abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39817581
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:28 schreef vlad het volgende:

[..]

neej zit nog steeds in de planning, maar krijgt geen prioriteit, dus raakt steeds ondergesneeuwd
Mja, haal dat boek, en meld je aan voor het examen, je hoeft toch niet te leren
pi_39817593
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:28 schreef vlad het volgende:

[..]

PI zijn zooooo vroegah
pi_39817601
Ik ga ff lunchen en roken enzo
pi_39817616
Wie heeft er nog een paar echte hi-res Eschers plaatjes?
pi_39817628
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:29 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Mja, haal dat boek, en meld je aan voor het examen, je hoeft toch niet te leren
mja, maar ik wil ook al een boek halen om met mijn motorrijbewijs te beginnen, en ik wil boeken halen om met een cursus duits te beginnen enz. enz. enz.
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39817675
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:28 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Is die groene weg?

Heb je nu een nieuwer type dan ofzo...?
Die groene heb ik maar een paar maanden gehad, toen heeft iemand de deur "eruit" gereden.
Kreeg geld van de verzekering kon dat ding goed verkopen
heb hetzelfde type (oude bak dus ) Corolla teruggekocht.
en een camera + lens erbij
pi_39817708
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:30 schreef vlad het volgende:

[..]

mja, maar ik wil ook al een boek halen om met mijn motorrijbewijs te beginnen, en ik wil boeken halen om met een cursus duits te beginnen enz. enz. enz.
Ach Wunderbär
Warum?
pi_39818803
tvp
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:10:39 #34
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39818922
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:30 schreef vlad het volgende:

[..]

mja, maar ik wil ook al een boek halen om met mijn motorrijbewijs te beginnen, en ik wil boeken halen om met een cursus duits te beginnen enz. enz. enz.
Zelfstandig uit een boek leren is kut.

* Hugsterr spreekt uit ervaring.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39819084
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Zelfstandig uit een boek leren is kut.

* Hugsterr spreekt uit ervaring.
Dat komt bij jou door een gebrek aan discipline.
pi_39819418
Telefoon:

"Hej Herm, heb je ff?"
"Ej gast, ben aan't werk, kan't ff kort?"
"Joah, m'n ouders gaan scheiden"
" "
pi_39819421
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Zelfstandig uit een boek leren is kut.

* Hugsterr spreekt uit ervaring.
en dat wil dan HBO gaan doen
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39819438
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Die groene heb ik maar een paar maanden gehad, toen heeft iemand de deur "eruit" gereden.
Kreeg geld van de verzekering kon dat ding goed verkopen
heb hetzelfde type (oude bak dus ) Corolla teruggekocht.
en een camera + lens erbij
Da's nice
pi_39819456
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef vlad het volgende:

[..]

en dat wil dan HBO gaan doen
Laat 'r nou gewoon
pi_39819490
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ach Wunderbär
Warum?
omdat mijn duits zeer slecht is en ik er nu achter ben dat het wel heel belangrijk is. De partij die voor ons het aanstuurklepje van de injector ontwikkeld, is duits. En ik kan er niet gewoon mee praten
is dus niet goed
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39819526
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
Telefoon:

"Hej Herm, heb je ff?"
"Ej gast, ben aan't werk, kan't ff kort?"
"Joah, m'n ouders gaan scheiden"
" "
lekker is dat
lijkt me zo klote, scheidingen
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39819564
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef vlad het volgende:

[..]

lekker is dat
lijkt me zo klote, scheidingen
Ik schrok me kapot gek

Ken ze al 16 jaar
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:32:34 #44
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39819566
Ik ben iets megabelangrijks kwijt .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39819579
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:32 schreef Hugsterr het volgende:
Ik ben iets megabelangrijks kwijt .
Misschien ligt het tussen je zelfstudieboeken.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:33:20 #46
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39819595
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef vlad het volgende:

[..]

en dat wil dan HBO gaan doen
Ik heb 't over 't Duits, eppo.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:33:58 #47
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39819613
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Misschien ligt het tussen je zelfstudieboeken.
Ik weet niet eens waar die liggen.

HEY, je bracht me op een idee! *gaat meteen kijken* Volgens mij heb je serieus gelijk .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39819619
Ben je btw nu al klaar met die MBO of wat?
pi_39819626
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:33 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Ik weet niet eens waar die liggen.

HEY, je bracht me op een idee! *gaat meteen kijken* Volgens mij heb je serieus gelijk .
Dat zou wel heel matig zijn
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:36:13 #50
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_39819678
*komt even buurten* Lappie werkt eindelijk zoals ik het wil..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')