1 | [img=550,366]hierlink[/img] |
Als je nu alle links gewoon in je post zet EN niet in Quote-tags, dan wil het wel.. Ik heb gewoon effe de protperties van de bovenste foto op gevraagd en de link gecopy-paste in een nieuwe post voor een test en ik heb geen problemen met verkleinen..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan moet die codetag het wel doen he
Ik doe niks fouts![]()
[ code verwijderd ]
Wordt:
[img=400,300] <a href=\"http://www.webpaginawaardefotostaat.nl/foto.jpg\" target=\"_blank\">http://www.webpaginawaardefotostaat.nl/foto.jpg</a> [/img]
Even uit FAQ gehaald mja FOK! loopt te rommelen..
Dan ben ik niet de enige die dat vind, ik vind em hier ook niet thuis horen eerlijk gezegt, kortom, daar maak ik een link van: voor de mensen die nieuwsgierig zijn kunnen daarop klikkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef HMaster-II het volgende:
Gaan we weer braaf on-the-topics....
Ik vind de laatste niet zo bijzonder. Wel leuke kleuren, maar doet me niet veel tenopzichte van het onderwerp. Maar dat vind ik..
Oe...die is lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:24 schreef 3rno het volgende:
[afbeelding]
....of je kijkt naar de zon op de Serengeti (Tanzania)...
(foto = onbewerkt trouwens, al was het voor mijn gevoel niet zo donker)
Erg mooiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:24 schreef 3rno het volgende:
[afbeelding]
....of je kijkt naar de zon op de Serengeti (Tanzania)...
(foto = onbewerkt trouwens, al was het voor mijn gevoel niet zo donker)
Mooi werkquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:19 schreef CompuMess het volgende:
Met dank aan de wintertijd was het weer mogelijk om vanochtend het zonnetje te zien opkomen tijdens de rit @ work...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thx!quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:44 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Mooi werk, nog bewerkt of helemaal clean?
Toevallig in zoeterwoude gemaakt?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:17 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Thx!
Ze zijn clean, alleen geknipt en kadertje geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |