Daar is iets mis mee ja. Daarmee laat je zien dat je schijt hebt aan je fans.quote:
Ik ga nog liever naar een concert van Wolter Kroes met Jannes als surprise-actquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:54 schreef ineminie het volgende:
Nu nog te krijgen de laatste kaarten van de gig van het jaar!! Kane op het Malieveld in Den Haag 26 augustus 2006!!!
De gig van het jaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:54 schreef ineminie het volgende:
Nu nog te krijgen de laatste kaarten van de gig van het jaar!! Kane op het Malieveld in Den Haag 26 augustus 2006!!!
Wat is er mis met Wolter Kroes?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga nog liever naar een concert van Wolter Kroes met Jannes als surprise-act
Er zijn volgens mij ruim 36.000 kaarten verkocht op het moment, terwijl het streven 25.000 was.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:53 schreef Kidney_Bean het volgende:
Mocht je gratis kaarten willen voor die ´gig´ van het jaar: ga even naar www.htm.net Daar geven ze de kaarten zelfs gratis weg (ze raken ze vast niet kwijt)
Vrouw bij postkantoor. Toen ik 2 weken geleden kaarten ging halen waren er ongeveer 35.000 verkocht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:59 schreef Kidney_Bean het volgende:
bron??
Dat lijkt me wel, die worden normaliter van te voren opgekocht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:06 schreef Kidney_Bean het volgende:
die hebben natuurlijk eindelijk eens de muziek van Kane beluisterd![]()
enne Senang, tellen daar ook alle gratis kaarten bij mee?
Of niet natuurlijk...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga nog liever naar een concert van Wolter Kroes met Jannes als surprise-act
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:38 schreef Devlinsect het volgende:
Goede kanesite:
http://www.kanearmy.com/
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:35 schreef Mark het volgende:
Snel de Tina kopen voor een review
Tja; als je maar één keer per jaar buiten de deur komt...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:44 schreef MaZz_ het volgende:
Topickick:
was IDD het vetste concert van het jaar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |