Vandaag naar het Galway Arts Festival geweest. Het was loeidruk, en dan valt het je pas op dat het erg moeilijk fotograferen is zonder al te veel publiek erbij op de foto te krijgen, en zonder dat er mensen overlopen net als jij wilt afdrukken. Erg frustrerend. Van de 123 foto's zijn er maar een paar waarvan ik zeg, nou, kan nog wel. Maar niks speciaals. Hoe doen anderen dat?
Ik ben al best brutaal en ga midden op straat staan/zitten/knielen om een en ander nog enigszins te kunnen focussen, ik kruip ook rustig voor een vent met een teletoeter op een enorme canon EOS als ie in de weg blijft staan, maar toch....
Deze vind ik wel aardig door de tegenstelling in kleuren van de kostuums en dat de ne groep beweegt en de andere niet. Ook omdat er niet zoveel publiek opstaat. Maar dat is ook eigenlijk de enige. De rest, ik weet niet hoor.
![]()
![]()
[
afbeelding]
Deze gaat ook nog wel, door het felle tegenlicht van de zon
![]()
![]()
![]()
![]()
ElizabethR, zou je die 3e foto's even willen verkleinen naar het formaat zoals dat is aangegeven in de FOT FAQ (550pixels)? Je kunt je post editten naar afbeeldingen zodra je ze verkleind hebt. Dank je wel!
[ Bericht 9% gewijzigd door Shark.Bait op 23-07-2006 23:37:37 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden