Het blijft me verbazen dat men in het algemeen niet meer verantwoordelijkheid bij de buurlanden legt. Zelfs al pleit je ze vrij van schuld - dan nog hebben zij bijna als enige mogelijkheden tot oplosssing, beëindiging in handen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:40 schreef Glasnosteraar het volgende:
SPIEGEL ONLINE - 15. Juli 2006, 15:28
URL: http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,426851,00.html
http://images1.americanpr(...)utinbush.320.240.movquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
[ bron ]
Bush mag dan van de alcohol af zijn, hij móét wel iets anders gebruiken...
Heeft iemand even een linkje naar de originele foto met die twee "dansende" mensen erop?quote:
Euhm, dat was fake.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we verwachten dat je de auto van Balkenende gaat lastig vallen?
Ik heb begrepen van andere amerikaanse studenten dat Harvard en Yale eigenlijk helemaal niet zo moeilijk zijn. Het binnenkomen is lastig, maar daarna is het een 'breeze'.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://images1.americanpr(...)utinbush.320.240.mov!
Hardcore Foto Fuck "To Tha Bone" [Deel 5]quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Heeft iemand even een linkje naar de originele foto met die twee "dansende" mensen erop?
Mensen zijn geen goederen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:15 schreef Yildiz het volgende:
In hoeverre is, gezien het vrije markt principe, vrijheid van transport van goederen gelijk aan vrijheid van beweging, of, vrijheid van migreren?
Zijn mensen dan 'meer' of 'minder' dan goederen. In andere woorden, heeft een pistool, een PC, een paar nikes, meer mogelijkheden dan een mens?quote:
\quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zijn mensen dan 'meer' of 'minder' dan goederen. In andere woorden, heeft een pistool, een PC, een paar nikes, meer mogelijkheden dan een mens?
Meer negers?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:37 schreef Monidique het volgende:
Wow, ET hebben ze nu ook al aangepast.
Dank. Niet dat ik er foto's mee ga bewerken, ik ben al blij dat ik kan typen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Hardcore Foto Fuck "To Tha Bone" [Deel 5]
1e foto.
En Pizza the Hut?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:41 schreef Monidique het volgende:
Meer 3D. Net zoals ze hebben gedaan bij Star Wars. Jabba de Hutt was daar ook vervangen door een 3D-model. ET nu ook.
Dat komt door het aantal lettergrepen. Romeo, Romeo....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:46 schreef sigme het volgende:
Apropos, Apropos, ik vind jouw naam dubbel aanroepen veel fraaier dan mijn naam dubbel aan het begin van een zin.
Mijn waarde, dat begreep ik meteen.quote:En die drugshandel ging over Mr SASO (ofzo), in het als je matje maar goed zit topic.
Nee, dat is het niet. Apropos aan het begin van een zin, als opwarmertje, niet iets betekenend, vergelijkbaar met 'afijn', dat is iets. Sigme, sigme niet. Tenzij als enorm kreupel Engels, waarbij je mij verzoekt je op te nemen in mijn handtekening.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat komt door het aantal lettergrepen. Romeo, Romeo....
Een pak van mijn hart.quote:Mijn waarde, dat begreep ik meteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |