Ook voor die anderen trouwensquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:10 schreef prupke het volgende:
hoeree voor de hardwerkende mensch ....
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:10 schreef prupke het volgende:
hoeren voor de hardwerkende mensch ....
Das dan weer heel wat anders volgens mijquote:
AHA.. da's wel eens wat anders dan je gewend was toch?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:39 schreef Mauro het volgende:
Hebbie op de link geklikt?
Korte uitleg over mijn werkzaamheden:
Ik heb de dagelijkse leijding (jaja fout maar zowel met een korte als een lange ei/ij) over de uit te voeren bodemsanering ter plaatse.
Ik werk intussen al weer een week of 5 à 6.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
AHA.. da's wel eens wat anders dan je gewend was toch?
kom maar halen die flitser..als je durftquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:16 schreef Mauro het volgende:
Oh, en nog gefeli met je modschap S.B
alleen valt nu je kloon wel op
Dank jequote:
Kloon? Welke kloon?quote:alleen valt nu je kloon wel op
als hij niet telang weg blijft (herrinert zich een flitser van een andere fokker )quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:12 schreef Mauro het volgende:
Ik zal mijn toestel wel een aantal keren meenemen voor een sjoowkees.
BB... Je flitser ben je binnenkort ff kwijt
Kijkt op de klok slapen?quote:
Ik zie je bijna wekelijks....quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als hij niet telang weg blijft (herrinert zich een flitser van een andere fokker )
mag je anders de mijne ook wel lenen.
quote:
Potver maakt ie een grapje!quote:
iets met naar hoofd stijgen mompelendquote:
Het is een zee vis , wat vervacht je anders ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:36 schreef freud het volgende:
[..]
iets met naar hoofd stijgen mompelend
En ik maar gup denken...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
Het is een zee vis , wat vervacht je anders ?
Niet eens, het is een stukje aasquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Een wormpje ?quote:
En de zee is erg zout dus alles wat hij zegt moet je meer dan een korreltje zout nemen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En daar gaat de geloofwaardigheid van de nieuwe modquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:43 schreef CocaColaLight het volgende:
En de zee is erg zout dus alles wat hij zegt moet je meer dan een korreltje zout nemen...
was hij ooit geloofwaardig dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
En daar gaat de geloofwaardigheid van de nieuwe mod![]()
Ik kopte alleen maar in het was zelfs een collega blauwe die de voorzet gafquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
En daar gaat de geloofwaardigheid van de nieuwe mod![]()
Klopt, fun maken magquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:45 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik kopte alleen maar in het was zelfs een collega blauwe die de voorzet gaf
zet msn weer eens aanquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:47 schreef Mauro het volgende:
Eigenlijk hè, eigenlijk....
zoeken ze wel grote mods hier @ FOT (qua postuur)
Crap daar gaat de kans dat ik ooit in het heiligdom van het modschap kan toe treden....quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:47 schreef Mauro het volgende:
ach, mod wil ik toch niet worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:48 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Crap daar gaat de kans dat ik ooit in het heiligdom van het modschap kan toe treden....
Jy sal altyd een witmens blyf.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef blackbully het volgende:
[..]
denk dat ik altijd zwart ga blijven
kom we vuren de braai anquote:
die fok!ker vond het niet ergquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als hij niet telang weg blijft (herrinert zich een flitser van een andere fokker )
mag je anders de mijne ook wel lenen.
je bent tegoed voor mauroquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:56 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
die fok!ker vond het niet erg![]()
had m alleen aanstaand weekeinde nodig![]()
![]()
Kasta was 3 keer permanent gebanned en werd daarna alsnog mod.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Crap daar gaat de kans dat ik ooit in het heiligdom van het modschap kan toe treden....
Alweerquote:
Alleenlik als ik myn kuier meebreng kan.quote:
Flessie Apiesklif erbijquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:56 schreef prupke het volgende:
gezamelyk cursus suid afykaans gehad nie?
Bluebullyquote:
ja hey.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kasta was 3 keer permanent gebanned en werd daarna alsnog mod.
Er is veel mogelijk![]()
* kwiebuske wil nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:47 schreef Mauro het volgende:
Regel jy die skottelgoed? En een stel leuke lugwaardinnen?quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:58 schreef whitebully het volgende:
ja hey.
maar hij zat wel met 2 armen tot de ellebogen er in bij sommige modjes/of fa's
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef blackbully het volgende:
ach, mod wil ik toch niet worden.
FA en anders niets.![]()
denk dat ik altijd zwart ga blijven
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:01 schreef Bluebully het volgende:
ja hey maar ik ben ook gewoon zwart hoor![]()
Nogmaals: Mijn dank is grootquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:56 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
die fok!ker vond het niet erg![]()
had m alleen aanstaand weekeinde nodig![]()
![]()
hmmm WW veranderd en kan niet meer inloggenquote:
ik heb alleen last van een gespleten persoonlijkheid.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:06 schreef Xilantof het volgende:
Misschien wordt het tijd dat ik ook maar een kloon ga bedenken!
Ben ik nou de enige braverik hier zonder dan ook maar 1 kloon?
passmailerquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:08 schreef blackbully het volgende:
[..]
hmmm WW veranderd en kan niet meer inloggen
Nee hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:06 schreef Xilantof het volgende:
pffffquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb er ook geen een
Nergens voor nodig
Nou ja, wees eerlijk: da's nou ook weer geen opgavequote:Op donderdag 13 juli 2006 23:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
pffff
jij hebt er meer als dat ik vrienden heb![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou ja, wees eerlijk: da's nou ook weer geen opgave
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
pffff
jij hebt er meer als dat ik vrienden heb![]()
hey ik riep ook niet dat ik vrienden heb hequote:Op donderdag 13 juli 2006 23:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook zo'n einzelgänger.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:06 schreef Xilantof het volgende:
Misschien wordt het tijd dat ik ook maar een kloon ga bedenken!
Nee jij bent goed bezigquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ehhh NEEEEEquote:
Mijn vrienden ken ik van gezicht in plaats van bij hun FOT-nick. Nu jij weerquote:
Kijk, maar jou nickname maakt het makkelijk om een lame kloon aan te maken als die van Shark.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook zo'n einzelgänger.
Vriendenquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mijn vrienden ken ik van gezicht in plaats van bij hun FOT-nick. Nu jij weer
Ik ken mijn vrienden en van naam en van gezicht en van fok-nick.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik heb ook een leven buiten fokquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kijk, maar jou nickname maakt het makkelijk om een lame kloon aan te maken als die van Shark.
Maak een ultra.ivo aan bijv![]()
Mensen die op zondag het gebak snijdenquote:
* PdeHoog herinnert zich nog een barbeque en een appeltaart afgelopen zondagquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Mensen die op zondag het gebak snijden
Afgelopen zondag was het idd gebak/taart snijdenquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog herinnert zich nog een barbeque en een appeltaart afgelopen zondag
Dat typeert mij als vriendDat kan niet goed zijn
Goeie appeltaart ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was het idd gebak/taart snijden![]()
Ik ben geen lame kloon!!! ik ben er om te voorkomen dat het posten naar de knoppen gaat in andere foraquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef Xilantof het volgende:
Kijk, maar jou nickname maakt het makkelijk om een lame kloon aan te maken als die van Shark.
Maak een ultra.ivo aan bijv![]()
Jij wil gewoon kunnen rellen zonder blauw kleurtjequote:Op donderdag 13 juli 2006 23:26 schreef Shark_Bait het volgende:
[..]
Ik ben geen lame kloon!!! ik ben er om te voorkomen dat het posten naar de knoppen gaat in andere fora![]()
Hahahaha.. ik rellen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Jij wil gewoon kunnen rellen zonder blauw kleurtje
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:26 schreef Shark_Bait het volgende:
[..]
Ik ben geen lame kloon!!! ik ben er om te voorkomen dat het posten naar de knoppen gaat in andere fora![]()
voor wat?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:32 schreef Shark_Bait het volgende:
[..]
Hahahaha.. ik rellen?
Nee, zwart posten voorkomt constipatie; bruine armen zitten dan ineens niet meer in de weg.
Belachelijk weinig mensen gaan uit hun eigen subforum om de rest van fok bekijken
oja fotografie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:33 schreef prupke het volgende:
kunnen we het nu weer over fotografie hebben dan?
en zaken die daarmee te maken hebben?
of hoe zit dat hier?
is mooi lensje. de 1.8 of de 1.4 ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:34 schreef Falanx het volgende:
ik denk dat ik disdag. voordat ik op vakantie ga. toch nog even snel een 50 mm lens voor mijn D50 ga halen (L)
of bij een voetbal wedstrijd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:29 schreef prupke het volgende:
rellen doe je in de brugklas !!!
je moest eens weten hoeveel "near misses" ik gisteren en vandaag hadquote:
1.8 heb geen 1.4 centjes helaas. maar blijft een mooi ding. tenminste hoor hem vaak voorbij komenquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:35 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
is mooi lensje. de 1.8 of de 1.4 ?
Ik vind het over het algemeen een leuk topic. Moest een paar keer hardop lachen. Ook weer typisch hoe sommige users serieus in ONZ gaan zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:33 schreef PKfotografie het volgende:
voor wat?
dit bv ? De goede kanten aan Adolf Hitler
![]()
is een leuk spele ding.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:37 schreef Falanx het volgende:
[..]
1.8 heb geen 1.4 centjes helaas. maar blijft een mooi ding. tenminste hoor hem vaak voorbij komen
zo lawaaierig is de AF niet van dat ding hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:37 schreef Falanx het volgende:
1.8 heb geen 1.4 centjes helaas. maar blijft een mooi ding. tenminste hoor hem vaak voorbij komen
quote:
voor een honderd euro kun je zo'n lens wel vinden tweedehandsquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:54 schreef Falanx het volgende:
ok. nou ben benieuwd. heb geen geld voor een redelijke zoomlens. had ik eigenlijk ook wel mee willen nemen op vakantie. maar ach
Marktplaats is daar prima geschikt voor. Leuke 70-300 of zo is goed te vinden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:05 schreef blackbully het volgende:
voor een honderd euro kun je zo'n lens wel vinden tweedehands
voor een 150-200 zijn die er nieuw.
(en dan oplopend tot een 1600 euro ofzo)
tamron en sigma hebben erg betaalbare 70-300 lensen met een macro stand van 1:2quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:11 schreef freud het volgende:
[..]
Marktplaats is daar prima geschikt voor. Leuke 70-300 of zo is goed te vinden.
voor 100 euro kun je met die troep leuk spelen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:12 schreef Falanx het volgende:
ja maar ik ben niet zo'n lezen kenner. voor dat ik het weet koop ik troep
deeepp sleeep...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:11 schreef freud het volgende:
[..]
Marktplaats is daar prima geschikt voor. Leuke 70-300 of zo is goed te vinden.
Wat gaan bier?quote:
Zaterdagquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:08 schreef fraubitch het volgende:
re ga es weg met je gespam
Wanneer vertrek je op vakantie?
Huiliequote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:10 schreef Toeps het volgende:
http://www.crapforum.nl/showthread.php?p=1038781#1038781
Wow, lees ik toch zomaar dat ik op een FOT meet heb zitten janken dat ik ooit eens geen Miss Fok geworden ben.![]()
Zuip dan ook niet zoveelquote:
Daar is een oplossing voorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef Yoni het volgende:
Crashende laptops binnenbrengen op vrijdagochtend zou verboden moeten worden![]()
Dan moet ik nog steeds zorgen dat de eigenaar van de laptop weer aan het werk kan, dat moest ik ook toen iemand er een vrachtwagen overheen had laten rijden...dus dat is geen oplossingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar is een oplossing voor![]()
* PdeHoog denkt aan een grote stoomwals
Ja, zo leer je nog eens wat over je zelf via via via via via.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:10 schreef Toeps het volgende:
http://www.crapforum.nl/showthread.php?p=1038781#1038781
Wow, lees ik toch zomaar dat ik op een FOT meet heb zitten janken dat ik ooit eens geen Miss Fok geworden ben.![]()
Waarom... waarom laat iemand er een vrachtwagen overheen rijdenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dan moet ik nog steeds zorgen dat de eigenaar van de laptop weer aan het werk kan, dat moest ik ook toen iemand er een vrachtwagen overheen had laten rijden...dus dat is geen oplossing.
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom... waarom laat iemand er een vrachtwagen overheen rijden. Hoe kan dat gebeuren enzo..
'Men' is hier niet zo voorzichtig met hun spullen. D'r stonden tot voor kort geen sancties op onvoorzichtig omgaan met laptops e.d. Dus laat je je laptoptas gewoon ergens op de straat staan als je terugloopt naar je auto om iets te pakken. Waarna vervolgens dus een vrachtwagen bij het keren een stukje over de stoep reed en de tas meepakte.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef Debsterr het volgende:
Waarom... waarom laat iemand er een vrachtwagen overheen rijden. Hoe kan dat gebeuren enzo..
Komt er iig geen vertrouwelijke info bij de Telegraaf terechtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
'Men' is hier niet zo voorzichtig met hun spullen. D'r stonden tot voor kort geen sancties op onvoorzichtig omgaan met laptops e.d. Dus laat je je laptoptas gewoon ergens op de straat staan als je terugloopt naar je auto om iets te pakken. Waarna vervolgens dus een vrachtwagen bij het keren een stukje over de stoep reed en de tas meepakte.
Zijn probleem is ineens jouw probleem geworden. Omdat hij iets doms deed moet jij boeten?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:42 schreef Yoni het volgende:
Dan moet ik nog steeds zorgen dat de eigenaar van de laptop weer aan het werk kan, dat moest ik ook toen iemand er een vrachtwagen overheen had laten rijden...dus dat is geen oplossing.
Dat klinkt als een echte ambtenaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zijn probleem is ineens jouw probleem geworden. Omdat hij iets doms deed moet jij boeten?
Nou ja, gewoon je werk doen, en als het om 5 uur niet af is heeft ie pech gehad?
Die laptop deed 't nogquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Komt er iig geen vertrouwelijke info bij de Telegraaf terecht
quote:
Nee, want jij kan beter bij Meppel de A32 op rijden richting Heerenveen. Dan kom je in de buurt waar je moet zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mauro, die A28 moet ik geloof ik ook hebben als ik naar Friesland rijd. Van de A50 en dan bij Zwolle de A28 op toch? Daar zal geen hinder zijn geloof ik he?
quote:
Helaas beide niet. Gewoon ongerelateerde niet herleidbare kop-rot.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zuip dan ook niet zoveelOf heeft je vriendin je mishandelt
![]()
Doen ze toch nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Anders leren ze het nooit-is mijn insteek.
Das minderquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:08 schreef freud het volgende:
[..]
Helaas beide niet. Gewoon ongerelateerde niet herleidbare kop-rot.
Ja wij schieten idd bij Meppel een andere weg op, riching Wolvega, daar gaan we er weer af.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, want jij kan beter bij Meppel de A32 op rijden richting Heerenveen. Dan kom je in de buurt waar je moet zijn.
Waar Mauro aan het klooien is, ligt tussen Eelde en Groningen. Heb jij totaal geen last van...![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
Doen ze toch nietIk verwijs altijd naar de procedures
Da's ook leuk
Dan hoor je mensen gewoon witheet worden
Vervolgens help ik ze dan toch wel hoor
Maar niet voordat ze ook daadwerkelijk de procedure gevolgd hebben en contact hebben gehad met de Service Desk.
Mja, zoiets. en ik maak een aangename bami, dus dat zit wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
Das minderTijd voor vakantie
En daarna een kooksessie voor hongerige FOT-ters
Je moet wat hequote:
Vandaag vrijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
Vanmiddag vrijIk had nog wat overuurtjes staan...die ga ik fijn compenseren
tssssskquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:26 schreef freud het volgende:
Ik heb vakantie, ergo 7 augustus weer werken.
Een Dell. Ding lag behoorlijk in puin aan de buitenkant, maar gewoon braaf opstarten enzo. Beetje jammer alleen dat het scherm ook in puin lagquote:
Dat wordt een bami meet dusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:17 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, zoiets. en ik maak een aangename bami, dus dat zit wel goed denk ik.
Dan heb ik vakantiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:26 schreef freud het volgende:
Ik heb vakantie, ergo 7 augustus weer werken.
Bami, bahquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:33 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat wordt een bami meet dusIs weer eens wat anders dan BBQ
Ik kan echt niet wachten tot ik vakantie heb. En ik baal dat ik maar 1,5 week heb.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:38 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb ook vakantie (met 2 dagen in de week werken) en wil juist zo snel mogelijk weer wat meer doen
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:11 schreef Ynske het volgende:
Goedemorgen
eventjes tussen de rustige momenten van het werk door....
ik was me een aantal dingen aan het afvragen...
wanneer je een telelens op je camera hebt staan, gaat het gewicht naar voren hangen. dus zul je meer moeite moeten doen om je camera stil te houden en is het risico op bewogen beelden groter. wanneer je nu een batterygrip erop plaatst ga je het gewicht weer verleggen naar het midden...
heb ik daar gelijk in?
quote:en zou het dan makkelijker zijn om je camera stil te houden?
Zo'n grip heb ik er op zitten en als je er 2 accu's in doet dat wordt je cam aanzienljk zwaarder.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:11 schreef Ynske het volgende:
Goedemorgen
eventjes tussen de rustige momenten van het werk door....
ik was me een aantal dingen aan het afvragen...
wanneer je een telelens op je camera hebt staan, gaat het gewicht naar voren hangen. dus zul je meer moeite moeten doen om je camera stil te houden en is het risico op bewogen beelden groter. wanneer je nu een batterygrip erop plaatst ga je het gewicht weer verleggen naar het midden...
heb ik daar gelijk in?
en zou het dan makkelijker zijn om je camera stil te houden?
zo ja, grips zijn duur, voor welke zou je dan moeten gaan voor mijn Canon 350D?
thnx....
Op ebay waren de accu's voor de 350D iets van 9 euro.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Als je dan je accu's bij iemand besteld als aq4u..nl dan ben je 15 euro kwijt voor een accu en dan is de schade nog te overzien.
Edit: zoals puckzzz zegt als het alleen om het stilhouden gaat dan zou ik ook voor een monopod gaan. Voordeel van een grip is wel dat je een extra ontspanner hebt.
Als de accu's al leeg zijn dan heb je die houder voor de 6 AA's toch niet bij je. Daar is een meneer Murphy voorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zie tegenwoordig het nut van die grips niet meer zo. Nou ja, voor mijn camera dan , behalve dat ik in de grip eventueel 6 AA's in kan doen wat handig is als je accu's leeg zijn. Maar dat zal zelden voorkomen (if ever)
Voor mijn nikon F100 was het wel superhandig, want die was zonder grip te klein voor mijn kolenschoppen.
Ik gebruik die knopjes op de grip nooir, ik vergeet dat ze er zitten![]()
Maar tegen zwaardere camera's: VR/OS/IS/OPS etc.
ja, ik weet het. begon toen ik 28 was met dat te vergeten; toen kocht ik mijn eerste gripquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:53 schreef CocaColaLight het volgende:
En die knopjes vergeten is natuurlijk een open deur richting opmerkingen met ouderdom....![]()
Ja, ik weet het wel, maar ik heb em nog nooit vastgehouden (dus dan kan ik er niks over zeggen eigenlijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:58 schreef RubberDuckey het volgende:
Shark, het gaat hier om een 350D, die past bijna in elke binnenzak. Dan zou jij ook voor een grip kiezen
dat is me bekend, dat doe ik ook, maar toch lukt het me zelden om met die lens zonder statief een strakke foto te makenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:58 schreef RubberDuckey het volgende:
Shark, het gaat hier om een 350D, die past bijna in elke binnenzak. Dan zou jij ook voor een grip kiezen
Ik vind een grip ook best makkelijk voor die knopjes, in tegenstelling tot Shark dus. Als je aan een telelens denkt van zo`n 1,8kg (bigma) kunnen die paar grammetjes er nog wel bij en is het geheel in evenwicht en moet je in het begin toch wel even oefenen om het geheel stil vast te houden. Voor een goedkopere telelens zou het weinig uitmaken denk ik qua verdeling van het gewicht.
Je moet sowieso met 1 hand de camera en met de andere hand het objectief vasthouden.
En voor vrouwenhandjesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, ik weet het wel, maar ik heb em nog nooit vastgehouden (dus dan kan ik er niks over zeggen eigenlijk).. ik was wel verbaasd over de grootte toen ik em zag in de vitrine van een fotozaak; gemaakt voor japanse handen.
Monopod. Da's een statief die de eerste en tweede wereldoorlog niet helemaal ongeschonden doorstaan heeftquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:00 schreef Ynske het volgende:
zo'n monoding waar puckzz het over heeft wat is dat precies?
aaaah een eenpoot...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Monopod. Da's een statief die de eerste en tweede wereldoorlog niet helemaal ongeschonden doorstaan heeft
[afbeelding]
Weet je wat jij moet doen? Es een keertje naar een FOT-meet komen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, ik weet het wel, maar ik heb em nog nooit vastgehouden
Dat durf ik nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:25 schreef Vliegvrager het volgende:
Weet je wat jij moet doen? Es een keertje naar een FOT-meet komen.
ja duidelijk een compensatiedrangquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat durf ik niet
En ik weet nooit welke lens ik moet meeslepen....
[afbeelding]
die heb ik al in mijn bezit...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef freud het volgende:
Ik heb zo'n eenpoot unit, en gebruik hem nooit. Als je er eentje gaat halen, koop er dan eentje met minimaal een goed balhoofd en die licht is. Ik ben ook gewoonweg te lui om hem mee te nemen. Doe mij maar IS en rijstzakjes.
klinkt misschien stom, maar voel me best wel stom dat dit soort dingen me gewoon niet lukkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef freud het volgende:
Ik red het best aardig uit de hand sinds ik gestopt ben met de zware drank. But seriously, ik kan hem bijna altijd wel ergens opleggen, tegenaan leunen of gewoon lekker korte sluitertijd gebruiken. Ben nu voor de IS USM aan het sparen.
Ach, ik heb ook een hele andere camera en lenzen. Ik heb een 20D en die vind ik beter stolhouden dan mijn vorige, 300D. Mensen verschillen hoor. Nadeel van een monopod is dat je niet ff snel je om kan draaien en in portait een snapshot maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:51 schreef Ynske het volgende:
klinkt misschien stom, maar voel me best wel stom dat dit soort dingen me gewoon niet lukken
dan maar een of ander corset bouwen waar ik mijn cam aan kan hangen
dat gaat welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:52 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook een hele andere camera en lenzen. Ik heb een 20D en die vind ik beter stolhouden dan mijn vorige, 300D. Mensen verschillen hoor. Nadeel van een monopod is dat je niet ff snel je om kan draaien en in portait een snapshot maken.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat durf ik niet
En ik weet nooit welke lens ik moet meeslepen....
[afbeelding]
owjah jij wel...quote:
quote:Sommige Canon EF-objectieven bevatten een beeldstabilisator om te voorkomen dat de foto mislukken doordat de camera beweegt. Dit is vooral nuttig bij close-ups of lange sluitertijden en in situaties waarin een statiefcamera geen uitkomst biedt. Optische beweging wordt opgepikt door de gyrosensors, die gegevens bieden om de beweging te neutraliseren. Sommige EF-objectieven hebben twee IS-standen, waaronder een voor panning foto's, zodat u nog meer vrijheid krijgt bij het fotograferen.
Ik zou nog even wachten, ms wil Ynske er binnenkort een kwijtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:52 schreef Yoni het volgende:
Ik zit ondertusen Marktplaats enzo een beetje af te zoeken voor een 70-300 beginnerslensje, maar ik vind ze best duur nog. In verhouding met de nieuwprijs dus. Vraag me af of ik niet toch beter gewoon een nieuwe kan kopen. Tweedehands is leuk natuurlijk, maar als het me maar 40 euro scheelt ofzo, vind ik 't toch wel heel tricky![]()
Zonsondergang, terrasjes, gebouwen, bloemetjes en bijtjes, de hond, de kat, de buurman.... dingen genoegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:03 schreef Debsterr het volgende:
Hoooooooi iedereen! Ik heb zin om foto's te maken, maar ik weet niet van wat en ik heb geen goeie camera.
En dan het 2e probleem, heb je daar ook een oplossing voorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zonsondergang, terrasjes, gebouwen, bloemetjes en bijtjes, de hond, de kat, de buurman.... dingen genoeg![]()
museum?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:03 schreef Debsterr het volgende:
Hoooooooi iedereen! Ik heb zin om foto's te maken, maar ik weet niet van wat en ik heb geen goeie camera.
tis niet de camera maar de fotograafquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan het 2e probleem, heb je daar ook een oplossing voor?
Camera lenen van een fotter? Eentje kopen in de winkel?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan het 2e probleem, heb je daar ook een oplossing voor?
Ik heb 1 keer foto's gemaakt met Duck zn camera, en dat beviel toch wel iets beter enzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis niet de camera maar de fotograaf
dus gewoon met zo'n wegwerpertje op pad
Wat is die Fles toch onhandigquote:
Ik gebruik m'n schouderstatief behoorlijk veel, m'n eenpoot sporadisch. Ook met extreme telelenzen blijft het schouderstatief prima functioneren. De meetgangers van de vorige Olmen meet kunnen dat wel bevestigenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heb ik al in mijn bezit...
maar die rijstzakjes hoe flik je het dan wanneer je niet de mogelijkheid hebt om die zakskes ergens neer te leggen
ik merk dat ik tegenwoordig mijn 70-300 ga vermijden omdat t toch niet lukt ermee, en daar baal ik ontzettend van
ja vind je het niet sprekend Fles dan? Hij heeft alleen zijn WK bakkebaarden een ander kleurtje gegeven en is een weekje op BigMac dieet geweest geloof ikquote:
Je sigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
ja vind je het niet sprekend Fles dan? Hij heeft alleen zijn WK bakkebaarden een ander kleurtje gegeven en is een weekje op BigMac dieet geweest geloof ik
Het is wel een standaard Fles outfitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja vind je het niet sprekend Fles dan? Hij heeft alleen zijn WK bakkebaarden een ander kleurtje gegeven en is een weekje op BigMac dieet geweest geloof ik
was daar een heel dieet voor nodig danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:
ik ontkenquote:
En dan zeggen ze wat over ambtenarenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:05 schreef Yoni het volgende:
Duidelijk vrijdagmiddag...![]()
Wij hebben net gefrisbeed op de kamer. En nu is het waterglas van mijn collega stuk![]()
Oh, wij kunnen er ook absoluut wat van hier hoorquote:
Wat leukquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:42 schreef An24 het volgende:
Ohw ja hoivan 7 uur tot 15:00 getreind om naar zwolle te komen en weer terug...VOOR 1 KLANT
![]()
ik heb een zieke geest... zie meteen t verkeerdequote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.astyle.it/
Wat vinden jullie trouwens van het logo van dit bedrijf![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb een zieke geest... zie meteen t verkeerde
Dat is gewoon "het goede" hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb een zieke geest... zie meteen t verkeerde
Van aapjes kijken wordt je flauw... Maar wie kijkt nu naar wie?quote:
Het mega-uber ranzige logo van de hoofdsponsor van de Dutch-TT... Overal in de stad adfiches met dat logo er groot op...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
Jaah, ik leef nog wel hoor! Kreeg zelfs de vraag of ik weg was geweest.quote:
en waarom kwoot je mij eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Van aapjes kijken wordt je flauw... Maar wie kijkt nu naar wie?
[afbeelding]
Oh is dat vanavond? Ik dacht morgenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:51 schreef freud het volgende:
vanavond trouwens weer vuurwerk in scheveningen om 2300
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
wat een toeweiding naar je klanten toe! Wat een mooie foto mogelijkheden
Jij had geen rijbewijs toch? anders had het veeeel snelelr gekund
stuur Arthur nogeens online?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jaah, ik leef nog wel hoor! Kreeg zelfs de vraag of ik weg was geweest.Nee, ik heb Vakantie!
Nou ja, nog niet helemaal, maar wel zo ongeveer.
Hij is bij een vriend nu.quote:
Beats the FUCK outa mequote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hij is bij een vriend nu.
Maarre, ik ben vast aan het oefenen voor jullie rondje. Woensdag Maastricht, vandaag Den Bosch... Waarom zitten die verrekte modellenbureaus nou helemaal daar?!
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beats the FUCK outa me
doe je mee shorecrewen?
coolquote:
Ik met mijn dirty mind moest toch echt twee keer kijkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het mega-uber ranzige logo van de hoofdsponsor van de Dutch-TT... Overal in de stad adfiches met dat logo er groot op...A-Style does Doggy-style
![]()
NewYorker als in: de NewYorker op Rotterdam Zuidpleinquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:42 schreef freud het volgende:
Is een lijn die ze bij de newyorker hebben: xplicit. Pornstar heeft ook nice tshirts.
En wat gaan we doen danquote:
Bier drinken gok ikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En wat gaan we doen dan, in de keuken
, lieve Fles
?
En aan Falanxquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:58 schreef Falanx het volgende:
zucht vrouwen ze denken alleen maar aan bier en sex
oh en we gaan het ook even over voorspelbaarheid hebbenquote:
En speklapje op de BBQ gooitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh en we gaan het ook even over voorspelbaarheid hebben
*Roseetje inschenkt
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kreeg me trouwens een klap tegen me kop maandag van die rosee die over was van die BBQ nietmeer grappig godverbliksem
Rosequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kreeg me trouwens een klap tegen me kop maandag van die rosee die over was van die BBQ nietmeer grappig godverbliksem
Het was AH huismerk, goedkoop en en er stond Rose opquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij smaakt anders primaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was AH huismerk, goedkoop en en er stond Rose opVerder heb ik niet gekeken
Je hebt wel gegeten dit keer hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij smaakt anders prima. * Debsterr heeft hier een flink glas voor haar neus staan
Klinkt als een gezond avondmaalquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een halve pizza en een halve bak ijs.
Neequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt als een gezond avondmaalWel B&J he
Cookie Dough of zo
Zullen we samen een pot leegetenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:29 schreef Falanx het volgende:
w00t BJ cookie dough !
IJsfreakquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neeniet eens.. wel caramelijs van Hertog, ook goed te doen
. Morgen nog ff een Swirl halen met 50% korting, en ik wil minstens 1x B&J dit weekend
. Gelukkig is vriendjelief ook B&J verslaafd
.
DEALquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IJsfreakAls we nou eens een delft-meet organiseren, trakteer ik je wel eens op ECHT ijs
Van een van de betere zaken in Delft. Een of andere lekkere sorbet of zo
Ik werk pas 5 jaar voor een club met ee hoofdkantoor in Delft, dus daar wil ik wle bij zijn danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IJsfreakAls we nou eens een delft-meet organiseren, trakteer ik je wel eens op ECHT ijs
Van een van de betere zaken in Delft. Een of andere lekkere sorbet of zo
Delft-meet = dagje foto's maken in Delft jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
DEAL
dagje foto's maken in Delft. Klinkt als een goed plan vind ik
.
Volgende week zondagquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Delft-meet = dagje foto's maken in Delft jaEn daarna terrasje pakken
Zou kunnen, dan moet ik Oberhausen zaterdag doenquote:
Helaas...dan ben ik er nietquote:
Tsssk... zo stomquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas...dan ben ik er nietDan zit ik in Belgie
Zaterdag ook? Of kan blondie dan niet?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas...dan ben ik er nietDan zit ik in Belgie
Mag jij ook mee danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
![]()
Dan hebben we wat anders te doen...
Zaterdag zou een goede mogelijkheid zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zaterdag ook? Of kan blondie dan niet?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zaterdag zou een goede mogelijkheid zijn
Hij moet taxi-chauffeur spelen gok ikquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij moet taxi-chauffeur spelen gok ik
Weekje later danquote:
Checkquote:
Op deze manier maken we anderen deelgenoot van onze plannen zodat zij eventueel ook kunnen deelnemen aan een ubergezellige Delft-meet waarbij ook nog eens een ijsco-tent leeggegeten gaat worden vermoed ik zo met Debsterr in de buurt.quote:
Zonder mij vind je het niet eens gezelligquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor eens, ik ga mijn sociale leven niet om dat van een of ander barely legal paardrij chickje vouwen hoor
Kan het, dan kan het. Kan het niet, dikke vette jammerdepammer.
Ik ga niet voor m'n lol met PdH en zonder jou Oberhausen ehmm Delft ehm welke stad dan ook inquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zonder mij vind je het niet eens gezelligtoch snoezepoes van me
?
Insgelijksquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga niet voor m'n lol met PdH en zonder jou Oberhausen ehmm Delft ehm welke stad dan ook indat is zo ja
Jij toch ook welquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
Mooi...zijn we het daar iig ook over eens30 augustus juli dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |