Beetje vergezocht hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef schaap001 het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ehhh, wat vertel je me nu, wie speelt er dan in de arena vanavond?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:06 schreef spacemangraig het volgende:
Keith Richards draait zich om in z'n graf
Ok, Hans Teeuwen heeft gewonnen, hij is nog slechter dan Kanequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:19 schreef LENUS het volgende:
Muziek troost mij als ik het moeilijk heb. En ik had het moeilijk die dag. Ik loop door de stad, en ik zie een poster: Kane. Ik wist niet wat het was, maar ik dacht muziek, daar was ik aan toe. Was toe om getroost te wordendoor mooie muziek. Ik ga daarheen, ik betaal verdomme geld voor een kaartje. Zit daar in die zaal dat tuig begint te spelen KUTMUZIEK!!!! Ongenspireerde bagger
Gelukkig weet Hans T. dat zelf ook en is gestopt.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ok, Hans Teeuwen heeft gewonnen, hij is nog slechter dan Kane![]()
Luister wel 10x liever naar Kane dan een Pete Doherty.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Gelukkig weet Hans T. dat zelf ook en is gestopt.
na show 1(H&Z=briljant) werd het alleen maar minder.
Kane daarentegen gaat maar door en is nooit goed geweest.
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:42 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Luister wel 10x liever naar Kane dan een Pete Doherty.![]()
Zo'n heel rare uitspraak is dat toch niet?quote:
jawel, The Libertines is rock'n roll, Kane komt niet eens in de buurt van rock 'n roll.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:21 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Zo'n heel rare uitspraak is dat toch niet?
Ik vind het allebei niks, maar een kwelende junkie is helemaal erg. Maar ik snap waarschijnlijk niks van R&R.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef spacemangraig het volgende:
jawel, The Libertines is rock'n roll, Kane komt niet eens in de buurt van rock 'n roll.
Dank Uquote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
jawel, The Libertines is rock'n roll, Kane komt niet eens in de buurt van rock 'n roll.
dat is dan jouw tekortkomingquote:Op maandag 31 juli 2006 22:17 schreef Zanderrr het volgende:
Ik moet bij 'Rock & Roll' altijd eerder aan Chubby Checker of Elvis denken.
Wees blij dat er nog IEMAND wil luisteren man, jankzakquote:Kane wil af van piraterij door fans
Uitgegeven: 8 augustus 2006 12:18
AMSTERDAM - Kane heeft de fans op de officiële website van de band streng toegesproken. Tijdens enkele try-outs, die de afgelopen weken plaatsvonden in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam, zouden fans met hun mobiele telefoons en mp3-spelers opnamen hebben gemaakt van nieuwe nummers als 'Scream' en 'I belong to you'. De opnamen zijn op fansites geplaatst en ze zijn te downloaden.
Op de site roept Kane onder de kop 'Stay away from the new songs' op de nummers onmiddellijk van de sites te verwijderen. "We doen nooit echt moeilijk over dit soort dingen, behalve waar het gaat om nieuwe dingen. Vriendelijk dus nog deze keer, maar wel rap moven dus."
De try-outs waren bedoeld als oefening voor het grote concert op het Malieveld in Den Haag, dat voor 26 augustus gepland staat. Na de show wil de band een tijdje werken aan nieuwe nummers. Het volgende album komt mogelijk volgend jaar uit.
Ja, na het horen en zien van Kane bedachten de makers zich voor het eerst om er met de show op te houden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:25 schreef Beathoven het volgende:
Heeft het eenmalige optreden in de Engelse versie van Top of the Pops eigenlijk nog een staartje gehad?
Is daar iets mis mee?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:23 schreef Bombardier het volgende:
Kane wil helemaal geen fans. Kane wil geld.
Dinand van Kane is een arrogante janksmoel versie 3.1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:23 schreef Bombardier het volgende:
Kane wil helemaal geen fans. Kane wil geld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |