abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:16:34 #76
38039 Katana
Snoekduiker
pi_40047221
En wat doet de TS vandaag zoal?
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:42:38 #77
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40048077
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 08:24 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Waar doen jullie dat allemaal van? Geen werk, maar wel een huis, internet, telefoon, tv, ziekefonds en eten enzo te betalen.

Vertel, wat is jullie geheim?!?
ik snap dat dus ook niet. Volgens mij laten ze anderen hard werken en profiteren ze beetje mee op kosten van ouders/samenleving....
of ze hebben natuurlijk wel gewoon een baan, dan heb ik niets gezegd uiteraard.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:43:23 #78
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_40048099
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Hieronder een geweldige song uit de soundtrack van de film Pulp Fiction. Dus ik zeg maar zo even, je hoeft niet constant bezig te zijn. Van mijn part ga je bakstenen tellen van het huis waar je woont. Lijkt een trend te zijn dat mensen continu bezig moeten zijn. Jezelf opjagen zou ik ook niet doen. En vooral niet teveel plannen maken. Gewoon rustig aan dan maar.

Nog een tip is om naar de film The big lebowski te kijken. Mocht je jezelf schuldig voelen vanwege je mindere aantal activiteiten dan is dat een grote troost. Niet eens troost. Puur vermaak Hoe een groep vrienden niets doet de hele dag. Beetje jointjes roken en bowlen. Lekker hangen en relaxen. Wat is daar mis mee??? Moet je als mens zijnde 24/7 volgeboekt zitten?

-schnipp-
Er is op zichzelf niet veel is mee. Helaas leven we in een materiele wereld waarin alles een prijs heeft en iemand moet betalen (en werken). als niemand betaalt of werkt komt er ook nergens iets van terecht. huizen moeten gebouwd worden, post moet bezorgd worden, internetverbindingen moeten aangelegd worden, servers moeten beheerd worden, bouwmateriaal moet worden geproduceerd enz. Moet dat allemaal echt? wel als we volgens onze standaarden willen blijven leven. Als iedereen de hele dag aan het bowlen is en jointjes roken dan wordt het vrij lastig.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:47:04 #79
137079 Chowi
Lonerism.
pi_40048214
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:37 schreef Ltd. het volgende:
tvp
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_40058978
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:16 schreef Katana het volgende:
En wat doet de TS vandaag zoal?
Om eerlijk te zijn ben ik nogal loom door het weer, gebeurd niet veel dus. Heb wel een boek uitgelezen

Ik merk dat het toch moeilijk is om jezelf te pushen dingen alleen te kunnen ondernemen, met iemand erbij is het 100x makkelijker en fijner.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:09:22 #81
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_40059446
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:47 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Ik merk dat het toch moeilijk is om jezelf te pushen dingen alleen te kunnen ondernemen, met iemand erbij is het 100x makkelijker en fijner.
pi_40060818
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:09 schreef Duracell het volgende:

[..]

Jij hebt iig het voordeel van de power van duracell batterijen
  zondag 23 juli 2006 @ 12:44:27 #83
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_40100578
Heb 2 dagen niet meer geblowt, zaterdagavond maar 5 bier gedronken Ge-BBQt, opgeruimt en een stukje hardgelopen

Edit: O, ja. Een bloemetje laten versturen naar iemand die heel veel voor me doet en om me geeft.

[ Bericht 19% gewijzigd door Duracell op 23-07-2006 13:05:41 ]
pi_40102571
Leest al tijdje mee en had toevallig besloten dat als ik van vakantie terug kwam ook maar een flink te gaan sporten enz . En dus ben ik van vakantie terug.. . Grappig dat ik niet de enigste ben. Heb nog vrij weinig gepland van wat ik wil gaan doen, maar het gaat er om dat je actief bezig bent, toch? .
  zondag 23 juli 2006 @ 14:02:56 #85
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_40102655
Ik plan ook weinig, beetje van dag tot dag
  zondag 23 juli 2006 @ 14:09:14 #86
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40102803
doe eens gek, ga vrijwilligerswerk doen 1 avond in de week.
pi_40119895
Wat een dieptriest figuur ben je ook.
Graag op anoniem
pi_40120031
Ik doe mee, ben er deze week zelfs al mee begonnen .

Ik stop met relaties, ga eindelijk toch maar eens naar de sportschool, pak m'n studie weer op en ga vaker toffe dingen doen .

Maar ja, toffe dingen alleen doen is duf, dus dan moet ik weer een vriendin regelen en dat eindigt dan in 99% van de gevallen weer met een relatie die vervolgens al je tijd opslokt zodat er geen tijd meer over blijft voor de studie en de sportschool...

Het leven is moeilijk.... .
I was an atheist until I realized I was God
pi_40120260
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:47 schreef kastanova het volgende:
Maar ja, toffe dingen alleen doen is duf, dus dan moet ik weer een vriendin regelen
Euh, je kunt ook leuke dingen doen met vrienden hoor
pi_40120325
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:55 schreef Xennia het volgende:
Euh, je kunt ook leuke dingen doen met vrienden hoor
Nah, een weekendje Parijs met een van de vrienden is toch anders (lees: geen goed plan)...
pi_40120726
Ja en onbekenden willen ook niet zomaar mee uit angst ergens vermoord en in stukjes gehakt te worden dunkt me. Dus dan maar alleen op stap en daar iemand tegenkomen? Het is dat ik geen woord frans spreek, en de fransen geen engels, maar andere steden moet het kunnen
pi_40120822
quote:
Op maandag 24 juli 2006 01:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja en onbekenden willen ook niet zomaar mee uit angst ergens vermoord en in stukjes gehakt te worden dunkt me.
Nah, dat lijkt me eigenlijk wel het tofste, heb zelfs al regelmatig op het punt gestaan om het gewoon te doen...

Gewoon de stad in gaan, op een willekeurige vrouw aflopen die er op zich wel spontaan en gek genoeg uit ziet en vragen "Hé, heb jij de komende 72 uur andere verplichtingen?" en zo nee, gewoon de auto instappen, muziek keihard aan, rijden en kijken waar je eindigt...

Ik win op zich vrij snel het vertrouwen van mensen, dus het is op zich best een reëel plan...
Maar ja, vind maar eens een vrouw die net zo gek is als ik... .
pi_40120858
quote:
Op maandag 24 juli 2006 01:20 schreef kastanova het volgende:
Ik win op zich vrij snel het vertrouwen van mensen, dus het is op zich best een reëel plan...
Maar ja, vind maar eens een vrouw die net zo gek is als ik... .
Je hebt er op zich best een paar gevonden die nog gekker zijn dan jijzelf
pi_40120931
quote:
Op maandag 24 juli 2006 01:22 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je hebt er op zich best een paar gevonden die nog gekker zijn dan jijzelf
Gek als in "Leuk gek" en dus geen labiele borderliners .

Naja, op zich kan ik ze dan wel van de eifeltoren af bonjouren (<= hihihihi, bonjouren... in frankrijk... Wat een leuke woordspeling . . .)
Zij blij, ik blij en dan pik ik gewoon een Frans vrouwtje op voor de terugreis...

Maar daar is m'n Frans dan weer te slecht voor vrees ik .
pi_40512909
Kick...

Hoe staat he ermee jongen?
pi_40513692
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:04 schreef Xtinction het volgende:
Kick...

Hoe staat he ermee jongen?
Ik wist dat ik hier stiekem een slot op had moeten laten plaatsen

Nou je raad het al, niet zo goed dus. Het is moeilijk om door te zetten ermee als je gevoel hebt dat het allemaal weinig nut heeft in je eentje. Ik weet wel dat ik op korte termijn weinig kan verwachten en het allemaal voor de lange termijn goed is maar het is zo moeilijk om gemotiveerd te blijven

Don't hit me
  † In Memoriam † zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:17:57 #97
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40514705
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:35 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Nou je raad het al, niet zo goed dus. Het is moeilijk om door te zetten ermee als je gevoel hebt dat het allemaal weinig nut heeft in je eentje. Ik weet wel dat ik op korte termijn weinig kan verwachten en het allemaal voor de lange termijn goed is maar het is zo moeilijk om gemotiveerd te blijven

Don't hit me
Is volgens mij heel logisch. Je was gewend aan een bepaald patroon in je leven en daar val je nogal snel in terug. Gewoon weer proberen vaker de deur uit te gaan en alles. Doe je best
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_40518822
Heheh neh gast ik verwachtte niks anders, wilde je eigenlijk alleen even in de ballen trappen thats it Magoed ik snap het wel verder, tis vet lastig. Maar meer "ja" zeggen is volgens mij al een goed begin
  zondag 6 augustus 2006 @ 01:01:06 #99
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_40528437
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:35 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Ik wist dat ik hier stiekem een slot op had moeten laten plaatsen

Don't hit me
Yo TS!
Heb net ff het topic doorgelezen en ik heb een beetje hetzelfde (ik heb nu een jaar helemaal niks gedaan) maar moet komend jaar toch echt een keer mijn bachelor gaan afronden. Het is idd erg moeilijk om uit je opgebouwde ritme te komen maar het helpt erg als je een paar vaste dingen in de week hebt (ik heb een bijbaantje 2 x in de week, 1 x sporten en ga misschien nog een avondje salsadansen ) dan bouw je wat makkelijker een ritme op...

Ik zou zeggen ga lekker een teamsport doen dat is goed voor je ritme en je sociale leven

Groet!
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 01:16:01 #100
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_40528907
Ja sterkte ga leuke dingen doen, bamboocha geniet van t leven
Ado is the pride of Holland!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')