Het was geen advies, maar meer een opmerking met een bijbehorend verhaal om toch vooral de diverse verzameltopics in ere te herstellen. Helaas is met name dat verzameltopic-verhaal niet helemaal doorgekomen terwijl ik juist denk dat daar meer lol mee te behalen valt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:31 schreef Shark.Bait het volgende:
PdeH, we hebben je advies ter harte genomen (we waren het er mee eens)
[..]
Iemand problemen ermee? ageer hier tegen Shark.Bait
Nog even hier op reageren: voor iemand die juist commentaar en kritiek en verbeterpunten wil hebben op zijn/haar foto, is er toch het "help me mijn foto verbeteren" topic? Daar kun je ook een stuk of 3 foto's posten, en als het goed is krijg je dan commentaar op je foto waar je wat van kunt leren. Dat hoeft niet echt in een 1 foto-show-topic danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:39 schreef prupke het volgende:
[..]
nope geen problemen mee.
Maar ik kan me ook voorstellen dat er luitjes bijzijn die net bezig zijn met fotografie en dus foto's willen laten zien.
Kunnen we dan niet geregeld krijgen dat er testcases worden gemaakt voor de nieuwbies (waar we dus gentle moeten reageren om die persoon op weg te helpen)
en voor de "pro's" een showcase (waar je dus harder mag reageren omdat die lui daar wel tegen kunnen en er zich toch niet van alles aan trekken?)
Dan krijg je denk ik ook meer mensen naar fot
indien u dit niets lijkt..Ik zei helemaal niets
Ja, dat is zo, maar ik zie alweer dat iedereen gewoon door gaat. En dat vind ik zonde van een leuk topic.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:59 schreef SunChaser het volgende:
Ik reageer alleen op een post van RonaldV die net zo offtopic is als mijn reactie
dat hoort er weer niet echt in thuis.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:03 schreef SunChaser het volgende:
Gooi maar weer open, ik zal er alleen posten als ik weer een fotorolletje heb gekocht
dat kan morgen ook nog. Ga maar in de slowchat erover kwebbelen. Dat geeft nog eens wat inhoud aan die reeksquote:Op zondag 30 juli 2006 01:03 schreef SunChaser het volgende:
Gooi maar weer open, ik zal er alleen posten als ik weer een fotorolletje heb gekocht
Moet je wel een keer komen op een meet anders zie ik nooit mijn missing posts terugquote:Op zondag 30 juli 2006 01:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Okeee, topic weer open titel in ere hersteld zoals PdeHoog em origineel had geschreven.
Mocht iemand een post kwijt zijn en zijn dagelijkse post-quota niet halen, ik bewaar ze hier in mijn bittenbak
Bij een volgende meet krijg je ze weer terug
zitten we alles naar 550 te verkleinen terweil het wel weer op 580 magquote:Op zondag 30 juli 2006 23:27 schreef RonaldV het volgende:
(nu nog 550, maar je kunt alvast naar 580pixels),
never mindquote:Op maandag 31 juli 2006 00:53 schreef PKfotografie het volgende:
sinds wanneer is dit bekent? maar niet bij de users?
[..]
zitten we alles naar 550 te verkleinen terweil het wel weer op 580 mag
580 kan maar volgends de blauwe moet het 550 zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 00:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Mag al lang op 580!!!
was al bekent .....is al ter sprake geweest en jij hebt dat niet gelezen.
end of discussion!!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:55 schreef RonaldV het volgende:
Over de 550/578/580 discussie:
Op dit moment is de normale postgrootte op Fok! 550 pixels, alhoewel Replique 580 aan kan. Tot 580 pixels zal ik dan ook niet editten, tenzij het 578 pixels is (met de beruchte stippellijn eromheen) want dat zijn de door replique geresizede foto's.
RonaldV zijn quotes beter lezen PKFquote:Op maandag 31 juli 2006 01:25 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
580 kan maar volgends de blauwe moet het 550 zijn
[..]
Ik heb het enige weken geleden (misschien wel een maand of nog langer) geleden al eens gepost. Replique is gebouwd op 580 pixels, maar ergens onderweg is dat forumbreed overgegaan naar 550. We zijn bezig met een nieuwe FAQ waarin 580 pixels staat, in de tussentijd kun je alvast op 580 posten, al verwijzen we nog even naar de oude breedte op de oude FAQ.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:53 schreef PKfotografie het volgende:
sinds wanneer is dit bekent? maar niet bij de users?
[..]
zitten we alles naar 550 te verkleinen terweil het wel weer op 580 mag
Is dat net zoiets als Elf Fantasy Fair?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:18 schreef Yoni het volgende:
Tipje voor de FOT agenda: Castlefest
Quote van de website: Liefhebbers van de Middeleeuwen en fantasywereld kunnen deze zomer hun hart weer ophalen. Op 4 t/m 6 augustus 2006 zullen de tuinen rondom Kasteel Keukenhof in Lisse werderom een metamorfose ondergaan: door het overweldigende succes van Nederlands allereerste Castlefest afgelopen jaar, zal daar weer een Middeleeuwse wereld verrijzen waarin jong en oud zich kan laten meevoeren naar lang vervlogen tijden.
Ik ben zelf nog nooit op 't Castlefest geweest, maar ik vermoed dat het idd vergelijkbaar is met de EFFquote:
Het staat in de agendaquote:Op maandag 31 juli 2006 16:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog nooit op 't Castlefest geweest, maar ik vermoed dat het idd vergelijkbaar is met de EFFMisschien iets meer op de middeleeuwen gericht dan op fantasy.
kijk eens hier Ervaring met foto op canvas?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:32 schreef Leonoor het volgende:
Op zoek naar info over afdrukken op canvas kwam ik op de FOT-wiki terecht. Ik geloof niet dat het gedeelte onder "handige links" ook daadwerkelijk is wat jullie daar willen hebben staan?
nog steeds die link naar het canvasgebeuren niet kunnen vinden overigens
Ik heb de tekst inmiddels aangepast. Dank voor je meldingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:32 schreef Leonoor het volgende:
Op zoek naar info over afdrukken op canvas kwam ik op de FOT-wiki terecht. Ik geloof niet dat het gedeelte onder "handige links" ook daadwerkelijk is wat jullie daar willen hebben staan?
faq en gedoogbeleid zijn verschillende dingenquote:Op maandag 31 juli 2006 10:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
RonaldV zijn quotes beter lezen PKF
Nee hoor. Als je de FAQ als "wet" ziet, bedenk dan dat je zonder wet geen gedoogbeleid kan voeren. Want alles mag immers.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:16 schreef PKfotografie het volgende:
faq en gedoogbeleid zijn verschillende dingen![]()
MissyMirjaM heeft gereageerd, dus doe ik er niets aan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
euhm... Je mooiste foto van vandaag -deel 1
?
Telt een diepe coma als leven? Dan wel ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:14 schreef petre86 het volgende:
ik kon me nog herinneren van iets als een samenwerking tussen FOT en US icm een ANTM/FokNextTopModel achtig idee.. jerruh was daar enthousiast mee bezig samen met een US-modje dacht ik.. leeft dat nog?
verwijderdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
euhm... Je mooiste foto van vandaag -deel 1
?
Ik twijfelde over het topic, maar omdat TS wees naar meer fotos heb ik het laten staan. Jouw post is inderdaad één post te veel geëdit, daarna kwam een enorme berg meuk. Mijn excuus.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:58 schreef elcastel het volgende:
Beagle fotos
Mijn post was niet om te baggeren, maar ik vraag me werkelijk af wat je met zo'n topic aanmoet. Los van dat de posts verwijderd zijn (goeie zaak), zou je die TS niet even wijzen op zijn schaarse OP ?
Het komt mij meer over als een F&F topic nu eigenlijk.
Het is me nog steeds niet duidelijk. TS hoor ik ook verder niet, ondanks dat er inmiddels een inhoudelijke reactie is. Ik kijk het nog even aan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:38 schreef elcastel het volgende:
Ik snapte je edit wel hoor, maar ik heb echt zo'n gevoel van : wat moet je met zo'n topic, maar dat heb jij ook dus.
Been there, done thatquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:39 schreef WurM het volgende:
Welke kleine, lichte, robuuste, digitale camera?
Weer zo iemand die geen FAQ leest...
edit, hij ziet t zelf ook al
Hij staat in de agenda nu. Dank je wel!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef melonovy het volgende:
Even een copy and Paste,
Programma
WORLD STATUES 2006
<knippie>
Meer info: http://www.rijnfestijn.nl
Nee, dat heeft het nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:49 schreef WurM het volgende:
Ik weet niet hoe het normaal zit met de agenda (want ik kom hier nog geen maand geloof ik), maar heeft het nut dat de maand juli er nog in staat?
Voor de planning van leuke dagjes niet, maar er komen wel eens topics langs waarin de resultaten van evenementen staan. Vandaar dat ik de vorige maand altijd nog een paar weken laat staan, vooral in geval van modelmeets.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:49 schreef WurM het volgende:
Ik weet niet hoe het normaal zit met de agenda (want ik kom hier nog geen maand geloof ik), maar heeft het nut dat de maand juli er nog in staat?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mag ik hier Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VIII) ook mijn katten als model aanbieden ?
edit: serieus bedoeld en geen kittengate referentie ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |