ja duidelijk een compensatiedrangquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat durf ik niet
En ik weet nooit welke lens ik moet meeslepen....
[afbeelding]
die heb ik al in mijn bezit...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef freud het volgende:
Ik heb zo'n eenpoot unit, en gebruik hem nooit. Als je er eentje gaat halen, koop er dan eentje met minimaal een goed balhoofd en die licht is. Ik ben ook gewoonweg te lui om hem mee te nemen. Doe mij maar IS en rijstzakjes.
klinkt misschien stom, maar voel me best wel stom dat dit soort dingen me gewoon niet lukkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef freud het volgende:
Ik red het best aardig uit de hand sinds ik gestopt ben met de zware drank. But seriously, ik kan hem bijna altijd wel ergens opleggen, tegenaan leunen of gewoon lekker korte sluitertijd gebruiken. Ben nu voor de IS USM aan het sparen.
Ach, ik heb ook een hele andere camera en lenzen. Ik heb een 20D en die vind ik beter stolhouden dan mijn vorige, 300D. Mensen verschillen hoor. Nadeel van een monopod is dat je niet ff snel je om kan draaien en in portait een snapshot maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:51 schreef Ynske het volgende:
klinkt misschien stom, maar voel me best wel stom dat dit soort dingen me gewoon niet lukken
dan maar een of ander corset bouwen waar ik mijn cam aan kan hangen
dat gaat welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:52 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook een hele andere camera en lenzen. Ik heb een 20D en die vind ik beter stolhouden dan mijn vorige, 300D. Mensen verschillen hoor. Nadeel van een monopod is dat je niet ff snel je om kan draaien en in portait een snapshot maken.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat durf ik niet
En ik weet nooit welke lens ik moet meeslepen....
[afbeelding]
owjah jij wel...quote:
quote:Sommige Canon EF-objectieven bevatten een beeldstabilisator om te voorkomen dat de foto mislukken doordat de camera beweegt. Dit is vooral nuttig bij close-ups of lange sluitertijden en in situaties waarin een statiefcamera geen uitkomst biedt. Optische beweging wordt opgepikt door de gyrosensors, die gegevens bieden om de beweging te neutraliseren. Sommige EF-objectieven hebben twee IS-standen, waaronder een voor panning foto's, zodat u nog meer vrijheid krijgt bij het fotograferen.
Ik zou nog even wachten, ms wil Ynske er binnenkort een kwijtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:52 schreef Yoni het volgende:
Ik zit ondertusen Marktplaats enzo een beetje af te zoeken voor een 70-300 beginnerslensje, maar ik vind ze best duur nog. In verhouding met de nieuwprijs dus. Vraag me af of ik niet toch beter gewoon een nieuwe kan kopen. Tweedehands is leuk natuurlijk, maar als het me maar 40 euro scheelt ofzo, vind ik 't toch wel heel tricky![]()
Zonsondergang, terrasjes, gebouwen, bloemetjes en bijtjes, de hond, de kat, de buurman.... dingen genoegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:03 schreef Debsterr het volgende:
Hoooooooi iedereen! Ik heb zin om foto's te maken, maar ik weet niet van wat en ik heb geen goeie camera.
En dan het 2e probleem, heb je daar ook een oplossing voorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zonsondergang, terrasjes, gebouwen, bloemetjes en bijtjes, de hond, de kat, de buurman.... dingen genoeg![]()
museum?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:03 schreef Debsterr het volgende:
Hoooooooi iedereen! Ik heb zin om foto's te maken, maar ik weet niet van wat en ik heb geen goeie camera.
tis niet de camera maar de fotograafquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan het 2e probleem, heb je daar ook een oplossing voor?
Camera lenen van een fotter? Eentje kopen in de winkel?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan het 2e probleem, heb je daar ook een oplossing voor?
Ik heb 1 keer foto's gemaakt met Duck zn camera, en dat beviel toch wel iets beter enzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis niet de camera maar de fotograaf
dus gewoon met zo'n wegwerpertje op pad
Wat is die Fles toch onhandigquote:
Ik gebruik m'n schouderstatief behoorlijk veel, m'n eenpoot sporadisch. Ook met extreme telelenzen blijft het schouderstatief prima functioneren. De meetgangers van de vorige Olmen meet kunnen dat wel bevestigenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heb ik al in mijn bezit...
maar die rijstzakjes hoe flik je het dan wanneer je niet de mogelijkheid hebt om die zakskes ergens neer te leggen
ik merk dat ik tegenwoordig mijn 70-300 ga vermijden omdat t toch niet lukt ermee, en daar baal ik ontzettend van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |