Een echte showcase hebben we nog niet gedaan. maar foto's die we gemaakt hebben staan toch best overalquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou ja , zoiets inderdaad , ik kan me namelijk niet herinneren in al die tijd dat ik in Fot rondloop fotos van jullie te hebben gezien maar dat kan ik mis hebben.
Ik vond het niet zo'n rare vraag eigenlijkEr komen en gaan hier nogal eens wat modjes dus is het prettig om eens na te lezen wie er nu weer aan het stuur staan en waarom
Dat gevoel ken ik welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Een echte showcase hebben we nog niet gedaan. maar foto's die we gemaakt hebben staan toch best overalMaar er komen er meer, vooral omdat ik bijvoorbeeld vind dat ik alleen de echt goede foto's die ik maak kan posten
Beter laat dan nooit. Dank je dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:18 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik wel
Welkom (beetje laat geloof ik )
Het is idd geen rare vraag hoor, maar Phoen en LD lopen allebei al een tijdje op FOT mee en komen ook op meets ed. Dus ik kan me ook wel weer voorstellen dat zij niet het idee hadden zich voor te moeten stellen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef Ymke het volgende:
Ik vond het niet zo'n rare vraag eigenlijk![]()
En hoe zou ik het moeten noemen ? veel namen die bij me op komen hebben we al een topic van cq. voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:16 schreef Xilantof het volgende:
Fuji DSLR topic
Naamswijziging is gewenst gezien er geen DSRL dingen worden besproken en Fuji wél een interessant aanbond daarin heeft!
[Centraal] Fuji topicquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En hoe zou ik het moeten noemen ? veel namen die bij me op komen hebben we al een topic van cq. voor.
heel goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
[Centraal] Het grote Fuji topic tada
Doe eens niet zo zeiken zegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:11 schreef PKfotografie het volgende:
wanneer gaat An24 nu de foto wedstrijd regelen?
vraag het me zomaar af omdat het al 2 maanden geleden was dat ze de rechten ontving (denk ik)
tot nu toe doen de nieuwe modjes het
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zeiken zegZe heeft een gedeelte gedaan en toen kwam er een vakantie tussendoor en vervolgens wat persoonlijke issues.
thanx voor de link.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
[FOT Wedstrijd Discussietopic] Augustus > Schaduwen
Kijk eens hier.....zal je ongetwijfeld gelezen hebben
[Stemtopic] Fotowedstrijd juli 2006quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
dat was niet mijn vraag,
zie alleen steeds dat andere mensen van alles aan hget regelen zijn, en ik zie an met het tachje
mag ik dan vragen wanneer ze de functie gaat vervullen.
al duurd het 6 jaar. vroeg het me geoon af.
niet altijd iets negatiefs denken. soms bedoel ik het echt goed
think, stop, breath, actquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
thanx voor de link.
en ehhhh nope niet gelezen. zit niet zo veel in dat topic
Bij mij werkt jou techniek van zuigen en confrontatie niet.....net als bij mijn reclasseringsclienten.....lukt ze ook nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:20 schreef PKfotografie het volgende:
[Stemtopic] Fotowedstrijd juli 2006 oke geopend en gesloten maar de rest? Fotowedstrijd Juli 2006 [Centraal Topic] (zie er niet echt veel werkzaamheden van jou bij staan)
[Stemtopic] Fotowedstrijd juli 2006 (dubbel)
Fotowedstrijd Augustus 2006 [Centraal topic] ( 10 dagen vol gehouden doe je goed)
Waar heb jij gezeten?
Ik hier:
[FOT Wedstrijd Discussietopic] Augustus > Schaduwen ( die reactie had ik dus gemist)
![]()
dus je hebt al een dag of 12 je functie uit geoefend? en over een maand ga je er mee door? wat gek dat ik dat dan gemist heb. als ik verwacht dat je heel de wedstrijd zou gaan doen en niet alleen de OP
ik had mijn antwoord al gekregen van meneer de hoog.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Bij mij werkt jou techniek van zuigen en confrontatie niet.....net als bij mijn reclasseringsclienten.....lukt ze ook nietLees wat meer en je zult je antwoorden vinden
![]()
I rest my case, ik ga slapen. Tot zaterdagquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik had mijn antwoord al gekregen van meneer de hoog.
heb je denk ik gemist want je gaat er zelf op verder.
en confrontatie? ik laat alleen mijn conclusies blijken over de topics waar jij me mee om de oren wil slaan.
of heb je die topics niet in gekeken?
tot zaterdagquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef An24 het volgende:
[..]
I rest my case, ik ga slapen. Tot zaterdag![]()
euh...quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Bij mij werkt jou techniek van zuigen en confrontatie niet.....net als bij mijn reclasseringsclienten.....lukt ze ook nietLees wat meer en je zult je antwoorden vinden
![]()
Dat zegt ze helemaal niet. Ze zegt dat Blackbully's gezuig niet werkt. En dan zegt ze dat haar reclaseringsclienten dat ook niet lukt, maw, ze ziet gezuig al mijlenver aankomen, ze heeft er ervaring mee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:33 schreef prupke het volgende:
[..]
euh...
deze opmerking vind ik nergens op slaan !!
je bent niet goed bezig als je je fokmensen ziet als je reclasseringsclienten!!
Grapje....kunnen jullie als uiterst vowassen mensen heel goed hebben. Net zo goed als ik het kan hebben dat mijn taakje in twijfel wordt getrokken, terwijl de afspraken overduidelijk zijn. Vind ik ook grappigquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:33 schreef prupke het volgende:
[..]
euh...
deze opmerking vind ik nergens op slaan !!
je bent niet goed bezig als je je fokmensen ziet als je reclasseringsclienten!!
blijf bij je logopedistquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat zegt ze helemaal niet. Ze zegt dat Blackbully's gezuig niet werkt. En dan zegt ze dat haar reclaseringsclienten dat ook niet lukt, maw, ze ziet gezuig al mijlenver aankomen, ze heeft er ervaring mee.
Dat dusquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat zegt ze helemaal niet. Ze zegt dat Blackbully's gezuig niet werkt. En dan zegt ze dat haar reclaseringsclienten dat ook niet lukt, maw, ze ziet gezuig al mijlenver aankomen, ze heeft er ervaring mee.
die had ik gemist en vroeg me dus wagf waarom je wel reageerd in fok maar niet echt met de wedstrijd bezig was.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Grapje....kunnen jullie als uiterst vowassen mensen heel goed hebben. Net zo goed als ik het kan hebben dat mijn taakje in twijfel wordt getrokken, terwijl de afspraken overduidelijk zijn. Vind ik ook grappig![]()
Tis goed joh....heb ervan genoten. Nu maar weer verder ontopicquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:42 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
die had ik gemist en vroeg me dus wagf waarom je wel reageerd in fok maar niet echt met de wedstrijd bezig was.
(maar dat had je al ergends gepost, pdehoog stuurde het linkje)
dus geen probleem verders van mijn kant. was gewoon een vraag die in me op kwam.
pfff veel reacties heen en weer voor zo'n simpele vraag
dus niet deze maand maar volgende maand ga je je weer bezig houden met de fotowedstrijd?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Tis goed joh....heb ervan genoten. Nu maar weer verder ontopic![]()
Volgende maand zeker wel....dan zouden ex en ik door de ergste regel-ellende moeten zijn. (ons arme huisjequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:49 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dus niet deze maand maar volgende maand ga je je weer bezig houden met de fotowedstrijd?
Niet?? die twee bloedzuigers moeten eens ophouden met dat gedrag, wanneer je elke post edit die kritiek op hun gedrag geeft zal dat ook nooit veranderen....quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
Puckzzz -> niet doen, nergens voor nodig zo uit te halen.
Ik raad je wel aan dat belerende duimpje naar beneden niet te gebruiken, daar hou ik niet zo van. En de enkele edit, als je daar al over valt ?. Ik heb speciaal een edit gedaan, normaal gebruik ik de delete knop.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
Niet?? die twee bloedzuigers moeten eens ophouden met dat gedrag, wanneer je elke post edit die kritiek op hun gedrag geeft zal dat ook nooit veranderen....
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik raad je wel aan dat belerende duimpje naar beneden niet te gebruiken, daar hou ik niet zo van.
Ik val niet over je edit an sich, maar hij was niet nodig imo. zo erg was het nou ook weer niet hoorquote:En de enkele edit, als je daar al over valt ?. Ik heb speciaal een edit gedaan, normaal gebruik ik de delete knop.
Verder reageert An gewoon goed op de zeurvragen, al had ze van mij ook gewoon kunnen zeggen : Gaat je niets aan je merkt wel wanneer ik er weer bent.
Elke keer het fel reageren lokt ook alleen maar een tegen reactie uit. terwijl dat nergens voor nodig is. Ik ga er vanuit dat iedereen oud en wijs genoeg is om normaal te reageren.
Ben er het type niet na om niets te zeggen. Mij kost een dergelijke reactie geen energie. En we zijn ook maar mensen, vandaar dat ik zo redelijk reageer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik raad je wel aan dat belerende duimpje naar beneden niet te gebruiken, daar hou ik niet zo van. En de enkele edit, als je daar al over valt ?. Ik heb speciaal een edit gedaan, normaal gebruik ik de delete knop.
Verder reageert An gewoon goed op de zeurvragen, al had ze van mij ook gewoon kunnen zeggen : Gaat je niets aan je merkt wel wanneer ik er weer bent.
Elke keer het fel reageren lokt ook alleen maar een tegen reactie uit. terwijl dat nergens voor nodig is. Ik ga er vanuit dat iedereen oud en wijs genoeg is om normaal te reageren.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
De edit is nodig, en dat gezeik moet afgelopen zijn. Van beide zijde wordt gezuig zowel in actie als reactie niet meer getolereerd. Zowel PK moet kappen met dat soort zuigende vragen en jij kapt gewoon met constant sneerende reacties als PK weer eens wat post . Simpel en makkelijk , dit is dus de tijds grens en daarmee uit.
Dus zowel PK als Puckzz gewoon stoppen daarmee.
is een lastig punt denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:30 schreef the_disheaver het volgende:
Hoi!
de photoshop/beeldbewerkingstopic schijnen gemerged te worden?Goed idee, dubbeltopics zijn natuurlijk niet erg handig. Maar is hem in FOT houden wel zo'n goed idee?
Er mag dan wel dat dit forum ook over beeldbewerking gaat, maar photoshop/gimp whatever is software. Dat je er foto's voor gebruikt is bijzaak. Photoshop wordt ook veel gebruik om afbeeldingen te maken van foto's die van het net zijn geplukt. Dan ga je niet in FOT kijken.
En andersom wel, als je een foto digitaal wilt bewerken zul je eerder in DIG(itale corner) gaan kijken, dan in FOT. Een autorace-spelletje komt volgens mij ook niet in PTA terecht.
Boeit me weinig, of er FOT of DIG voor het topic staat in mijn MyAt, maar in DIG lijkt me het wat beter vindbaar.
valtquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:35 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
is een lastig punt denk ik.
zelf zal ik niet snel in dig kijken voor photoshoppen.
wanneer het om kleine aanpassingen gaat hoort het voor mijn gevoel in FOT
wanneer je een auto van het net trekt bv. een lelijke eend. en je gaat die soepen tot een race wagen dan is het meer teken werk en vald het buiten FOT. en vald het dus in DIG.
maar die lijn kronkeld aan alle kanten en is dus niet makkelijk uit te voeren.
misschien de scheidingslijn zo houden:quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:45 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
valt
Ja. Een lelijk eend naar racewagen photoshoppen zou ik knap vinden. Dat verdient een totaal eigen topic. Maar ook gewoon kleiner, een normale bewerkingactie van dat lelijk eendje van het net, bv de foto lichter/donkerder maken. Het is dan wel een foto, maar niet je eigen foto. Dus zou ik veel sneller ervoor in DIG kijken. En bij een eigen foto misschien in FOT. Maar met een linkje in de FAQ van FOT vinden die mensen ook hun topic (ja, dit zou ook in DIG kunnen....)
wat! echt niet! De clone stamp is geniaal! Waarom mag je dat paaltje voor de lelijke eend weg photoshoppen als je hem niet zelft hebt geflitst?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
misschien de scheidingslijn zo houden:
als je een lelijke eend zelf op de foto hebt gezet, en je gaat hem soepen dan gaat hij naar fot.
als je alleen maar voor het soepen een foto van internet hebt getrokken en daar een eigen creatie van gaat maken dan gaat het topic naar dig.
zitten in FOT niet te wachten op 20 versies van een lelijke eend.
in dig zitten jullie niet te wachten op vragen over waar de clone stamp voor dient.
het fotoshop topic dat in FOT stond/staat is een topic waarin mensen die niet weten hoe hen foto te verbeteren de techniek onder de knie kunnen krijgne, hoe zet ik een foto recht, hoe speel ik met de levels etc.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:01 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
wat! echt niet! De clone stamp is geniaal! Waarom mag je dat paaltje voor de lelijke eend weg photoshoppen als je hem niet zelft hebt geflitst?
Daarom boeit het opzich weinig waar het topic heen gaat, belangrijste is wel de merge. Ik heb nog nooit de FOT topic bezocht, terwijl ik er vast veel geleerd van zou kunnen hebben. Dus de scheidingslijn zeker niet houden...
En hier zijn z'n foto's te grootquote:Op woensdag 6 september 2006 10:51 schreef Vliegvrager het volgende:
Dit lijkt me een gevalletje schaamteloze spam.
Dat ook, maar daar hebben meer mensen last van.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
En hier zijn z'n foto's te groot![]()
Spam is dicht, foto's doen we weinig aan. zo storend te groot zijn ze niet. en de waarschuwings irritante balk is onderaan de foto's wegquote:Op woensdag 6 september 2006 10:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
En hier zijn z'n foto's te groot![]()
Foto's doen we weinig aan. Zo storend is het niet meer omdat de waarschuwings irritante balk weg is onderaan de foto's.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat ook, maar daar hebben meer mensen last van.
Die balk deed me niet zo veel, wel de vertekening die je krijgt door het autoresizen.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Foto's doen we weinig aan. Zo storend is het niet meer omdat de waarschuwings irritante balk weg is onderaan de foto's.
Moet je die er apart bij zetten? Volstaat het niet om het hokje 'anoniem reageren' onaangevinkt te laten?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ohw , als er mensen zijn die een TR plaatsen, zet je naam er dan bij dat werk makkelijker. die anonieme dingen zijn zo onpersoonlijk . Dank jullie.
word de foto eigenlijk naar formaat dat hij is geresized? of naar een automatisch ingesteld formaat?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die balk deed me niet zo veel, wel de vertekening die je krijgt door het autoresizen.
Dat volstaat, maar blijkbaar willen mensen toch dat vinkje aanzetten of vergeten uit te zetten ?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Moet je die er apart bij zetten? Volstaat het niet om het hokje 'anoniem reageren' onaangevinkt te laten?
Ik heb geen idee hoe de resizer het precies doet. ik weet wel dat hij de max breedte pakt van FOK! ongeveer 582 of zo. Wat hij met de hoogte doet dan weet ik niet en ook niet of de verhoudingen in tact blijven. Ik weet dat de foto vertekend maar aan de andere kant als je er op klikt krijg je de foto netjes in een nieuw venster wat ook nog handig kan zijn met reagerenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:29 schreef Ynske het volgende:
word de foto eigenlijk naar formaat dat hij is geresized? of naar een automatisch ingesteld formaat?
Ik zal eens kijken , probeer nog eens ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:14 schreef Vliegvrager het volgende:
Als ik het topic party-fotografie probeer te openen, loopt mn browser vast. Alle andere topics openen vlot, en Fok is niet trager dan anders. Volgens mij is er iets mee aan de hand.
Er komt geen eerste post. ik krijg een wit scherm, "bezig met laden van forum.fok.nl" en daar blijft het bij. Normaal heb ik nooit problemen, ook niet bij topics met heel veel of heel zware plaatjes. Dus ik denk niet dat het aan de plaatjes ligt. Geen idee waar wel aan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
18 plaatjes in dat topic allemaal rond de 50-90K per stuk. behalve ééentje die is onder de 400K nog. Ik krijg het probleem hier niet gereproduceerd. Het topic loopt als een tierelier dus het is wat moeiijk precies te vinden wat het is.
Als je het topic in gaat en bij de eerste post direct op escape drukt zodat de plaatjes verder niet laden ? wat gebeurt er dan ?
ja zit leuk spul tussen, het is niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
en, is het topic (al) de(ze) moeite waard?
Omdat er dan meer mensen actief in zijn? Dan zou ik ipv vragen ook eens wat kunnen uitleggen :-).quote:Op woensdag 6 september 2006 07:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
het fotoshop topic dat in FOT stond/staat is een topic waarin mensen die niet weten hoe hen foto te verbeteren de techniek onder de knie kunnen krijgne, hoe zet ik een foto recht, hoe speel ik met de levels etc.
de meeste mensen die hier komen zijn geen wondermensen met fotoshop en zijn blij deze kleine bewerkingen die voor hen echt gericht zijn op fotobewerking te leren. zij zullen niet snel naar dig gaan om dit te vragen, juist omdat hier mensen zijn die ervaring hebben en de tips hebben hoe het aangepakt kan worden.
ik zie daarom ook niet waarom het topic zo nodig naar Dig zou moeten
[FOT Feedback] over pixels en andere klachtenquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
Fotoshop is erg algemeen dus DIG.
Foto's bewerken/ verbeteren is FOT specifiek dus FOT.
Je maakt foto's je posts ze en kan leren hoe je ze kan verbeteren , en dat allemaal in FOT.
Je kunt meer met PS dan alleen foto's bewerken hoor...quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:45 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
[FOT Feedback] over pixels en andere klachten
hij wordt dus toch niet gemerged![]()
Hoe kun je photoshoppen zonder te foto's te bewerken
Ja, en met Word kun je inderdaad ook websites maken...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je kunt meer met PS dan alleen foto's bewerken hoor...
Ik snap totaal niet hoe en waar je het hele merge idee vandaan haalt ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:45 schreef the_disheaver het volgende:
[FOT Feedback] over pixels en andere klachten
hij wordt dus toch niet gemerged![]()
[Centraal] Photoshop - Vragen, tips, tuts, problemen #8quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet hoe en waar je het hele merge idee vandaan haalt ?
Wat een onzin. Het fotoshop topic van hier wordt NIET samengevoegd met die van DIG. dat zijn namelijk twee totaal verschillende topics met verschillende insteek. Wat een user uit DIG ook mag zeggen moet hij/zij weten. De Fotobewerkings topics blijven gewoon in FOT.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef the_disheaver het volgende:
[Centraal] Photoshop - Vragen, tips, tuts, problemen #8
En ik dacht ook zoiets te lezen in de OP van de FOT PS topic. nu alleen niet meer
Die van 1,2 MBquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:44 schreef CompuMess het volgende:
Kan een modje hierzo ff een zonsverduistering regelen?
Er staan een paar behoorlijke breedbeeldfoto's in...
klopt behalve nu nog voor het wedstrijd topic en als een foto ruim boven de 500 K uitkomt maak ik er een link van. De irri waarschuwings balk gaat namelijk weg als de update van het forum door gevoerd is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:10 schreef k_man het volgende:
Foto's hoeven niet meer te voldoen aan de maximale breedte tegenwoordig?
Precies!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:07 schreef Ynske het volgende:
De autoresize is sinds de update niet meer standaard. zijn er mensen die ervoor kiezen om de foto's meteen op juiste grootte (lees: ontzettend groot en layout verneukend) te willen zien, is het mogelijk om deze via je opties uit te zetten!
klopt heb je gelijk in, maar het lijkt mij handiger voor andere gebruikers die later iets over macrolenzen willen weten dat op te zoeken in t lenzen topic dan tussen macrofoto'squote:Op zondag 10 september 2006 00:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
Kan , maar kan ook in het macro topic, daar verwacht je namelijk de macro specialisten.
Ja, het is ook al gemeld: [BUG] Fouten na de update? Deel 2quote:Op zondag 10 september 2006 19:52 schreef Ynske het volgende:
zijn er meer mensen die ineens geen posts meer zien in dit topic?
[FOT Wedstrijd Discussietopic] Kleuren.[Deel 2]
Ynske: probleem is bekend, oorzaak is gevonden en er wordt aan een oplossing gewerkt!quote:Op zondag 10 september 2006 20:16 schreef Ynske het volgende:
betergezegd.. in geen enkel topic in FOT zie ik reacties
Ga es wakker worden VliegMans.. Phoenixx en Lord Dreamer op FOT!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Even een vraagje tussendoor, maar ms heb ik het ook maar gewoon gemist hoor. Ik zag dat jullie geen moderator(s) B&H meer zijn. Betekent dat dus dat jullie nu full-time en definitief FOT-modjes zijn? voorzover iets definitief kan zijn natuurlijk, alles is immers relatief
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga es wakker worden VliegMans.. Phoenixx en Lord Dreamer op FOT!![]()
Waar heb je dat leven gekocht ? Dan moet ik er ook één halen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
heee, ik heb een leven. Dan mis je wel eens een topique op MED.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |