbeelding]
Of ben ik bevooroordeeld![]()
het tegenlicht versterkt het sprookjesachtige wel, ik vind het er wel bij passen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Efteling. Cliché-foto, maar ik vind 'm mooi.
Helaas wel sterk tegenlicht, en dat zie je dus in blauw op de middeltste toren.
Leuk! Ik zou links die vage bloem erafknippen en dan onder een stukje om de verhouding van de foto een beetje goed te houdenquote:
zelfportret? lache, leuk gedaanquote:
yup met een gebroken voet kom je niet veel t huis uit dus je moet iets binnenshuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |