quote:23 Juli Paradiso (Try Out), Amsterdam (New) uitverkocht
24 Juli De Paap (Try Out), Den Haag (New) uitverkocht
27 Juli Kersouwe (Secret Gig), Heeswijk-Dinther (New) op uitnodiging
28 Juli Speakers (Try Out), Delft (New) uitverkocht
29 Juli IMAX (Try Out), Rotterdam (New) uitverkocht
25 Augustus Sweelpop Zweeloo
26 Augustus Eigen Show, Malieveld, Den Haag
07 Studentenfeest Leiden (New) Besloten
09 September Alblaspop Alblasserdam
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:54 schreef PDOA het volgende:
Let the bashing commence.
Arme Dinandt. xDquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:56 schreef amornl87 het volgende:
dnans jnksml: wat staat hier?
Haha, wat is hier nu zo geheim aan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:07 schreef Senang het volgende:
27 Juli Kersouwe (Secret Gig), Heeswijk-Dinther (New) op uitnodiging
Al 6 jaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:05 schreef Georges het volgende:
Ik dacht dat ze bezig waren met het veroveren van de rest van de wereld.![]()
en dat de engelsen ook vinden dat hij raar praatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef JeroenV het volgende:
Dat ze daar nu ook uitgekotst worden?
Mjah dat wordt keer op keer vooruit geschoven. Volgend voorjaar staat het nu geplanned.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:32 schreef Stansfield het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk een nieuw album van ze uit?
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:58 schreef postinggirl het volgende:
[Henkjan Smits-mode]Ik gelóóf het niet als je zingt![/Henkjan Smits-mode]
1. Dat bandje is gelul.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:27 schreef Kidney_Bean het volgende:
nieuwe, rauwe, sexy rock´n roll? Wát is er sexy aan die stel oude lullen op het podium? Zanger heeft tegenwoordig wel errug goed alles nageaapt wat hij kon vinden: het sjaaltje (vast nodig voor de grijze en kale plekken) van Pirates of the Carribbean, de muziek van U2 (je kunt het nu wel legaal een U2-coverbandje noemen, aangezien ze bij BvD Helter Skelter speelden).. Ik zag toevallig een optreden van ze op een festival, en vond voor het eerst Dinand niet zo vals klinken. Wat bleek:er draait tegenwoordig gewoon een bandje mee op het podium, voor als de heren het niet redden live!!! En dát wil doorbreken in het buitenland? Ik denk dat ze nog 1x flink gaan cashen dit jaar, de fans die ze nog over hebben gaan uitmelken, en er dan mee stoppen.
hier ben ik 't helemaal mee eens!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:58 schreef postinggirl het volgende:
Kane: Typisch van die muziek die die productie-technisch gezien aan alle kanten klopt, waar geen valse noot in doorklinkt (of je de stem van Dinand móói vind is weer wat anders), maar die me tegelijkertijd geen ene moer zegt of doet. Té perfect, té gladgestreken.
Can you handle me of Damn those eyes zijn de enige nummers die ik eruit vind springen in de grote, grijze berg dertien-in-een-dozijn-rock (inderdaad...) die ze hebben gemaakt. En dan zijn dat ook nog eens zowat prehistorische nummers, uit hun begintijd. De rest gaat bij mij het ene oor in en het andere oor gelijk weer uit.
[Henkjan Smits-mode]Ik gelóóf het niet als je zingt![/Henkjan Smits-mode]
Kane is een kutgroep, dat ze Helter Skelter coverden is nog kutter, maar dat is dus echt geen U2 nummer hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 21:27 schreef Kidney_Bean het volgende:
nieuwe, rauwe, sexy rock´n roll? Wát is er sexy aan die stel oude lullen op het podium? Zanger heeft tegenwoordig wel errug goed alles nageaapt wat hij kon vinden: het sjaaltje (vast nodig voor de grijze en kale plekken) van Pirates of the Carribbean, de muziek van U2 (je kunt het nu wel legaal een U2-coverbandje noemen, aangezien ze bij BvD Helter Skelter speelden).. Ik zag toevallig een optreden van ze op een festival, en vond voor het eerst Dinand niet zo vals klinken. Wat bleek:er draait tegenwoordig gewoon een bandje mee op het podium, voor als de heren het niet redden live!!! En dát wil doorbreken in het buitenland? Ik denk dat ze nog 1x flink gaan cashen dit jaar, de fans die ze nog over hebben gaan uitmelken, en er dan mee stoppen.
Misschien was het een ode aan The Beatles?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:35 schreef schaap001 het volgende:
Nee, Helter Skelter is geen U2-nummer, maar als je nou ook nog eens de covers van U2 gaat coveren, dan kom je nooit meer van die vergelijking af... Van alle miljoenen liedjes die er bestaan, ga je net dat nummer staan doen. Da's niet erg sterk verzonnen, nee....
En als het als een ode aan U2 bedoeld was: doe dan gewoon een U2-nummer.
klopt, al zal hij over 3 dagen wel uit zijn graf herrijzen, aangezien hij denkt dat ie Jezus isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Zanger van Kane was toch overleden?
Zou kunnen, maar dan vind ik het nog steeds niet sterk om dan een nummer te pakken dat U2 al deed.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Misschien was het een ode aan The Beatles?
jankmuziekquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:07 schreef Senang het volgende:
Houdt het in dit topic ontopic, dat wil zeggen: beperk het tot de muziek en mijdt Dinands janksmoel.
kane is meer een variant op pseudo-grungebandjes als matchbox20, 3doorsdown en meer van die getal-bandjes, en dan nog eens een slechte variant ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef PDOA het volgende:
TS heeft ws nog nooit rauwe sexy rock & roll gehoord.
Ik zag hem laatst in een Guns N Roses t-shirt. Nu denkt hij waarschijnlijk dat hij net zo rauw is als Axl in 1987.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:17 schreef getikte_rik het volgende:
ik blijf altijd hopen dat kane een parodie is, maar als ik dinand hoor praten vrees ik dat ie het zelf WEL allemaal gelooft.
kickuh![]()
Axl is de personificatie van rauwe Rock N Roll.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:05 schreef Don_Antoin het volgende:
Dinand zingt alsof ie zit te schijten, Axl Rouleert![]()
nou ja, was de personificatie. maar niettemin respect voor deze psychopaat en diens oeuvrequote:Op donderdag 27 juli 2006 13:06 schreef OutKast het volgende:
[..]
Axl is de personificatie van rauwe Rock N Roll.
Ja, nu niet echt meer nee. Maar rauwer dan AFD komen ze niet nee. daar kan Dinand nog een mega-punt aan zuigen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:11 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
nou ja, was de personificatie. maar niettemin respect voor deze psychopaat en diens oeuvre![]()
apetite for destruction![]()
Axel Rose mag op zijn beurt nog niet in de schaduw van Iggy Pop staan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef OutKast het volgende:
[..]
Ja, nu niet echt meer nee. Maar rauwer dan AFD komen ze niet nee. daar kan Dinand nog een mega-punt aan zuigen.
Alsof die nog een schaduw nalaat zegquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:55 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Axel Rose mag op zijn beurt nog niet in de schaduw van Iggy Pop staan.
& the stooges! da's toch wel het toppunt van rauwheid ja. I wanna be your dog!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:55 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Euh, tja. Ik deel die mening niet met je. Iggy Pop is ook rauwe RnR. Maar Axl ook. Niet meer of minder dan Iggy IMO. Ik vind Iggy altijd een beetje sneu; dat je op die leeftijd nog steeds zo gek doet en moet doen. Net iets teveel drugs enzo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:55 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
tjeesus. Zelfs in een kane topic is Hans T. niet grappig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:19 schreef LENUS het volgende:
Muziek troost mij als ik het moeilijk heb. En ik had het moeilijk die dag. Ik loop door de stad, en ik zie een poster: Kane. Ik wist niet wat het was, maar ik dacht muziek, daar was ik aan toe. Was toe om getroost te wordendoor mooie muziek. Ik ga daarheen, ik betaal verdomme geld voor een kaartje. Zit daar in die zaal dat tuig begint te spelen KUTMUZIEK!!!! Ongenspireerde bagger
Hij is NOOIT grappig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:34 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tjeesus. Zelfs in een kane topic is Hans T. niet grappig.
cultuurbarbaarquote:
Kane en de Jostiband in één zin noemen is meer dan normaal. De reden dat ik Hans Teeuwen quote is vanwege zijn beroemde uitspraak over de Jostiband, waardoor ik weer bij Kane uit kom. Kortom de circel is rondquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Hans T is wel grappig opzich, mensen die hem te pas en te onpas quoten niet.
mja ik had zo gedacht, HT is erg, en KAne is ook erg, kijken wie wint. Maar HT blijkt nog een stapje erger eigenlijk dussssquote:
AFD is toch heel zo rauw niet? Als je dat vergelijkt met Fun House of Raw Power nou dan weet ik het wel..quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef OutKast het volgende:
[..]
Euh, tja. Ik deel die mening niet met je. Iggy Pop is ook rauwe RnR. Maar Axl ook. Niet meer of minder dan Iggy IMO. Ik vind Iggy altijd een beetje sneu; dat je op die leeftijd nog steeds zo gek doet en moet doen. Net iets teveel drugs enzo.
helaas nog nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Zanger van Kane was toch overleden?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:49 schreef Kidney_Bean het volgende:
noemen ze dat nou vintage?![]()
[afbeelding] [afbeelding]
ennn U2 een tekst op het scherm bij hun optreden in juli 2005?
[afbeelding]
Dan kan Kane natuurlijk niet achterblijven! Bij hun optreden in Almere in augustus 2005![]()
[afbeelding]
commercieel. bestaat die term nog?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:39 schreef 3st het volgende:
altijd dat gekanker over commercieel glad enz. gekut dan ga je toch lekker ergens anders naar je underground shit luisteren godver de godver (nee ben geen kane fan)
Ik neem dat iedereen gewoon zijn mening mag geven over Kane hier? Dat doet men dan ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:16 schreef Katana het volgende:
Wat een gezeik zeg allemaal hier. Kane bashers
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef schaap001 het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Beetje vergezocht hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef schaap001 het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ehhh, wat vertel je me nu, wie speelt er dan in de arena vanavond?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:06 schreef spacemangraig het volgende:
Keith Richards draait zich om in z'n graf
Ok, Hans Teeuwen heeft gewonnen, hij is nog slechter dan Kanequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:19 schreef LENUS het volgende:
Muziek troost mij als ik het moeilijk heb. En ik had het moeilijk die dag. Ik loop door de stad, en ik zie een poster: Kane. Ik wist niet wat het was, maar ik dacht muziek, daar was ik aan toe. Was toe om getroost te wordendoor mooie muziek. Ik ga daarheen, ik betaal verdomme geld voor een kaartje. Zit daar in die zaal dat tuig begint te spelen KUTMUZIEK!!!! Ongenspireerde bagger
Gelukkig weet Hans T. dat zelf ook en is gestopt.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ok, Hans Teeuwen heeft gewonnen, hij is nog slechter dan Kane![]()
Luister wel 10x liever naar Kane dan een Pete Doherty.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Gelukkig weet Hans T. dat zelf ook en is gestopt.
na show 1(H&Z=briljant) werd het alleen maar minder.
Kane daarentegen gaat maar door en is nooit goed geweest.
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:42 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Luister wel 10x liever naar Kane dan een Pete Doherty.![]()
Zo'n heel rare uitspraak is dat toch niet?quote:
jawel, The Libertines is rock'n roll, Kane komt niet eens in de buurt van rock 'n roll.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:21 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Zo'n heel rare uitspraak is dat toch niet?
Ik vind het allebei niks, maar een kwelende junkie is helemaal erg. Maar ik snap waarschijnlijk niks van R&R.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef spacemangraig het volgende:
jawel, The Libertines is rock'n roll, Kane komt niet eens in de buurt van rock 'n roll.
Dank Uquote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
jawel, The Libertines is rock'n roll, Kane komt niet eens in de buurt van rock 'n roll.
dat is dan jouw tekortkomingquote:Op maandag 31 juli 2006 22:17 schreef Zanderrr het volgende:
Ik moet bij 'Rock & Roll' altijd eerder aan Chubby Checker of Elvis denken.
Wees blij dat er nog IEMAND wil luisteren man, jankzakquote:Kane wil af van piraterij door fans
Uitgegeven: 8 augustus 2006 12:18
AMSTERDAM - Kane heeft de fans op de officiële website van de band streng toegesproken. Tijdens enkele try-outs, die de afgelopen weken plaatsvonden in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam, zouden fans met hun mobiele telefoons en mp3-spelers opnamen hebben gemaakt van nieuwe nummers als 'Scream' en 'I belong to you'. De opnamen zijn op fansites geplaatst en ze zijn te downloaden.
Op de site roept Kane onder de kop 'Stay away from the new songs' op de nummers onmiddellijk van de sites te verwijderen. "We doen nooit echt moeilijk over dit soort dingen, behalve waar het gaat om nieuwe dingen. Vriendelijk dus nog deze keer, maar wel rap moven dus."
De try-outs waren bedoeld als oefening voor het grote concert op het Malieveld in Den Haag, dat voor 26 augustus gepland staat. Na de show wil de band een tijdje werken aan nieuwe nummers. Het volgende album komt mogelijk volgend jaar uit.
Ja, na het horen en zien van Kane bedachten de makers zich voor het eerst om er met de show op te houden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:25 schreef Beathoven het volgende:
Heeft het eenmalige optreden in de Engelse versie van Top of the Pops eigenlijk nog een staartje gehad?
Is daar iets mis mee?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:23 schreef Bombardier het volgende:
Kane wil helemaal geen fans. Kane wil geld.
Dinand van Kane is een arrogante janksmoel versie 3.1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:23 schreef Bombardier het volgende:
Kane wil helemaal geen fans. Kane wil geld.
Daar is iets mis mee ja. Daarmee laat je zien dat je schijt hebt aan je fans.quote:
Ik ga nog liever naar een concert van Wolter Kroes met Jannes als surprise-actquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:54 schreef ineminie het volgende:
Nu nog te krijgen de laatste kaarten van de gig van het jaar!! Kane op het Malieveld in Den Haag 26 augustus 2006!!!
De gig van het jaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:54 schreef ineminie het volgende:
Nu nog te krijgen de laatste kaarten van de gig van het jaar!! Kane op het Malieveld in Den Haag 26 augustus 2006!!!
Wat is er mis met Wolter Kroes?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga nog liever naar een concert van Wolter Kroes met Jannes als surprise-act
Er zijn volgens mij ruim 36.000 kaarten verkocht op het moment, terwijl het streven 25.000 was.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:53 schreef Kidney_Bean het volgende:
Mocht je gratis kaarten willen voor die ´gig´ van het jaar: ga even naar www.htm.net Daar geven ze de kaarten zelfs gratis weg (ze raken ze vast niet kwijt)
Vrouw bij postkantoor. Toen ik 2 weken geleden kaarten ging halen waren er ongeveer 35.000 verkocht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:59 schreef Kidney_Bean het volgende:
bron??
Dat lijkt me wel, die worden normaliter van te voren opgekocht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:06 schreef Kidney_Bean het volgende:
die hebben natuurlijk eindelijk eens de muziek van Kane beluisterd![]()
enne Senang, tellen daar ook alle gratis kaarten bij mee?
Of niet natuurlijk...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga nog liever naar een concert van Wolter Kroes met Jannes als surprise-act
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:38 schreef Devlinsect het volgende:
Goede kanesite:
http://www.kanearmy.com/
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:35 schreef Mark het volgende:
Snel de Tina kopen voor een review
Tja; als je maar één keer per jaar buiten de deur komt...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:44 schreef MaZz_ het volgende:
Topickick:
was IDD het vetste concert van het jaar!
Nee, dan zou ik wel wat anders met m'n tijd doen Treinhomo.quote:Op zondag 3 september 2006 16:17 schreef Treinhomo het volgende:
Tja; als je maar één keer per jaar buiten de deur komt...
Nou ja; daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in, MaZz_.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:17 schreef MaZz_ het volgende:
Nee, dan zou ik wel wat anders met m'n tijd doen Treinhomo.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou ja; daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in, MaZz_.
Was gewoon een lame kut-opmerking van mij.
Natuurlijk kom jij wel meer dan eens per jaar buiten de deur...
...je hebt immers ook kaartjes moeten halen.
Helaas, weer niet de spijker op z'n kop geslagenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:41 schreef Treinhomo het volgende:
Nou ja; daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in, MaZz_.
Was gewoon een lame kut-opmerking van mij.
Natuurlijk kom jij wel meer dan eens per jaar buiten de deur...
...je hebt immers ook kaartjes moeten halen.
En 'Unsuccesfully coping with the natural beauty of infidelity' is van Type O Negative.quote:Op zondag 10 september 2006 23:37 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Helter Skelter is van the Beatles......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |