abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41310753
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef Ymke het volgende:

[..]

Nou ja , zoiets inderdaad , ik kan me namelijk niet herinneren in al die tijd dat ik in Fot rondloop fotos van jullie te hebben gezien maar dat kan ik mis hebben.

Ik vond het niet zo'n rare vraag eigenlijk Er komen en gaan hier nogal eens wat modjes dus is het prettig om eens na te lezen wie er nu weer aan het stuur staan en waarom
Een echte showcase hebben we nog niet gedaan. maar foto's die we gemaakt hebben staan toch best overal Maar er komen er meer, vooral omdat ik bijvoorbeeld vind dat ik alleen de echt goede foto's die ik maak kan posten
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:18:01 #202
79550 Ymke
your ghost
pi_41310832
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:16 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Een echte showcase hebben we nog niet gedaan. maar foto's die we gemaakt hebben staan toch best overal Maar er komen er meer, vooral omdat ik bijvoorbeeld vind dat ik alleen de echt goede foto's die ik maak kan posten
Dat gevoel ken ik wel

Welkom (beetje laat geloof ik )
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_41310901
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:18 schreef Ymke het volgende:

[..]

Dat gevoel ken ik wel

Welkom (beetje laat geloof ik )
Beter laat dan nooit. Dank je dus
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_41317048
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef Ymke het volgende:

Ik vond het niet zo'n rare vraag eigenlijk
Het is idd geen rare vraag hoor, maar Phoen en LD lopen allebei al een tijdje op FOT mee en komen ook op meets ed. Dus ik kan me ook wel weer voorstellen dat zij niet het idee hadden zich voor te moeten stellen.

En je hebt zeker gelijk dat ze meer foto's moeten posten maar dat geldt voor een heel groot deel van de usuals hier.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  FOK!fotograaf woensdag 30 augustus 2006 @ 13:16:56 #205
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_41324426
Fuji DSLR topic

Naamswijziging is gewenst gezien er geen DSRL dingen worden besproken en Fuji wél een interessant aanbond daarin heeft!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_41330693
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:16 schreef Xilantof het volgende:
Fuji DSLR topic

Naamswijziging is gewenst gezien er geen DSRL dingen worden besproken en Fuji wél een interessant aanbond daarin heeft!
En hoe zou ik het moeten noemen ? veel namen die bij me op komen hebben we al een topic van cq. voor.
pi_41331166
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:12 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

En hoe zou ik het moeten noemen ? veel namen die bij me op komen hebben we al een topic van cq. voor.
[Centraal] Fuji topic
of
[Centraal] Het grote Fuji topic

Of iets in de range.. Het gaat er meer om dat er geen dSLR camera's besproken worden, terwijl dat wel in de titel staat .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_41331209
  FOK!fotograaf woensdag 30 augustus 2006 @ 16:34:45 #209
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_41331328
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
[Centraal] Het grote Fuji topic tada
heel goed
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 31 augustus 2006 @ 23:11:36 #210
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_41377973
wanneer gaat An24 nu de foto wedstrijd regelen?

vraag het me zomaar af omdat het al 2 maanden geleden was dat ze de rechten ontving (denk ik)

tot nu toe doen de nieuwe modjes het
pi_41378468
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:11 schreef PKfotografie het volgende:
wanneer gaat An24 nu de foto wedstrijd regelen?

vraag het me zomaar af omdat het al 2 maanden geleden was dat ze de rechten ontving (denk ik)

tot nu toe doen de nieuwe modjes het
Doe eens niet zo zeiken zeg Ze heeft een gedeelte gedaan en toen kwam er een vakantie tussendoor en vervolgens wat persoonlijke issues.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 31 augustus 2006 @ 23:30:27 #212
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_41378724
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Doe eens niet zo zeiken zeg Ze heeft een gedeelte gedaan en toen kwam er een vakantie tussendoor en vervolgens wat persoonlijke issues.

dat was niet mijn vraag,

zie alleen steeds dat andere mensen van alles aan hget regelen zijn, en ik zie an met het tachje

mag ik dan vragen wanneer ze de functie gaat vervullen.

al duurd het 6 jaar. vroeg het me geoon af.

niet altijd iets negatiefs denken. soms bedoel ik het echt goed
pi_41379908
[FOT Wedstrijd Discussietopic] Augustus > Schaduwen

Kijk eens hier.....zal je ongetwijfeld gelezen hebben
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 31 augustus 2006 @ 23:59:39 #214
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_41379976
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:58 schreef PdeHoog het volgende:

Kijk eens hier.....zal je ongetwijfeld gelezen hebben
thanx voor de link.

en ehhhh nope niet gelezen. zit niet zo veel in dat topic
pi_41380584
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

dat was niet mijn vraag,

zie alleen steeds dat andere mensen van alles aan hget regelen zijn, en ik zie an met het tachje

mag ik dan vragen wanneer ze de functie gaat vervullen.

al duurd het 6 jaar. vroeg het me geoon af.

niet altijd iets negatiefs denken. soms bedoel ik het echt goed
[Stemtopic] Fotowedstrijd juli 2006

Fotowedstrijd Augustus 2006 [Centraal topic]

Waar heb jij gezeten?

Ik hier:

[ Bericht 3% gewijzigd door An24 op 01-09-2006 00:16:53 ]
pi_41380936
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

thanx voor de link.

en ehhhh nope niet gelezen. zit niet zo veel in dat topic
think, stop, breath, act
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:20:26 #217
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_41381011
[Stemtopic] Fotowedstrijd juli 2006 oke geopend en gesloten maar de rest? Fotowedstrijd Juli 2006 [Centraal Topic] (zie er niet echt veel werkzaamheden van jou bij staan)

[Stemtopic] Fotowedstrijd juli 2006 (dubbel)

Fotowedstrijd Augustus 2006 [Centraal topic] ( 10 dagen vol gehouden doe je goed )

Waar heb jij gezeten?

Ik hier:

[FOT Wedstrijd Discussietopic] Augustus > Schaduwen ( die reactie had ik dus gemist)

dus je hebt al een dag of 12 je functie uit geoefend? en over een maand ga je er mee door? wat gek dat ik dat dan gemist heb. als ik verwacht dat je heel de wedstrijd zou gaan doen en niet alleen de OP
pi_41381172
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:20 schreef PKfotografie het volgende:
[Stemtopic] Fotowedstrijd juli 2006 oke geopend en gesloten maar de rest? Fotowedstrijd Juli 2006 [Centraal Topic] (zie er niet echt veel werkzaamheden van jou bij staan)

[Stemtopic] Fotowedstrijd juli 2006 (dubbel)

Fotowedstrijd Augustus 2006 [Centraal topic] ( 10 dagen vol gehouden doe je goed )

Waar heb jij gezeten?

Ik hier:

[FOT Wedstrijd Discussietopic] Augustus > Schaduwen ( die reactie had ik dus gemist)

dus je hebt al een dag of 12 je functie uit geoefend? en over een maand ga je er mee door? wat gek dat ik dat dan gemist heb. als ik verwacht dat je heel de wedstrijd zou gaan doen en niet alleen de OP
Bij mij werkt jou techniek van zuigen en confrontatie niet.....net als bij mijn reclasseringsclienten.....lukt ze ook niet Lees wat meer en je zult je antwoorden vinden
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:26:26 #219
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_41381309
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Bij mij werkt jou techniek van zuigen en confrontatie niet.....net als bij mijn reclasseringsclienten.....lukt ze ook niet Lees wat meer en je zult je antwoorden vinden
ik had mijn antwoord al gekregen van meneer de hoog.

heb je denk ik gemist want je gaat er zelf op verder.

en confrontatie? ik laat alleen mijn conclusies blijken over de topics waar jij me mee om de oren wil slaan.

of heb je die topics niet in gekeken?
pi_41381419
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

ik had mijn antwoord al gekregen van meneer de hoog.

heb je denk ik gemist want je gaat er zelf op verder.

en confrontatie? ik laat alleen mijn conclusies blijken over de topics waar jij me mee om de oren wil slaan.

of heb je die topics niet in gekeken?
I rest my case, ik ga slapen. Tot zaterdag
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:31:16 #221
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_41381529
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef An24 het volgende:

[..]

I rest my case, ik ga slapen. Tot zaterdag
tot zaterdag
pi_41381625
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef An24 het volgende:

[..]

euh...

deze opmerking vind ik nergens op slaan !!
je bent niet goed bezig als je je fokmensen ziet als je reclasseringsclienten!!
Thank Drunk I'm a Goddess!
  Redactie Frontpage vrijdag 1 september 2006 @ 00:38:25 #223
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41381805
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:33 schreef prupke het volgende:

[..]

euh...

Dat zegt ze helemaal niet. Ze zegt dat Blackbully's gezuig niet werkt. En dan zegt ze dat haar reclaseringsclienten dat ook niet lukt, maw, ze ziet gezuig al mijlenver aankomen, ze heeft er ervaring mee.
pi_41381854
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:33 schreef prupke het volgende:

[..]

euh...

Grapje....kunnen jullie als uiterst vowassen mensen heel goed hebben. Net zo goed als ik het kan hebben dat mijn taakje in twijfel wordt getrokken, terwijl de afspraken overduidelijk zijn. Vind ik ook grappig
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:39:59 #225
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_41381860
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:38 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat zegt ze helemaal niet. Ze zegt dat Blackbully's gezuig niet werkt. En dan zegt ze dat haar reclaseringsclienten dat ook niet lukt, maw, ze ziet gezuig al mijlenver aankomen, ze heeft er ervaring mee.
blijf bij je logopedist

je hebt geen idee waar het hier over gaat.

relneger
pi_41381899
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:38 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat dus
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:42:28 #227
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_41381937
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Grapje....kunnen jullie als uiterst vowassen mensen heel goed hebben. Net zo goed als ik het kan hebben dat mijn taakje in twijfel wordt getrokken, terwijl de afspraken overduidelijk zijn. Vind ik ook grappig
die had ik gemist en vroeg me dus wagf waarom je wel reageerd in fok maar niet echt met de wedstrijd bezig was.

(maar dat had je al ergends gepost, pdehoog stuurde het linkje)
dus geen probleem verders van mijn kant. was gewoon een vraag die in me op kwam.

pfff veel reacties heen en weer voor zo'n simpele vraag
pi_41382084
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:42 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

die had ik gemist en vroeg me dus wagf waarom je wel reageerd in fok maar niet echt met de wedstrijd bezig was.

(maar dat had je al ergends gepost, pdehoog stuurde het linkje)
dus geen probleem verders van mijn kant. was gewoon een vraag die in me op kwam.

pfff veel reacties heen en weer voor zo'n simpele vraag
Tis goed joh....heb ervan genoten. Nu maar weer verder ontopic
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:49:34 #229
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_41382240
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Tis goed joh....heb ervan genoten. Nu maar weer verder ontopic
dus niet deze maand maar volgende maand ga je je weer bezig houden met de fotowedstrijd?
pi_41382787
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:49 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

dus niet deze maand maar volgende maand ga je je weer bezig houden met de fotowedstrijd?
Volgende maand zeker wel....dan zouden ex en ik door de ergste regel-ellende moeten zijn. (ons arme huisje ). Maar goed.....als het niet zo is: het discussietopic goed in de gaten houden
pi_41387234
Wat een gemiep om niets Nu ja. met een beetje goede wil heeft An dan ook een @fok! forwarder adres dat is wat makkelijker met foto's ontvangen.
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:40:20 #232
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41388302
Zuig Zuig Huil Huil Klaag Klaag....houden jullie dan nooit op???

-edit op de rest -

[ Bericht 72% gewijzigd door Lord Dreamer op 01-09-2006 10:14:36 (edit by LD.) ]
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41388420
Puckzzz -> niet doen, nergens voor nodig zo uit te halen.
pi_41388671
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat een gemiep om niets
Wat die gozerd met die handschoen zegt

@Puckzzz: F6
Mijn DeviantART gallery
,
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:26:39 #235
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41389192
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
Puckzzz -> niet doen, nergens voor nodig zo uit te halen.
Niet?? die twee bloedzuigers moeten eens ophouden met dat gedrag, wanneer je elke post edit die kritiek op hun gedrag geeft zal dat ook nooit veranderen....

Ja V.V. ik bestel ff een nieuwe, ik heb 'm al zo vaak gebruikt de laatste tijd dat ie versleten is. (wel goed van me he? )
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41389514
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
Niet?? die twee bloedzuigers moeten eens ophouden met dat gedrag, wanneer je elke post edit die kritiek op hun gedrag geeft zal dat ook nooit veranderen....
Ik raad je wel aan dat belerende duimpje naar beneden niet te gebruiken, daar hou ik niet zo van. En de enkele edit, als je daar al over valt ?. Ik heb speciaal een edit gedaan, normaal gebruik ik de delete knop.

Verder reageert An gewoon goed op de zeurvragen, al had ze van mij ook gewoon kunnen zeggen : Gaat je niets aan je merkt wel wanneer ik er weer bent.

Elke keer het fel reageren lokt ook alleen maar een tegen reactie uit. terwijl dat nergens voor nodig is. Ik ga er vanuit dat iedereen oud en wijs genoeg is om normaal te reageren.
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:42:59 #237
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41389589
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:39 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Ik raad je wel aan dat belerende duimpje naar beneden niet te gebruiken, daar hou ik niet zo van.
quote:
En de enkele edit, als je daar al over valt ?. Ik heb speciaal een edit gedaan, normaal gebruik ik de delete knop.

Verder reageert An gewoon goed op de zeurvragen, al had ze van mij ook gewoon kunnen zeggen : Gaat je niets aan je merkt wel wanneer ik er weer bent.

Elke keer het fel reageren lokt ook alleen maar een tegen reactie uit. terwijl dat nergens voor nodig is. Ik ga er vanuit dat iedereen oud en wijs genoeg is om normaal te reageren.
Ik val niet over je edit an sich, maar hij was niet nodig imo. zo erg was het nou ook weer niet hoor

Ahhh kijk, mijn F6 knopje is net binnen

Houdoe!!
pi_41391679
De edit is nodig, en dat gezeik moet afgelopen zijn. Van beide zijde wordt gezuig zowel in actie als reactie niet meer getolereerd. Zowel PK moet kappen met dat soort zuigende vragen en jij kapt gewoon met constant sneerende reacties als PK weer eens wat post . Simpel en makkelijk , dit is dus de tijds grens en daarmee uit.

Dus zowel PK als Puckzz gewoon stoppen daarmee.
pi_41392027
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:39 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Ik raad je wel aan dat belerende duimpje naar beneden niet te gebruiken, daar hou ik niet zo van. En de enkele edit, als je daar al over valt ?. Ik heb speciaal een edit gedaan, normaal gebruik ik de delete knop.

Ben er het type niet na om niets te zeggen. Mij kost een dergelijke reactie geen energie. En we zijn ook maar mensen, vandaar dat ik zo redelijk reageer.
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:07:00 #240
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41392150
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
De edit is nodig, en dat gezeik moet afgelopen zijn. Van beide zijde wordt gezuig zowel in actie als reactie niet meer getolereerd. Zowel PK moet kappen met dat soort zuigende vragen en jij kapt gewoon met constant sneerende reacties als PK weer eens wat post . Simpel en makkelijk , dit is dus de tijds grens en daarmee uit.

Dus zowel PK als Puckzz gewoon stoppen daarmee.

YESSS MASSTERRR
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 3 september 2006 @ 12:14:21 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_41447766
heeft iemand toevallig het centrale lenzen topic nog in zijn AT staan?
ik kan m ff niet vinden

beter zoeken heb m gevonden

[ Bericht 39% gewijzigd door Ynske op 03-09-2006 12:22:14 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf dinsdag 5 september 2006 @ 09:12:51 #242
18921 freud
Who's John Galt?
pi_41507263
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
YESSS MASSTERRR
US
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_41531354
Hoi!

de photoshop/beeldbewerkingstopic schijnen gemerged te worden?Goed idee, dubbeltopics zijn natuurlijk niet erg handig. Maar is hem in FOT houden wel zo'n goed idee?

Er mag dan wel dat dit forum ook over beeldbewerking gaat, maar photoshop/gimp whatever is software. Dat je er foto's voor gebruikt is bijzaak. Photoshop wordt ook veel gebruik om afbeeldingen te maken van foto's die van het net zijn geplukt. Dan ga je niet in FOT kijken.

En andersom wel, als je een foto digitaal wilt bewerken zul je eerder in DIG(itale corner) gaan kijken, dan in FOT. Een autorace-spelletje komt volgens mij ook niet in PTA terecht.

Boeit me weinig, of er FOT of DIG voor het topic staat in mijn MyAt, maar in DIG lijkt me het wat beter vindbaar.
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:35:45 #244
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_41531643
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:30 schreef the_disheaver het volgende:
Hoi!

de photoshop/beeldbewerkingstopic schijnen gemerged te worden?Goed idee, dubbeltopics zijn natuurlijk niet erg handig. Maar is hem in FOT houden wel zo'n goed idee?

Er mag dan wel dat dit forum ook over beeldbewerking gaat, maar photoshop/gimp whatever is software. Dat je er foto's voor gebruikt is bijzaak. Photoshop wordt ook veel gebruik om afbeeldingen te maken van foto's die van het net zijn geplukt. Dan ga je niet in FOT kijken.

En andersom wel, als je een foto digitaal wilt bewerken zul je eerder in DIG(itale corner) gaan kijken, dan in FOT. Een autorace-spelletje komt volgens mij ook niet in PTA terecht.

Boeit me weinig, of er FOT of DIG voor het topic staat in mijn MyAt, maar in DIG lijkt me het wat beter vindbaar.
is een lastig punt denk ik.

zelf zal ik niet snel in dig kijken voor photoshoppen.
wanneer het om kleine aanpassingen gaat hoort het voor mijn gevoel in FOT
wanneer je een auto van het net trekt bv. een lelijke eend. en je gaat die soepen tot een race wagen dan is het meer teken werk en vald het buiten FOT. en vald het dus in DIG.

maar die lijn kronkeld aan alle kanten en is dus niet makkelijk uit te voeren.
pi_41532073
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:35 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

is een lastig punt denk ik.

zelf zal ik niet snel in dig kijken voor photoshoppen.
wanneer het om kleine aanpassingen gaat hoort het voor mijn gevoel in FOT
wanneer je een auto van het net trekt bv. een lelijke eend. en je gaat die soepen tot een race wagen dan is het meer teken werk en vald het buiten FOT. en vald het dus in DIG.

maar die lijn kronkeld aan alle kanten en is dus niet makkelijk uit te voeren.
valt

Ja. Een lelijk eend naar racewagen photoshoppen zou ik knap vinden. Dat verdient een totaal eigen topic . Maar ook gewoon kleiner, een normale bewerkingactie van dat lelijk eendje van het net, bv de foto lichter/donkerder maken. Het is dan wel een foto, maar niet je eigen foto. Dus zou ik veel sneller ervoor in DIG kijken. En bij een eigen foto misschien in FOT. Maar met een linkje in de FAQ van FOT vinden die mensen ook hun topic (ja, dit zou ook in DIG kunnen....)
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:52:40 #246
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_41532389
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:45 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

valt

Ja. Een lelijk eend naar racewagen photoshoppen zou ik knap vinden. Dat verdient een totaal eigen topic . Maar ook gewoon kleiner, een normale bewerkingactie van dat lelijk eendje van het net, bv de foto lichter/donkerder maken. Het is dan wel een foto, maar niet je eigen foto. Dus zou ik veel sneller ervoor in DIG kijken. En bij een eigen foto misschien in FOT. Maar met een linkje in de FAQ van FOT vinden die mensen ook hun topic (ja, dit zou ook in DIG kunnen....)
misschien de scheidingslijn zo houden:

als je een lelijke eend zelf op de foto hebt gezet, en je gaat hem soepen dan gaat hij naar fot.

als je alleen maar voor het soepen een foto van internet hebt getrokken en daar een eigen creatie van gaat maken dan gaat het topic naar dig.

zitten in FOT niet te wachten op 20 versies van een lelijke eend.
in dig zitten jullie niet te wachten op vragen over waar de clone stamp voor dient.
pi_41532812
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

misschien de scheidingslijn zo houden:

als je een lelijke eend zelf op de foto hebt gezet, en je gaat hem soepen dan gaat hij naar fot.

als je alleen maar voor het soepen een foto van internet hebt getrokken en daar een eigen creatie van gaat maken dan gaat het topic naar dig.

zitten in FOT niet te wachten op 20 versies van een lelijke eend.
in dig zitten jullie niet te wachten op vragen over waar de clone stamp voor dient.
wat! echt niet! De clone stamp is geniaal! Waarom mag je dat paaltje voor de lelijke eend weg photoshoppen als je hem niet zelft hebt geflitst?

Daarom boeit het opzich weinig waar het topic heen gaat, belangrijste is wel de merge. Ik heb nog nooit de FOT topic bezocht, terwijl ik er vast veel geleerd van zou kunnen hebben. Dus de scheidingslijn zeker niet houden...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 september 2006 @ 07:11:11 #248
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_41539695
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:01 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

wat! echt niet! De clone stamp is geniaal! Waarom mag je dat paaltje voor de lelijke eend weg photoshoppen als je hem niet zelft hebt geflitst?

Daarom boeit het opzich weinig waar het topic heen gaat, belangrijste is wel de merge. Ik heb nog nooit de FOT topic bezocht, terwijl ik er vast veel geleerd van zou kunnen hebben. Dus de scheidingslijn zeker niet houden...
het fotoshop topic dat in FOT stond/staat is een topic waarin mensen die niet weten hoe hen foto te verbeteren de techniek onder de knie kunnen krijgne, hoe zet ik een foto recht, hoe speel ik met de levels etc.
de meeste mensen die hier komen zijn geen wondermensen met fotoshop en zijn blij deze kleine bewerkingen die voor hen echt gericht zijn op fotobewerking te leren. zij zullen niet snel naar dig gaan om dit te vragen, juist omdat hier mensen zijn die ervaring hebben en de tips hebben hoe het aangepakt kan worden.
ik zie daarom ook niet waarom het topic zo nodig naar Dig zou moeten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_41543191
Dit lijkt me een gevalletje schaamteloze spam.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_41543372
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:51 schreef Vliegvrager het volgende:
Dit lijkt me een gevalletje schaamteloze spam.
En hier zijn z'n foto's te groot
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_41543497
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Dat ook, maar daar hebben meer mensen last van.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_41543764
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Spam is dicht, foto's doen we weinig aan. zo storend te groot zijn ze niet. en de waarschuwings irritante balk is onderaan de foto's weg
pi_41543806
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:03 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Dat ook, maar daar hebben meer mensen last van.
Foto's doen we weinig aan. Zo storend is het niet meer omdat de waarschuwings irritante balk weg is onderaan de foto's.
pi_41543978
Ohw , als er mensen zijn die een TR plaatsen, zet je naam er dan bij dat werk makkelijker. die anonieme dingen zijn zo onpersoonlijk . Dank jullie.
pi_41544112
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:16 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Foto's doen we weinig aan. Zo storend is het niet meer omdat de waarschuwings irritante balk weg is onderaan de foto's.
Die balk deed me niet zo veel, wel de vertekening die je krijgt door het autoresizen.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_41544140
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ohw , als er mensen zijn die een TR plaatsen, zet je naam er dan bij dat werk makkelijker. die anonieme dingen zijn zo onpersoonlijk . Dank jullie.
Moet je die er apart bij zetten? Volstaat het niet om het hokje 'anoniem reageren' onaangevinkt te laten?
Mijn DeviantART gallery
,
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 september 2006 @ 11:29:33 #257
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_41544171
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:27 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Die balk deed me niet zo veel, wel de vertekening die je krijgt door het autoresizen.
word de foto eigenlijk naar formaat dat hij is geresized? of naar een automatisch ingesteld formaat?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_41544184
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Moet je die er apart bij zetten? Volstaat het niet om het hokje 'anoniem reageren' onaangevinkt te laten?
Dat volstaat, maar blijkbaar willen mensen toch dat vinkje aanzetten of vergeten uit te zetten ?
pi_41544270
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:29 schreef Ynske het volgende:
word de foto eigenlijk naar formaat dat hij is geresized? of naar een automatisch ingesteld formaat?
Ik heb geen idee hoe de resizer het precies doet. ik weet wel dat hij de max breedte pakt van FOK! ongeveer 582 of zo. Wat hij met de hoogte doet dan weet ik niet en ook niet of de verhoudingen in tact blijven. Ik weet dat de foto vertekend maar aan de andere kant als je er op klikt krijg je de foto netjes in een nieuw venster wat ook nog handig kan zijn met reageren
pi_41616145
Als ik het topic party-fotografie probeer te openen, loopt mn browser vast. Alle andere topics openen vlot, en Fok is niet trager dan anders. Volgens mij is er iets mee aan de hand.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_41616197
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:14 schreef Vliegvrager het volgende:
Als ik het topic party-fotografie probeer te openen, loopt mn browser vast. Alle andere topics openen vlot, en Fok is niet trager dan anders. Volgens mij is er iets mee aan de hand.
Ik zal eens kijken , probeer nog eens ?
pi_41616298
nog steeds
Mijn DeviantART gallery
,
pi_41617184
18 plaatjes in dat topic allemaal rond de 50-90K per stuk. behalve ééentje die is onder de 400K nog. Ik krijg het probleem hier niet gereproduceerd. Het topic loopt als een tierelier dus het is wat moeiijk precies te vinden wat het is.

Als je het topic in gaat en bij de eerste post direct op escape drukt zodat de plaatjes verder niet laden ? wat gebeurt er dan ?
pi_41617907
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
18 plaatjes in dat topic allemaal rond de 50-90K per stuk. behalve ééentje die is onder de 400K nog. Ik krijg het probleem hier niet gereproduceerd. Het topic loopt als een tierelier dus het is wat moeiijk precies te vinden wat het is.

Als je het topic in gaat en bij de eerste post direct op escape drukt zodat de plaatjes verder niet laden ? wat gebeurt er dan ?
Er komt geen eerste post. ik krijg een wit scherm, "bezig met laden van forum.fok.nl" en daar blijft het bij. Normaal heb ik nooit problemen, ook niet bij topics met heel veel of heel zware plaatjes. Dus ik denk niet dat het aan de plaatjes ligt. Geen idee waar wel aan. Heb het probleem zowel in FF als in IE en echt alleen met dat topic.
Mijn DeviantART gallery
,
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:16:36 #265
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41618030
geen problemen mee hier
pi_41618179
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:16 schreef Puckzzz het volgende:
geen problemen mee hier
en, is het topic (al) de(ze) moeite waard?
Mijn DeviantART gallery
,
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:33:41 #267
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41618587
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:21 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

en, is het topic (al) de(ze) moeite waard?
ja zit leuk spul tussen, het is niet echt mijn ding
pi_41620616
quote:
Op woensdag 6 september 2006 07:11 schreef Ynske het volgende:

[..]

het fotoshop topic dat in FOT stond/staat is een topic waarin mensen die niet weten hoe hen foto te verbeteren de techniek onder de knie kunnen krijgne, hoe zet ik een foto recht, hoe speel ik met de levels etc.
de meeste mensen die hier komen zijn geen wondermensen met fotoshop en zijn blij deze kleine bewerkingen die voor hen echt gericht zijn op fotobewerking te leren. zij zullen niet snel naar dig gaan om dit te vragen, juist omdat hier mensen zijn die ervaring hebben en de tips hebben hoe het aangepakt kan worden.
ik zie daarom ook niet waarom het topic zo nodig naar Dig zou moeten
Omdat er dan meer mensen actief in zijn? Dan zou ik ipv vragen ook eens wat kunnen uitleggen :-).

Hetzelfde voor het php voor dummie topic. Er zijn n00b vragen, en vragen waar ik totaal niets van snap. Ik erger me er niet aan, volgens mij niemand.
Lijkt mij een gevalletje vooroordelen. "DIG? Neej, dat durf ik niet hoor!" terwijl ze ook gewoon met een PC werken....
pi_41624225
Fotoshop is erg algemeen dus DIG.
Foto's bewerken/ verbeteren is FOT specifiek dus FOT.

Je maakt foto's je posts ze en kan leren hoe je ze kan verbeteren , en dat allemaal in FOT.
pi_41624658
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
Fotoshop is erg algemeen dus DIG.
Foto's bewerken/ verbeteren is FOT specifiek dus FOT.

Je maakt foto's je posts ze en kan leren hoe je ze kan verbeteren , en dat allemaal in FOT.
[FOT Feedback] over pixels en andere klachten

hij wordt dus toch niet gemerged

Hoe kun je photoshoppen zonder te foto's te bewerken
  FOK!fotograaf vrijdag 8 september 2006 @ 19:08:12 #271
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_41625316
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:45 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Hoe kun je photoshoppen zonder te foto's te bewerken
Je kunt meer met PS dan alleen foto's bewerken hoor...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_41625388
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:08 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Je kunt meer met PS dan alleen foto's bewerken hoor...
Ja, en met Word kun je inderdaad ook websites maken...
pi_41625839
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:45 schreef the_disheaver het volgende:
Ik snap totaal niet hoe en waar je het hele merge idee vandaan haalt ?
pi_41625964
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:28 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Ik snap totaal niet hoe en waar je het hele merge idee vandaan haalt ?
[Centraal] Photoshop - Vragen, tips, tuts, problemen #8

En ik dacht ook zoiets te lezen in de OP van de FOT PS topic. nu alleen niet meer
pi_41626078
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef the_disheaver het volgende:
[Centraal] Photoshop - Vragen, tips, tuts, problemen #8
En ik dacht ook zoiets te lezen in de OP van de FOT PS topic. nu alleen niet meer
Wat een onzin. Het fotoshop topic van hier wordt NIET samengevoegd met die van DIG. dat zijn namelijk twee totaal verschillende topics met verschillende insteek. Wat een user uit DIG ook mag zeggen moet hij/zij weten. De Fotobewerkings topics blijven gewoon in FOT.
  FOK!fotograaf vrijdag 8 september 2006 @ 21:44:02 #276
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_41630269
Kan een modje hierzo ff een zonsverduistering regelen?
Er staan een paar behoorlijke breedbeeldfoto's in...
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
pi_41630878
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:44 schreef CompuMess het volgende:
Kan een modje hierzo ff een zonsverduistering regelen?
Er staan een paar behoorlijke breedbeeldfoto's in...
Die van 1,2 MB Heb ik maar een link van gemaakt. die van 500K moet kunnen.
pi_41652376
Foto's hoeven niet meer te voldoen aan de maximale breedte tegenwoordig?
pi_41653595
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:10 schreef k_man het volgende:
Foto's hoeven niet meer te voldoen aan de maximale breedte tegenwoordig?
klopt behalve nu nog voor het wedstrijd topic en als een foto ruim boven de 500 K uitkomt maak ik er een link van. De irri waarschuwings balk gaat namelijk weg als de update van het forum door gevoerd is.

de resize van de plaatjes mag dan soms de foto verprutsen, maar de foto is een thumbnail moet je maar zien. als je er op klikt krijg je de juiste te zien. .

[ Bericht 1% gewijzigd door Lord Dreamer op 09-09-2006 22:13:28 (edit: test) ]
pi_41653792
De foto is geen echte thumbnail, toch? De verkleining heeft dezelfde bestandsgrootte.
pi_41654039
gaat het dan om de grote van het bestand, of de lay-out-verneukend heid?
dag
pi_41654073
Ja volgens mij wel.
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:03:23 #283
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_41657436
De autoresizer zorgt ervoor dat de lay-out (na een paar tellen in geval van een groot aantal foto's) keurig in bedwang wordt gehouden, en dus is het verkleinen naar max. 580 px een verzoek en geen verplichting. Omdat de "resize" inderdaad de originele bestandsgrootte heeft, zullen we de extreem grote foto's nog steeds naar een link omzetten. Een paar tellen wachten is nog wel te doen, maar het moeten geen minuten gaan worden, huh?
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 9 september 2006 @ 22:07:32 #284
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_41657554
De autoresize is sinds de update niet meer standaard. zijn er mensen die ervoor kiezen om de foto's meteen op juiste grootte (lees: ontzettend groot en layout verneukend ) te willen zien, is het mogelijk om deze via je opties uit te zetten!

[ Bericht 12% gewijzigd door Lord Dreamer op 09-09-2006 22:16:39 ]
Today is life -

Dale Carnegie
pi_41657945
bovenstaande edit was geen edit maar een test om te zien of de eidt functie werkte na de update
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:34:44 #286
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_41658451
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:07 schreef Ynske het volgende:
De autoresize is sinds de update niet meer standaard. zijn er mensen die ervoor kiezen om de foto's meteen op juiste grootte (lees: ontzettend groot en layout verneukend ) te willen zien, is het mogelijk om deze via je opties uit te zetten!
Precies!!

Als je dus níet wilt dat FOK! de foto's voor je verkleint, ga dan naar [opties] en zet de resizer uit.
De foto's komen dan in het oorspronkelijke formaat op je scherm.
Je mag nu dus helemaal zelf kiezen of de foto's of de lay-out vern.... eh... aangepast worden!
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 september 2006 @ 00:27:47 #287
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_41662702
Macrofotografie deel 17
meer iets voor het lenzen topic lijkt me
Today is life -

Dale Carnegie
pi_41663462
Kan , maar kan ook in het macro topic, daar verwacht je namelijk de macro specialisten.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 september 2006 @ 00:51:47 #289
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_41663573
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
Kan , maar kan ook in het macro topic, daar verwacht je namelijk de macro specialisten.
klopt heb je gelijk in, maar het lijkt mij handiger voor andere gebruikers die later iets over macrolenzen willen weten dat op te zoeken in t lenzen topic dan tussen macrofoto's

is niet verkeerd bedoeld maar ik dacht dat daar juist de centrale topics voor bedoeld waren
Today is life -

Dale Carnegie
pi_41664256
Ach, ik heb hem toch maar doorverwezen naar dat lenzen topic , nu kan hij de vraag in beide topics misschien wel beantwoord zien.
pi_41671640
Zons-ondergang / opkomst: deel 4 is nog niet vol en zonsonder dan wel opgang fotos is nieuw
Die eerste mss sluiten en de 2de TT aanpassen naar Zons-ondergang / opkomst: deel 5 ?
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_41671880
Goede idee , en uitgevoerd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 september 2006 @ 19:52:25 #293
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_41684571
zijn er meer mensen die ineens geen posts meer zien in dit topic?
[FOT Wedstrijd Discussietopic] Kleuren.[Deel 2]
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 10 september 2006 @ 19:53:14 #294
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41684591
quote:
Op zondag 10 september 2006 19:52 schreef Ynske het volgende:
zijn er meer mensen die ineens geen posts meer zien in dit topic?
[FOT Wedstrijd Discussietopic] Kleuren.[Deel 2]
Ja, het is ook al gemeld: [BUG] Fouten na de update? Deel 2
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 september 2006 @ 20:16:26 #295
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_41685469
betergezegd.. in geen enkel topic in FOT zie ik reacties
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 10 september 2006 @ 20:23:27 #296
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_41685759
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:16 schreef Ynske het volgende:
betergezegd.. in geen enkel topic in FOT zie ik reacties
Ynske: probleem is bekend, oorzaak is gevonden en er wordt aan een oplossing gewerkt!
Ondertitel aanpassen omdat lege topics te verhelpen
pi_41737901
Even een vraagje tussendoor, maar ms heb ik het ook maar gewoon gemist hoor. Ik zag dat jullie geen moderator(s) B&H meer zijn. Betekent dat dus dat jullie nu full-time en definitief FOT-modjes zijn? voorzover iets definitief kan zijn natuurlijk, alles is immers relatief
Mijn DeviantART gallery
,
pi_41737951
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Even een vraagje tussendoor, maar ms heb ik het ook maar gewoon gemist hoor. Ik zag dat jullie geen moderator(s) B&H meer zijn. Betekent dat dus dat jullie nu full-time en definitief FOT-modjes zijn? voorzover iets definitief kan zijn natuurlijk, alles is immers relatief
Ga es wakker worden VliegMans.. Phoenixx en Lord Dreamer op FOT!
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_41738054
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:39 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ga es wakker worden VliegMans.. Phoenixx en Lord Dreamer op FOT!
heee, ik heb een leven. Dan mis je wel eens een topique op MED.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_41738225
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:44 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

heee, ik heb een leven. Dan mis je wel eens een topique op MED.
Waar heb je dat leven gekocht ? Dan moet ik er ook één halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')