En hij wordt alleen gebruikt om 1 keer per dag het nieuws te kijken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:15 schreef vlad het volgende:
patsen met z'n 1-2-3 boot![]()
![]()
jij hebt tenminste tv aan boord![]()
tuurlijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En hij wordt alleen gebruikt om 1 keer per dag het nieuws te kijken.
En ik op Tommy, oude auto'squote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik ben jaloers op herman..
bootjes
Idd, terug naar afquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:19 schreef vlad het volgende:
[..]
tuurlijktv aan boord is ook zinloos. Als je tv wilt kijken ga je wel thuis zitten
je gaat niet varen om tv te kijken
minstens 30 iddquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat voor bootje heb jij dan?
Toch wel minstens 30 meter hè
Hij is tenminste van jezelfquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Op zo'n roestige oude Peugeot
In die nichtenkleur toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en ik heb prive ook nog een Corolla
rond de 20 km/h (als ik er alleen inzitquote:
Heb jij je vaarbewijs eigenlijk...?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:26 schreef vlad het volgende:
[..]
rond de 20 km/h (als ik er alleen inzit)
neejquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb jij je vaarbewijs eigenlijk...?
Mja, haal dat boek, en meld je aan voor het examen, je hoeft toch niet te lerenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:28 schreef vlad het volgende:
[..]
neejzit nog steeds in de planning, maar krijgt geen prioriteit, dus raakt steeds ondergesneeuwd
![]()
mja, maar ik wil ook al een boek halen om met mijn motorrijbewijs te beginnen, en ik wil boeken halen om met een cursus duits te beginnen enz. enz. enz.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, haal dat boek, en meld je aan voor het examen, je hoeft toch niet te leren
Die groene heb ik maar een paar maanden gehad, toen heeft iemand de deur "eruit" gereden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is die groene weg?
Heb je nu een nieuwer type dan ofzo...?
Ach Wunderbärquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:30 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, maar ik wil ook al een boek halen om met mijn motorrijbewijs te beginnen, en ik wil boeken halen om met een cursus duits te beginnen enz. enz. enz.![]()
Zelfstandig uit een boek leren is kut.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:30 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, maar ik wil ook al een boek halen om met mijn motorrijbewijs te beginnen, en ik wil boeken halen om met een cursus duits te beginnen enz. enz. enz.![]()
Dat komt bij jou door een gebrek aan discipline.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Zelfstandig uit een boek leren is kut.
* Hugsterr spreekt uit ervaring.
en dat wil dan HBO gaan doenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Zelfstandig uit een boek leren is kut.
* Hugsterr spreekt uit ervaring.
Da's nicequote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die groene heb ik maar een paar maanden gehad, toen heeft iemand de deur "eruit" gereden.
Kreeg geld van de verzekering kon dat ding goed verkopen
heb hetzelfde type (oude bak dus) Corolla teruggekocht.
en een camera + lens erbij
omdat mijn duits zeer slecht is en ik er nu achter ben dat het wel heel belangrijk is. De partij die voor ons het aanstuurklepje van de injector ontwikkeld, is duits. En ik kan er niet gewoon mee pratenquote:
lekker is datquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
Telefoon:
"Hej Herm, heb je ff?"
"Ej gast, ben aan't werk, kan't ff kort?"
"Joah, m'n ouders gaan scheiden"
"![]()
![]()
![]()
![]()
"
Ik schrok me kapot gekquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef vlad het volgende:
[..]
lekker is dat![]()
![]()
lijkt me zo klote, scheidingen
Ik heb 't over 't Duits, eppo.quote:
Ik weet niet eens waar die liggen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Misschien ligt het tussen je zelfstudieboeken.
Dat zou wel heel matig zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:33 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar die liggen.
HEY, je bracht me op een idee! *gaat meteen kijken* Volgens mij heb je serieus gelijk.
Ik heb 'mquote:
oh, was even vergeten dat Duits niet op het HBO gegeven wordtquote:
Heb je daar geen leraar bij danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef vlad het volgende:
[..]
oh, was even vergeten dat Duits niet op het HBO gegeven wordt![]()
onder je bed horen monsters, krokodillen of dikke negers te liggen. geen boekenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:36 schreef Hugsterr het volgende:
Nee, nog niet klaar. Nog een half jaar stage en daarna nog de dingen afmaken en inhalen waar ik een onvoldoende voor sta.
[..]
Ik heb 'm*pfjew*
.
Wel inderdaad bij wat zelfstudieboeken. Het lag in zo'n onder-het-bed-box, waar allerlei frutsels in liggen, zo ook 't ding wat ik zocht
.
Nietes, kabouters met kettingzagen zijn 't.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef vlad het volgende:
[..]
onder je bed horen monsters, krokodillen of dikke negers te liggen. geen boeken![]()
wat liefquote:
Hoe leer je dan in hemelsnaam de uitspraakquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:39 schreef vlad het volgende:
[..]
wat liefze denkt dat er nog docenten lesgeven op het HBO
![]()
nee muts, HBO en uni is bijna allemaal zelfstudie geworden![]()
Ah, nog een schooljaar dus ongeveer...??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:36 schreef Hugsterr het volgende:
Nee, nog niet klaar. Nog een half jaar stage en daarna nog de dingen afmaken en inhalen waar ik een onvoldoende voor sta.
