abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39816940
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
Ik snap btw niet waarom ze de F1 niet gewoon in de winter uitzenden/doen

Nu zie ik er bijna geeneen meer omdat ik aan't chillen ben, en op de boot hebben we alleen 1-2-3
wat een n00b boot dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')