quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nice one!How did you manage to get a spot up there?
btw: we still have this resizing thingy going on... would you mind?
Zwartwit doet de foto goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:25 schreef Retro_Doll het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt tijdens mijn vakantie in Spanje. Ik vond hem wel leuk, zo zie je het toeristische strand en de oude burcht.
http://i31.photobucket.com/albums/c352/retro_dolly/free.png
hmm photobucket doet hem blijkbaar zelf resizen
Dankjewelquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zwartwit doet de foto goedIk zou alleen die border een stuk minder dik maken
Die is echt te heftig nu.
Vraagje: aangezien je model een behoorlijk donkerder huid heeft dan de gemiddelde hollander, compenseer je dat nog in je belichting? En zo ja: hoe? Is dat niet lastig als het model -zoals hier- een wit shirt draagt?quote:
Het lijkt dat het shirt redelijk is uitgebeten. Maar ik wil het ook wel graag weten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vraagje: aangezien je model een behoorlijk donkerder huid heeft dan de gemiddelde hollander, compenseer je dat nog in je belichting? En zo ja: hoe? Is dat niet lastig als het model -zoals hier- een wit shirt draagt?
Je hebt het niet zo op spinnen? Want anders dan dat ken ik geen reden om zo'n gezicht te trekken, hoor!quote:
ik heb het niet zo op spinnenquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op spinnen? Want anders dan dat ken ik geen reden om zo'n gezicht te trekken, hoor!
Nice!! #1 is favoriet door de goede 'zomer-vrolijke' blik en het contrast, ondanks zwart-wit heel sprekend. #2 in mijn ogen net iets te rommelig door het drukke rokje (en wellicht mooier met een invulflits).quote:
Dat overbelichtte is echt té imo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:18 schreef DragonFire het volgende:
Al weer een tijd geen foto's gemaakt, dus ik dacht ik pak mijn hobbie weer eens op.
[afbeelding]
Dat ziet er vet uit! heb je daar een grotere versie van ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef DragonFire het volgende:
Nog eentje dan. Al vind ik hem niet zo mooi door het verkleinen.
[afbeelding]
Jup. Tis wel erg groot dus het kan wat lang duren met inladen.http://martin.cubeactive.com/images/photos/large/groenbos_big.jpgquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:32 schreef Orealo het volgende:
Dat ziet er vet uit! heb je daar een grotere versie van ?
thnx!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:35 schreef Vliegvrager het volgende:
Jij bent lekker bezig, vooral die eerste. Fijne compo, leuke blik, lekker contrast.
jawel is ook wel lastig en gaat ook niet altijd goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vraagje: aangezien je model een behoorlijk donkerder huid heeft dan de gemiddelde hollander, compenseer je dat nog in je belichting? En zo ja: hoe? Is dat niet lastig als het model -zoals hier- een wit shirt draagt?
Beterquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:31 schreef snakelady het volgende:
Edit: heb het meteen maar gedaan.
Dat idee kan wel kloppen, heb het nogal haastig gemaakt aangezien we net weg moesten, is niet thuis gemaakt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BeterMaar ik heb het idee dat-ie wat onscherp is
Nr3, WOW! I LOVE THAT ONE!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:56 schreef ableton het volgende:
Het is frustrerend als je geen geld hebt voor een degelijke macro lens en je beperkt bent tot kutten met je standaard nikon lensjes![]()
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Hee wat toevallig, gisteravond had ik ook een kikker op bezoekquote:Op zondag 23 juli 2006 01:14 schreef Stu het volgende:
Vandaag een foto gemaakt van een kikker in de tuin![]()
Oja, ik maak overigens nooit foto's en deze is gemaakt met mijn Ixus 55.
Voor de grote versie kun je HIER klikken![]()
[afbeelding]
ziet er indrukwekkend uit...wat is het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |