quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:05 schreef hermandeperman het volgende:Ik snap btw niet waarom ze de F1 niet gewoon in de winter uitzenden/doen Nu zie ik er bijna geeneen meer omdat ik aan't chillen ben, en op de boot hebben we alleen 1-2-3