abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41807178
kent er iemand een afdoend middel tegen honden die plassen tegen mijn arduinen brievenbus?
graag uw reacties
pi_41807280
Je zou natuurlijk ook gewoon de eigenaar op z'n/d'r flikker kunnen geven...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_41807459
Naar de politie Het "mag" namelijk niet... Dus als je een aanklacht in dient dan gaan ze er naar kijken
- ..mux.. -
pi_41807526
Koffiedik, peper o.i.d. strooien, wel eerst de plek schoonmaken.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  PR/Manusje van alles donderdag 14 september 2006 @ 18:24:53 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_41807837
Je zou je paal kunnen voorzien van een metalen plaatje en daar zou je 220 op kunnen zetten
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_41808015
enkele metalen strips aan brengen ..... En een bordje plaatsen "Honde bezitters... Denk om uw hond... Schrikdraad" .
de strips + draden + bord zal eerst wel voldoende waarschuwen. Echt stroom er op kan altijd nog

Tevens plek zeer goed schoon maken zo dat er geen geur flag meer zit
  PR/Manusje van alles donderdag 14 september 2006 @ 18:32:39 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_41808052
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef hessel het volgende:
enkele metalen strips aan brengen ..... En een bordje plaatsen "Honde bezitters... Denk om uw hond... Schrikdraad" .
de strips + draden + bord zal eerst wel voldoende waarschuwen. Echt stroom er op kan altijd nog

Tevens plek zeer goed schoon maken zo dat er geen geur flag meer zit
Een beetje amonia op dat paaltje smeren
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_41808101

als het een hond is die wordt uitgelaten wil dit wel helpen
als het een loslopende hond is zou ik gaan voor een super soaker
pi_41809441

get off spray van de dierenwinkel

helpt voor honden en katten. in ieder geval is mijn bank momenteel veilig voor mijn kat, maar zou buiten ook moeten helpen
Hendrik de Heette heette Hendrik de Heette omdat zijn vader ook Hendrik heette.
-vandaag was 't ook mooi-
Excel; zet het eens in een pivot table
  donderdag 14 september 2006 @ 19:36:31 #10
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41810286
RAUS AUS MEIMEM GARTEN!

[ Bericht 4% gewijzigd door sungaMsunitraM op 14-09-2006 19:49:57 ]
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_41810646
kennissen van mij hebben bij de vijver een sproeier tegen de reigers. Als er beweging in de buurt is en het duurt lang genoeg dan begint ie te sproeien. Misschien een idee om dat ding een beetje te temmen en als er iets aan komt wat niet langer is dan een bepaalde lengte (dmv. een extra IR op hoogte) dat ding ineens laten sproeien.

Zo schrikt die hond zich ineens de tering en zal hij het na een paar keer niet meer in z'n kop halen om nog eens in de buurt van je brievenbusje te komen...
Don't hurry, be crappy!
pi_41811085
De postbode gaat knap chagrijnig zijn als zo'n systeem een keer per ongeluk afgaat...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_41811481
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
RAUS AUS MEIMEM GARTEN!
pi_41811746
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:00 schreef Jordy-B het volgende:
De postbode gaat knap chagrijnig zijn als zo'n systeem een keer per ongeluk afgaat...
kwestie van goed aanleggen en misschien een note ophangen voor de postbode(s) dat hij zich vooral niet moet bukken voor de brievenbus
Don't hurry, be crappy!
pi_41904063
dankuwel voor de vele reacties
tijd om het een en het ander uit te testen

bedankt!
pi_41907904
Het klinkt heel idioot (en ik vrees dat je me niet zult geloven), maar een paar plastic flessen half gevuld met water eromheen zetten houdt de plassende honden uit de buurt! Eventueel de flessen aan elkaar verbinden met een draadje op "hondepoothoogte". (niet dat ze er dan overheen donderen ofzo hoor.. )

Het is me nog steeds een raadsel, maar het werkt echt!! Het ziet er alleen niet uit...
 FR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')