Ja dat is een goed idee ! bedanktquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik raad je aan om naar de bibliotheek te gaan en daar het laatste nummer van de Consumentenbond eens in te kijken. Staat een goed artikel in over hoe een goed matras/bed niet per se duur hoeft te zijn.
Er staat bijvoorbeeld een handig overzicht in van de typen matrassen. Om alvast te kiezen welk type het beste bij jou zou passen. En het rekent af met wat fabeltjes.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:05 schreef Schubbekut het volgende:
[..]
Ja dat is een goed idee ! bedankt![]()
misschien had ik dit topic beter in LIF kunnen plaatsen![]()
had Ikea niet altijd van die afwijkende maten?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:44 schreef Schubbekut het volgende:
Dus Ikea zijn prima bedden (matrassen)?![]()
Niet dat ik weet, wanneer is het afwijkend? Hier hebben we geloof ik 160x200quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:13 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
had Ikea niet altijd van die afwijkende maten?
of is dat tegenwoordig niet meer.... ?
nu moet de consumentenbond nog eens duurtesten gaan uitvoeren, zal je zien dat er heel wat anders uit de bus komt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik raad je aan om naar de bibliotheek te gaan en daar het laatste nummer van de Consumentenbond eens in te kijken. Staat een goed artikel in over hoe een goed matras/bed niet per se duur hoeft te zijn.
Hmm maar hoe weet je welk type het beste bij mij past? Ik heb nooit anders gekend dan binnenvering ...quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er staat bijvoorbeeld een handig overzicht in van de typen matrassen. Om alvast te kiezen welk type het beste bij jou zou passen. En het rekent af met wat fabeltjes.
Ik kan 't stuk niet reproduceren (heb 't ook niet bij de hand). Maar bij typen matrassen gaat het bijv. over lichaamsgewicht, type bedbodem dat erbij past en of je koel of juist warm wil liggen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:26 schreef Schubbekut het volgende:
[..]
Hmm maar hoe weet je welk type het beste bij mij past? Ik heb nooit anders gekend dan binnenvering ...
en over welke fabeltjes heb je het?
OK en hebben die mensjes bij de Ikea daar verstand van ? Weten die wat goed is voor welke ruggenwervel ect ? Ligt latex bijv echt lekkerder dan binnenvering ? (ook al is het latex matras dunner?)quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan 't stuk niet reproduceren (heb 't ook niet bij de hand). Maar bij typen matrassen gaat het bijv. over lichaamsgewicht, type bedbodem dat erbij past en of je koel of juist warm wil liggen.
Een fabeltje is bijv. dat als je 's nachts veel draait in bed je bed/matras niet goed zou zijn.
Nee, daar zou ik niet van uitgaan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:40 schreef Schubbekut het volgende:
[..]
OK en hebben die mensjes bij de Ikea daar verstand van ? Weten die wat goed is voor welke ruggenwervel ect ? Ligt latex bijv echt lekkerder dan binnenvering ? (ook al is het latex matras dunner?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |