abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:36:42 #51
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39819697
Nee, nog niet klaar. Nog een half jaar stage en daarna nog de dingen afmaken en inhalen waar ik een onvoldoende voor sta.
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:34 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat zou wel heel matig zijn
Ik heb 'm *pfjew* .
Wel inderdaad bij wat zelfstudieboeken . Het lag in zo'n onder-het-bed-box, waar allerlei frutsels in liggen, zo ook 't ding wat ik zocht .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39819705
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:33 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Ik heb 't over 't Duits, eppo.
oh, was even vergeten dat Duits niet op het HBO gegeven wordt
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:37:57 #53
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39819737
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef vlad het volgende:

[..]

oh, was even vergeten dat Duits niet op het HBO gegeven wordt
Heb je daar geen leraar bij dan ?
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39819738
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:36 schreef Hugsterr het volgende:
Nee, nog niet klaar. Nog een half jaar stage en daarna nog de dingen afmaken en inhalen waar ik een onvoldoende voor sta.
[..]

Ik heb 'm *pfjew* .
Wel inderdaad bij wat zelfstudieboeken . Het lag in zo'n onder-het-bed-box, waar allerlei frutsels in liggen, zo ook 't ding wat ik zocht .
onder je bed horen monsters, krokodillen of dikke negers te liggen. geen boeken
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:38:29 #55
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39819751
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef vlad het volgende:

[..]

onder je bed horen monsters, krokodillen of dikke negers te liggen. geen boeken
Nietes, kabouters met kettingzagen zijn 't.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:38:53 #56
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_39819764
Of je gaat gewoon een paar weken naar Duitsland op vakantie.. werkte voor mij ook in Frankrijk.. verder nooit Frans gehad..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_39819772
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Heb je daar geen leraar bij dan ?
wat lief ze denkt dat er nog docenten lesgeven op het HBO

nee muts, HBO en uni is bijna allemaal zelfstudie geworden
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:39:31 #58
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39819784
Dan leer je dadelijk zo'n kansloos Duits dialect .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:40:02 #59
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39819799
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:39 schreef vlad het volgende:

[..]

wat lief ze denkt dat er nog docenten lesgeven op het HBO

nee muts, HBO en uni is bijna allemaal zelfstudie geworden
Hoe leer je dan in hemelsnaam de uitspraak ?
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39819852
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:36 schreef Hugsterr het volgende:
Nee, nog niet klaar. Nog een half jaar stage en daarna nog de dingen afmaken en inhalen waar ik een onvoldoende voor sta.
[..]

Ik heb 'm *pfjew* .
Wel inderdaad bij wat zelfstudieboeken . Het lag in zo'n onder-het-bed-box, waar allerlei frutsels in liggen, zo ook 't ding wat ik zocht .
Ah, nog een schooljaar dus ongeveer...??

En zo belangrijk was het dan niet
pi_39819867
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:40 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Hoe leer je dan in hemelsnaam de uitspraak ?
Bij welke fatsoenlijke opleiding geven ze Duits dan?
pi_39819896
Ik spreek beter frans dan duits...
maar daar komt ook wel verandering in
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:42:40 #63
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39819901
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:41 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ah, nog een schooljaar dus ongeveer...??

En zo belangrijk was het dan niet
Ja, ongeveer ja.

Het was wel belangrijk Maar het had nog geen plekje in de kast .
Nu wel .

Het is de trouwring van mijn oma joh, speciaal op maat gemaakt voor mij, alleen pas ik hem niet . Mijn tante heeft hem te groot laten maken .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39819911
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of je gaat gewoon een paar weken naar Duitsland op vakantie.. werkte voor mij ook in Frankrijk.. verder nooit Frans gehad..
ik heb 4 maanden in finland gewoond = hoeveel Fins spreek ik? 4 woorden

nee, ik heb geen talenknobbel, dus dat gaat voor mij niet werken
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39819928
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Ja, ongeveer ja.

Het was wel belangrijk Maar het had nog geen plekje in de kast .
Nu wel .

Het is de trouwring van mijn oma joh, speciaal op maat gemaakt voor mij, alleen pas ik hem niet . Mijn tante heeft hem te groot laten maken .
Speciaal op maat laten maken moet je dan ook duidelijk niet door de Turk op de hoek laten doen
pi_39819937
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef vlad het volgende:

[..]

ik heb 4 maanden in finland gewoond = hoeveel Fins spreek ik? 4 woorden

nee, ik heb geen talenknobbel, dus dat gaat voor mij niet werken
Iets met bier enzo zeker?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:44:11 #67
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39819950
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:41 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Bij welke fatsoenlijke opleiding geven ze Duits dan?
Bij ehh, leraar Duits ? Weet ik veel.
Ik wil het ook graag leren, maar uit zo'n boekje werkt voor mij niet helemaal.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39819963
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:43 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Speciaal op maat laten maken moet je dan ook duidelijk niet door de Turk op de hoek laten doen
"ze groeit er wel in"
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39819971
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:44 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Bij ehh, leraar Duits ? Weet ik veel.
Ik wil het ook graag leren, maar uit zo'n boekje werkt voor mij niet helemaal.
Om met je (ex)schoonouders te kunnen communiceren?

En ik hoop toch niet dat je voor "leraar Duits" een opleiding kunt doen
pi_39819991
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:43 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Iets met bier enzo zeker?
Finlandia 80%
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39819993
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:44 schreef vlad het volgende:

[..]

"ze groeit er wel in"
Mja, ik zit nu met heel rare gedachten over fistfucken enzo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:45:35 #72
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39819998
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:43 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Speciaal op maat laten maken moet je dan ook duidelijk niet door de Turk op de hoek laten doen
Bij de juwelier pop .

Maar het was achter mijn rug om. En ze hadden een andere ring stiekem van mij meegenomen en (denk ik) een maatje groter laten maken.

Ik laat hem wel weer ooit eens een keertje omsmelten . Ik heb het alleen niet zo op goud .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39820006
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef vlad het volgende:

[..]

Finlandia 80%
Dat smaakt allicht beter dan Hollandia
pi_39820034
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Bij de juwelier pop .

Maar het was achter mijn rug om. En ze hadden een andere ring stiekem van mij meegenomen en (denk ik) een maatje groter laten maken.

Ik laat hem wel weer ooit eens een keertje omsmelten . Ik heb het alleen niet zo op goud .
Omsmelten? Neh man, gewoon weer laten vermaken

En goud bij jonge meiden vind ik ook geen porem

Ik heb ook een gouden horloge van m'n opa gehad, prachtig, maar nu nog niet
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:47:23 #75
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39820057
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Om met je (ex)schoonouders te kunnen communiceren?

En ik hoop toch niet dat je voor "leraar Duits" een opleiding kunt doen
Nee, die spreken wel Nederlands Alhoewel ik de vader af en toe niet kan verstaan, whehe.
Maar gewoon, voor later. Hier is het nou eenmaal handig als je wat Duits kan.

Wel? -> Klikkie doen
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39820092
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:47 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Nee, die spreken wel Nederlands Alhoewel ik de vader af en toe niet kan verstaan, whehe.
Maar gewoon, voor later. Hier is het nou eenmaal handig als je wat Duits kan.

Wel? -> Klikkie doen
2e graads
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:49:05 #77
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39820118
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:46 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Omsmelten? Neh man, gewoon weer laten vermaken

En goud bij jonge meiden vind ik ook geen porem

Ik heb ook een gouden horloge van m'n opa gehad, prachtig, maar nu nog niet
Vast goedkoper eh?

Ja, vandaar dat ik hem nog niet op maat heb laten maken . Ik wil hem stiekem ook nog niet om.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39820120
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Mja, ik zit nu met heel rare gedachten over fistfucken enzo
dat zou je graag willen he? bengel
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39820152
jullie lullen te vlug
pi_39820178
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Vast goedkoper eh?

Ja, vandaar dat ik hem nog niet op maat heb laten maken . Ik wil hem stiekem ook nog niet om.
Weet ik het of dat goedkoper is, ik heb meer zoiets van als je band lek is plak je hem ook i.p.v. een nieuwe fiets te kopen.
pi_39820189
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef vlad het volgende:

[..]

dat zou je graag willen he? bengel
Neen, vlegel.
pi_39820197
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
jullie lullen te vlug
Jij leest te langzaam.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:51:27 #83
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39820221
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:50 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Weet ik het of dat goedkoper is, ik heb meer zoiets van als je band lek is plak je hem ook i.p.v. een nieuwe fiets te kopen.
Nouuuuu....

Grapje.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39820305
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:51 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Nouuuuu....

Grapje.
BIJNA WEEKEND
pi_39820361
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat smaakt allicht beter dan Hollandia
geen idee. met 80% zijn mijn smaakpuppilen zo erg verkracht dat ik niets meer proef
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39820385
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
jullie lullen te vlug
zei m'n ex ook weleens
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39820389
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:55 schreef vlad het volgende:

[..]

geen idee. met 80% zijn mijn smaakpuppilen zo erg verkracht dat ik niets meer proef
En ik rook
pi_39820396
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:56 schreef vlad het volgende:

[..]

zei m'n ex ook weleens
Dat je lul te vroeg begon te spugen?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:57:18 #89
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39820398
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:53 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

BIJNA WEEKEND
school vakantie
pi_39820410
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:53 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

BIJNA WEEKEND
bier, zon, bier, water, bier, varen, bier, vrouwen, bier
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:58:20 #91
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39820423
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef vlad het volgende:

[..]

bier, zon, bier, water, bier, varen, bier, vrouwen, bier
en bier om het af te sluiten
pi_39820446
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat je lul te vroeg begon te spugen?

dat ik haar steeds als een beest besprong wanneer ze de kamer binnenkwam
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:59:44 #93
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39820463
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:59 schreef vlad het volgende:

[..]


dat ik haar steeds als een beest besprong wanneer ze de kamer binnenkwam
"sgat nu niet ik heb hoofdpijn"
pi_39820494
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef peacetaker het volgende:

[..]

school vakantie
Werken in je vakantie
pi_39820496
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:58 schreef peacetaker het volgende:

[..]

en bier om het af te sluiten
BEN JE NOU GODVERDOMME STUDENT OF NIET????!!!!
"om het af te sluiten" in mijn tijd sloten we niets af met bier. Bier ging gewoon 4 jaar lang door

studenten van tegenwoordig

Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39820508
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef vlad het volgende:

[..]

bier, zon, bier, water, bier, varen, bier, vrouwen, bier
Wat een ongekend puike samenvatting van mijn weekend zeg
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:01:09 #97
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39820518
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Werken in je vakantie
doe ik ook...part time
pi_39820539
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:00 schreef vlad het volgende:

[..]

BEN JE NOU GODVERDOMME STUDENT OF NIET????!!!!
"om het af te sluiten" in mijn tijd sloten we niets af met bier. Bier ging gewoon 4 jaar lang door

studenten van tegenwoordig

Welke loser houdt het bij 4 jaar studeren?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:01:53 #99
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39820545
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:00 schreef vlad het volgende:

[..]

BEN JE NOU GODVERDOMME STUDENT OF NIET????!!!!
"om het af te sluiten" in mijn tijd sloten we niets af met bier. Bier ging gewoon 4 jaar lang door

studenten van tegenwoordig

weuw niet te snel jij
met "om het af te sluiten" bedoel ik simpelweg om daar het weekend mee af te sluiten
op maandag gewoon vrolijk doorgaan
pi_39820555
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:01 schreef peacetaker het volgende:

[..]

doe ik ook...part time
Ik fulltime

ZEIK GODDOMME NIET HERMAN, JE DOET HET ZELF

ohwwwwkeeeeeej....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')