[..]
Ik heb 'm*pfjew*
.
Wel inderdaad bij wat zelfstudieboeken. Het lag in zo'n onder-het-bed-box, waar allerlei frutsels in liggen, zo ook 't ding wat ik zocht
.
Bij welke fatsoenlijke opleiding geven ze Duits dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:40 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Hoe leer je dan in hemelsnaam de uitspraak?
Ja, ongeveer ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, nog een schooljaar dus ongeveer...??
En zo belangrijk was het dan niet
ik heb 4 maanden in finland gewoond = hoeveel Fins spreek ik? 4 woordenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of je gaat gewoon een paar weken naar Duitsland op vakantie.. werkte voor mij ook in Frankrijk.. verder nooit Frans gehad..
Speciaal op maat laten maken moet je dan ook duidelijk niet door de Turk op de hoek laten doenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ja, ongeveer ja.
Het was wel belangrijkMaar het had nog geen plekje in de kast
.
Nu wel.
Het is de trouwring van mijn oma joh, speciaal op maat gemaakt voor mij, alleen pas ik hem niet. Mijn tante heeft hem te groot laten maken
.
Iets met bier enzo zeker?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb 4 maanden in finland gewoond = hoeveel Fins spreek ik? 4 woorden![]()
nee, ik heb geen talenknobbel, dus dat gaat voor mij niet werken![]()
Bij ehh, leraar Duitsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij welke fatsoenlijke opleiding geven ze Duits dan?
"ze groeit er wel in"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Speciaal op maat laten maken moet je dan ook duidelijk niet door de Turk op de hoek laten doen
Om met je (ex)schoonouders te kunnen communiceren?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:44 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Bij ehh, leraar Duits? Weet ik veel.
Ik wil het ook graag leren, maar uit zo'n boekje werkt voor mij niet helemaal.
Bij de juwelier popquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Speciaal op maat laten maken moet je dan ook duidelijk niet door de Turk op de hoek laten doen
Omsmelten? Neh man, gewoon weer laten vermakenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Bij de juwelier pop.
Maar het was achter mijn rug om. En ze hadden een andere ring stiekem van mij meegenomen en (denk ik) een maatje groter laten maken.
Ik laat hem wel weer ooit eens een keertje omsmelten. Ik heb het alleen niet zo op goud
.
Nee, die spreken wel Nederlandsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om met je (ex)schoonouders te kunnen communiceren?
En ik hoop toch niet dat je voor "leraar Duits" een opleiding kunt doen
2e graadsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:47 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Nee, die spreken wel NederlandsAlhoewel ik de vader af en toe niet kan verstaan, whehe.
Maar gewoon, voor later. Hier is het nou eenmaal handig als je wat Duits kan.
Wel? -> Klikkie doen
Vast goedkoper eh?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omsmelten? Neh man, gewoon weer laten vermaken
En goud bij jonge meiden vind ik ook geen porem![]()
Ik heb ook een gouden horloge van m'n opa gehad, prachtig, maar nu nog niet
dat zou je graag willen he?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik zit nu met heel rare gedachten over fistfucken enzo
Weet ik het of dat goedkoper is, ik heb meer zoiets van als je band lek is plak je hem ook i.p.v. een nieuwe fiets te kopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Vast goedkoper eh?
Ja, vandaar dat ik hem nog niet op maat heb laten maken. Ik wil hem stiekem ook nog niet om.
Jij leest te langzaam.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
jullie lullen te vlug
Nouuuuu....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet ik het of dat goedkoper is, ik heb meer zoiets van als je band lek is plak je hem ook i.p.v. een nieuwe fiets te kopen.
geen idee. met 80% zijn mijn smaakpuppilen zo erg verkracht dat ik niets meer proefquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat smaakt allicht beter dan Hollandia
zei m'n ex ook weleensquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
jullie lullen te vlug
En ik rookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:55 schreef vlad het volgende:
[..]
geen idee. met 80% zijn mijn smaakpuppilen zo erg verkracht dat ik niets meer proef![]()
quote:
en bier om het af te sluitenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
bier, zon, bier, water, bier, varen, bier, vrouwen, bier
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat je lul te vroeg begon te spugen?
"sgat nu niet ik heb hoofdpijn"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:59 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
dat ik haar steeds als een beest besprong wanneer ze de kamer binnenkwam![]()
BEN JE NOU GODVERDOMME STUDENT OF NIET????!!!!quote:
Wat een ongekend puike samenvatting van mijn weekend zegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
bier, zon, bier, water, bier, varen, bier, vrouwen, bier
![]()
![]()
Welke loser houdt het bij 4 jaar studeren?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:00 schreef vlad het volgende:
[..]
BEN JE NOU GODVERDOMME STUDENT OF NIET????!!!!![]()
"om het af te sluiten"in mijn tijd sloten we niets af met bier. Bier ging gewoon 4 jaar lang door
![]()
studenten van tegenwoordig![]()
![]()
weuw niet te snel jijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:00 schreef vlad het volgende:
[..]
BEN JE NOU GODVERDOMME STUDENT OF NIET????!!!!![]()
"om het af te sluiten"in mijn tijd sloten we niets af met bier. Bier ging gewoon 4 jaar lang door
![]()
studenten van tegenwoordig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |