En speklapje op de BBQ gooitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh en we gaan het ook even over voorspelbaarheid hebben
*Roseetje inschenkt
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kreeg me trouwens een klap tegen me kop maandag van die rosee die over was van die BBQ nietmeer grappig godverbliksem
Rosequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kreeg me trouwens een klap tegen me kop maandag van die rosee die over was van die BBQ nietmeer grappig godverbliksem
Het was AH huismerk, goedkoop en en er stond Rose opquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij smaakt anders primaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was AH huismerk, goedkoop en en er stond Rose opVerder heb ik niet gekeken
Je hebt wel gegeten dit keer hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij smaakt anders prima. * Debsterr heeft hier een flink glas voor haar neus staan
Klinkt als een gezond avondmaalquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een halve pizza en een halve bak ijs.
Neequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt als een gezond avondmaalWel B&J he
Cookie Dough of zo
Zullen we samen een pot leegetenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:29 schreef Falanx het volgende:
w00t BJ cookie dough !
IJsfreakquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neeniet eens.. wel caramelijs van Hertog, ook goed te doen
. Morgen nog ff een Swirl halen met 50% korting, en ik wil minstens 1x B&J dit weekend
. Gelukkig is vriendjelief ook B&J verslaafd
.
DEALquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IJsfreakAls we nou eens een delft-meet organiseren, trakteer ik je wel eens op ECHT ijs
Van een van de betere zaken in Delft. Een of andere lekkere sorbet of zo
Ik werk pas 5 jaar voor een club met ee hoofdkantoor in Delft, dus daar wil ik wle bij zijn danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IJsfreakAls we nou eens een delft-meet organiseren, trakteer ik je wel eens op ECHT ijs
Van een van de betere zaken in Delft. Een of andere lekkere sorbet of zo
Delft-meet = dagje foto's maken in Delft jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
DEAL
dagje foto's maken in Delft. Klinkt als een goed plan vind ik
.
Volgende week zondagquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Delft-meet = dagje foto's maken in Delft jaEn daarna terrasje pakken
Zou kunnen, dan moet ik Oberhausen zaterdag doenquote:
Helaas...dan ben ik er nietquote:
Tsssk... zo stomquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas...dan ben ik er nietDan zit ik in Belgie
Zaterdag ook? Of kan blondie dan niet?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas...dan ben ik er nietDan zit ik in Belgie
Mag jij ook mee danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
![]()
Dan hebben we wat anders te doen...
Zaterdag zou een goede mogelijkheid zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zaterdag ook? Of kan blondie dan niet?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zaterdag zou een goede mogelijkheid zijn
Hij moet taxi-chauffeur spelen gok ikquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij moet taxi-chauffeur spelen gok ik
Weekje later danquote:
Checkquote:
Op deze manier maken we anderen deelgenoot van onze plannen zodat zij eventueel ook kunnen deelnemen aan een ubergezellige Delft-meet waarbij ook nog eens een ijsco-tent leeggegeten gaat worden vermoed ik zo met Debsterr in de buurt.quote:
Zonder mij vind je het niet eens gezelligquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor eens, ik ga mijn sociale leven niet om dat van een of ander barely legal paardrij chickje vouwen hoor
Kan het, dan kan het. Kan het niet, dikke vette jammerdepammer.
Ik ga niet voor m'n lol met PdH en zonder jou Oberhausen ehmm Delft ehm welke stad dan ook inquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zonder mij vind je het niet eens gezelligtoch snoezepoes van me
?
Insgelijksquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga niet voor m'n lol met PdH en zonder jou Oberhausen ehmm Delft ehm welke stad dan ook indat is zo ja
Jij toch ook welquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
Mooi...zijn we het daar iig ook over eens30 augustus juli dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |