quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:52 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik wil wel mee met een weekendje Parijsen op die manier jouw leven beteren
![]()
Maareuhh, waarom zoek je geen baan? Dan heb je in ieder geval al een dagbesteding, geld en een verbetering.
Jeej, dan hebben we al 3 personen voor de trip naar Parijsquote:
jij hitsige popquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Jeej, dan hebben we al 3 personen voor de trip naar Parijs
.. Maareuhh.. ts, hoe wil je eigenlijk weekendjes Parijs/Londen e.d. gaan betalen, je hebt geen baan. Ik denk toch echt dat dat stap 1 moet worden (krijg ik nou weer met de zweep BoukeF?). En waarom ben je eigenlijk al zo vroeg je bed uit terwijl je de hele dag niks te doen hebt?
Totaal off-topic: Jouw usericon is heiligquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:33 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@TS: Ik ga niets voorschieten, hoor!![]()
1 2 | D:\>Wolf3d>wolf3d -goobers |
Ik wil ook stoppen met roken, nja..willen...als ik het echt wil dan zou ik alwel gestopt zijn..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:26 schreef Kreupelhout het volgende:
Vandaag weer een poging om te stoppen met roken... Ik doe mee
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:37 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Was jij niet uit de kast gekomen gisteravond?
Ooit kom je der voor uit net als boer_martinquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Naar aanleiding van bovenstaande melding wil ik graag melden dat de kast waar ik in zit dichtgespijkert/gesoldeert/gelijmt/geplamuurt is, dus geen hanky-panky onderweg!
Het komt er ook zo subtiel uit...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef Keffo het volgende:
Beetje sneu dat je daar een topic voor nodig hebt. Ik kan maar 1 ding zeggen: Als je zelfs iets wilt moet je het ZELF halen. De rest van de wereld interesseert het echt geen fuck. Welcome to the real world.
(eigenlijk een verkapte: "goed dat je eindelijk je leven in eigen hand neemt in plaats van het eeuwige slachtoffer uit te hangen")
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef Keffo het volgende:
Beetje sneu dat je daar een topic voor nodig hebt.
Zoek gewoon een baan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Na te lang in 'de put' gezeten te hebben en te lang thuishangen [...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw vorderingen wat deprimerend vind, als ik ze vergelijk met mijn eigen vorderingenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:49 schreef Migwi het volgende:
-Abonnement opgezegd.
-Kopie van huissleutel laten maken.
-Nieuw paspoort aangevraagd.
-Welkomstpakket opgehaald (YES! Nu krijg ik 2 kaartjes voor een thuiswedstrijd van Vitesse)
-Meisje mee uitgevraagd![]()
Goed bezig TS, zonder dit topic was ik waarschijnlijk niks gaan doen
Next up:
-Studente uit Nepal vragen voor een weekje Italië![]()
En daar sluit ik me bij aan! Volgens mij is hij bezig met een cold turkey aanpak. We gaan het gewoon rustig opbouwen!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:53 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw vorderingen wat deprimerend vind, als ik ze vergelijk met mijn eigen vorderingenDaar knap ik nou niet echt van op..
Tofquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:49 schreef Migwi het volgende:
-Abonnement opgezegd.
-Kopie van huissleutel laten maken.
-Nieuw paspoort aangevraagd.
-Welkomstpakket opgehaald (YES! Nu krijg ik 2 kaartjes voor een thuiswedstrijd van Vitesse)
-Meisje mee uitgevraagd![]()
Goed bezig TS, zonder dit topic was ik waarschijnlijk niks gaan doen
Next up:
-Studente uit Nepal vragen voor een weekje Italië![]()
Vrijwilligerswerk.quote:Elke dag gewoon even doelloos wat rondfietsen en de stad verkennen waar ik nog niet zo lang woon en beginnen met vrijwilligerswerk.
Niet alle vrijwilligerswerk is in de zorgquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk.
Als je je leven betert zou ik beginnen bij jezelf.
Wat een onzin man.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk.
Als je je leven betert zou ik beginnen bij jezelf.
Als er iets nuttelozers bestaat dan vrijwilligerswerk: bel me op.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als er iets nuttelozers bestaat dan vrijwilligerswerk: bel me op.
Leuk dat je o zo lief bent voor de samenleving, maar als dat je manier is van je leven 'beteren' zou ik toch heel even hard gaan nadenken. Lekker dat oranje pakje aantrekken en een veilige oversteekplaats voor basisschoolkinderen garanderen: jeuh!![]()
Hoezo 'eigenlijk'?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:50 schreef Mot het volgende:
eigenlijk zou ik met je mee moeten doen..
Uiteraardquote:
Waarom ga je niet een buitenstudie doen. Leer je nieuwe mensen kennen, afleiding, etc?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik ga vanavond iig maar eens beginnen met iets belangrijks, een thuisstudie die ik vorig jaar al wou doen maar toen kwam er niets van.
Nee okay, dan snap ik het wel. Moet je eigenlijk met jezelf afspreken 3x in de week naar de bieb te gaan en daar te leren. Dan ben je er zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat snap ik ook wel, dit is ook vorig jaar al gekocht. Deze is nodig om volgend jaar HBO te kunnen gaan doen.
heb je al spijt van dit topicquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hmz, vandaag eigenlijk tot niets gekomen. Beetje loom en duf dagje. Schaam![]()
Maandag iig bioscoop en dinsdagavond naar nijmegen om oa de vuurwerkshow aan de waalkade te checken.
Dromenvanger; Een beetje thuis chillen is niet per definitie slecht maar het leven komt niet aanbellen, dus als je in nieuwe stad zit nog zonder contacten etc dan komt daar ook nooit verandering in als je thuis blaadjes blijft tellenEn hoe langer je dat blijft doen hoe groter de kans dat je dat blijft doen tot je eind. Dus tis niet zo dat ik nooit meer ook gewoon thuis wil relaxen met een boek of film of wat dan ook maar het is nu gewoon belangrijk dat ik even meer levendig ga leven en zo zelf kansen creeer om er wat van te maken.
Ik ga vanavond iig maar eens beginnen met iets belangrijks, een thuisstudie die ik vorig jaar al wou doen maar toen kwam er niets van.
Hehe, een beetje, maar moet zeggen dat door dit topic ik er wel steeds aan herinnerd wordtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:11 schreef Aarde het volgende:
[..]
heb je al spijt van dit topic![]()
ehm en wat about zondag... of doe je dan zowieso nix![]()
Das kut idd, niet te snel alweer contact gekregen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef Duracell het volgende:
dat weet dura zekerHeb om de 2/3 dagen contact met me ex sinds het uit is, 3 van de 4x is ze heel zakelijk en stug en dan weer eens heel erg lief (lief zijn is pas van de laatste dagen)
![]()
Ik moet dat juist ff laten rusten en me leven weer oppakken. Anders schiet het soieso niet op.![]()
ik leg het ff uit in het andere topicquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Das kut idd, niet te snel alweer contact gekregen?
Waar doen jullie dat allemaal van? Geen werk, maar wel een huis, internet, telefoon, tv, ziekefonds en eten enzo te betalen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:22 schreef Bamisoep het volgende:
*Lotgenoot meldt![]()
Na mislukte studie anderhalf jaar thuis gezeten en een beetje lopen niksen. Alleen maar binnen gezeten : internetten, spellen spelen. Ik werd een filmfreak en gooide geld over de balk voor filmmarathons. Nu: nieuwe stad, nieuwe mensen, nieuwe baan, nieuwe kansen, nieuwe opleidingNu ben ik nog ietwat teruggetrokken.
ik snap dat dus ook niet. Volgens mij laten ze anderen hard werken en profiteren ze beetje mee op kosten van ouders/samenleving....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:24 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Waar doen jullie dat allemaal van? Geen werk, maar wel een huis, internet, telefoon, tv, ziekefonds en eten enzo te betalen.
Vertel, wat is jullie geheim?!?
Er is op zichzelf niet veel is mee. Helaas leven we in een materiele wereld waarin alles een prijs heeft en iemand moet betalen (en werken). als niemand betaalt of werkt komt er ook nergens iets van terecht. huizen moeten gebouwd worden, post moet bezorgd worden, internetverbindingen moeten aangelegd worden, servers moeten beheerd worden, bouwmateriaal moet worden geproduceerd enz. Moet dat allemaal echt? wel als we volgens onze standaarden willen blijven leven. Als iedereen de hele dag aan het bowlen is en jointjes roken dan wordt het vrij lastig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Hieronder een geweldige song uit de soundtrack van de film Pulp Fiction. Dus ik zeg maar zo even, je hoeft niet constant bezig te zijn. Van mijn part ga je bakstenen tellen van het huis waar je woont. Lijkt een trend te zijn dat mensen continu bezig moeten zijn. Jezelf opjagen zou ik ook niet doen. En vooral niet teveel plannen maken. Gewoon rustig aan dan maar.
Nog een tip is om naar de film The big lebowski te kijken. Mocht je jezelf schuldig voelen vanwege je mindere aantal activiteiten dan is dat een grote troost. Niet eens troost. Puur vermaakHoe een groep vrienden niets doet de hele dag. Beetje jointjes roken en bowlen. Lekker hangen en relaxen. Wat is daar mis mee??? Moet je als mens zijnde 24/7 volgeboekt zitten?
-schnipp-
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:37 schreef Ltd. het volgende:
tvp
Om eerlijk te zijn ben ik nogal loom door het weer, gebeurd niet veel dus. Heb wel een boek uitgelezenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:16 schreef Katana het volgende:
En wat doet de TS vandaag zoal?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik merk dat het toch moeilijk is om jezelf te pushen dingen alleen te kunnen ondernemen, met iemand erbij is het 100x makkelijker en fijner.
Euh, je kunt ook leuke dingen doen met vrienden hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 00:47 schreef kastanova het volgende:
Maar ja, toffe dingen alleen doen is duf, dus dan moet ik weer een vriendin regelen
Nah, een weekendje Parijs met een van de vrienden is toch anders (lees: geen goed plan)...quote:Op maandag 24 juli 2006 00:55 schreef Xennia het volgende:
Euh, je kunt ook leuke dingen doen met vrienden hoor
Nah, dat lijkt me eigenlijk wel het tofste, heb zelfs al regelmatig op het punt gestaan om het gewoon te doen...quote:Op maandag 24 juli 2006 01:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja en onbekenden willen ook niet zomaar mee uit angst ergens vermoord en in stukjes gehakt te worden dunkt me.
Je hebt er op zich best een paar gevonden die nog gekker zijn dan jijzelfquote:Op maandag 24 juli 2006 01:20 schreef kastanova het volgende:
Ik win op zich vrij snel het vertrouwen van mensen, dus het is op zich best een reëel plan...
Maar ja, vind maar eens een vrouw die net zo gek is als ik....
Gek als in "Leuk gek" en dus geen labiele borderlinersquote:Op maandag 24 juli 2006 01:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt er op zich best een paar gevonden die nog gekker zijn dan jijzelf![]()
Ik wist dat ik hier stiekem een slot op had moeten laten plaatsenquote:
Is volgens mij heel logisch. Je was gewend aan een bepaald patroon in je leven en daar val je nogal snel in terug. Gewoon weer proberen vaker de deur uit te gaan en alles. Doe je bestquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nou je raad het al, niet zo goed dus. Het is moeilijk om door te zetten ermee als je gevoel hebt dat het allemaal weinig nut heeft in je eentje. Ik weet wel dat ik op korte termijn weinig kan verwachten en het allemaal voor de lange termijn goed is maar het is zo moeilijk om gemotiveerd te blijven
Don't hit me![]()
Yo TS!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik wist dat ik hier stiekem een slot op had moeten laten plaatsen![]()
Nou je raad het al, niet zo goed dus. Het is moeilijk om door te zetten ermee als je gevoel hebt dat het allemaal weinig nut heeft in je eentje. Ik weet wel dat ik op korte termijn weinig kan verwachten en het allemaal voor de lange termijn goed is maar het is zo moeilijk om gemotiveerd te blijven
Don't hit me![]()
En ook door die dips word je sterker. Gewoon even flink doorbijten!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik wist dat ik hier stiekem een slot op had moeten laten plaatsen![]()
Don't hit me![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |