Ik vind het eigenlijk gewoon onlogisch, maar goed, dat heb jij ook niet in de hand.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Eh ja... ik snap dat ook niet helemaal, maar het schijnt toch meer onder wonen te vallen.
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar de topics die ik nu heb gezien gaan vooral over de matrassen en comfor en nauwelijks over de ombouw enzo. Toch staan ze beide in K&W. Beetje verwarrend lijkt me, dit is uiteraard geen klacht, maar ik zag ook al dit soort opmerkingen in het topic wat BE hierboven plaatste.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef schatje het volgende:
Als je bedkeuze te maken heeft met je gezondheid past het beter in LIF. Als je een bed zoekt dat mooi bij je interieur past is K&W meer op zijn plaats.
Ja tijger, maar ik heb even geen vragen meer.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:09 schreef schatje het volgende:
Het staat je vrij om alsnog een topic te openen hoor. Kijk maar.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:10 schreef koningin_winvis het volgende:
open eens een leuk topic op LIFtegenwoordig gaat het daar over kanker en verstandskiezen en over melk.
![]()
waar moet het heen met deze maatschappij.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Onzin reacties worden gewoon verwijderd, nutteloos in topics, zelfs topicverziekend.
Daar verspil ik meestal niet veel meer moeite dan deleten aan.
En je topic sloeg nergens op. Mocht je het daar niet mee eens zijn ben je van harte welkom om in een mailtje naar de FA's (forum@fok.nl) uit te leggen waarom jouw topic briljant was en waarom het alsnog weer geopend moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |