kane is meer een variant op pseudo-grungebandjes als matchbox20, 3doorsdown en meer van die getal-bandjes, en dan nog eens een slechte variant ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef PDOA het volgende:
TS heeft ws nog nooit rauwe sexy rock & roll gehoord.
Ik zag hem laatst in een Guns N Roses t-shirt. Nu denkt hij waarschijnlijk dat hij net zo rauw is als Axl in 1987.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:17 schreef getikte_rik het volgende:
ik blijf altijd hopen dat kane een parodie is, maar als ik dinand hoor praten vrees ik dat ie het zelf WEL allemaal gelooft.
kickuh![]()
Axl is de personificatie van rauwe Rock N Roll.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:05 schreef Don_Antoin het volgende:
Dinand zingt alsof ie zit te schijten, Axl Rouleert![]()
nou ja, was de personificatie. maar niettemin respect voor deze psychopaat en diens oeuvrequote:Op donderdag 27 juli 2006 13:06 schreef OutKast het volgende:
[..]
Axl is de personificatie van rauwe Rock N Roll.
Ja, nu niet echt meer nee. Maar rauwer dan AFD komen ze niet nee. daar kan Dinand nog een mega-punt aan zuigen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:11 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
nou ja, was de personificatie. maar niettemin respect voor deze psychopaat en diens oeuvre![]()
apetite for destruction![]()
Axel Rose mag op zijn beurt nog niet in de schaduw van Iggy Pop staan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef OutKast het volgende:
[..]
Ja, nu niet echt meer nee. Maar rauwer dan AFD komen ze niet nee. daar kan Dinand nog een mega-punt aan zuigen.
Alsof die nog een schaduw nalaat zegquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:55 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Axel Rose mag op zijn beurt nog niet in de schaduw van Iggy Pop staan.
& the stooges! da's toch wel het toppunt van rauwheid ja. I wanna be your dog!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:55 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Euh, tja. Ik deel die mening niet met je. Iggy Pop is ook rauwe RnR. Maar Axl ook. Niet meer of minder dan Iggy IMO. Ik vind Iggy altijd een beetje sneu; dat je op die leeftijd nog steeds zo gek doet en moet doen. Net iets teveel drugs enzo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:55 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
tjeesus. Zelfs in een kane topic is Hans T. niet grappig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:19 schreef LENUS het volgende:
Muziek troost mij als ik het moeilijk heb. En ik had het moeilijk die dag. Ik loop door de stad, en ik zie een poster: Kane. Ik wist niet wat het was, maar ik dacht muziek, daar was ik aan toe. Was toe om getroost te wordendoor mooie muziek. Ik ga daarheen, ik betaal verdomme geld voor een kaartje. Zit daar in die zaal dat tuig begint te spelen KUTMUZIEK!!!! Ongenspireerde bagger
Hij is NOOIT grappig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:34 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tjeesus. Zelfs in een kane topic is Hans T. niet grappig.
cultuurbarbaarquote:
Kane en de Jostiband in één zin noemen is meer dan normaal. De reden dat ik Hans Teeuwen quote is vanwege zijn beroemde uitspraak over de Jostiband, waardoor ik weer bij Kane uit kom. Kortom de circel is rondquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Hans T is wel grappig opzich, mensen die hem te pas en te onpas quoten niet.
mja ik had zo gedacht, HT is erg, en KAne is ook erg, kijken wie wint. Maar HT blijkt nog een stapje erger eigenlijk dussssquote:
AFD is toch heel zo rauw niet? Als je dat vergelijkt met Fun House of Raw Power nou dan weet ik het wel..quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef OutKast het volgende:
[..]
Euh, tja. Ik deel die mening niet met je. Iggy Pop is ook rauwe RnR. Maar Axl ook. Niet meer of minder dan Iggy IMO. Ik vind Iggy altijd een beetje sneu; dat je op die leeftijd nog steeds zo gek doet en moet doen. Net iets teveel drugs enzo.
helaas nog nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Zanger van Kane was toch overleden?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:49 schreef Kidney_Bean het volgende:
noemen ze dat nou vintage?![]()
[afbeelding] [afbeelding]
ennn U2 een tekst op het scherm bij hun optreden in juli 2005?
[afbeelding]
Dan kan Kane natuurlijk niet achterblijven! Bij hun optreden in Almere in augustus 2005![]()
[afbeelding]
commercieel. bestaat die term nog?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:39 schreef 3st het volgende:
altijd dat gekanker over commercieel glad enz. gekut dan ga je toch lekker ergens anders naar je underground shit luisteren godver de godver (nee ben geen kane fan)
Ik neem dat iedereen gewoon zijn mening mag geven over Kane hier? Dat doet men dan ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:16 schreef Katana het volgende:
Wat een gezeik zeg allemaal hier. Kane bashers
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef schaap001 het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Beetje vergezocht hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef schaap001 het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ehhh, wat vertel je me nu, wie speelt er dan in de arena vanavond?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:06 schreef spacemangraig het volgende:
Keith Richards draait zich om in z'n graf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |